Mariusz Korzeniecki

Mariusz Korzeniecki Psuję i naprawiam
internety.

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Pewnie widzieliście już tego "super" niusa, jakoby Adv wyciekł "przez przypadek" ten o to filmik...

http://www.youtube.com/watch?v=z_kPwRCI3dM&feature=pla...

Piszą o tym np tutaj.

Już pominę kwestię, że dla mnie to wręcz niepoważne by agencja typu Adv, robiła poprzez niusy bądź co bądź często pokazywane na portalach z branży medialnej/reklamowej szum w okół marki którą się zajmuje. Może ktoś się rzeczywiście złapał na "świetny" pomysł reklamy porównawczej...
Ale czy nie uważacie, że w sumie niezła kampania tych dwóch maskotek nie potrzebuje się uciekać do tego typu zagrywek w stosunku do kampanii z Kotem z Netii? Osobiście uważam, że obie kampanie są dobre, mają swój charakter. Czy potrzebna jest teraz tutaj walka na tak niskim poziomie?
Btw dla mnie to chyba najgorszy spot z tej kampanii.Mariusz Korzeniecki edytował(a) ten post dnia 08.02.11 o godzinie 21:36
Adrian Spóz

Adrian Spóz Redkroft Studio

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

za duzo Little Big Planet
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Ja gdyby nie ten "adin" bym nawet na to uwagi nie zwrócił więc może i to nie takie głupie :P
Może wreszcie jakaś otwarta bitwa reklamowa nam się trafi :)
Rafał A.

Rafał A. Finanse / Marketing
/ Zarządzanie
Projektami

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Filmik robi szum - dostałem linka od paru osób. Mnie się podoba i jeszcze nie spotkałem się z negatywną opinią wśród osób, które go oglądały (a trochę już ich było).

Oczywiście nie oceniam zagrywki w kwestii reklamy porównawczej... czy było to potrzebne... czy jest to fair... etyczne... wizerunkowe ect. Patrząc na skuteczność muszę przyznać, że pomysł i wykonanie bardzo skuteczne. Dziennie film ma ponad 70 tyś. wyświetleń.

Pzdr,
RafałRafał Agopsowicz edytował(a) ten post dnia 08.02.11 o godzinie 15:46
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Kampania tepsy jest jedną z najciekawszych na rynku polskojęzycznym.
Świetnie prowadzone postaci, kapitalne rozbicie konsumenta na dwa ultrauniwersalne symbole, na któryhc można wygrywać dziesiątki songów.

Jednakże viral, którego autorem nie jest "matrix kampanii", czyli Publicis, kuleje na dwie nóżki. Bo nie ma w nim krztyny dowcipu. Dlatego to jedna z postaci musi się śmiać - za nas. Niepowetowanie stracona szansa :)
Katarzyna Nowakowska

Katarzyna Nowakowska IT Project Manager

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Rozśmieszył mnie ten filmik. A jeszcze bardziej rozbawiły mnie naiwne rozważania branżowych mediów - czy to aby wyciek? Zastanawiam się też, czy TP nie promuje za swoje pieniądze bardziej Netii, niż siebie. Sam pomysł oceniam pozytywnie i czekam na więcej.
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Mariusz Korzeniecki:
Pewnie widzieliście już tego "super" niusa, jakoby Adv wyciekł "przez przypadek" ten o to filmik...
08.02.11 o godzinie 15:09[/edited]

Wyciek jest równie przypadkowy jak czysto postulatywna była trzeźwość Ludwika Dorna sławetnego dnia.

Bez jaj "wyciek" to eufemizm... to tak jakby agencja chciała powiedzieć: używamy go bo obawiamy się, że nikt się nie zainteresuje tymi informacjami, bo mają one szczątkowe znaczenie dla kogokolwiek...

jest wyciek jest ploteczka i sensacyjka
Mariusz Korzeniecki

Mariusz Korzeniecki Psuję i naprawiam
internety.

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Bez jaj "wyciek" to eufemizm... to tak jakby agencja chciała powiedzieć: używamy go bo obawiamy się, że nikt się nie zainteresuje tymi informacjami, bo mają one szczątkowe znaczenie dla kogokolwiek...

jest wyciek jest ploteczka i sensacyjka

No właśnie. Tylko, że ta "ploteczka" poszła na portale nazwijmy je - "branżowe". I teraz widzimy (lekko przeredagowaną w każdym z nich) informację o tym, że nie jakaś mała agencyjka, ale samo Adv (no folio mają "imponujące":) ma taki wyciek...? Ja się poczułem lekko zdegustowany.

I nadal jestem zdania, że ta bitwa to będzie nietrafione zagranie. Nie jestem zwolennikiem kampanii porównawczych, tym bardziej że obie formy - Kot vs Serce i Rozum świetnie się prezentowały do tej pory bez takich zagrań.
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

tak, było o tym już w piątek :)

http://www.goldenline.pl/forum/1197890/nowa-reklama-ne...
Mariusz Korzeniecki

Mariusz Korzeniecki Psuję i naprawiam
internety.

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Dariusz Dąbrowski:
tak, było o tym już w piątek :)

http://www.goldenline.pl/forum/1197890/nowa-reklama-ne...

Tak widziałem, że wrzuciłeś filmik, ale mi chodziło o kontekst, temu nowy temat zapodałem:)
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Patryk Rykała:
Kampania tepsy jest jedną z najciekawszych na rynku polskojęzycznym.
Świetnie prowadzone postaci, kapitalne rozbicie konsumenta na dwa ultrauniwersalne symbole, na któryhc można wygrywać dziesiątki songów.

Jednakże viral, którego autorem nie jest "matrix kampanii", czyli Publicis, kuleje na dwie nóżki. Bo nie ma w nim krztyny dowcipu. Dlatego to jedna z postaci musi się śmiać - za nas. Niepowetowanie stracona szansa :)

Myślę, że to wstęp do dalszych "parodii". A czy Netia odpowie? Atakować serce czy rozum ...?
Anna S.

Anna S. marketing i PR od
kilku ładnych lat

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Katarzyna Nowakowska:
Rozśmieszył mnie ten filmik. A jeszcze bardziej rozbawiły mnie naiwne rozważania branżowych mediów - czy to aby wyciek? Zastanawiam się też, czy TP nie promuje za swoje pieniądze bardziej Netii, niż siebie. Sam pomysł oceniam pozytywnie i czekam na więcej.

zgadzam się, to są punkty dla Netii. a bohaterowie w sumie sympatyczni wchodząc w taką konfrontację z bohaterem konkurencji jakby tracą. chociaż ja jako konsument i tak już gorszego zdania o tepsie niż mam obecnie chyba mieć nie mogę.
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Anna Szepke:
Katarzyna Nowakowska:
Rozśmieszył mnie ten filmik. A jeszcze bardziej rozbawiły mnie naiwne rozważania branżowych mediów - czy to aby wyciek? Zastanawiam się też, czy TP nie promuje za swoje pieniądze bardziej Netii, niż siebie. Sam pomysł oceniam pozytywnie i czekam na więcej.

zgadzam się, to są punkty dla Netii. a bohaterowie w sumie sympatyczni wchodząc w taką konfrontację z bohaterem konkurencji jakby tracą. chociaż ja jako konsument i tak już gorszego zdania o tepsie niż mam obecnie chyba mieć nie mogę.

Ja bym poczekał na reakcję Netii. Osobiście jestem mega ciekawy czy coś zrobią. Faktycznie, jak napisał Dariusz, decyzja czy atakować Serce czy Rozum jest dość trudna: ich jest dwoje :P A poza tym Kot jako twarz Netii jest chyba bardziej rozpoznawalny, reklama, którą sparodiowano też. Ludzie chodząc po mieście gadają sobie pod nosem Adin złoty esemes, a i piosnka stworzona przez - co by nie mówić - chyba najsławniejszy duet didżejski w Polandii żyje już, z tego co wiem, swoim życiem. Rozum i Serce jako maskotki TePsy nie przeniknęły jeszcze do świadomości Polaków.

Jak dla mnie ten viral to jest znak, że TePsa poczuła ciężki oddech Netii na plecach i postanowiła sobie z tym jakoś poradzić. Sama kreacja jest dobra, jak na nasze poletko, ale też mam wątpliwości czy taki atak to był dobry pomysł. Z drugiej strony jakiś czas temu Saturn zrobił ada (szedł chyba w TV), w którym poniekąd atakowani byli klientów Media Markt, więc tutaj, gdzie tylko jedna firma obraża drugą, jest to sofcik lajcik.

Opcję wyciek proponuję uczcić minutą ciszy.
Katarzyna Nowakowska

Katarzyna Nowakowska IT Project Manager

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Tadeusz Zawilski:
...jakiś czas temu Saturn zrobił ada (szedł chyba w TV), w którym poniekąd atakowani byli klientów Media Markt, więc tutaj, gdzie tylko jedna firma obraża drugą, jest to sofcik lajcik.
Tak trochę OT: to była bratobójcza, "kontrolowana" przez właściciela obu sieci "wojna". Zupełnie inna, imho, sytuacja.

edit: literkiKatarzyna Nowakowska edytował(a) ten post dnia 09.02.11 o godzinie 01:51
Katarzyna Nowakowska

Katarzyna Nowakowska IT Project Manager

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Tadeusz Zawilski:
Ludzie chodząc po mieście gadają sobie pod nosem Adin złoty esemes, a i piosnka stworzona przez - co by nie mówić - chyba najsławniejszy duet didżejski w Polandii żyje już, z tego co wiem, swoim życiem. Rozum i Serce jako maskotki TePsy nie przeniknęły jeszcze do świadomości Polaków.
I dlatego ten viral może być strzałem w piętę.
Marcel Błaszczyk

Marcel Błaszczyk Founder & Creative
Director, Guarada

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Nie wiem czy zwróciliście uwagę na jedną rzecz - "Serce" zaczyna rżeć ze śmiechu, po tym jak "Rozum" pokazuje mu tabliczkę ze kwotą "1 zł"...

Czy oprócz parodii "Tepsa" nie wbija dodatkowo konkurentowi szpili - "Nic tylko łacha ciągnąć z tej waszej niby złotówki, bo to pic na wodę"...?
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Katarzyna Nowakowska:
Tak trochę OT: to była bratobójcza, "kontrolowana" przez właściciela obu sieci "wojna". Zupełnie inna, imho, sytuacja.

edit: literkiKatarzyna Nowakowska edytował(a) ten post dnia 09.02.11 o godzinie 01:51

Tyż prawda. Chociaż tam był pojazd po klientach, nie tylko po sklepach.
I dlatego ten viral może być strzałem w piętę.

Może, ale nie musi. Dużo zależy od reakcji Netii.
Marcel Błaszczyk:
Nie wiem czy zwróciliście uwagę na jedną rzecz - "Serce" zaczyna rżeć ze śmiechu, po tym jak "Rozum" pokazuje mu tabliczkę ze kwotą "1 zł"...

Czy oprócz parodii "Tepsa" nie wbija dodatkowo konkurentowi szpili - "Nic tylko łacha ciągnąć z tej waszej niby złotówki, bo to pic na wodę"...?

To chyba jest wręcz główny przekaz :P
Łukasz K.

Łukasz K. Kreatywnie -
Koncepcyjnie -
Konkretnie

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Drodzy. Napędziliście się trochę hasłami: wojna, rozgrywka, bitwa, reklama porównawcza, atak...

To brzmi jak nagłówki z magazynu rangi FAKT

Reklamy Netii oraz Serca i Rozumu są zabawne i mogą się podobać, o czym świadczą opinie konsumentów a nie tylko komentarze marketerów.

W omawianym filmie Serce się śmieje z Rozumu, który się przebrał za Kaszpirowskiego. Nie za Tomasza Kota ani nie za Netię!!

Oczywiście nawiązanie jest. Ale to zdecydowanie uśmiech z dystansem a nie szyderstwo.

I raczej „wojny” bym się nie spodziewał…

Pozdrawiam.
Marcel Błaszczyk

Marcel Błaszczyk Founder & Creative
Director, Guarada

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

W omawianym filmie Serce się śmieje z Rozumu, który się przebrał za Kaszpirowskiego. Nie za Tomasza Kota ani nie za Netię!!

Faktycznie... Rozum w Waszym viralu toczka w toczkę podobny do Kaszpirowskiego. Byłem może wtedy mały ale doskonale pamiętam tę tabliczkę z 1 zł z jego seansów retransmitowanych w TV.

Taki żarcik...zdecydowanie mniejszego kalibru niż ten powyżej.

konto usunięte

Temat: "Wyciek" virala tepsy...

Teraz tylko czekam na Netię, która powie mi, że na widok rachunków dostanę ataku serca, mimo że rozum zrobił, co było w jego mocy... ;)

Następna dyskusja:

pieprz yourself czyli najle...




Wyślij zaproszenie do