Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Wolni Zawodowcy

Jarosław Koć:
Zauważyłem. Ale nie aktorka w roli gwaranta, tylko "osoba znajoma". To duza róznica.

A głównym powodem był oczywiście obiecany zysk, większy niz na lokacie.

Jasne, tylko bez tej "znajomej" osoby dającej zaufanie nikt by czegoś takiego nie zrobił.
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Wolni Zawodowcy

Jarosław Koć:
bez zaufania do banku się nie obejdzie tym bardziej.

Zaufanie do banku jest warunkiem koniecznym. Tak, jak w gastronomii smak. Jab ci podadzą śmierdzące mięso, to nie ma takiego powodu, żebyś zjadła.

No toż przecież o tym właśnie mówię :-))Joanna M. edytował(a) ten post dnia 16.02.09 o godzinie 11:36
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Wolni Zawodowcy

Ale to warunek konieczny! Muszą go spełniać wszystkie banki, bo inaczej nici z interesu.

A kwestia, który z zaufanych banków wybieramy, zależy głównie od procentów.
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: Wolni Zawodowcy

@Jarku i Joanno - tak sobie czytam Waszą dyskusję... i chciałabym wtrącić swoje 3 grosze ;)
Spoty nie wyglądają mi za bardzo na kampanię wizerunkową banku - chyba, ze jakoś podprogowo ;)
Mówicie o zaufaniu - jednak ja w filmach widze 3x ryzyko i nie bardzo jestem w stanie zrozumiec ten przekaz... czy chodzi o to, że ryzukując zawodowo, w przypadku banków wybiera się pewność? To dlaczego reklama jest skierowana dla wolnych zawodowców? Jakoś kłóci mi sie: wolny strzelec lubiący adrenalinę - z rozsądkiem w wyborze tylko stabilnego banku (każdy wybiera oczywiscie ten "zaufany i stabilny" ;)), bardziej wybierają "ten lepszy usługowo" jak napisał Jarek. Ja bym powiedziała, że to kampania bardziej informacyjna lub przypominająca, że taki bank istnieje.

Edit:
Jeszcze jedno - kampania wizerunkowa byłaby bardziej "O banku" a nie o wolnych zawodowcach - klientach.Edyta G. edytował(a) ten post dnia 16.02.09 o godzinie 11:49
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Wolni Zawodowcy

Jarosław Koć:
Ale to warunek konieczny! Muszą go spełniać wszystkie banki, bo inaczej nici z interesu.

A kwestia, który z zaufanych banków wybieramy, zależy głównie od procentów.

Zgadzam się w zupełności, tylko nie wiem czy waćpan zauważył, ale akurat mamy kryzys w bankowości i ogólnie zaufanie do banków znacznie spadło;-) Dlatego robienie kampanii wizerunkowej w momencie gdy inne banki o tym zapomniały koncentrując się na sprzedaży uważam za bardzo dobry pomysł :-)Joanna M. edytował(a) ten post dnia 16.02.09 o godzinie 11:55
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Wolni Zawodowcy

Edyta G.:
- chyba, ze jakoś podprogowo ;)
Mówicie o zaufaniu - jednak ja w filmach widze 3x ryzyko i nie bardzo jestem w stanie zrozumiec ten przekaz... czy chodzi o to, że ryzukując zawodowo, w przypadku banków wybiera się pewność? To dlaczego reklama jest skierowana dla wolnych zawodowców? Jakoś kłóci mi sie: wolny strzelec lubiący adrenalinę - z rozsądkiem w wyborze tylko stabilnego banku

A to zupełnie insza inszość. Ja już wgłębienia na swojej klawiaturze porobiłem od pisania, że mi sie ta kampania komunikacyjnie nie podoba bo np. rozłazi się przekaz.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Wolni Zawodowcy

Joanna M.:

Zgadzam się w zupełności, tylko nie wiem czy waćpan zauważył, ale akurat mamy kryzys w bankowości i ogólnie zaufanie do banków znacznie spadło;-)


Naprawdę? A w jaki sposób to zmierzyłaś?

Efektem powaznego spadku zaufania do banków in gremio jest albo chowanie pieniędzy w skarpecie albo run na wyciąganie z nich swoich oszczędności. Takich objawów na razie nie zauważyłem.

"Kryzys" polega, zdaje się, na czymś zupełnie odwrotnym - to banki przestały ufać swoim klientom i nie przyznają im kredytów bojąc sie, że ci nie będą w stanie ich spłacic.
Ania R.

Ania R. strategia

Temat: Wolni Zawodowcy

Joanna M.:
Jarosław Koć:
Ale to warunek konieczny! Muszą go spełniać wszystkie banki, bo inaczej nici z interesu.

A kwestia, który z zaufanych banków wybieramy, zależy głównie od procentów.

Zgadzam się w zupełności, tylko nie wiem czy waćpan zauważył, ale akurat mamy kryzys w bankowości i ogólnie zaufanie do banków znacznie spadło;-) Dlatego robienie kampanii wizerunkowej w momencie gdy inne banki o tym zapomniały koncentrując się na sprzedaży uważam za bardzo dobry pomysł :-)Joanna M. edytował(a) ten post dnia 16.02.09 o godzinie 11:55

jak inne banki o tym zapomniały? heloł?
Ania R.

Ania R. strategia

Temat: Wolni Zawodowcy

editAnia R. edytował(a) ten post dnia 16.02.09 o godzinie 15:16
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Wolni Zawodowcy

Kasia juz się poprawiła kilka stron temu...
Ania R.

Ania R. strategia

Temat: Wolni Zawodowcy

przebrnęłam przez ten bardzo ciekawy wątek
wiele godnych przemyślenia argumentów trochę absurdu (Prot...)

mam dość ambiwalentne podejście do tej kampanii i nie będę się jasno określać czy lubię czy nie

na plus
na pewno to, ze się wyróżnia. wyróżnia mnie już sama nazwa marki z directem, znanym dotychczas z innych kategorii o różnych konotacjach, ale to chyba dyskusja na inne forum.

postaci przedstawione w tych trzech egzekucjach gdzieś tam afirmują potencjalnego klienta, to miłe lepiej dociera do mnie jako konsumentki lepiej i cieplej pamiętam bank, który nie komunikuje się ze mną poprzez marmur i pana w garniaku (100000 już tych panów było)

ładnie nakręcone, aspiracyjne i miłe dla oka

mam natomiast spory problem z moim konsumenckim take-outem odnośnie banku. ok, oczywiście jako strateg mogę szyć i interpretować, analizując życzeniowo przekaz z offu, ale chyba jako konsumence mi by się nie chciało.

a to niestety nie reklama skittles. to reklama bankuAnia R. edytował(a) ten post dnia 16.02.09 o godzinie 15:26
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Wolni Zawodowcy

Ania R.:
jak inne banki o tym zapomniały? heloł?

W większości banki skupiają się na cyferkach i sprzedaży. Ta kampania wyróżnia się z kategorii bo tego nie robi.
:-))
Agnieszka W.

Agnieszka W. Freelancer, Tłumacz
przysięgły języka
hiszpańskiego, ale
...

Temat: Wolni Zawodowcy

Jako wolny zawodowiec wypowiadam się niniejszym:

1) Po pierwszym kontakcie z reklamą w jakimś szumie potwornym zapamiętałam ze to VB ale myślałam że chodzi o polisę ubezpieczeniową OC dla wolnych zawodów i nawet postanowiłam się następnym razem zainteresować
2) Kreację odebralam jako interesującą
3) Po kolejnym kontakcie, gdy już wiedziałam, że chodzi o bankowość zastanowiłam się czym właściwie mają się różnic te usługi od usług np dla jednoosobowej działalności gosspodarczej czyli np kont dla mikrofirm w innych bankach?
Słowem wydaje mi się, że consumer insight wydumany - nie wydaje mi się aby istniała na rynku taka potrzeba.
Kreacja przyciągająca, wzbudzająca ciekawość... ale nic za tym nie idzie :(
Ania R.

Ania R. strategia

Temat: Wolni Zawodowcy

Joanna M.:
Ania R.:
jak inne banki o tym zapomniały? heloł?

W większości banki skupiają się na cyferkach i sprzedaży. Ta kampania wyróżnia się z kategorii bo tego nie robi.
:-))

hmm, znam parę reklam "bez cyferek" banków które funkcjonują nawet w tej chwili. VW nie jest więc wyjątkiem w kategorii banków "bez cyferek" - zarówno w komunikacji wizerunkowej, jak i nie poslugiwania się w "cyferkami"
Ania R.

Ania R. strategia

Temat: Wolni Zawodowcy

Agnieszka Wrońska:
Jako wolny zawodowiec wypowiadam się niniejszym:

1) Po pierwszym kontakcie z reklamą w jakimś szumie potwornym zapamiętałam ze to VB ale myślałam że chodzi o polisę ubezpieczeniową OC dla wolnych zawodów i nawet postanowiłam się następnym razem zainteresować

hihi, direct?

Temat: Wolni Zawodowcy

Ania R.:
hmm, znam parę reklam "bez cyferek" banków które funkcjonują nawet w tej chwili. VW nie jest więc wyjątkiem w kategorii banków "bez cyferek" - zarówno w komunikacji wizerunkowej, jak i nie poslugiwania się w "cyferkami"

Mogłabyś przytoczyć? To interesujący temat, a żadna mi do głowy nie przychodzi.
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: Wolni Zawodowcy

Reklama banku bez cyferek ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Iw0mocvPpsk&hl=pl

Temat: Wolni Zawodowcy

he, he, jak już tak sobie żartujemy, to tam są cyferki jak nic. Na końcowej planszy.
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: Wolni Zawodowcy

Radek Jakubiak:
he, he, jak już tak sobie żartujemy, to tam są cyferki jak nic. Na końcowej planszy.

:) No dobra... a reklama ze słowami: "pieniążki - raz dwa" to też sie nie będzie liczyć? ;) [PKO BP]... no tak ale w tej reklamie też na końcu jest nr tel. :)

Edit:
Gdyby nie powtarzające sie.... miliony, to ta byłaby wizerunkowa-bezcyferkowa ;)

http://www.youtube.com/watch?v=uQeF3CQ4U4g&hl=plEdyta G. edytował(a) ten post dnia 16.02.09 o godzinie 18:43
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: Wolni Zawodowcy

Jak juz tak zaczęłam szukać.... to nie mogłam sie powstrzymać przed wklejeniem:

http://www.youtube.com/watch?v=6PP8b2TxBlQ&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=qG6fHH04k8c&hl=pl

Następna dyskusja:

SINGLE, SAMOTNI, WOLNI, TOW...




Wyślij zaproszenie do