Łukasz K.

Łukasz K. Analysis, Investment

Temat: wskocz na byka! ]:>

[author]Paweł

konto usunięte

Temat: wskocz na byka! ]:>

Łukasz K.:
[author]Paweł
Anna Szymoniak

Anna Szymoniak Ośrodek Współpracy
Nauki z Gospodarką -
Politechnika Wroc...

Temat: wskocz na byka! ]:>

napisali - nie można mówić i pokazywać wszystkiego wprost (czyli bez organów:)

:))))) no tak nie napisaliśmy, ale efekt jest, czego właśnie dowodem jest choćby ta dyskusja :)
Jacek Kopa

Jacek Kopa Cierpliwość-spokój,
że kiedyś się
stanie...

Temat: wskocz na byka! ]:>

Reklama profesjonalna, od samego patrzenia na ,,amazonkę, niektórzy sie wyleczą z impotencji.

konto usunięte

Temat: wskocz na byka! ]:>

Anna P.:
napisali - nie można mówić i pokazywać wszystkiego wprost (czyli bez organów:)

:))))) no tak nie napisaliśmy, ale efekt jest, czego właśnie dowodem jest choćby ta dyskusja :)

gartuluję! :)

konto usunięte

Temat: wskocz na byka! ]:>

A K.:
Anna P.:
napisali - nie można mówić i pokazywać wszystkiego wprost (czyli bez organów:)

:))))) no tak nie napisaliśmy, ale efekt jest, czego właśnie dowodem jest choćby ta dyskusja :)

gartuluję! :)

a raczej gratuluję :))
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: wskocz na byka! ]:>

Mnie reklama się podoba. I nie uważam, żeby była adresowana do kobiet, jest w niej dużo seksualności adresowanej wyłącznie do mężczyzn.

Co do pomysłu na reklamę środka na potencję, bardzo podobała mi się amerykańska reklama Viagry z hasłem "Back to Mischief" (piszę z pamięci, po naszemu "znowu broić"). Mnie kojarzyła się z radością życia, w którym jest seks, a nie "czystym ujeżdżaniem". Do wykorzystania ;-)

Aha, Aniu, ostatnia sprawa. Dzięki Bogu zrezygnowaliście z tej reklamy z fletem, to chyba jest w tym wszystkim najlepsze ;-))))) Tamta była -- moim zdaniem -- żenująca.

konto usunięte

Temat: wskocz na byka! ]:>

A K.:

nie ma w sumie znaczenia. Ważne, że produkt się
sprzedaje. Ważne, że kampania zwróciła uwagę konsumentów i "środowiska", czego dowodem jest nasza rozmowa.

Jesteś pewna, że kiedy reklama jest żenująca to przekłada się to in plus na sprzedać, a każda rozmwoa na jej temat jest dowodem jej siły oddziaływania ? Inaczej: kupiłabyś produkt, którego reklamę oceniasz na słabą, tylko dlatego, że w gronie znajomych dyskutowaliście długo o jej beznadziejności ?

konto usunięte

Temat: wskocz na byka! ]:>

Jan C.:

Jesteś pewna, że kiedy reklama jest żenująca to przekłada się to in plus na sprzedać

pisałam o tej konkretnej reklamie, nie uogólniając (poza tym, gdzie stwierdziłam, że reklama jest żenująca?)
a pytanie o wzrost sprzedaży powinno być chyba skierowane do pani Ani Plińskiej, która zabrała również głos w tej dyskusji:)

Inaczej: kupiłabyś produkt,
którego reklamę oceniasz na słabą, tylko dlatego, że w gronie> znajomych dyskutowaliście długo o jej beznadziejności ?

ponieważ od lat pracuję w reklamie nie jestem miarodajnym respondentem w takich badaniach.

konto usunięte

Temat: wskocz na byka! ]:>

A K.:
pisałam o tej konkretnej reklamie, nie uogólniając (poza tym, gdzie stwierdziłam, że reklama jest żenująca?)

Nigdzie. Pisałaś natomiast: "Czy facet sprowadzony do byka (lub raczej jego część) to obraz niewłaściwy moralnie, niesmaczny, czy prostacki.. nie ma w sumie znaczenia. Ważne, że produkt się sprzedaje. Ważne, że kampania zwróciła uwagę konsumentów i "środowiska", czego dowodem jest nasza rozmowa.". O ile dobrze rozumiem, uważasz zatem, że nawet jeśli reklama w sposób prostacki odwołuje się do swojego targetu, to produkt się sprzeda tylko dlatego, że w ogóle się o nim mówi.
a pytanie o wzrost sprzedaży powinno być chyba skierowane do pani Ani Plińskiej, która zabrała również głos w tej dyskusji:)

Napisałaś, że "się sprzedaje", więc myślałem że masz jakieś dane. Jak nie, to trudno, dyskusja i tak powinna dotyczyć samej reklamy.

konto usunięte

Temat: wskocz na byka! ]:>

A o jakiej reklamie jest to forum? O reklamie RedBulla? :))))))

Janie, ja nie uwazam, ze ta reklama jest prostacka - To jest Twoje subiektywne zdanie!

I jeszcze jedno: To, czy produkt reklamowany w taki czy inny sposób się sprzeda - zanim reklama nie zostanie wyemitowana - nie wie nikt. Dlatego są takie firmy, które to badają.

konto usunięte

Temat: wskocz na byka! ]:>

Oczywiście, że to moje subiektywne zdanie.

Odebrałem Twojego wcześniejszego posta jako sugestię, że bez względu na rodzaj szumu, jaki generuje wokół siebie reklama, jest ona korzystna, dopóki tworzy ten szum (niezależnie od użytych środków).

Zdaję sobie sprawę, po co istnieją firmy badawcze. Kiedy napisałaś, że "produkt się sprzedaje" myślałem, że masz jakieś dane.

konto usunięte

Temat: wskocz na byka! ]:>

Jak dla mnie jest zbyt grubiańska, choć punkt za odwagę...no i poczucie humoru. ALe można było inteligentniej to rozegrać...choć za inteligentnie też nie powinno być, aby trafiła do większej rzeszy...generalnie efekt osiągnięty a o to chodzi. :)
Marek Rzewuski

Marek Rzewuski Redaktor/Szef działu
Computerworld Custom
Publishing/IDG ...

Temat: wskocz na byka! ]:>

a tak wygląda ten byk:

Obrazek

Następna dyskusja:

Skuteczne warsztaty PRu i K...




Wyślij zaproszenie do