Paweł L.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Sylwia Kaska

Sylwia Kaska YOC CEE GMBH SP. Z
O. O. ODDZIAŁ W
POLSCE - Senior
Sales...

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Jeśli byśmy patrzyli na klientów przez pryzmat "łowca okazji" to nie potrzebna by była reklama - liczyłaby się tylko cena - kto ma niższą cenę do tego przyjdę - A TO BZDURA!
Groupon jest po to, żeby początkową promocją ściągnąć jak największa liczbę osób (inaczej - żeby jak największa liczba osób dowiedziała się, że na roku takiej i takiej ulicy znajduje się salon"Pani Jadzi"), jeśli ów "Pani Jadzia" dołoży wszelkich starań i obsłuży klientów jak należy to klient wróci, jeśli natomiast coś będzie nie tak - to chyba sami znamy odpowiedź...
Jeśli chodzi o "winę i karę" za złą obsługę w salonach zwanych dalej usługodawcami to nie można mieć pretensji do GROUPONU - to tylko narzędzie. Pretensje zgłasza się w miejscu, w którym nie jesteśmy zadowoleni z usługi.

Też korzystam z Grouponu - w ten sposób znalazłam super fryzjera - który miał tam kupony tylko raz! - i zostałam wierną klientką bo usługa była wykonana super:)
Tak również znalazłam salon kosmetyczny, który o ile dobrze pamiętam tylko 2 razy miał tam kupony.

To świadczy o jakości usług - te firmy nie muszą umieszczać tam kuponów co kilka tygodni - świadczą profesjonalne usługi zgarniając zadowolonych klientów jako wiernych - takich, którzy wrócą:)
Oto cała filozofia.

konto usunięte

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Dagmara D.:
Robi się o tym głośno. Ja już otwieram lodówkę i jak nie Groupon to to drugie Citycośtam.

Citycośtam... to mnie nerwowo wykończy kiedyś..... codziennie po 4 maile ;p

Następna dyskusja:

czarny Polak i hoop cola




Wyślij zaproszenie do