Temat: Wolni Zawodowcy
przebrnęłam przez ten bardzo ciekawy wątek
wiele godnych przemyślenia argumentów trochę absurdu (Prot...)
mam dość ambiwalentne podejście do tej kampanii i nie będę się jasno określać czy lubię czy nie
na plus
na pewno to, ze się wyróżnia. wyróżnia mnie już sama nazwa marki z directem, znanym dotychczas z innych kategorii o różnych konotacjach, ale to chyba dyskusja na inne forum.
postaci przedstawione w tych trzech egzekucjach gdzieś tam afirmują potencjalnego klienta, to miłe lepiej dociera do mnie jako konsumentki lepiej i cieplej pamiętam bank, który nie komunikuje się ze mną poprzez marmur i pana w garniaku (100000 już tych panów było)
ładnie nakręcone, aspiracyjne i miłe dla oka
mam natomiast spory problem z moim konsumenckim take-outem odnośnie banku. ok, oczywiście jako strateg mogę szyć i interpretować, analizując życzeniowo przekaz z offu, ale chyba jako konsumence mi by się nie chciało.
a to niestety nie reklama skittles. to reklama banku
Ania R. edytował(a) ten post dnia 16.02.09 o godzinie 15:26