Paulina Maria Dmitruk

Paulina Maria Dmitruk PR-owiec 3.0 (PR /
event / social
media)

Temat: Zamykamy Żabki

Biedronka jest debeściarska. Wiedzą co sprzedawać. Jeśli mogę kupić żel do kąpieli Dove za 6PLN to to robię. Za tę samą markę w sklepie osiedlowym zapłacę 3 razy więcej. Sklep jest pomysłowy - od zabawek, żywność, po sprzęty kuchenne. Nie wyobrażam sobie zycia bez Biedronki :]

Poza tym nigdy nie zdarzyło mi się, by kupić tam coś nieświeżego, jak np w Tesco czy Carrefourze itp.

konto usunięte

Temat: Zamykamy Żabki

Dawid S.:
Maciej Tesławski:

Kubełek był i owszem - w standardowym wynglowym opakowaniu :D

Poważnie - obie sieci nie mają pozytywnie wypozycjonowanej marki - są blisko - to najważniejsze.

Ja lubię również dobrą obsługę w sklepie - w każdej z odwiedzanych blisko mego biura Żabek są mili ludzie, którzy znają, kojarzą i można z nimi pogadać. Często dla nich tam właśnie idę.
No i to właśnie nazywa się "marketing relacji" albo "lojalność"
Paulina Maria Dmitruk

Paulina Maria Dmitruk PR-owiec 3.0 (PR /
event / social
media)

Temat: Zamykamy Żabki

Dawid S.:
Maciej Tesławski:

Kubełek był i owszem - w standardowym wynglowym opakowaniu :D

Poważnie - obie sieci nie mają pozytywnie wypozycjonowanej marki - są blisko - to najważniejsze.

Ja lubię również dobrą obsługę w sklepie - w każdej z odwiedzanych blisko mego biura Żabek są mili ludzie, którzy znają, kojarzą i można z nimi pogadać. Często dla nich tam właśnie idę.

Żabka i Biedronka powinny nas wziąć do reklam, hahahahahhahahahahahahahah :D

konto usunięte

Temat: Zamykamy Żabki

Paulina Maria D.:
Biedronka jest debeściarska. Wiedzą co sprzedawać. Jeśli mogę kupić żel do kąpieli Dove za 6PLN to to robię. Za tę samą markę w sklepie osiedlowym zapłacę 3 razy więcej. Sklep jest pomysłowy - od zabawek, żywność, po sprzęty kuchenne. Nie wyobrażam sobie zycia bez Biedronki :]

Poza tym nigdy nie zdarzyło mi się, by kupić tam coś nieświeżego, jak np w Tesco czy Carrefourze itp.
A problemy z ganianiem ciężarnych pracownic przy paletach nie mają znaczenia?!
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: Zamykamy Żabki

Najgorsze jest to, że przez kilka złych opinii niszczy się cała marka. Ludzie oceniają pracowników i każdy sklep poprzez pryzmat sieci, nie poprzez poszczególne sklepy.

W naszych czasach takie sklepy są potrzebne, powinny na stałe wbijać się w świadomość Klientów.

konto usunięte

Temat: Zamykamy Żabki

Paulina Maria D.:
Dawid S.:
Maciej Tesławski:

Kubełek był i owszem - w standardowym wynglowym opakowaniu :D

Poważnie - obie sieci nie mają pozytywnie wypozycjonowanej marki - są blisko - to najważniejsze.

Ja lubię również dobrą obsługę w sklepie - w każdej z odwiedzanych blisko mego biura Żabek są mili ludzie, którzy znają, kojarzą i można z nimi pogadać. Często dla nich tam właśnie idę.

Żabka i Biedronka powinny nas wziąć do reklam, hahahahahhahahahahahahahah :D
Mnie wzięły... nie obie, ale żabka tak. Pisałem długo jak spozycjonować tę markę i jak zrobić coś dla lokalnej społeczności...
Agencja niestety uznała, że to pomysły z kosmosu i nawet zarząd tego nie zobaczył...
Może dlatego jestem taki wredny jeśli chodzi o tę markę...
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: Zamykamy Żabki

Maciej Tesławski:
Paulina Maria D.:
Biedronka jest debeściarska. Wiedzą co sprzedawać. Jeśli mogę kupić żel do kąpieli Dove za 6PLN to to robię. Za tę samą markę w sklepie osiedlowym zapłacę 3 razy więcej. Sklep jest pomysłowy - od zabawek, żywność, po sprzęty kuchenne. Nie wyobrażam sobie zycia bez Biedronki :]

Poza tym nigdy nie zdarzyło mi się, by kupić tam coś nieświeżego, jak np w Tesco czy Carrefourze itp.
A problemy z ganianiem ciężarnych pracownic przy paletach nie mają znaczenia?!

Jasne że mają znaczenie. Ale tutaj za grzechy jednego czy kilku "debili" płaci cała sieć, inni pracownicy, którzy pracują i czerpią z tego przyjemność. Znam osobiście kilku takich ludzi - są sekowani przez to, że tam pracują. To nie ma znaczenia?
Paulina Maria Dmitruk

Paulina Maria Dmitruk PR-owiec 3.0 (PR /
event / social
media)

Temat: Zamykamy Żabki

Maciej Tesławski:
A problemy z ganianiem ciężarnych pracownic przy paletach nie mają znaczenia?!


Nie zauważyłam tego problemu w "swojej" Biedronce - to raz. I nie chce sie rozwodzic o pozycjonowaniu marki, bo nie mam o tym pojęcia.

Poza tym sama pracowałam niemal we wszystkich hipermarketach na studiach i było gorzej.

Ponadto mamy wiele "elektronicznych biedronek" )robienie przelewów na akord), "telefonicznych biedronek" (tel na akord) i się o tym nie mówi :)

Szczerze? jestem cyniczna, nie ma to dla mnie znaczenia.

konto usunięte

Temat: Zamykamy Żabki

Dawid S.:
Najgorsze jest to, że przez kilka złych opinii niszczy się cała marka. Ludzie oceniają pracowników i każdy sklep poprzez pryzmat sieci, nie poprzez poszczególne sklepy.

W naszych czasach takie sklepy są potrzebne, powinny na stałe wbijać się w świadomość Klientów.
Wizerunek marki jest u wszystkich. Z tym nie wygrasz.
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: Zamykamy Żabki

Maciej Tesławski:

Masz pomysł, jak uderzyć do tej sieci? Z czym do niej uderzyć? Ja mam dojście - i sam, nie ukrywam, noszę się z zamiarem złożenia jakiejś oferty.. Może coś zdziałamy?

konto usunięte

Temat: Zamykamy Żabki

Paulina Maria D.:
Maciej Tesławski:
A problemy z ganianiem ciężarnych pracownic przy paletach nie mają znaczenia?!


Nie zauważyłam tego problemu w "swojej" Biedronce - to raz. I nie chce sie rozwodzic o pozycjonowaniu marki, bo nie mam o tym pojęcia.

Poza tym sama pracowałam niemal we wszystkich hipermarketach na studiach i było gorzej.

Ponadto mamy wiele "elektronicznych biedronek" )robienie przelewów na akord), "telefonicznych biedronek" (tel na akord) i się o tym nie mówi :)

Szczerze? jestem cyniczna, nie ma to dla mnie znaczenia.
A może to ma znaczenie. Twoje zdanie, doświadczenie. Może to pokaże prawdę o tych miejscach/markach?!

konto usunięte

Temat: Zamykamy Żabki

Dawid S.:
Maciej Tesławski:

Masz pomysł, jak uderzyć do tej sieci? Z czym do niej uderzyć? Ja mam dojście - i sam, nie ukrywam, noszę się z zamiarem złożenia jakiejś oferty.. Może coś zdziałamy?
Nie zdziałamy. Tam żądzi sprzedaż. Mam gotową prezentację. Ale to już przeszłość. Nie chcę mieć tej marki w portfolio...
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: Zamykamy Żabki

Dla zwiększenia sprzedaży, poprzez poprawienie wizerunku oraz świadomości marki u konsumentów, chyba każdy poświęci nam swoje "cenne" 5 min.. :)

Dla mnie to byłby właśnie jakiś sukces - zrobić to, czego inni się boją, z efektem dla ludzi.
Paulina Maria Dmitruk

Paulina Maria Dmitruk PR-owiec 3.0 (PR /
event / social
media)

Temat: Zamykamy Żabki

W sumie Żabka powinna bazować na produktach, których nie można - bo ich nie ma - kupić nigdzie indziej. Jest mała, więc moim zdaniem to najlepszy pomysł.

konto usunięte

Temat: Zamykamy Żabki

Dawid S.:
Dla zwiększenia sprzedaży, poprzez poprawienie wizerunku oraz świadomości marki u konsumentów, chyba każdy poświęci nam swoje "cenne" 5 min.. :)

Dla mnie to byłby właśnie jakiś sukces - zrobić to, czego inni się boją, z efektem dla ludzi.
Ja mam tak, że wybieram. Albo zwiększenie sprzedaży, albo wizerunek. Czasami to się da połączyć, ale to majstersztyk.
Nie sądzę aby ktoś w "Żabce" chciał poprawiać wizerunek. Zostawiają to agentom. Jak napisała Dagmara, mogą być niezłe Żabki, ale to nie zmienia wizerunku Żabki w ogóle...

konto usunięte

Temat: Zamykamy Żabki

Paulina Maria D.:
W sumie Żabka powinna bazować na produktach, których nie można - bo ich nie ma - kupić nigdzie indziej. Jest mała, więc moim zdaniem to najlepszy pomysł.
Nie! Powinna bazować na tym że jest blisko i ma rozsądny asortyment. No i czynna jest długo.
To są atuty.
Paulina Maria Dmitruk

Paulina Maria Dmitruk PR-owiec 3.0 (PR /
event / social
media)

Temat: Zamykamy Żabki

Maciej Tesławski:
Paulina Maria D.:
W sumie Żabka powinna bazować na produktach, których nie można - bo ich nie ma - kupić nigdzie indziej. Jest mała, więc moim zdaniem to najlepszy pomysł.
Nie! Powinna bazować na tym że jest blisko i ma rozsądny asortyment. No i czynna jest długo.
To są atuty.

To ja się nie znam ;)

Chodzę tam ze względu na kilka produktów, których nie mogę znaleźć w innych sklepach ;)

konto usunięte

Temat: Zamykamy Żabki

Paulina Maria D.:
Maciej Tesławski:
Paulina Maria D.:
W sumie Żabka powinna bazować na produktach, których nie można - bo ich nie ma - kupić nigdzie indziej. Jest mała, więc moim zdaniem to najlepszy pomysł.
Nie! Powinna bazować na tym że jest blisko i ma rozsądny asortyment. No i czynna jest długo.
To są atuty.

To ja się nie znam ;)

Chodzę tam ze względu na kilka produktów, których nie mogę znaleźć w innych sklepach ;)
To nie ta kwestia. Chodzisz tam z przyzwyczajenia? Najpierw znalazłaś te produkty/marki właśnie tam. I wracasz... a sprzedawca coś zrobił dla Ciebie?
Paulina Maria Dmitruk

Paulina Maria Dmitruk PR-owiec 3.0 (PR /
event / social
media)

Temat: Zamykamy Żabki

Maciej Tesławski:
To nie ta kwestia. Chodzisz tam z przyzwyczajenia? Najpierw znalazłaś te produkty/marki właśnie tam. I wracasz... a sprzedawca coś zrobił dla Ciebie?


Bywam tam tylko, jesli inne sklepy są zamknięte lub jesli chcę kupić jeden z produktów, ktorych nie ma w innych sklepach. Czasem kupuję piwo. Ze sprzedawcami się nie zaprzyjaźniam.

konto usunięte

Temat: Zamykamy Żabki

Paulina Maria D.:
Maciej Tesławski:
To nie ta kwestia. Chodzisz tam z przyzwyczajenia? Najpierw znalazłaś te produkty/marki właśnie tam. I wracasz... a sprzedawca coś zrobił dla Ciebie?


Bywam tam tylko, jesli inne sklepy są zamknięte lub jesli chcę kupić jeden z produktów, ktorych nie ma w innych sklepach. Czasem kupuję piwo. Ze sprzedawcami się nie zaprzyjaźniam.
Czyli kwestia dostępności jest najważniejsza, decydująca. A to nie ma nic wspólnego z wizerunkiem.



Wyślij zaproszenie do