konto usunięte
Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery
Katarzyna Nowak:Bardzo!
Maciej Tesławski:
Beata B.:Siure, ale świadomość marki robi swoje...
Maciej Tesławski:
A może działa, nie na nas, to o czym gość pisze tutaj: Ukryta moc reklamy – Robert Heath
Nie oglądamy reklam w TV, wychodzimy, albo przełączamy kanał.
Z tyłu głowy jednak coś pozostaje, co kieruje rękę w punkcie sprzedaży?
Maciek, wiele elementów ma wpływ na to co wybierzesz, nie tylko reklama z tyłu głowy. Ma na to również wpływ portfel.
Tylko czasami z tyłu głowy pojawia się myśl "Matko co za durna reklama, albo wkurzający baner" i nawet jeśli gdzieś zobaczę ten towar to nie wybiorę go właśnie dlatego, że wkurzyła mnie sama reklama czy ilość wyskakujących okienek.
Zwłaszcza jak to jest banner na całą stronę, z dźwiękiem na full, w środku nocy.
Już nawet kiedyś taki ranking robiłem ;)
Ale mniemam, że mówimy tu o "cywilizowanej" formie reklamy.