Anna Majcher( Stawiarz)

Anna Majcher(
Stawiarz)
Cena jest tym, co
płacisz. Wartość
jest tym, co
otrzymuje...

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Witam serdecznie!

Jak byście przyciągneli klienta do klubu fitness,i sprawili żeby został pomijając standardowe medody typu " darmowe wejście" "albo jakiś gift"???

Sądzicie że klienci lubią nowości?bądz możę nie lubi nic zmieniać w miejscu do którgo przychodzi?

Jak /co dać klientowi żeby "zostawił więcej pieniędzy w miejscu do którego przychodzi" ;]
POMOCY:)

Dziękuje za pomoc!
pozdrawiam
Anka
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Ja bym poszedł w barter!

Np. taki. Wy wpuszczacie wątłego speca od reklamy na salę pełną ćwiczących pań ;)) a on w zamian za możliwość rozwoju masy mięśniowej w warunkach optymalnych podpowie, co i jak z tymi klientami zrobić, by wychodzili szczuplejsi z sali.

Tyczy się to przede wszystkim portfeli. ;)))

Voila! :))))))
Anna Majcher( Stawiarz)

Anna Majcher(
Stawiarz)
Cena jest tym, co
płacisz. Wartość
jest tym, co
otrzymuje...

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

radosław zieliński:
Ja bym poszedł w barter!

Np. taki. Wy wpuszczacie wątłego speca od reklamy na salę pełną ćwiczących pań ;)) a on w zamian za możliwość rozwoju masy mięśniowej w warunkach optymalnych podpowie, co i jak z tymi klientami zrobić, by wychodzili szczuplejsi z sali.

Tyczy się to przede wszystkim portfeli. ;)))

Voila! :))))))

Zawsze to jakis pomysł, dziękuje...
ale chodzi o to że generalnie wiadomo czego klienci każdej branzy chcą , dobra obsluga, najniższe ceny i pełen profesjonalizm ,jesli to juz jest, klub stał i sie i ma bardzo dobrą renomę jak sprawić żeby podnieść jego prestiż jeszcze berdziej? żeby "stary " klient ciągle myslał "wow tu cały czas coś się dzieje"???
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Anna Stawiarz:
Voila! :))))))

Zawsze to jakis pomysł, dziękuje...
ale chodzi o to że generalnie wiadomo czego klienci każdej branzy chcą , dobra obsluga, najniższe ceny i pełen profesjonalizm ,jesli to juz jest, klub stał i sie i ma bardzo dobrą renomę jak sprawić żeby podnieść jego prestiż jeszcze berdziej? żeby "stary " klient ciągle myslał "wow tu cały czas coś się dzieje"???
Bajerancki sprzęt! Panom osobiste trenerki, które zagrzeją i podniosą ich entuzjazm do rozwijania bicepsów, paniom przystojnego trenera, który sprawi, że znów pokochają telenowele brazylijskie. Poza tym darmowe napoje energetyzujące, tafelek czekolady na "do widzenia", darmowe spotkania z dietetykiem oraz pokaz strojów kąpielowych. Można też ufundować konkurs z wycieczką dla najaktywniejszego zwolennika/czki ruchu w miejscu!
Anna Majcher( Stawiarz)

Anna Majcher(
Stawiarz)
Cena jest tym, co
płacisz. Wartość
jest tym, co
otrzymuje...

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

radosław zieliński:
Bajerancki sprzęt! Panom osobiste trenerki, które zagrzeją i podniosą ich entuzjazm do rozwijania bicepsów, paniom przystojnego trenera, który sprawi, że znów pokochają telenowele brazylijskie. Poza tym darmowe napoje energetyzujące, tafelek czekolady na "do widzenia", darmowe spotkania z dietetykiem oraz pokaz strojów kąpielowych. Można też ufundować konkurs z wycieczką dla najaktywniejszego zwolennika/czki ruchu w miejscu!
bravo:)!

a teraz pytanie z innej półki w sumie mające na celu ciągle to samo.
Jak zwykly pracownik pracujący w klubie może pokazać że "może więcej" nie chodzi mi o pracy na pełnych obrotach...??A może jego efekty w pracy są uzależnione z pracodawcą jeśli tego nie widzi z nim jest coś nie tak;]?
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Anna Stawiarz:
a teraz pytanie z innej półki w sumie mające na celu ciągle to samo.
Jak zwykly pracownik pracujący w klubie może pokazać że "może więcej" nie chodzi mi o pracy na pełnych obrotach...??A może jego efekty w pracy są uzależnione z pracodawcą jeśli tego nie widzi z nim jest coś nie tak;]?

Obawiam się że nie zrozumiałem wypowiedzi :P
chodzi o to że chcesz wyjść poza obszar swoich obowiązków, ale nie koniecnzie gratis czy o co?
Anna Majcher( Stawiarz)

Anna Majcher(
Stawiarz)
Cena jest tym, co
płacisz. Wartość
jest tym, co
otrzymuje...

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Piotr L.:
Witaj Piotrze;]]]

tak tak dokładnie o to chodzi, czasem zastanawiam sie nad sensem pracy na etacie, jak to sie zwyczajnie nie opłaca, albo inaczej może i sie opłaca ale co zrobić żeby opłacało się jeszcze bardziej.?
Obawiam się że nie zrozumiałem wypowiedzi :P
chodzi o to że chcesz wyjść poza obszar swoich obowiązków, ale nie koniecnzie gratis czy o co?
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Piotr L.:
Anna Stawiarz:
a teraz pytanie z innej półki w sumie mające na celu ciągle to samo.
Jak zwykly pracownik pracujący w klubie może pokazać że "może więcej" nie chodzi mi o pracy na pełnych obrotach...??A może jego efekty w pracy są uzależnione z pracodawcą jeśli tego nie widzi z nim jest coś nie tak;]?

Obawiam się że nie zrozumiałem wypowiedzi :P
chodzi o to że chcesz wyjść poza obszar swoich obowiązków, ale nie koniecnzie gratis czy o co?

Też to tak zrozumiałem :)
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Anna Stawiarz:
Piotr L.:
Witaj Piotrze;]]]

tak tak dokładnie o to chodzi, czasem zastanawiam sie nad sensem pracy na etacie, jak to sie zwyczajnie nie opłaca, albo inaczej może i sie opłaca ale co zrobić żeby opłacało się jeszcze bardziej.?
Obawiam się że nie zrozumiałem wypowiedzi :P
chodzi o to że chcesz wyjść poza obszar swoich obowiązków, ale nie koniecnzie gratis czy o co?

To polecam lekturę tematów na grupie, dużo można z nich wynieść cennych informacji, które mogą się przydać podczas realizowania własnych pomysłów. Poza tym przyglądanie się rozmowom ludzi, którzy znają się na reklamie i marketingu otwiera oczy i przekręca głowę, aby patrzyła w odpowiednim kierunku :)
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

niestety czasem jest tak że ten nad nami ma swoją wizję i nie pozwoli podległemu pracownikowi szaleć na "jego terenie" w obawie przed tym że okaże się on skuteczniejszy i go wygryzie lub po prostu bo nie i ch*j :P
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Zapytaj swoich Klientów - to oni wiedzą najlepiej.
Ja najchętniej wracam do miejsc,gdzie dobrze się czuję. Do knajp, gdzie kelnerka wie co jadam. Do sklepów, gdzie są interesujące mnie produkty, do fryzjera, gdzie panuje odpowiadającą mi atmosfera i lubię pracujących tam ludzi.
Tylko każdy potrzebuje czegoś innego, więc przed kompami w domach nie wymyślimy co lubią Twoi Klienci.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Anna Stawiarz:
a teraz pytanie z innej półki w sumie mające na celu ciągle to samo.
Jak zwykly pracownik pracujący w klubie może pokazać że "może więcej" nie chodzi mi o pracy na pełnych obrotach...??A może jego efekty w pracy są uzależnione z pracodawcą jeśli tego nie widzi z nim jest coś nie tak;]?
Poproszę jeszcze raz, ale tym razem po polsku.
Anna Majcher( Stawiarz)

Anna Majcher(
Stawiarz)
Cena jest tym, co
płacisz. Wartość
jest tym, co
otrzymuje...

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Dagmara D.:
Zapytaj swoich Klientów - to oni wiedzą najlepiej.
Ja najchętniej wracam do miejsc,gdzie dobrze się czuję. Do knajp, gdzie kelnerka wie co jadam. Do sklepów, gdzie są interesujące mnie produkty, do fryzjera, gdzie panuje odpowiadającą mi atmosfera i lubię pracujących tam ludzi.
Tylko każdy potrzebuje czegoś innego, więc przed kompami w domach nie wymyślimy co lubią Twoi Klienci.
dziekuje za wypowiedz . Klient nie zawsze powie o co chodzi , czasem trzeba mu cos narzucic żeby stwiewrdzil czy mu sie podoba czy nie.Chodzilo mi o zdanie innych(Was) co można zrobić w klubie , czego jeszcze nie ma.
Wymiana wiadomosci:)
Anna Majcher( Stawiarz)

Anna Majcher(
Stawiarz)
Cena jest tym, co
płacisz. Wartość
jest tym, co
otrzymuje...

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Piotr L.:
niestety czasem jest tak że ten nad nami ma swoją wizję i nie pozwoli podległemu pracownikowi szaleć na "jego terenie" w obawie przed tym że okaże się on skuteczniejszy i go wygryzie lub po prostu bo nie i ch*j :P
I tu tkwi problem, szoda że prcodawcy nie doceniają pracowników , bo przecież doceniony pracownik= wydatniejszy pracownik.
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Anna Stawiarz:
I tu tkwi problem, szoda że prcodawcy nie doceniają pracowników , bo przecież doceniony pracownik= wydatniejszy pracownik.
i czasem brak pracy ;)
Anna Majcher( Stawiarz)

Anna Majcher(
Stawiarz)
Cena jest tym, co
płacisz. Wartość
jest tym, co
otrzymuje...

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Piotr L.:
Anna Stawiarz:
I tu tkwi problem, szoda że prcodawcy nie doceniają pracowników , bo przecież doceniony pracownik= wydatniejszy pracownik.
i czasem brak pracy ;)
....Czyli że co:P?
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Anna Stawiarz:
Wymiana wiadomosci:)
Nigdy nie byłam w Twoim klubie.
Jeśli są rzeczy , ktore ludzi wkurzają - to najpierw trzeba je wyeliminować . Dopiero potem robić doświadczenia na żywym organizmie. Klient zawsze powie czego chce. Trzeba tylko umieć go zapytać.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Anna Stawiarz:
Piotr L.:
niestety czasem jest tak że ten nad nami ma swoją wizję i nie pozwoli podległemu pracownikowi szaleć na "jego terenie" w obawie przed tym że okaże się on skuteczniejszy i go wygryzie lub po prostu bo nie i ch*j :P
I tu tkwi problem, szoda że prcodawcy nie doceniają pracowników , bo przecież doceniony pracownik= wydatniejszy pracownik.
Szaleć to sobie można - za własne pieniądze. To nie chodzi o wygryzanie kogoś tylko odpowiedzialność - również finansową - za własne czyny. Najprościej założyć własny biznes i pozwolić swoim pracownikom,żeby robili co chcą. to pozwala najlepiej zrozumieć ten problem.
Anna Majcher( Stawiarz)

Anna Majcher(
Stawiarz)
Cena jest tym, co
płacisz. Wartość
jest tym, co
otrzymuje...

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Dagmara D.:
Szaleć to sobie można - za własne pieniądze. To nie chodzi o wygryzanie kogoś tylko odpowiedzialność - również finansową - za własne czyny. Najprościej założyć własny biznes i pozwolić swoim pracownikom,żeby robili co chcą. to pozwala najlepiej zrozumieć ten problem.
Może mieć Pani moje słowo że jestem odpowiedzialnym prcownikiem , ale chce byc jeszcze lepszym!!...Hmmm czemu tak jest że wyrażając swoje zdanie , że chce się być lepszym , kojarzysz się odrazu z kims kogo chcemy wygryść...w moim przypadku tak nie jest( zdobywam doświadczenie ,a nie tak jak wiekszość osob w moim wieku siedzi na d...przed kompem i mowi jak to jest zle.)

Co do biznesu nie mowię nie, ale narazie podpatruje,żeby wiedziec jak działac .Pani jako osoba z branzy marketingu powinna wiedziec ze nie jest latwo, bo nie liczy sie tylko pomysl (bo maja go setki osob) liczy sie tez technika...a do tego mi jeszcze troche brakuje.Poki co pracuje dla dobrego imienia naszego fitnessu--a watek założony przezemnie miał mnie natchnąć do daleszego dzialania ,byc moze po to by podsunac szefostwu jakis pomysl...
Podsumowujac uwazam ze " przedewszystkim liczy sie czlowiek, potem kasa"

Pozdrawiam
Piotr M.

Piotr M. 3d, rzemiosło
artystyczne

Temat: Zadowolony klient! ale jak?

Anna Stawiarz:
Witam serdecznie!

Jak byście przyciągneli klienta do klubu fitness,i sprawili żeby został pomijając standardowe medody typu " darmowe wejście" "albo jakiś gift"???

Sądzicie że klienci lubią nowości?bądz możę nie lubi nic zmieniać w miejscu do którgo przychodzi?

Jak /co dać klientowi żeby "zostawił więcej pieniędzy w miejscu do którego przychodzi" ;]
POMOCY:)

Dziękuje za pomoc!
pozdrawiam
Anka
Powiedz że ma grubą d..ę

Następna dyskusja:

Sprzedaż serwisu... ale jak?




Wyślij zaproszenie do