konto usunięte

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Dagmara D.:
Ktoś dał jej te kredyty. Gdzie tu etyka ?

http://www.iplex.pl/filmy/yes-meni-naprawiaja-swiat,535

konto usunięte

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

a morał z tej historii długo nie wyleci fryzjerowi z głowy:
chcesz zyskać, a nie stracić? analizuj warunki umowy!

:D
Ewa S.

Ewa S. The fu­ture star­ts
to­day, not
to­mor­row.

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Michał Pijet:
Ostatnio, dość często na łamach GW mamy do czynienia z takimi oto artykułami.
http://wyborcza.pl/1,87648,9558172,Postrzyzyny__czyli_...
Mam podejrzenia, że nie są one spontaniczne. Czy można powiedzieć, że sączy się tym kanałem czarny PR w reklamie?

Agora otwiera swój portal z zakupami grupowymi, więc może to jest jakiś powód?
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/happyday-pl-agora...
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Ewa G.:
Agora otwiera swój portal z zakupami grupowymi, więc może to jest jakiś powód?
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/happyday-pl-agora...
Wątpię, żeby ryzykowali proces o nieuczciwej konkurencji. Dlatego zakładam, że to nie sabotaż :)
Chociaż w końcu nie napisali żadnego kłamstwa jak rozumiem...Jakby co to Groupon może ich pozwać :)Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 11.05.11 o godzinie 10:10

konto usunięte

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Dagmara D.:
Ewa G.:
Agora otwiera swój portal z zakupami grupowymi, więc może to jest jakiś powód?
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/happyday-pl-agora...
Wątpię, żeby ryzykowali proces o nieuczciwej konkurencji. Dlatego zakładam, że to nie sabotaż :)
Chociaż w końcu nie napisali żadnego kłamstwa jak rozumiem...Jakby co to Groupon może ich pozwać :)

Chyba nikt nie sugerował kłamstwa. Chodzi o prezentowanie jednej strony zjawiska, która stawia Groupon w niezbyt korzystnym świetle. A wiadomo, że taka jest organizacja dzisiejszych firm, które są zorientowane na masową, nowoczesną sprzedaż. Czyli bardzo wybiórcze podejście do informacji - moim zdaniem.

Jeśli Citeam rozpocznie działalność na dużą skalę, to nie sądzę, aby mieli inne podejście do biznesu. Mają zmniejszyć prowizję, ale to jest zachęta dla Klientów. Mechanizmy marketingu i metody sprzedaży pozostaną raczej takie same...Michał Pijet edytował(a) ten post dnia 11.05.11 o godzinie 13:07
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Pożywiom , uwidzim :)
Marcin Piwecki

Marcin Piwecki właściciel,
Ultraslim

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Artur Król:
Andrzej Pieniazek:
To jest ogolnie wielka wada tych wszystkich akcji, klient grouponowy jest traktowany jako klient drugiej kategorii. Znow nie jest to wina Groupona.

No właśnie zależy bardzo od usługodawcy. Jeśli patrzy na groupona jak na reklamę, potraktuje wręcz takich klientów jako vipów.

No i tu trafiasz w sedno!
Narzekają na Groupona ci, dla których to narzędzie sprzedażowe. A tak nie jest! Groupon to PROMOCJA, to tanie i w pełni mierzalne narzędzie do pozyskiwania nowych klientów! I jeśli zaplanuje się wszystko jak należy, to można mieć konwersję na poziomie nawet ponad 20%.
Szczegółowe informacje (dla salonów kosmetycznych) jak współpracować zyskownie z Grouponem na blogu
http://grouponkosmetyka.wordpress.com/
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Szkoda, że - jak widać - tłumaczenie tych prostych prawd nie za bardzo wychodzi sprzedawcom Groupona...
Marcin Nowosad

Marcin Nowosad Recruitment Team
Leader w HRK S.A.

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Jako pracownik firmy mogę stwierdzić jedno:
Dobrze przygotowana akcja, prawidłowo opracowana przepustowość partnera, dobrze wdrożone narzędzia after sales potrafią przynieść wymierny wynik kampanii Groupon. To czy warto spróbować pozostawiam pod rozwagę przyszłym partnerom.
A w aspekcie fryzjera wszystko zostało już chyba powiedziane- dziwnym trafem 2 dni później ruszył portal sprzedaży grupowej Agory- czarny PR? Jako student tego kierunku mogę powiedzieć - TAK :)

Pozdrawiam
Marcin Nowosad
Groupon Polska

Paweł L.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Marcin N.:
Jako student tego kierunku mogę powiedzieć - TAK :)
Ekonomię to tam macie na tym kierunku ? To wolny rynek - im większa konkurencja tym lepiej dla klienta końcowego - a o to chodzi. WIęc nie przesadzałabym....
P.S ponadto mam wrażenie, że nie napisali nic niezgodnego z prawdą. Kto więc sobie robi czarny PR ? Może tego powinni uczyć na studiach, a nie pretensji do garbatego ...Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 27.08.11 o godzinie 17:53
Marcin Nowosad

Marcin Nowosad Recruitment Team
Leader w HRK S.A.

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Witam P. Dagmaro.
Ekonomię skończyłem jako pierwszy kierunek- więc z chęcią odpowiem na Pani pytanie- Tak. Co do wolnego rynku- racja. Życzę powodzenia.

Z poważaniem
Marcin Nowosad

Dagmara D.:
Marcin N.:
Jako student tego kierunku mogę powiedzieć - TAK :)
Ekonomię to tam macie na tym kierunku ? To wolny rynek - im większa konkurencja tym lepiej dla klienta końcowego - a o to chodzi. WIęc nie przesadzałabym....
P.S ponadto mam wrażenie, że nie napisali nic niezgodnego z prawdą. Kto więc sobie robi czarny PR ? Może tego powinni uczyć na studiach, a nie pretensji do garbatego ...
Marcin Nowosad

Marcin Nowosad Recruitment Team
Leader w HRK S.A.

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Witam P. Pawle.
Każdy ma wybór i decyduje z którą firmą chce współpracować. Jeżeli jest Pan z Citeam`a zadowolony- życzę dalszej udanej współpracy. Kiedy będzie chciał Pan kiedyś zorganizować akcję do większej liczby potencjalnych klientów zapraszam :)

Pozdrawiam
Marcin Nowosad

Pawel L.:
Marcinie,

Choć CiTeam podnosi w najbliżym czasie prowizje i nie będzie już 10% jak dotychczas to i tak uważam że oferta CiTeamu bije Was na głowę a ....
czarnego PRu nie trzeba Groupon'owi robić, ponieważ sam sobie robi :)

Nie jestem pracownikiem CiTeam - jestem ich bardzo zadowolonym klientem.

Dlaczego ich a nie Waszym ?

1 Prowizja w Grouon jest nie do przyjęcia jeśli chce zachować się odpowiedni poziom usług.

2 Sposób wypłaty KIEDY PŁACICIE I ZA CO !?
Płacicie za użyte kupony - jeśli zostały sprzedane a klient ich nie użył ... pieniądze zostają u Was

Tego nie robi CiTeam, ponieważ wypłaca po 3 dniach roboczych 90% całej kwoty sprzedaży a sam zostawia sobie JEDYNIE 10% jako prowizję

3 I następnym atutem CiTeam jest komunikacja !
Od Was nie doczekałem się ani odpowiedzi pisemnej ani telefonu zwrotnego !!!

W CiTeam deal poszedł - wolumen sprzedaży 57.000
Może nie powalająca ilość ale startują tam moi znajomi i klienci z polecenia z wolumenami 200.000 i odradziłem im wszystkich poza CiTeam


Marcin N.:
A w aspekcie fryzjera wszystko zostało już chyba powiedziane- dziwnym trafem 2 dni później ruszył portal sprzedaży grupowej Agory- czarny PR? Jako student tego kierunku mogę powiedzieć - TAK :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Marcin N.:
Witam P. Dagmaro.
Ekonomię skończyłem jako pierwszy kierunek- więc z chęcią odpowiem na Pani pytanie- Tak. Co do wolnego rynku- racja. Życzę powodzenia.

Z poważaniem
Marcin Nowosad
Super :) A uczyli tam, że niezadowolony Klient jest najbardziej wiarygodnym źródłem na temat słabych stron naszej firmy ? Bo warto skorzystać np. z wypowiedzi Pawła i poprawić procedury np. kontaktu z Klientem, bo chyba nie bardzo ... zamiast "zapraszać ponownie" ..
Marcin Nowosad

Marcin Nowosad Recruitment Team
Leader w HRK S.A.

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Wydaje mi się p. Dagmaro że odchodzimy trochę od tematyki tego postu- rozmowę na temat kształcenia ekonomicznego oraz zakresu nauczania proponuje przenieść do innej kategorii. Rozpoczynaliśmy od kontaktu centralnego, teraz każdy region ma Sales Managerów aby kontakt z partnerami był na coraz wyższym poziomie- jak najbardziej poprawiamy procedury. Celem mojej wypowiedzi nie jest przekonywanie nikogo do tego typu marketingu czy do firmy którą reprezentuje. Życzę miłego wieczoru.

Pozdrawiam
Marcin Nowosad
Dagmara D.:
Marcin N.:
Witam P. Dagmaro.
Ekonomię skończyłem jako pierwszy kierunek- więc z chęcią odpowiem na Pani pytanie- Tak. Co do wolnego rynku- racja. Życzę powodzenia.

Z poważaniem
Marcin Nowosad
Super :) A uczyli tam, że niezadowolony Klient jest najbardziej wiarygodnym źródłem na temat słabych stron naszej firmy ? Bo warto skorzystać np. z wypowiedzi Pawła i poprawić procedury np. kontaktu z Klientem, bo chyba nie bardzo ... zamiast "zapraszać ponownie" ..

Paweł L.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marcin Nowosad

Marcin Nowosad Recruitment Team
Leader w HRK S.A.

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

:) Z chęcią Panie Pawle oddzwonie :)I dopinguje w rozwoju Pana firmy, bo prócz "deali" liczy się przede wszystkim aby firma rosła w siłę i zdobywała klientów. Więc odchodząc od firmy w której pracuje a odnosząc się do mojego zmysłu marketingowego życzę dalszych sukcesów :)

Pozdrawiam
Marcin Nowosad
Pawel L.:
Przecież Wy nawet nie oddzwaniacie ani nie odpisujecie ...

A WIĘKSZA ILOŚĆ oznacza ... większą chyba prowizję a nie ilość deali sprzedanych :)
Marcin N.:
Witam P. Pawle.
Każdy ma wybór i decyduje z którą firmą chce współpracować. Jeżeli jest Pan z Citeam`a zadowolony- życzę dalszej udanej współpracy. Kiedy będzie chciał Pan kiedyś zorganizować akcję do większej liczby potencjalnych klientów zapraszam :)

Pozdrawiam
Marcin Nowosad

Paweł L.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Barbara Jamróz

Barbara Jamróz Marketingowiec,
WebSet

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

Dagmara D.:
Michał Pijet:
Ci zadowoleni płacą dziś jakieś grosze. Nie zapłacą normalnej stawki

Nie zgdzodzę się. Ja korzystam często z takich zakupów i to bardzo różnych od wycieczek przez usługi kosmetyczne na fotoalbumach kończąć.

Wydaje mi się, że w pewnych branżach np. usług kosmetycznych jak klient jest zadowolony to wraca. A poczatkowy bonus w postaci zniżki powoduje, że po prostu do tego a nie innego salonu przyjdzie. Jak jestem zadowolona to czemu mam tam już nie wrócić tym bardziej, że grupony na konkretną usługę wcale nie powatrzaja sie czesto.

Podobnie np. z tworzeniem stron internetowych. Klient dostaje bardzo tanio stronę i firma przeważnie proponuje hosting (na którym zarabia co miesiąc) oczywiści może sobie wybrać taką usługę u innej firmy ale przeciętnej osobie nie chce się tym zajmiwać tym bardziej, że ceny różnią się minimalnie. Firma dostaje stałego klienta + ewentualną reklamę, gdyby ktoś z otoczenia klienta też strony potrzebował
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Wyborcza "nadgryza" Groupona. Czarny PR?

A to zależy od segmentu.Są łowcy okazji, ktorzy nigdy nie wrócą. są ludzie eksperymentujący, ktorzy szukają swojego dostawcy. To nie jest zero-jedynkowe. Gdyby tak było świat byłby piękny - bo istniałaby jedna jedyna metoda na zdobycie i utrzymanie Klienta - a tak nie jest.
A przy b2b (strony) to już zupełnie inna bajka i często osoba zamawiająca usługę nie wydaje swoich pieniędzy. To temat rzeka.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 06.09.11 o godzinie 16:19

Następna dyskusja:

czarny Polak i hoop cola




Wyślij zaproszenie do