Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Reklamy jeszcze nie widziałem, ale zaintrygował mnie tytuł posta.
Czy to oznacza, że gorszej już być nie może?
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Rafał Hostyński:
Czy to oznacza, że gorszej już być nie może?
może...:
http://www.wimp.com/worstcommercial/
;]]

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adam Wiatkowski

Adam Wiatkowski Data Architect |
E-commerce & Digital
Data Leader

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Irytacja a skuteczność to dwie różne bajki. Ja osobiście nie uważam, aby ta reklama przełożyła się na cash - sam miałbym kilka o wiele fajniejszych i bardziej nośnych pomysłów na wypromowanie plusa jak np zastąpienie mumio inną grupą kabaretową i insynuowanie do reklam wcześniejszych. Ale tak nie będzie - nasze reklamy, poza kilkoma wyjątkami - są nie oszukujmy się słabe. Brakuje pomysłu, intligentnego humoru i jakiejś szerszej strategii. o ciekawe wiele firm zleca całkowicie odzielne reklamy w ATL, a inne w BTL.

Jak Piotr zauważył, rozpoczął się okres wnerwiania ludzi. To idzie jednak dalej - artyści ukazujący Jezusa z żoną, łamanie tabu i kontrowersje - na siłę aby mówili. Nie zapominajmy jednak, że żyjemy w Polsce, a łamanie polskich tabu i przyzwyczajeń kończy się źle. Kto nie odrobi tej pracy domowej wypadnie z obiegu.

Może za 10-15 lat będziemy już tak "nowocześni" kulturowo i zlaicyzowani jak ludzie na Zachodzie. Póki co jeszcze tlą się w nas resztki konserwatywnego myślenia. Dojdzie do władzy pokolenia Y to może to się zmieni. A wtedy reklama zamieni się... każdy może dopisać co chce

Wyobraźmy sobie taką sytuację. Agencja stworzyła reklamę na poziomie który podesłała Dorota. Prezes osobiście udaje się do agencji w celu oceny sytuacji. A kreatywny zawsze może powiedzieć:
przypadek a - opinie są pozytywne - "No i widzi Pan, właśnie o to nam chodziło"
przypadek b - opinie są negaywne - "No i widzi Pan, właśnie o to nam chodziło. Ludzie o nas mówią".

Jak to mawiają - z każdego szamba da się wyjść)Adam Wiatkowski edytował(a) ten post dnia 08.01.13 o godzinie 00:22

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Nie uważam, żeby ta reklama była skuteczna, bo zwraca uwagę. Do teraz nie wiedziałam, jaką sieć/ofertę promuje.

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Dorota S.:
Rafał Hostyński:
Czy to oznacza, że gorszej już być nie może?
może...:
http://www.wimp.com/worstcommercial/
;]]

To jest fajne :-)

Adam: Przykro mi to mówić, ale Twoje myślenie jest naiwne. Oceniasz typowo pod siebie i sądzisz, że to co Tobie, będzie pasowało również innym. Sądzisz, że inteligentna reklama zwiększy zyski? Zobacz reklamy np. proszków do prania... Nie wiem czy operatorzy komórkowi powinni stawiać na "inteligentną reklamę", bo jednak człowiek ogarnięty, porówna oferty operatorów i przeliczy, która jest dla niego najkorzystniejsza. Jest też grupa ludzi, która po prostu lubi daną markę ze względu na jej postrzeganie przez np. spoty reklamowe - czy to jest ta grupa, która lubi inteligentne reklamy?

Zawsze wkurza mnie też, narzekanie na to jacy my jesteśmy zacofani itp. Jak już, jesteśmy zakompleksieni. Gwarantuje Ci, że na zachodzie jest też dużo gorszych spotów, o których po prostu nie wiesz bo są po prostu słabe.
Adam Wiatkowski

Adam Wiatkowski Data Architect |
E-commerce & Digital
Data Leader

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

I news z ostatniej chwili

http://wiadomosci.onet.pl/fotoreportaze/Kraj/burza-w-i...

Jak to mawiają, "Zajec ! Nu pagadi !"

Kontrowersje odstawmy na bok, bo jak pisałem, Polacy jeszcze swój rozum mają. Choć przyznam się, że nie sądziłem aby Heyah znieśli z anteny.

I teraz zagwostka. Głośno jest, oj jest o tej reklamie. Ale czy aby na pewno to było dobre?:)

Pawle - reklamy proszków do prania takie są, bo takiej reklamy oczekują konsumentki, więc są w sam raz. Inteligencja w reklamie to w żadnym razie "intelekt" bardziej mi chodzi o "błysk" po którym sie mówi "to jest to".Adam Wiatkowski edytował(a) ten post dnia 08.01.13 o godzinie 00:39
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Maciej B.:
Jolanta D.:
oczywiście powyższy przykład jest prześmiewczy, mam wrażenie że już wiem skąd ceny w branży reklamowej. Opierając się na przykładzie Macieja stwierdzam, że szefowie agencji są bardzo pazerni
:)

Pazerność? A ile powinien Twoim zdaniem zarabiać właściciel dużej agencji, w której dyrektorowie mają po kilkanaście tys. PLN na rękę miesięcznie...?
jak dla mnie może zarabiać nawet milion dziennie, co nie zmienia faktu, że niewiele jest branż, w których zysk wynosi ponad 40% obrotu.

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Czeslaw Kowalczyk:
taaaaaa
już pędzę lecę polecać jakąkolwiek sieć komórkową.

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Czeslaw Kowalczyk:
No i zauwaz, ze i tak promujemy juz te marke.

Nie. Nie promujemy. Tutaj raczej omawia się przypadki...

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Czeslaw Kowalczyk:
Karolina Ł.:
taaaaaa
już pędzę lecę polecać jakąkolwiek sieć komórkową.
jak juz wspomniane Karolina, nie musi byc od razu :) No i zauwaz, ze i tak promujemy juz te marke. I inni, gdzie indziej na forach, tez :D
nie, no jasne
podświadomość mi podpowie co promować, chociaż ja nie promuję

rozumiem.

i nie, nie promujemy tutaj żadnych marek.

konto usunięte

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

Twierdzisz, że obejrzałaś reklamę i nie wiedziałaś którą sieć ona reklamuje?

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

To racja, mimo że nie oglądałem reklam ani Plusa, ani Heyah, wiem że w pierwszym jest wyprzedaż, a w drugim coś za złotówkę. I wiem że jest o tym głośno.

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: wyprze dasz- najbardziej irytująca reklama wszech czasów

A mnie ta reklama zachwyca.

Pamiętamy co to jest reklama? Twór który potrafi wwiercić się w głowę konsumenta.
Reklama ma przychodzić na myśl, kojarzyć się z innymi sytuacjami.

Od kiedy wymagamy od reklamy intelektualnego dzieła?



Wyślij zaproszenie do