konto usunięte

Temat: Wolni Zawodowcy

marek, prot ..dajcie se po razie albo oprzyjcie sprawe o bar :)
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Wolni Zawodowcy

Piotr Fajfer:
marek, prot ..dajcie se po razie albo oprzyjcie sprawe o bar :)
Nie mieszaj mnie w to :) a do baru nie chodzę z każdym
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Wolni Zawodowcy

Chłopcy, dziewczynki - nie obrażajmy się na siebie za jakieś głupie teksty. Obrażanie się to jest polski sport narodowy i mamy wielu słynnych mistrzów ale żeby aż tak?

Porozmawiajmy o tym :)))))))))))))))
Kasia Sielska

Kasia Sielska Student, Szkoła
Główna Handlowa w
Warszawie

Temat: Wolni Zawodowcy

Alina Patrycja K.:
Filip Wołowski:
Fakt, korcilo by napisac "Piotr, od 10 lat leczy dzieci w Afryce", ale copywriter sie nie zgodzil:)
:) smutna konstatacja, że w reklamie broni się sztampa (taki np. rzut z góry na dziesiątki dzieciaczków kuśtykających z bambusowych szałasów do szpitala pod baobabem, WOW, to by było czytelne).

Wydaje mi się, że polscy odbiorcy nieco inaczej postrzegają reklamę i trochę czego innego od niej oczekują. Szkoda tylko, że oczekiwania kończą się na dosłowności, która aż kłuje w oczy, tekstach tak oczywistych, że aż mogłoby ich nie być i prostym dowcipie rodem z ust Marka Kondrada. Smutne to. Dlatego chwała reklamom, które jednak starają się dobić do standardów europejskich i wyjść poza nudny schemat.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Wolni Zawodowcy

Chwała. Tylko takich prawie nie ma.
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: Wolni Zawodowcy

No to co? Amen? :)
Kasia Sielska

Kasia Sielska Student, Szkoła
Główna Handlowa w
Warszawie

Temat: Wolni Zawodowcy

Tylko nie amen, może to nadzieja dla polskiej reklamy, dajmy im szansę ;) Gdyby nie oryginalne pomysły, trwalibyśmy w jakimś bagnie szarej codzienności, grunt to innowacyjność, nie tylko w reklamie. Jakby nie było.
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Wolni Zawodowcy

Abstrahując od kreacji, podoba mi się najbardziej właśnie to, że kampania jest wizerunkowa a nie sprzedażowa. Tym bardziej w dobie bankowego kryzysu - gdzie każda reklama z wielkimi liczbami i procentami sprawia wrażenie jakby ostatniej deski ratunku. Ta kampania operując emocjami i odcinając się od tej całej produktowości wnosi poczucie Volkswagen Bank jako silnej marki, poza całym tym kryzysowym bazarem promocji. Myślę, że to zaprocentuje, szczególnie gdy bankowy kryzys się skończy - zostanie VB ze swoim wizerunkiem i banki, które takowy nieco utraciły (w większości) swoimi kryzysowymi kampaniami sprzedażowymi, pokazującymi jednocześnie "podatność" na kryzys. Ta kampania budzi zaufanie.
:-)Joanna M. edytował(a) ten post dnia 15.02.09 o godzinie 22:54
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Wolni Zawodowcy

Joanna M.:
Abstrahując od kreacji, podoba mi się najbardziej właśnie to, że kampania jest wizerunkowa a nie sprzedażowa. Tym bardziej w dobie bankowego kryzysu - gdzie każda reklama z wielkimi liczbami i procentami sprawia wrażenie jakby ostatniej deski ratunku.

Tylko że do banku przychodzi się albo po te procenty albo dla wygody. Innych powodów nie znam, nie licząc tego, że "oddział blisko".
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Wolni Zawodowcy

Jarosław Koć:

Tylko że do banku przychodzi się albo po te procenty albo dla wygody. Innych powodów nie znam, nie licząc tego, że "oddział blisko".

True. Tylko w takim razie po co w ogóle kampania wizerunkowa banku? ;-)
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Wolni Zawodowcy

Na przykład, żeby pokazać, że bank zrobi wszystko dla Twojej wygody. Albo, że jest godny zaufania, bo działa od 100 lat.
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Wolni Zawodowcy

No właśnie, tylko, że w dobie bankowego kryzysu to zaufanie może nieco zmaleć ogólnie do banków. A kampania wizerunkowa, odcinająca się od procentów dość wyróżnia się z tłumu i w pewien sposób budzi poczucie, że ten bank z kryzysem nie ma za wiele wspólnego. Nie wspominając, że dla osób, do których ta kampania jest kierowana same % nie wystarczą. Wiadomo,że dla Low % zawsze będą najistotniejsze. Dodatkowo, kiedy inne banki zapomniały o swym wizerunku, koncentrując się na sprzedaży, VB mówi właśnie o wizerunku - co zaprocentuje, gdy kryzys bankowy się skończy. Ogólnie, jak dla mnie bardzo dobra kampania:-)Joanna M. edytował(a) ten post dnia 15.02.09 o godzinie 23:54
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Wolni Zawodowcy

Joanna M.:
Nie wspominając, że dla osób, do których ta kampania jest kierowana same % nie wystarczą. Wiadomo,że dla Low % zawsze będą najistotniejsze.

Joasiu, nie mogę powstrzymac uśmiechu na pełną mordkę :-))) Przekonanie, że ludzie zamożni przestaja nagle liczyć pieniądze jest jednym z najbardziej rozpowszechnionych mitów w marketingu, z jakimi się zetknąłem. Nie do wykorzenienia, więc szkoda tłumaczyć. Może tylko przypomnij sobie, jak znani aktorzy powierzali całkiem niedawno ogromne sumy jakiemuś szemranemu gościowi zamiast zanieśc je do banku. Pytanie - dlaczego? Ano dlatego, że on obiecywał im ze 40 procent zwrotu zamiast 10...
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Wolni Zawodowcy

heheh:-) ale ja mam raczej na myśli to, że gdyby nie mieli zaufania do tego banku to mogłoby to trochę inaczej wyglądać (jeśli o bankach mowa) - i mówię raczej o usługach na bardziej powszechną skalę ;-)
Wcale nie twierdzę, że ludzie zamożni przestali liczyć pieniądze!:-)
swoją drogą - dość ciekawy przypadek. Niestety jakoś nie kojarzę, możesz przybliżyć co to dokładnie było?Joanna M. edytował(a) ten post dnia 16.02.09 o godzinie 10:53
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Wolni Zawodowcy

Proszę bardzo:

http://film.onet.pl/O,6746,853295,plotki.html

Możesz też sobie wyguglac bardziej wiarygodne źródło, jeśli to ci nie pasuje :-)Jarosław Koć edytował(a) ten post dnia 16.02.09 o godzinie 10:58
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Wolni Zawodowcy

Powiedziałbym nawet tak: jak masz w banku tysiąc złotych, to czy daje ci on 6 czy 8 procent - żadna różnica.

Ale jak masz milion...
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Wolni Zawodowcy

Okay, dzięki mam:-)
"Oszukanych przez duet Biedrzyńska-Miazga było więcej: aktor Rafał Walentynowicz - 70 tysięcy złotych, biznesmen z Warszawy - 358 tysięcy dolarów. Mechanizm oszustwa był zawsze taki sam. Znajomi Biedrzyńskiej, ufając aktorce, dawali jej mężowi duże pieniądze, żeby je pomnożył, ale do dziś nie odzyskali ani grosza."
aktorka w roli gwaranta zaufania, nie wiem czy zauważyłeś ten (nie) mały szczegół...
:-)))
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Wolni Zawodowcy

Jarosław Koć:
Powiedziałbym nawet tak: jak masz w banku tysiąc złotych, to czy daje ci on 6 czy 8 procent - żadna różnica.

Ale jak masz milion...

Ale jak nie masz zaufania do banku to wolisz mieć 6% i świadomość świętego spokoju niż 8%. A jak masz milion, to bez zaufania do banku się nie obejdzie tym bardziej.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Wolni Zawodowcy

Zauważyłem. Ale nie aktorka w roli gwaranta, tylko "osoba znajoma". To duza róznica.

A głównym powodem był oczywiście obiecany zysk, większy niz na lokacie.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Wolni Zawodowcy

Joanna M.:
Jarosław Koć:
Powiedziałbym nawet tak: jak masz w banku tysiąc złotych, to czy daje ci on 6 czy 8 procent - żadna różnica.

Ale jak masz milion...

Ale jak nie masz zaufania do banku to wolisz mieć 6% i świadomość świętego spokoju niż 8%. A jak masz milion, to bez zaufania do banku się nie obejdzie tym bardziej.

Zaufanie do banku jest warunkiem koniecznym. Tak, jak w gastronomii smak. Jab ci podadzą śmierdzące mięso, to nie ma takiego powodu, żebyś zjadła.

Następna dyskusja:

SINGLE, SAMOTNI, WOLNI, TOW...




Wyślij zaproszenie do