Temat: Zapytanie do rekrutujących w marketingu
Renata Żybura:
Kreatywność rekrutowanych można sprawdzić za pomocą Assesment Centre. Natomiast podawanie do rozwiązania case study nad którym aktualnie firma rekrutujaca pracuje uważam za poniżej wszelkiej krytyki.
Ale to jedna strona medalu, ostatnio miałam przypadek w którym usiłowano mi zarzucić poświadczenie nieprawdy w życiorysie. Na koniec wyszło szydło z worka i okazało się, że rekruter nie wiedział że cały proces rekrutacji rozpoczął się kilka miesiecy temu. Sytuacja tym dziwniejsza, że miała miejsce w szanowanej, profesjonalnej firmie, która trzyma się wyśrubowanych standardów
Jak wiadomo AC jest metoda rekrutacji b. skuteczna ale i jednoczesnie kosztowna… Zatem NIESTETY niektore firmy uciekaja sia do tak chorych rozwiazan: /to autentyk, cytat z maila znajomej,zaproszenie na pierwsze spotkanie /
„Jeśli nadal jest Pani zainteresowany pracą w XYZ zapraszam Panią do siedziby naszej firmy w Warszawie ….. na rozmowę kwalifikacyjną w dniu …..Proszę o zapoznanie się z informacjami o naszej firmie zamieszczonymi na stronach :... Proszę o przygotowanie swojej autorskiej koncepcję prowadzenia promocji, reklamy i komunikacji marektingowej firmy XYZ przy uwzględnieniu, że w przyszłym roku zostaną powołani Przedstawiciele Regionalni…”
Pracodawca nawet nie zadbal o poprawna polszczyzne… ze nie wspomne juz o „autorskiej koncepcji”…
Cudnie! Wniosek jaki? Z dala od takiej firmy, jesli sie cenisz.
Taki pracodawca z pewnością zapomnial o swoim wizerunku… ktory po takiej odpowiedzi skierowanej do potencjalnego pracownika nieco podupadl… ;)
Serdecznosci i pamiętajcie -> warto sie cenic i szanowac swoj czas!