Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Adam Wiatkowski:
Pawle - reklamy proszków do prania takie są, bo takiej reklamy oczekują konsumentki, więc są w sam raz. Inteligencja w reklamie to w żadnym razie "intelekt" bardziej mi chodzi o "błysk" po którym sie mówi "to jest to".
Reklamy proszków do prania są takie, bo takie powstały np. w NIemczech. Wiele razy widziałam, że nie tego oczekują konsumentki. Więc nie generalizowałabym.
Adam Wiatkowski

Adam Wiatkowski Data Architect |
E-commerce & Digital
Data Leader

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Wiele razy widziałam, że nie tego oczekują
konsumentki. Więc nie generalizowałabym.

To interesujące co piszesz. Współpracowałem niegdyś z dużym producentem środków czystości i ocierałem się o ścieżki reklamy produktów FMCG skierowanych dla kobiet. Wtedy upierałem się sam ze sobą, że reklama którą tworzy mój współpracodawca jest do niczego z powodu właśnie banalności, sztampowości i wypadałoby wyjść do kobiet zajmujących się domem z czymś nowym i oryginalny. Okazało się jednak, że kobiety zajmujące się domem w Polsce właśnie takiej reklamy oczekują, ten komunikat który obecnie mamy w reklamie właśnie do nich dociera. Testy ankietowe tylko to potwierdzały.

Nieprzypadkowo do dziś dnia wielkie firmy wałkują temat super czystszej bieli i mega inteligentnych proszków. Może coś się w tej kwestii zmieniło, ale w 2008 roku sztampowość była standardem. A może po prostu kobiety się tą reklamą najzwyczajniej w świecie znudziły?
Katarzyna J.

Katarzyna J. Redaktor,
copywriter,
wirtualna asystentka

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Polecam wywiad z Prezesem KER. O tym, co w reklamach może oburzać i na ile powinna sobie pozwalać agencja reklamowa w swoich przekazach:
http://spoleczenstwo.newsweek.pl/magdalena-czaja--wyro...

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

A, to bardzo ciekawe, co piszecie o proszkach, bo dla mnie ta reklama to właśnie reklama proszku do prania à rebours, z tym, że bez wysilania się na ten nieznośny rodzaj reklamowej powagi sytuacji, co osobiście sobie tu cenię.

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Nie wiem, czy ktoś już zwrócić na to uwagę, ale proszę spojrzeć co nastąpiło po emisji reklamy. Nawet otwarto temat na GL. O czym to świadczy? Wyłącznie o tym, że reklama pomimo swojej denerwującej treści, utkwiła ludziom w pamięci. Piszecie także, że ludzie nie skorzystają z Plusa. Ja natomiast uważam, że pierwsza myśl, jaka najdzie ludzi, którzy zechcą zakupić telefon z usługą to taka, że w plusie jest "wyprze dasz" Moim zdaniem także, producent reklamy miał na celu zwrócenie uwagi na produkt i sieć i udało się to w 100% Podczas gdy, na pół godziny filmu mamy 10 minut reklam, taka rekalama powoduje, że spośród wszystkich, w tych 10 minutach, zapamiętamy właśnie reklamę Plusa.

Pozdrawiam

PS. Mnie też denerwuje :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Artur Przybylski:
Nie wiem, czy ktoś już zwrócić na to uwagę, ale proszę spojrzeć co nastąpiło po emisji reklamy. Nawet otwarto temat na GL. O czym to świadczy? Wyłącznie o tym, że reklama pomimo swojej denerwującej treści, utkwiła ludziom w pamięci.
Taaaaaaa ? To ciekawa teza ...
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Dagmara D.:
Artur Przybylski:
Nie wiem, czy ktoś już zwrócić na to uwagę, ale proszę spojrzeć co nastąpiło po emisji reklamy. Nawet otwarto temat na GL. O czym to świadczy? Wyłącznie o tym, że reklama pomimo swojej denerwującej treści, utkwiła ludziom w pamięci.
Taaaaaaa ? To ciekawa teza ...

Media Markt tez nie był dla idiotów :P
Michał Zieliński

Michał Zieliński Autor:
http://www.empik.com
/strefa-darien-zieli
nski-micha...

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Plus jeszcze za czasów kabaretu mumio robił nawet ok reklamy. Ja osobiscie nie mam telewizora i telewizji od ponad 5 lat i nie zaluje. Teraz target nawet dla prezerwatyw czy drinkow to grupa od 16 roku zycia...
Adrian Z.

Adrian Z. IT Project Manager &
PHP Programmer

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Zawsze mogli wpleść w reklamę motyw Weekend - Ona tańczy dla mnie
Michał Zieliński

Michał Zieliński Autor:
http://www.empik.com
/strefa-darien-zieli
nski-micha...

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Adrian Zdziechowicz:
Zawsze mogli wpleść w reklamę motyw Weekend - Ona tańczy dla mnie
i bedzie to spiewala Justyna Kowalczyk lub Adam Malysz jadac w rajdzie dakar bedzie tego sluchal w radiu...

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Adam Wiatkowski:
Okazało się jednak, że kobiety zajmujące się domem w Polsce właśnie takiej reklamy oczekują, ten komunikat który obecnie mamy w reklamie właśnie do nich dociera. Testy ankietowe tylko to potwierdzały.

To jest spore uogólnienie. Jakiej reklamy środków czystości kobiety mogą oczekiwać skoro od kilkudziesięciu lat oglądają to samo? Poza tym dziwi mnie, że targetem tych reklam nadal są tylko kobiety.
Magdalena D.

Magdalena D. Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Jestem ufoludkiem, polubiłam tę reklamę ;]
Aleksandra Gradowska

Aleksandra Gradowska New Business Manager

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/branza-reklamy-he...

polecam :)

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

reklama ma być medialna
wszelakie regulowanie treści jest bardzo niebezpieczne
- zaraz zakażemy wszystkich reklam. bo mamy złe odczucia, skojarzenia.

za reklamę odpowiada reklamodawca
heyah jest produktem dla 'buntowników' stąd rewolucyjny charakter
Lenin to w naszym regionie najmocniejsza postać/ikona

młodzi czytają o komórkach, nikt nie propaguje tatalitarnych wartości.

czy każde niezrozumienie przekazu ma się wiązać z aktywnością 'Polaka'?

wolność i tolerancja.
w tym temacie jesteśmy w czarnej.
wszyscy powinniśmy zacząć edukację;)
Adam Krajewski

Adam Krajewski Manager Działu
Reklamy i
Sponsoringu

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Artur Przybylski:
Piszecie także, że ludzie nie skorzystają z Plusa. Ja natomiast uważam, że pierwsza myśl, jaka najdzie ludzi, którzy zechcą zakupić telefon z usługą to taka, że w plusie jest "wyprze dasz"

tiaa. jestem na etapie wyboru nowego operatora i nie wszedłem na stronę Plusa (a na innych byłem) z prostej przyczyny. reklama z wyprze dasz pokazuje, że nie jestem w ich targecie a ja sam nie chcę mieć do czynienia z firmą, która się w ten sposób reklamuje. wolę być jednak traktowany jak klient a nie jak idiota

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Adam Krajewski:
wolę być jednak traktowany jak klient a nie jak idiota

Klient stawia się w pozycji idioty wtedy, gdy nazbyt emocjonalnie podchodzi do reklamy, nie zaś wtedy, gdy kalkulując na zimno, korzysta z dobrej oferty.

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

moim zdaniem od jakiegoś roku może więcej reklamy Plus-a są poniżej krytyki...

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Dlatego wybierzcie inną sieć, a potem twierdźcie że nie jesteście pod wpływem reklam.
Michał Szydlik

Michał Szydlik Doradca
ubezpieczeniowy |
Pomagam rozwijać
biznes w branż...

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Ja jestem klientem sieci plus od wielu lat i chyba tylko lojalność wobec tej marki trzyma mnie jeszcze przy nich. Na pewno idiotyczna tyczna, tyczna reklama by mnie nie skusiła na wybranie oferty tej sieci.

Sorry, ale reklama ma przyciągnąć uwagę w kierunku oferty, a ta tego nie robi. Jak zwykły konsument ma zatem w ogóle pomyśleć o tym, by sprawdzić Plusa? Przestrzelili.

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

A ja akurat nie jestem jeszcze na tyle ogłupiony aby wybierać sieć telefonii komórkowej na podstawie fajności ich reklam.



Wyślij zaproszenie do