Igor
Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www
Temat: Wpływ sponsorów na utrzymanie przy życiu PZPN
Zastanówmy się - PZPN to zapewne najbardziej znienawidzona organizacja w tym kraju, utrzymywana de facto wyłącznie z kasy z praw telewizyjnych i środków sponsorskich. Tymczasem logotypy Telekomunikacji Polskiej, Orange, Tyskiego czy kilku innych firm pojawiają się zawsze przy okazji reprezentacji narodowej i PZPNu.Nie ma w zasadzie żadnych organów państwowych, które bez szkody dla kraju (wykluczenie reprezentacji i klubów z rozgrywek) mogłyby doprowadzić do zmian w PZPN.
A sponsorzy reprezentacji? Gdyby Tyskie wycofało się ze wspierania PZPNu odcinając im kasę, i doprowadziłoby to do uzdrowienia tej instytucji, pewnie do końca życia piłbym tylko Tyskie. Gdyby Telekomunikacja Polska zrobiła to samo, pomimo całej mojej antypatii do tego monopolistycznego molocha, poczułbym do nich sympatię. Czemu tego zatem nie robią? Czy ktoś może wyjaśnić ten fenomem w merytoryczny sposób? Gdzie jest logika we wspieraniu instytucji o tak zszarganym wizerunku? Gdzie jest logika w reklamowaniu się w takiej atmosferze?Igor Downar-Zapolski edytował(a) ten post dnia 29.01.10 o godzinie 20:22