Łukasz K. Analysis, Investment
Temat: wskocz na byka! ]:>
[author]Paweł
Łukasz K. Analysis, Investment
[author]Paweł
konto usunięte
Łukasz K.:
[author]Paweł
Anna
Szymoniak
Ośrodek Współpracy
Nauki z Gospodarką -
Politechnika Wroc...
napisali - nie można mówić i pokazywać wszystkiego wprost (czyli bez organów:)
Jacek
Kopa
Cierpliwość-spokój,
że kiedyś się
stanie...
konto usunięte
Anna P.:
napisali - nie można mówić i pokazywać wszystkiego wprost (czyli bez organów:)
:))))) no tak nie napisaliśmy, ale efekt jest, czego właśnie dowodem jest choćby ta dyskusja :)
konto usunięte
A K.:
Anna P.:
napisali - nie można mówić i pokazywać wszystkiego wprost (czyli bez organów:)
:))))) no tak nie napisaliśmy, ale efekt jest, czego właśnie dowodem jest choćby ta dyskusja :)
gartuluję! :)
Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
konto usunięte
A K.:
sprzedaje. Ważne, że kampania zwróciła uwagę konsumentów i "środowiska", czego dowodem jest nasza rozmowa.
konto usunięte
Jan C.:
Jesteś pewna, że kiedy reklama jest żenująca to przekłada się to in plus na sprzedać
którego reklamę oceniasz na słabą, tylko dlatego, że w gronie> znajomych dyskutowaliście długo o jej beznadziejności ?
konto usunięte
A K.:
pisałam o tej konkretnej reklamie, nie uogólniając (poza tym, gdzie stwierdziłam, że reklama jest żenująca?)
a pytanie o wzrost sprzedaży powinno być chyba skierowane do pani Ani Plińskiej, która zabrała również głos w tej dyskusji:)
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Marek
Rzewuski
Redaktor/Szef działu
Computerworld Custom
Publishing/IDG ...
Następna dyskusja: