Temat: Wiztówka ponadczasowa:)
Andrzej Marek B.:
Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Tylko kto powiedział że liderzy druku są liderami projektowania? czego wyznacznikiem mają być ci liderzy? jakości druku - zgoda, ilości druków - zgoda, cen - niech będzie. Tyle że projektowanie to nie sam druk.
I tu proponowałbym rozgraniczyć projektowanie i drukowanie. Z mojego doświadczenia większość klientów ma gotowe layouty, wizualizacje, czy jak tam inaczej to nie nazwać, i dostarcza w pantonie(Rzadko w cmyku), i należy to jak najlepiej wykonać, co czasami nie jest proste.
A projekty to już nie moja branża.
Witam
Z doświadczenia mogę powiedzieć tylko tyle. Dobry projekt może zdobyć klienta, mimo że cena jest mniej konkurencyjna. Projekt to podstawa.
Fakt, wiele poważnych firm ma swoje opracowane layouty, zawarte w Księgach itp :) tak naprawdę, to jest masówka. To jak z głupią piosenką. Jak usłyszysz ją 1000razy to mimo że głupia, to będziesz ją nucić. :) to samo z masowymi wizytówkammi... pamiętamy je, bo widzimy na przysłowiowym każdym rogu.
Wracając do tematu...
Kreacja, dobry projekt, coś nowego... począwszy od materiału, przez inny wykrojnik do projektu, który uwzględnia wszystkie te elementy, daje nam możliwość zaprezentowania siebie i swojej firmy, troszkę inaczej.
Wydaje mi się, że firma która to drukuje to już sprawa drugorzędna.
Kończąc już. Proponowałbym postawić na elegancką prostotę w nowym stylu. Czyli specyficzny materiał i wykrojnik, ładny stylowy projekt.