Temat: Womm jako model biznesowy serwisu społecznościowego?
Serwis społecznościowy z założenia ma ułatwiać kontakt między znajomymi.
Po co miałbym się rejestrować pod nie prawdziwym imieniem i nazwiskiem? Chodzi o kontakt ze znajomymi bliższymi i dalszymi, i wymienianie się z nimi opiniami. Wtedy każdy widzi kim jestem i na ile jestem dla niego wiarygodny.
Jaką wiarygodność i dla kogo będzie miała opinia Grzegorza Nowakowskiego skoro nie ma żadnych znajomych? I kto w ogóle ją przeczyta?
W serwisie społecznościowym nasze opinie trafiają do naszych znajomych, oni są odbiorcami i oni określają na ile jesteśmy dla nich wiarygodni. I odwrotnie opinie naszych znajomych trafiają na naszą "tablicę" i my widzimy kto o czym pisze i na ile jest dla nas wiarygodny.
Właśnie użycie społecznościówki miałoby wykluczyć pseudo marketing szeptany czyli zachwalanie produktów i usług przez anonimowych użytkowników.