Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Michał Pijet:
Wiesz co podejrzewewam, że wszystkim intereantów macie za głuszych niż są. Zjawisko, zwyczaj kasowania i niechęć do tego typu reklamy jest powszechen, ale trzeba je jeszcze zauważyć, a nie pisać o mitologii, idelogii, ale wykład z psychologii by się martetingowcom przydał.dominika S. edytował(a) ten post dnia 27.04.11 o godzinie 15:37

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Dominika, lektura dla Ciebie:
http://www.icrossing.com/articles/The-Effects-of-Displ...
http://www.dangoldstein.com/papers/Goldstein_McAfee_Su...
http://www.cbsinteractive.com/one_sheets/CBSi_InsightS...
http://onlinepubs.ehclients.com/images/pdf/1059_W_TheS...

Twoje wypowiedzi wskazują, że wiesz dokładnie, co "wszyscy wiedzą", "wszyscy robią" i "wszystko o wszystkich". Fajnie. Też bym tak chciał. ;-)

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

dominika S.:
Michał Pijet:
Wiesz co podejrzewewam, że wszystkim intereantów macie za głuszych niż są. Zjawisko, zwyczaj kasowania i niechęć do tego typu reklamy jest powszechen, ale trzeba je jeszcze zauważyć, a nie pisać o mitologii, idelogii, ale wykład z psychologii by się martetingowcom przydał.

Dla mnie to jest w ogóle zaskakujące, że korzystasz z Internetu. Jeśli jest tutaj cała masa krętaczy, cwaniaków i oszustów, którzy karzą ludziom pod karą chłosty klikać w reklamy, jakich ci ostatni nie chcą i nie potrzebują, to co jeszcze robisz w sieci?

Zainstaluj sobie AdBlocka a wolny czas spędzaj na łonie natury. Serio, to nie jest żadna kpina - sam znam wiele osób, których sieć i reklamy w sieci męczą. Oni właśnie spędzają czas na rybach, na grzybach, ogólnie z daleka cywilizacji.

Ps. Jeśli będziesz kiedyś miała możliwość zobaczyć w praktyce raportowanie przez Google Analytics, to myślę, że zorientujesz się, jak wielu psychologów kognitywnych nad tym pracowało. Tymczasem nasza dyskusja jest bezprzedmiotowa. Bo my mówimy o realiach rynku reklamy internetowej, których Ty bezwzględnie nie respektujesz i je odrzucasz.Michał Pijet edytował(a) ten post dnia 27.04.11 o godzinie 16:17

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Nie będę wdawał się w szczegóły, bo widzę faktycznie dosyć małą wiedzę osób najbardziej krytykujących reklamy w Internecie. Napisałem jednak poniżej parę słów wyjaśnienia od osoby, która ma z tym do czynienia zawodowo na co dzień :)

1. Żaden szanujący się wydawca nie pozwoli na emisję agresywnych form reklamowych nie spełniających standardów IAB. Duże portale i serwisy dbają o to, aby pogodzić interesy reklamodawców i użytkowników. Te serwisy, które puszczają reklamy, które uciekają, nie chcą się zamykać itp., robią to na własną szkodę, bo większość użytkowników po prostu zaczyna ich unikać. Są to jednak czarne owce i nie ma powodu, żeby przez ich pryzmat oceniać wszystkie reklamy w Internecie.

2. Większość reklam to reklamy płaskie, wkomponowane w serwisy, w które ludzie klikają świadomie. I są to czasem naprawdę bardzo duże ilości kliknięć, które w zależności od kampanii mogą iść w dziesiątki, albo nawet setki tysięcy. Czyli wniosek jest prosty, część użytkowników jest zainteresowana tym co jest reklamowane. Inna sprawa, że taka reklama działa też po prostu wizualnie i coraz więcej jest artykułów branżowych, które udowadniają, że myślenie tylko poprzez CTRy jest zazwyczaj błędne.

3. Za pomocą form displayowych promowane są też różnego rodzaju akcje reklamowe połączone z konkursami. W tych konkursach też często bierze udział duża ilość użytkowników, którzy nie mają nic przeciwko wejściu na serwis Klienta i spróbowaniu swoich sił. A jak się uda wygrać, to też nie ukrywają swojej radości :).

4. To, że dzięki tym reklamom serwisy są darmowe i mogą dostarczać oryginalne treści zostało już wcześniej wspomniane.

Dlatego proponuję omijać strony, gdzie reklamy najbardziej irytują i nie oceniać na ich podstawie całego rynku.

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

ehh, jest źle :)
dominika S.:
Michał Pijet:
Wiesz co podejrzewewam

no właśnie - podejrzewasz. Dostałaś kilkadziesiąt pewnie argumentów dlaczego Twoje podejrzenia są błędne popartych linkami i materiałami źródłowymi i dalej podejrzewasz. Ja podejrzewam, że ruscy hel rozpylili nad Smoleńskiem.

, że wszystkim intereantów macie za
głuszych niż są.

Czyżby?
Zjawisko, zwyczaj kasowania i niechęć do tego typu reklamy jest powszechen

Proszę o dowód powszechności tego zjawiska.
ale trzeba je jeszcze zauważyć, a nie pisać o mitologii, idelogii, ale wykład z psychologii by się martetingowcom przydał.

Uwierz, że "marketingowcy" mieli na studiach również psychologię, mają z nią do czynienia w pracy, a wszelkie zachowania, mechanizmy i działania tak w internecie jak i poza nim są rozpatrywane również w aspekcie psychologicznym.

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Grzegorz Majewski:
Nie będę wdawał się w szczegóły, bo widzę faktycznie dosyć małą wiedzę osób najbardziej krytykujących reklamy w Internecie. Napisałem jednak poniżej parę słów wyjaśnienia od osoby, która ma z tym do czynienia zawodowo na co dzień :)

1. Żaden szanujący się wydawca nie pozwoli na emisję agresywnych form reklamowych nie spełniających standardów IAB. Duże portale i serwisy dbają o to, aby pogodzić interesy reklamodawców i użytkowników. Te serwisy, które puszczają reklamy, które uciekają, nie chcą się zamykać itp., robią to na własną szkodę, bo większość użytkowników po prostu zaczyna ich unikać. Są to jednak czarne owce i nie ma powodu, żeby przez ich pryzmat oceniać wszystkie reklamy w Internecie.

2. Większość reklam to reklamy płaskie, wkomponowane w serwisy, w które ludzie klikają świadomie. I są to czasem naprawdę bardzo duże ilości kliknięć, które w zależności od kampanii mogą iść w dziesiątki, albo nawet setki tysięcy. Czyli wniosek jest prosty, część użytkowników jest zainteresowana tym co jest reklamowane. Inna sprawa, że taka reklama działa też po prostu wizualnie i coraz więcej jest artykułów branżowych, które udowadniają, że myślenie tylko poprzez CTRy jest zazwyczaj błędne.

3. Za pomocą form displayowych promowane są też różnego rodzaju akcje reklamowe połączone z konkursami. W tych konkursach też często bierze udział duża ilość użytkowników, którzy nie mają nic przeciwko wejściu na serwis Klienta i spróbowaniu swoich sił. A jak się uda wygrać, to też nie ukrywają swojej radości :).

4. To, że dzięki tym reklamom serwisy są darmowe i mogą dostarczać oryginalne treści zostało już wcześniej wspomniane.

Dlatego proponuję omijać strony, gdzie reklamy najbardziej irytują i nie oceniać na ich podstawie całego rynku.

ok i niech sobie płaskie banery będą, mi to nie przeszkadza aż tak bardzo, nie chcę to nie zwracam na nie uwagi, ale najeżdżających i latających albo takich najeżdżających przymglonych z wydłużonym czasem na prawie całą stronę jest niestety coraz więcej i to na dobrych szanujących się stronach.
Rozumiem potrzebę zarabiania, więc ok, ale niech to cholerstwo daje się prosto zamknąć, jeśli ktoś nie chce w to wchodzić.

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Michał Pijet:
dominika S.:
Michał Pijet:
Wiesz co podejrzewewam, że wszystkim intereantów macie za głuszych niż są. Zjawisko, zwyczaj kasowania i niechęć do tego typu reklamy jest powszechen, ale trzeba je jeszcze zauważyć, a nie pisać o mitologii, idelogii, ale wykład z psychologii by się martetingowcom przydał.

Dla mnie to jest w ogóle zaskakujące, że korzystasz z Internetu. Jeśli jest tutaj cała masa krętaczy, cwaniaków i oszustów, którzy karzą ludziom pod karą chłosty klikać w reklamy, jakich ci ostatni nie chcą i nie potrzebują, to co jeszcze robisz w sieci?

Kara chłosty została przez ciebie wymyślona na poczekaniu? Ale poniekąd dobre porównanie, bo jakby nie było znikające x, czy trudnio zamykające się okienka są wynikiem desperacji co bardziej kretywnych grafików. A wystarczy pomyśleć, zbadać, dlaczego ludzie to badziewie natychmiast wygaszają.
A może chodzi o to, że takie rekalmy przeszkadzają użytkownikom w przeglądaniu stron? Nie wpadłeś na to, że użytkownikom się to nie podoba?
To że coś przeszkadza nie oznacza, że z sieci trzeba zrezygnować. Wręcz przeciwnie, internet powinien być dostosowany pod użytkowanika, a nie pod agnecję rekalmową.

Zainstaluj sobie AdBlocka a wolny czas spędzaj na łonie natury. Serio, to nie jest żadna kpina - sam znam wiele osób, których sieć i reklamy w sieci męczą. Oni właśnie spędzają czas na rybach, na grzybach, ogólnie z daleka cywilizacji.

Wymyślacie narzędzia, które przeszkadzają w przeglądaniu stron i macie pretenscje, że nikt nie chce się angażować w jazdę samochodzikiem po ekranie. Skorzystaj z rady, idź na łono natury i wymyśl lepszy pomysł jak sprawić aby doborowlnie klient miał ochotę zapoznać się z reklamą zamieszczaną w internecie.
Ps. Jeśli będziesz kiedyś miała możliwość zobaczyć w praktyce raportowanie przez Google Analytics, to myślę, że zorientujesz się, jak wielu psychologów kognitywnych nad tym pracowało. Tymczasem nasza dyskusja jest bezprzedmiotowa. Bo my mówimy o realiach rynku reklamy internetowej, których Ty bezwzględnie nie respektujesz i je odrzucasz.

O jakich realiach piszesz? Owszem technicznie są stosownae różne sztuczki, a ja się pytam czy ktoś badał rekację klientów, co z tego zapamiętują, czy w ich świadomości ten produkt zaistianł dzięki takie rekalmi. Odpowiedz na te pytania, wtedy pogadamy.dominika S. edytował(a) ten post dnia 27.04.11 o godzinie 17:45

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Karol Ciupik:
ehh, jest źle :)
dominika S.:
Michał Pijet:
Wiesz co podejrzewewam

no właśnie - podejrzewasz. Dostałaś kilkadziesiąt pewnie argumentów dlaczego Twoje podejrzenia są błędne popartych linkami i materiałami źródłowymi i dalej podejrzewasz. Ja podejrzewam, że ruscy hel rozpylili nad Smoleńskiem.

Dwa linki ledwo, w tym twój wykres, który nie potwierdza skuteczności tej reklamy. Jeszcze w dyskusji brakuje krecika i hawranka.

, że wszystkim intereantów macie za
głuszych niż są.

Czyżby?
Zjawisko, zwyczaj kasowania i niechęć do tego typu reklamy jest powszechen

Proszę o dowód powszechności tego zjawiska.

Są artykuły na ten temat, ten wkelejony przezmnie z GW. To co mówią interanuci na forach pomijasz. Są wątki, których użytkownicy pieklą się, żeby to głupie wyskakujące, wielkie okienko wreszcie zniknęło. Sam przemyśl.

ale trzeba je jeszcze zauważyć, a nie pisać o mitologii, idelogii, ale wykład z psychologii by się martetingowcom przydał.

Uwierz, że "marketingowcy" mieli na studiach również psychologię, mają z nią do czynienia w pracy, a wszelkie zachowania, mechanizmy i działania tak w internecie jak i poza nim są rozpatrywane również w aspekcie psychologicznym.

Wiem jak wygląda psychologa na marketingu. Mizernie.dominika S. edytował(a) ten post dnia 27.04.11 o godzinie 17:29

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Grzegorz Majewski:
Nie będę wdawał się w szczegóły, bo widzę faktycznie dosyć małą wiedzę osób najbardziej krytykujących reklamy w Internecie. Napisałem jednak poniżej parę słów wyjaśnienia od osoby, która ma z tym do czynienia zawodowo na co dzień :)

Nadal nie rozumiesz, nie piszemu o dobrych wydawcach, ani o ty, czy forma reklamy spełania standrdy, ale o tym, że większość użytkowników interetu takiej reklamy nie lubi, nie zapoznaje się z produktem dzięki niej.Nie też ma znaczenia czy ładnie i szybko się zamknie, czy też nie. Przytocz jakieś dane, które by temu przeczyły. Tylko niech to nie będzie kolejny wykres, który mówi o tym, że reklama displej, jest najcześciej wykorzystywanym narzędziem.
Zamist tego mamy argumety o kampanii reklamowej, pochwałę dla firm które nie stosują agresywnej reklamy. Dla użytkownika to nie ma znaczenia.
2. Większość reklam to reklamy płaskie, wkomponowane w serwisy, w które ludzie klikają świadomie. I są to czasem naprawdę bardzo duże ilości kliknięć, które w zależności od kampanii mogą iść w dziesiątki, albo nawet setki tysięcy. Czyli wniosek jest prosty, część użytkowników jest zainteresowana tym co jest reklamowane. Inna sprawa, że taka reklama działa też po prostu wizualnie i coraz więcej jest artykułów branżowych, które udowadniają, że myślenie tylko poprzez CTRy jest zazwyczaj błędne.

Wcześniej napisałam, że mam podejrzenie, że ludzie z reklamy myślą, że mają chyba doczynienia z naprawdę ciemą masą użytkowników internetu, po tym co pisziesz, mam pewność. Jaki to ma związek z wątkiem, wyskakujące okienka, kontra reklama wkomponowana w serwis. Nie ma żadnej różnicy, prawda? Zastanów, a potem możesz rozwijać post.

3. Za pomocą form displayowych promowane są też różnego rodzaju akcje reklamowe połączone z konkursami. W tych konkursach też często bierze udział duża ilość użytkowników, którzy nie mają nic przeciwko wejściu na serwis Klienta i spróbowaniu swoich sił. A jak się uda wygrać, to też nie ukrywają swojej radości :).

Naprawdę? Jasny kitek, nie miałam pojęcia. Konkursy reklamują, samochody, czego tam nie ma. Nie chcę powtarzać to co napisałam wyżej ma znaczenie.
4. To, że dzięki tym reklamom serwisy są darmowe i mogą dostarczać oryginalne treści zostało już wcześniej wspomniane.

Dlatego proponuję omijać strony, gdzie reklamy najbardziej irytują i nie oceniać na ich podstawie całego rynku.

Myślisz, że uczytkownik zrezygnuje z czytanie dobrej strony bo co rusz wyskakuje baner? Z czego jeszcze ma zrezygnować użytkonik na rzecz irytującej reklamy?dominika S. edytował(a) ten post dnia 27.04.11 o godzinie 17:44

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

dominika S.:
Jaki sens mają banery interentowe skoro nikt nich nie czyta? Dlaczego marketingowcy nie rozumieją, że taka reklama przeszkadza w przeglądaniu strony, a jeszcze bardziej irytuje fakt, że nieraz trudno go zamknać, albo kliknać myszką na x, bo ucieka. Pewnie będą wymyślane coraz to "sprytniejsze" sposoby w stylu jak najdłużej niech ma klient tę przeklętą reklmę przed oczami, ale nikt nadal nie wpadnie na to, że efektywność takiej reklamy jest niewielka.

dominiko, przykro mi, ale jak do tej pory poza artykułem z gw nie przedstawiłaś żadnych dowodów na to, że jest tak, jak sugerujesz. piszesz "nikt nie czyta", "nikt nie wpadnie", "efektywność jest niewielka"... skąd o tym wiesz?
w podobnym tonie można pisać o reklamie telewizyjnej - przecież NIKT jej nie ogląda, bo KAŻDY przełącza kanał jak widzi blok reklamowy, gdyż KAŻDEGO denerwuje. czy jednak ktokolwiek będzie na tyle odważny, by powiedzieć, że jej efektywność jest niewielka?
hermetyczne zamknięcie się w kręgu własnych opinii, bez chęci przyjęcia rzeczowych argumentów (a było ich w tej dyskusji sporo) nie jest moim zdaniem dobre w żadnej branży, która ma związek z dotarciem do klienta i przekazaniem mu (lub chociaż podjęciem próby) jakiegoś komunikatu.

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Aleksandra W.:
Artykuł według ciebie kłamie? To nie tylko ten jeden, jest ich więcej. Jakie inne dowody zostały przedstawione w tej dyskusji, bo nie zauważyłam. Chętnie poczytam i się zastanowię. Co innego reklma teliwizyjna a co innego okienko interetowe. To nie jet tylko moja opinia, więc nie można mówić o hermetycznym zamknięciu się w kręgu własnej opinni. Pytam po raz kolejny czy ktoś zabadał jak na to reagują interanuci? Ciekawe, że zjawisko powszechenej krytyki jest tuaj pomijane. Nie ma głosów krytycznych na forach? Są.
Katarzyna Nowak

Katarzyna Nowak Przedstawiciel
Handlowy,
dobrawizytowka.pl

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Czytam to wszystko i dochodzę do wniosku, że te spojrzenia na reklamy gdzieś się rozmijają. Dla mnie jako zwyklego konsumenta nie siedzącego w tym te wszystkie reklamy są męczące z dwóch prostych powodów:
1) większość jest na bardzo niskim poziomie (ale tak jak zauważyła Dagmara to całkowicie inny temat, bo można też zobaczyć, usłyszeć reklamy fajne, ciekawe)
2) Jest taki niesamowity przesyt wszelkiego rodzaju reklamami, że ja jako konsument powoli przestaje zwracać na nie jakąkolwiek uwagę i nie ma znaczenia czy reklama jest dobra czy zła, głupia czy mądra. Po prostu jest tego za dużo.

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Co tam banery, których nie można zamknąć, REKLAMIARZ to jest dopiero zabawa, żeby to usunąć z dziecka komputera to musiałam poświęcić na to dobrych kilka godzin z pomocą informatyków z jakiegoś forum

A dziecko tylko niechcący w kliknęło w jakiś baner, no i już, jak wlazł to na dobre.
Zwykły przeciętny użytkownik internetu nie jest w stanie sam tego usunąć.
Ponieważ poprosiłam o pomoc ludzi z GL, to wiem co proponowali, żeby się tego pozbyć, ludzka wyobraźnia przeszła wszelkie granice:)Beata B. edytował(a) ten post dnia 27.04.11 o godzinie 18:42

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

dominika S.:
Aleksandra W.:
Artykuł według ciebie kłamie?
nigdzie tak nie stwierdziłam. pragnę tylko zauważyć, że artykuł informuje, że "banerów reklamowych może nie oglądać nawet 10 proc. internautów". a to oznacza, że 90 procent może je oglądać. 90>10

>To nie tylko ten jeden, jest ich więcej.
to dawaj je tutaj.

>To nie jet tylko moja opinia, więc nie można mówić o hermetycznym
zamknięciu się w kręgu własnej opinni.
cóż, 134 komentarze pod tym wałkowanym przez ciebie artykułem nie świadczą specjalnie o globalizmie, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę, że niekiedy jedna osoba dodała więcej niż jeden komentarz.

Nie ma głosów
krytycznych na forach? Są.

no są. ale jeśli wszędzie po 134, to nie robi to specjalnego wrażenia. zwróć też uwagę na to, iż występować może znacząca różnica pomiędzy zachowaniem deklarowanym (w badaniach, ankietach, czy wypowiedziach na forach), a rzeczywistym.

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

dominika S.:
Grzegorz Majewski:
Nie będę wdawał się w szczegóły, bo widzę faktycznie dosyć małą wiedzę osób najbardziej krytykujących reklamy w Internecie. Napisałem jednak poniżej parę słów wyjaśnienia od osoby, która ma z tym do czynienia zawodowo na co dzień :)

Nadal nie rozumiesz, nie piszemu o dobrych wydawcach, ani o ty, czy forma reklamy spełania standrdy, ale o tym, że większość użytkowników interetu takiej reklamy nie lubi, nie zapoznaje się z produktem dzięki niej.Nie też ma znaczenia czy ładnie i szybko się zamknie, czy też nie. Przytocz jakieś dane, które by temu przeczyły. Tylko niech to nie będzie kolejny wykres, który mówi o tym, że reklama displej, jest najcześciej wykorzystywanym narzędziem.
Zamist tego mamy argumety o kampanii reklamowej, pochwałę dla firm które nie stosują agresywnej reklamy. Dla użytkownika to nie ma znaczenia.

Oczywiście, że większość użytkowników twierdzi, że nie lubi reklam, ale to nie dotyczy tylko Internetu, tylko każdego medium. Badań na ten temat jest sporo i nie trzeba mieć dostępu do materiałów wewnętrznych firm.
Wystarczy google i frazy typu: "stosunek do reklam badania".

Jednak jest duża różnica pomiędzy reklamą, która spełnia standardy, a taką która ma po prostu za wszelką cenę przekierować użytkownika na stronę docelową. Dla większości użytkowników to ma znaczenie.
2. Większość reklam to reklamy płaskie, wkomponowane w serwisy, w które ludzie klikają świadomie. I są to czasem naprawdę bardzo duże ilości kliknięć, które w zależności od kampanii mogą iść w dziesiątki, albo nawet setki tysięcy. Czyli wniosek jest prosty, część użytkowników jest zainteresowana tym co jest reklamowane. Inna sprawa, że taka reklama działa też po prostu wizualnie i coraz więcej jest artykułów branżowych, które udowadniają, że myślenie tylko poprzez CTRy jest zazwyczaj błędne.

Wcześniej napisałam, że mam podejrzenie, że ludzie z reklamy myślą, że mają chyba doczynienia z naprawdę ciemą masą użytkowników internetu, po tym co pisziesz, mam pewność. Jaki to ma związek z wątkiem, wyskakujące okienka, kontra reklama wkomponowana w serwis. Nie ma żadnej różnicy, prawda? Zastanów, a potem możesz rozwijać post.

Tu akurat musisz się dokształcić w nazewnictwie form reklamowych. Te płaskie formy, wkomponowane w serwisy, to są właśnie różne formy "bannerów", a taka nazwa została użyta do zatytułowania tego tematu. Jeśli miałaś na myśli tylko formy layerowe, to trzeba było to wyraźnie zaznaczyć.

3. Za pomocą form displayowych promowane są też różnego rodzaju akcje reklamowe połączone z konkursami. W tych konkursach też często bierze udział duża ilość użytkowników, którzy nie mają nic przeciwko wejściu na serwis Klienta i spróbowaniu swoich sił. A jak się uda wygrać, to też nie ukrywają swojej radości :).

Naprawdę? Jasny kitek, nie miałam pojęcia. Konkursy reklamują, samochody, czego tam nie ma. Nie chcę powtarzać to co napisałam wyżej ma znaczenie.
4. To, że dzięki tym reklamom serwisy są darmowe i mogą dostarczać oryginalne treści zostało już wcześniej wspomniane.

Dlatego proponuję omijać strony, gdzie reklamy najbardziej irytują i nie oceniać na ich podstawie całego rynku.

Myślisz, że uczytkownik zrezygnuje z czytanie dobrej strony bo co rusz wyskakuje baner? Z czego jeszcze ma zrezygnować użytkonik na rzecz irytującej reklamy?

Ja tak właśnie do tego podchodzę, bo dobra strona to dla mnie taka, gdzie oprócz interesujących mnie materiałów nie muszę walczyć z non stop wyskakującymi reklamami, które uciekają i nie dają się zamknąć. To brak rozsądku właściciela, bo to on zawsze ma wpływ na to co można, a czego nie na danej stronie. Naprawdę można zarobić godziwe pieniądza bez stosowania takich praktyk.Grzegorz Majewski edytował(a) ten post dnia 27.04.11 o godzinie 19:51

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Aleksandra W.:
Nie piszę o 134 kometarzach umieszonych pod tym artykułem, które miałyb by być dowodem w sprawie. Krtyczne głosy internautów, które pojawiają się niezależnie od artykułu.
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Sprawdź PW.

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Grzegorz Majewski:
Grzegorzu prośba, czy mógłbyś na moment skupić się na temacie wątku, a nie tym czy ogólnie społeczeńtwo nie lubi jako tako reklamy? Napisz mi jak okienka reklmowe, banery, działa na odbiorcę, czy on zapoznaje się z jego treścią, czy koniec końców wie w ogóle co za relamę przed chwilą zamknął. Są takie badania? Chętnie poczytam.
Jednak jest duża różnica pomiędzy reklamą, która spełnia standardy, a taką która ma po prostu za wszelką cenę przekierować użytkownika na stronę docelową. Dla większości użytkowników to ma znaczenie.
Zamyka się łatwo, zamykam, nie patrzę na to co jest w okienku. Polcem Films online. Łagodan reklama, bez agresywnego x i już myślisz, że z nie wiem jak to nazwać, z "litości" użytkownik zajrzy na stronę?
Ja tak właśnie do tego podchodzę, bo dobra strona to dla mnie taka, gdzie oprócz interesujących mnie materiałów nie muszę walczyć z non stop wyskakującymi reklamami, które uciekają i nie dają się zamknąć. To brak rozsądku właściciela, bo to on zawsze ma wpływ na to co można, a czego nie na danej stronie. Naprawdę można zarobić godziwe pieniądza bez stosowania takich praktyk.

Ale nie zmienia to faktu, że część ludzi nie będszie rezygnować z czytania ciekawej strony tylko dlatgo, że reklama z trudem się zamyka. Uciekające x,są rekacją na coś, na ignorowanie reklamy przez użytkowników. Dalej można wymyślać jeszcze gorsze rozwiazania, jakby tu podejść czytelnika, zatrzymac go na dłużej przy obrazku. Jakby nie było reklamy czy to łagodne czy agresywne są zamykane bez czytania. Więc jaki sens? Po co? Nie lepiej wymyślić coś innego?

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Dominik Szewior:
Sprawdź PW.
Króy punkt regulaminu. Wiesz o co chodzi jest bardzo enigmatyczne.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

KLient zamawia baner - sprzedaż rośnie o 20% - klient jest zadowolony i kontynuuje tę metodę.
Klient zamawia baner - sprzedaż stoi w miejscu lub spada - klient kupuje więcej banerów. Jeśli nadal kupuje to powinien zwolnić osobę w firmie, ktora naraża firmę na straty (również z powodu problemu z wizerunkiem)

I klikanie, wkurzanie, uciekające ramki - nie mają żadnego znaczenia.

Następna dyskusja:

Nowe banery na stronach www.




Wyślij zaproszenie do