konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Katarzyna Nowak:
Maciej Tesławski:
Beata B.:
Maciej Tesławski:
A może działa, nie na nas, to o czym gość pisze tutaj: Ukryta moc reklamy – Robert Heath
Nie oglądamy reklam w TV, wychodzimy, albo przełączamy kanał.

Z tyłu głowy jednak coś pozostaje, co kieruje rękę w punkcie sprzedaży?

Maciek, wiele elementów ma wpływ na to co wybierzesz, nie tylko reklama z tyłu głowy. Ma na to również wpływ portfel.
Siure, ale świadomość marki robi swoje...

Tylko czasami z tyłu głowy pojawia się myśl "Matko co za durna reklama, albo wkurzający baner" i nawet jeśli gdzieś zobaczę ten towar to nie wybiorę go właśnie dlatego, że wkurzyła mnie sama reklama czy ilość wyskakujących okienek.
Bardzo!
Zwłaszcza jak to jest banner na całą stronę, z dźwiękiem na full, w środku nocy.
Już nawet kiedyś taki ranking robiłem ;)

Ale mniemam, że mówimy tu o "cywilizowanej" formie reklamy.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Wkurza reklama telewizyjna, Żanetkaleta w radio, bilboardy, śmieciowe ulotki - ... wiele rzeczy wkurza i wielu twierdzi , że wkurza...Warto zajrzeć do ich koszyków- to tez prawda.
Jednak - dobra reklama po prostu działa.
Nawet jeśli jej kanałem jest baner.
A czym jest "dobra reklam" - to temat na wiele nocy ...Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 26.04.11 o godzinie 23:47
Katarzyna Nowak

Katarzyna Nowak Przedstawiciel
Handlowy,
dobrawizytowka.pl

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Arkadiusz Gnat:
głupia reklama do dobra reklama

W ostatnim czasie pojawiło się kilka głupich reklam i skutecznie odstraszyły mnie od danych produktów.
Owszem ona zostaje zapamiętana, ale czy negatywne emocje są dobre?

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Maciej Tesławski:
Zwłaszcza jak to jest banner na całą stronę, z dźwiękiem na full, w środku nocy.

Na całą stronę to nie banner ;)

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Karol Ciupik:
Tu chyba, w efektywności, nie chodzi o liczby.
Chodzi o efekt i do tego nie efekt sprzedażowy, co warto uświadamiać klientom po raz 1000.
Nie byłoby, jak zostało już napisane, gdyby nie działało.... jakoś.

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Maciej Tesławski:
Beata B.:
Maciej Tesławski:
A może działa, nie na nas, to o czym gość pisze tutaj: Ukryta moc reklamy – Robert Heath
Nie oglądamy reklam w TV, wychodzimy, albo przełączamy kanał.

Z tyłu głowy jednak coś pozostaje, co kieruje rękę w punkcie sprzedaży?

Maciek, wiele elementów ma wpływ na to co wybierzesz, nie tylko reklama z tyłu głowy. Ma na to również wpływ portfel.
Siure, ale świadomość marki robi swoje...

świadomość to nie wszystko, choć wpływ może mieć, oczywiście, że tak
Katarzyna Nowak

Katarzyna Nowak Przedstawiciel
Handlowy,
dobrawizytowka.pl

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Dagmara D.:
Jednak - dobra reklama po prostu działa.
Nawet jeśli jej kanałem jest baner.
A czym jest "dobra reklam" - to temat na wiele nocy ...

Owszem dobra reklama działa, ale chyba tych dobrych ostatnio brakuje.

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Maciej Tesławski:
Karol Ciupik:
Tu chyba, w efektywności, nie chodzi o liczby.
Chodzi o efekt i do tego nie efekt sprzedażowy, co warto uświadamiać klientom po raz 1000.
Nie byłoby, jak zostało już napisane, gdyby nie działało.... jakoś.

Summa sumarum efektem jest liczba.
Bo tak czy inaczej wymierność korzyści płynących z JAKIEJKOLWIEK formy promocji/reklamy wyrażana jest w złotówkach wydanych przez naszych Klientów dodatkowo bezpośrednio/pośrednio wskutek promocji/reklamy :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Katarzyna Nowak:
Dagmara D.:
Jednak - dobra reklama po prostu działa.
Nawet jeśli jej kanałem jest baner.
A czym jest "dobra reklam" - to temat na wiele nocy ...

Owszem dobra reklama działa, ale chyba tych dobrych ostatnio brakuje.
A to zupełnie inny problem. Kiepska czy głupia reklama działa odwrotnie - bez względu na to w jaki sposób do nas dotrze.
I zniszczy wizerunek marki.
Wywali ją poza nawias (poza mapę percepcyjną).Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 26.04.11 o godzinie 23:51

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Katarzyna Nowak:
Arkadiusz Gnat:
głupia reklama do dobra reklama

W ostatnim czasie pojawiło się kilka głupich reklam i skutecznie odstraszyły mnie od danych produktów.
Owszem ona zostaje zapamiętana, ale czy negatywne emocje są dobre?

Powiem tak, po jednej ostatniej reklamie, gdzie dwóch baranów ryczało czy udawało jakieś roboty będę firmę omijać wielkim łukiem, bo zostały jedynie negatywne emocje.

Już tak za przeproszeniem bardziej w...ej reklamy nie widziałam i nie słyszałam, po jednym razie miałam dość

Tak więc co z tego, że mam świadomość tej marki? I co z tego, że ją zauważyłam, bo trudno było jej nie zauważyć i nie usłyszeć? Każda pierwsza jej sekunda, to było łapanie za pilota i przerzucanie na inny kanał.
Bardzo jestem ciekawa jaka była jej skuteczność i jak się przełożyła.

I nawet banery, w których nie można złapać krzyżyka to jest przy niej pikuś.Beata B. edytował(a) ten post dnia 27.04.11 o godzinie 00:14

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Karol Ciupik:

Summa sumarum efektem jest liczba.
Bo tak czy inaczej wymierność korzyści płynących z JAKIEJKOLWIEK formy promocji/reklamy wyrażana jest w złotówkach wydanych przez naszych Klientów dodatkowo bezpośrednio/pośrednio wskutek promocji/reklamy :)
Otóż nie, zanikająca forma reklamy, w tym kraju, to reklama wizerunkowa.
Nie ma przeliczenia na żadne złotówki.

W krótkim, oczekiwanym, okresie...

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Beata B.:

Tak więc co z tego, że mam świadomość tej marki? I co z tego, że ją zauważyłam, bo trudno było jej nie zauważyć i nie usłyszeć? Każda pierwsza jej sekunda, to było łapanie za pilota i przerzucanie na inny kanał.
Bardzo jestem ciekawa jaka była jej skuteczność i jak się przełożyła.
To proste jest.
Strategii brak.
Reklama zauważalna, ale nie ma nic wspólnego ze strategią.

Bolesne. Sens powinien być zachowany bez względu na narzędzie...
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

@Karolu :)

Budowanie wizerunki, pozycjonowania marki na te konkurencji, budowanie jej "legendy" czy "historii" to lata pracy.
Nawet jeśli na "sr....ego jamnika" wyda się miliony pln - wyjdzie w tego to samo co wydalił jamnik.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 26.04.11 o godzinie 23:57

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Maciej Tesławski:
Karol Ciupik:

Summa sumarum efektem jest liczba.
Bo tak czy inaczej wymierność korzyści płynących z JAKIEJKOLWIEK formy promocji/reklamy wyrażana jest w złotówkach wydanych przez naszych Klientów dodatkowo bezpośrednio/pośrednio wskutek promocji/reklamy :)
Otóż nie, zanikająca forma reklamy, w tym kraju, to reklama wizerunkowa.
Nie ma przeliczenia na żadne złotówki.

W krótkim, oczekiwanym, okresie...

Ale dlaczegóż nie? :) Że zacytuję sam siebie:
"wymierność korzyści płynących z JAKIEJKOLWIEK formy promocji/reklamy wyrażana jest w złotówkach wydanych przez naszych Klientów dodatkowo bezpośrednio/POŚREDNIO wskutek promocji/reklamy"

I reklama wizerunkowa to to "pośrednio" właśnie :)

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Maciej Tesławski:
Beata B.:

Tak więc co z tego, że mam świadomość tej marki? I co z tego, że ją zauważyłam, bo trudno było jej nie zauważyć i nie usłyszeć? Każda pierwsza jej sekunda, to było łapanie za pilota i przerzucanie na inny kanał.
Bardzo jestem ciekawa jaka była jej skuteczność i jak się przełożyła.
To proste jest.
Strategii brak.
Reklama zauważalna, ale nie ma nic wspólnego ze strategią.

Bolesne. Sens powinien być zachowany bez względu na narzędzie...

Bolesne? to było żałosne, a nie bolesne
jakiś cymbał za to powinien wylecieć z roboty

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Beata B.:
Maciej Tesławski:
Beata B.:

Tak więc co z tego, że mam świadomość tej marki? I co z tego, że ją zauważyłam, bo trudno było jej nie zauważyć i nie usłyszeć? Każda pierwsza jej sekunda, to było łapanie za pilota i przerzucanie na inny kanał.
Bardzo jestem ciekawa jaka była jej skuteczność i jak się przełożyła.
To proste jest.
Strategii brak.
Reklama zauważalna, ale nie ma nic wspólnego ze strategią.

Bolesne. Sens powinien być zachowany bez względu na narzędzie...

Bolesne? to było żałosne, a nie bolesne
jakiś cymbał za to powinien wylecieć z roboty

Nie widziałem reklamy, ale dwie rzeczy:
Żałosne - to tylko Twoja subiektywna opinia
"jakiś cymbał..." - to również Twoja subiektywna opinia przy czym ta już jest nie na miejscu i conajmniej nieuprawniona.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Beata B.:
Bolesne? to było żałosne, a nie bolesne
jakiś cymbał za to powinien wylecieć z roboty
Och, nie żartuj - decydenci popuścili ze śmiechu oglądając tę reklamę, a kreatywny się na pewno hiperwentylował i zabrało go pogotowie. Tak to ich rozbawiło. Ich tak. Grunt to dobre samopoczucie :):)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Karol Ciupik:
Nie widziałem reklamy, ale dwie rzeczy:
Żałosne - to tylko Twoja subiektywna opinia
"jakiś cymbał..." - to również Twoja subiektywna opinia przy czym ta już jest nie na miejscu i conajmniej nieuprawniona.
Karol, to forum służy wymianie poglądów - również na temat cymbałów - Beata wyraziła swoją opinię. Jeśli cymbał czuje się obrażony - zawsze może ją pozwać do sądu.

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Karol Ciupik:
Beata B.:
Maciej Tesławski:
Beata B.:

Tak więc co z tego, że mam świadomość tej marki? I co z tego, że ją zauważyłam, bo trudno było jej nie zauważyć i nie usłyszeć? Każda pierwsza jej sekunda, to było łapanie za pilota i przerzucanie na inny kanał.
Bardzo jestem ciekawa jaka była jej skuteczność i jak się przełożyła.
To proste jest.
Strategii brak.
Reklama zauważalna, ale nie ma nic wspólnego ze strategią.

Bolesne. Sens powinien być zachowany bez względu na narzędzie...

Bolesne? to było żałosne, a nie bolesne
jakiś cymbał za to powinien wylecieć z roboty

Nie widziałem reklamy, ale dwie rzeczy:
Żałosne - to tylko Twoja subiektywna opinia
"jakiś cymbał..." - to również Twoja subiektywna opinia przy czym ta już jest nie na miejscu i conajmniej nieuprawniona.

ale to moja opinia jako odbiorcy, takie mam z nią skojarzenia, więc dlaczego nieuprawniona? jak najbardziej uprawniona, bo mnie tak irytowała i wg mnie zmarnowała po części markę, bo zostały negatywne emocjeBeata B. edytował(a) ten post dnia 27.04.11 o godzinie 00:01

konto usunięte

Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery

Trout kończy swoją książkę o prawach marketingu tak: „Tak więc czytelnicy zostali ostrzeżeni. Jeżeli naruszą niezmienne prawa, narażą się na niepowodzenie. Jeżeli zastosują je, narażą się na oczernianie, pominięcie w awansach, a nawet ostracyzm.”

Następna dyskusja:

Nowe banery na stronach www.




Wyślij zaproszenie do