Dominika S. Turystyka
Temat: Wyrzucanie pieniędzy na banery
Karol Ciupik:http://forum.gazeta.pl/forum/w,30,120301658,124392946,...
dominika S.:Haha,
kim są "internauci", Ci mityczni "oni"? Bo znowu masz tezę, której niczym nie podpierasz.
Kto nie zwraca uwagi na co?
I jaki mur jaką głową?
Jak już ktoś był uprzejmy wspomnieć: gdyby się nie opłacało to by nie było.
Dałem Ci powyżej dość wyraźny przykład, że da się zrealizować kampanię bannerową z dobrym efektem, takich przykładów jest mnóstwo i można je mnożyć.
Gdyby? Czy teraz ty możesz podać dane?
W jaki inny sposób chciałabyś np. zrealizować potrzebę ogólnopolskiego klienta z branży FMCG wprowadzenia na rynek 18-30 nowego produktu w cenie powiedzmy >3zł/szt. jak nie kampanią zasięgową na display'u? Ulotki każdemu nosić pod drzwi? :D
To chyba nie patrzycie na potrzeby interanutów, którzt mają gdzieś rekalmę tamponów, proszku do pieczenia i chcą w spokoju przeczytać artyków, bez ciągłego klikania na krzyżyk. To jest podobnie przepraszam za wyrażenie, ale upierdliwe, jak ulotki, które większość wyrzuca ze skrzynki nie czytając. Szkoda drewna i papieru. O takie banery reklamowe mi chodzi, a o klienta z branży.
Narzędzia dobiera się odpowiednio do celu jaki chce się osiągnąć - proste.
Narzędzia powinny być skuteczne.
A uciekające krzyżyki czy ich brak to jest całkiem inny temat i nie ma to wiele wspólnego ze skutecznością (lub jej brakiem) bannerów.
Więc w dalszym ciągu nie przedstawiłaś żadnego argumentu, że jest jak piszesz (tym bardziej że nie jest :-)).
Wpisz w google, wejdź na wyszukiwarkę jaiegokolwiek forum i poczytaj jak bardzo są skuteczne reklamy, które tworzysz. Jaki mają do niej stosunek intenauci.