konto usunięte

Temat: Wizerunek firmy w sieci

Witam,

Zastanawiam się jak poprawić wizerunek firmy w Internecie ? Jak powinny być tworzone strony internetowe i co powinny zawierać ? Czy są jakieś "stałe" elementy które wpływają znacząco na ten wizerunek, chodzi mi tutaj raczej o takie rzeczy jak strona z gwarancją satysfakcji, itp. ?

Pozdrawiam
Łukasz

konto usunięte

Temat: Wizerunek firmy w sieci

raczej wizerunek trzeba budowac latami a nie podstronami o gwarancji statysfakcji, to może byc jeden z wielu mniejszych elementów strategii ale nie ma się co łudzić że znaczący.
Sławomir M.

Sławomir M. Literatura polska

Temat: Wizerunek firmy w sieci

Powinieneś wiedzieć za co twoją firmę lubią, a co uważają za słabą stronę i poprawiać coś, albo z tego profilu się wycofać.
Wizerunek to jest coś wyłącznie twojego, charakterystycznego - czym się odróżniasz od innych.
O tym może decydować jeden element, albo niepowtarzalny dobór innych.
Bierne naśladowanie do niczego nie prowadzi.
Nie ma "stałych" elementów. To Ty decydujesz z czym będziesz stale kojarzony.
Poza tym oprócz wizerunku ważne jest też wypozycjonowanie strony w sieci - to też trzeba mocno przemyśleć i wymaga pracy.

konto usunięte

Temat: Wizerunek firmy w sieci

Zaproponowany przez Ciebie temat jest tak obszerny, że z powodzeniem można było by napisać o nim kilka dość grubych książek.

Jeżeli pytasz o przedsięwzięcie takie jak strona z gwarancją satysfakcji, mogę Cię odesłać pod adres: http://www.uzytecznastrona.pl/

a dla osób które "nie klikają" zacytuję w skrócie:

"Program Certyfikacyjny Użyteczna Strona jest opracowanym przez największych specjalistów w Polsce miarodajnym wskaźnikiem użyteczności Twojej strony www, zwiększającym jej zyskowność.
Zbadamy i doradzimy co i jak zmienić, a użytecznej stronie wystawimy prestiżowy Certyfikat, akredytowany przez stowarzyszenie IAB."

Jeżeli myślisz poważnie na temat stworzenia użytecznej i efektywnej strony, lub/i przebudowania obecnej za czym idzie uzyskanie najwyższych korzyści z narzędzia w postaci strony internetowej zapraszam na priv.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Wizerunek firmy w sieci

Łukasz Gajda:
Witam,

Zastanawiam się jak poprawić wizerunek firmy w Internecie ?

żeby coś poprawiać trzeba najpierw wiedzieć co jest źle i czy jest. Z twojego postu raczej nie wynika że ten wizerunek sieciowy znasz :)andrzej-ludwik "alw" włoszczyński edytował(a) ten post dnia 16.03.10 o godzinie 17:43
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Wizerunek firmy w sieci

Robert Rojczyk:
Zaproponowany przez Ciebie temat jest tak obszerny, że z powodzeniem można było by napisać o nim kilka dość grubych książek.

Jeżeli pytasz o przedsięwzięcie takie jak strona z gwarancją satysfakcji, mogę Cię odesłać pod adres: http://www.uzytecznastrona.pl/

a dla osób które "nie klikają" zacytuję w skrócie:

"Program Certyfikacyjny Użyteczna Strona jest opracowanym przez największych specjalistów w Polsce miarodajnym wskaźnikiem użyteczności Twojej strony www, zwiększającym jej zyskowność.
Zbadamy i doradzimy co i jak zmienić, a użytecznej stronie wystawimy prestiżowy Certyfikat, akredytowany przez stowarzyszenie IAB."
Jeżeli myślisz poważnie na temat stworzenia użytecznej i efektywnej strony, lub/i przebudowania obecnej za czym idzie uzyskanie najwyższych korzyści z narzędzia w postaci strony internetowej zapraszam na priv.
Ale on o wizerunku a nie użyteczności. Użyteczność się przydaje ale nie załatwi ważniejszych spraw. Jak rozumiem to bardziej zaserwowałeś na zasadzie reklamy własnej. No i ten Certyfikat, lol.

konto usunięte

Temat: Wizerunek firmy w sieci

a'propo wizerunku w sieci

zostałem kiedyś spuszczony do wc przez w/w Adking i Pana Dyrektora
mimo swej wielkości i pozycji na rynku ,czasami warto też pozostawić miłe wrażenie na maluczkich....a słowo czasami jest więcej warte niż mileczenie

można dodać do listy :

ciężko się buduje wizerunek ,łatwo się traciJan D. edytował(a) ten post dnia 16.03.10 o godzinie 18:08

konto usunięte

Temat: Wizerunek firmy w sieci

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:

Toć "audytowana strona www, która uzyska min. 60% wartości Indeksu Użytecznej Strony uzyskuje Certyfikat „Użyteczna Strona” oraz znak Godła, którym może się posługiwać do celów marketingowych w okresie 12 m-cy". Wizerunek jak ta lala!

Jeśli już jesteśmy w klimacie reklamowym, to chciałbym nadmienić, iż właściciel każdej strony audytowanej przeze mnie, niezależnie od wyniku przez nią uzyskanego, otrzyma własnymi moimi rękami wypieczony tort z naniesioną lukrem jednowyrazową oceną użyteczności serwisu*. Przy odpowiedniej konserwacji oraz utrzymaniu właściwej temperatury, można się nim posługiwać również przez ok. 12 mies., przy czym do użytku wewnętrznego sugerowałbym nie dłużej niż ok. jeden tydzień.

*Należy zaznaczyć z odpowiednim wyprzedzeniem, jeśli ma nie być wulgarna.Emil Tomczuk edytował(a) ten post dnia 16.03.10 o godzinie 18:48
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Wizerunek firmy w sieci

Emil Tomczuk:
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:

Toć "audytowana strona www, która uzyska min. 60% wartości Indeksu Użytecznej Strony uzyskuje Certyfikat „Użyteczna Strona” oraz znak Godła, którym może się posługiwać do celów marketingowych w okresie 12 m-cy". Wizerunek jak ta lala!

lala na bank, z wizerunku nici...

konto usunięte

Temat: Wizerunek firmy w sieci

Jan D.:
a'propo wizerunku w sieci

zostałem kiedyś spuszczony do wc przez w/w Adking i Pana Dyrektora
mimo swej wielkości i pozycji na rynku ,czasami warto też pozostawić miłe wrażenie na maluczkich....a słowo czasami jest więcej warte niż mileczenie

można dodać do listy :

ciężko się buduje wizerunek ,łatwo się traci


Nie jest to miejsce na prywatne sprzeczki, jednak nie mogę pozostawić bez komentarza tej wypowiedzi. Jeżeli szanowny Pan Jan Dzban nazywa "spuszczeniem do WC" nie skorzystanie z jego oferty, ze względu na mocno zawyżone wyceny, to gratuluje trzeźwości myślenia.

I tak jak napisałeś, łatwo się traci wizerunek, co niestety uderza w Twoja osobę. Łatwo się oczernia ludzi oszczerstwami bez pokrycia, trudniej poprzeć to dowodami/faktami lub po prostu umotywować swoje żale.

Jeżeli w ten sam sposób komentujesz każda firmę / klienta którzy nie skorzystali z Twoich usług, to życzę szczęścia w dalszych sukcesach zawodowych i budowaniu pozytywnych relacji z klientami.
Na prawdę jestem pełen podziwu.

Ja mam prawo wybrać ofertę najkorzystniejsza zarówno kosztowo jak i jakościowo dla mojej firmy. Jeżeli nie jestem zainteresowany, po prostu dziękuję i nie muszę motywować mojej decyzji.

Prawo wolnego rynku.

Jan Dzban niestety odpadł w eliminacjach. Mogę jedynie dodać, że nie z powodu poziomu prac, a z powodu zbyt wysokich kosztów.

Nie będę ukrywał że czuję niesmak z powodu poziomu komunikacyjnego jaki tu dane mi było doświadczyć.Robert Rojczyk edytował(a) ten post dnia 16.03.10 o godzinie 19:30

konto usunięte

Temat: Wizerunek firmy w sieci

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Ale on o wizerunku a nie użyteczności. Użyteczność się przydaje ale nie załatwi ważniejszych spraw. Jak rozumiem to bardziej zaserwowałeś na zasadzie reklamy własnej. No i ten Certyfikat, lol.

Myślę że można było by spojrzeć na to nieco w szerszym spectrum.
Wizerunek nie odnosi się jedynie do poziomu graficznego (a myślę że o tym piszesz).

Wizerunek firmy w internecie to przede wszystkim jasność, czytelność i jakość komunikacji. Owszem zawierają się w tym wartości estetyczne, ale przede wszystkim dobra architektura informacji, intuicyjność, funkcjonalność a co za tym idzie użyteczność.

Strona internetowa to nie obraz, który powiesimy sobie na ścianie po to by zachwycać się jaki jest piękny (choć tak to niestety widzi część ludzi). Strona internetowa to przede wszystkim narzędzie, które jak dobrze naoliwiona maszyna ma działać bez zarzutu i spełniać swoją rolę (określoną poprzez planowanie celów i strategię komunikacji).

Grafikę można zmieniać, modyfikować, testować, gdyż zależna ona jest od gustów, a z nimi jest jak z duszą - każdy ma swoją.

Dobra architektura informacji, nadanie unikalnych cech serwisowi, dopasowanie go funkcjonalnie i intuicyjnie do wybranej grupy konsumentów wykracza nieco dalej w planowanie i prototypowanie serwisu a niżeli próba "wstrzelenia się" w czyjeś gusta.

W takim kontekście widzę budowanie wizerunku poprzez stronę www.Robert Rojczyk edytował(a) ten post dnia 16.03.10 o godzinie 19:39
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Wizerunek firmy w sieci

Robert Rojczyk:
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Ale on o wizerunku a nie użyteczności. Użyteczność się przydaje ale nie załatwi ważniejszych spraw. Jak rozumiem to bardziej zaserwowałeś na zasadzie reklamy własnej. No i ten Certyfikat, lol.

Myślę że można było by spojrzeć na to nieco w szerszym spectrum.
Wizerunek nie odnosi się jedynie do poziomu graficznego (a myślę że o tym piszesz).
Niestety nie o tym
Wizerunek firmy w internecie to przede wszystkim jasność, czytelność i jakość komunikacji. Owszem zawierają się w tym wartości estetyczne, ale przede wszystkim dobra architektura informacji, intuicyjność, funkcjonalność a co za tym idzie użyteczność.
dobra architektura komunikacji zaczyna się na trochę innym poziomie i to co piszesz to ino pomocne narzędzia, same w sobie NIBC nie powodujące dla wizerunku.
Strona internetowa to nie obraz, który powiesimy sobie na ścianie po to by zachwycać się jaki jest piękny (choć tak to niestety widzi część ludzi). Strona internetowa to przede wszystkim narzędzie, które jak dobrze naoliwiona maszyna ma działać bez zarzutu i spełniać swoją rolę (określoną poprzez planowanie celów i strategię komunikacji).
Zgadza się, tyle że jak drzwi zamurowane to oliwienie w nich zawiasów nie ma sensu.
Grafikę można zmieniać, modyfikować, testować, gdyż zależna ona jest od gustów, a z nimi jest jak z duszą - każdy ma swoją.
Jasne że można tylko ja nic o grafice nie pisałem, a o wizerunku :)
Dobra architektura informacji, nadanie unikalnych cech serwisowi, dopasowanie go funkcjonalnie i intuicyjnie do wybranej grupy konsumentów wykracza nieco dalej w planowanie i prototypowanie serwisu a niżeli próba "wstrzelenia się" w czyjeś gusta.
Dobra architektura komunikacji i cech unikalnych to nie kwestia serwisu a strategii firmy. Przez serwis się to tylko realizuje, jako jeden z kanałów.
W takim kontekście widzę budowanie wizerunku poprzez stronę www.
Czyli wycinkowo pod własną firmę :)

konto usunięte

Temat: Wizerunek firmy w sieci

jeżeli widzisz to mniej "wycinkowo" to podziel się proszę wiedzą... chętnie dowiem się czegoś nowego...

ps. Patrzę z perspektywy potrzeb, celów i możliwości... Jeżeli to coś złego to bardzo przepraszam ;) heh...

Rozpatrujemy aspekt budowania wizerunku poprzez stronę internetową (tylko i wyłącznie, co jasno zostało zakomunikowane przez twórcę tematu)... Z tego względu nie rozpatrywałem innych płaszczyzn i możliwości budowania strategii, komunikacji i finalnie wizerunku marki.
Twoje uwagi z mojego punktu widzenia nie do końca są trafione.
Raczej widzę chęć odgryzienia się...Robert Rojczyk edytował(a) ten post dnia 16.03.10 o godzinie 20:47
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Wizerunek firmy w sieci

Robert Rojczyk:
jeżeli widzisz to mniej "wycinkowo" to podziel się proszę wiedzą... chętnie dowiem się czegoś nowego...
na naukę nigdy za późno, ale ani nie mam ochoty ani czasu, bo trochę go jednak trzeba.
ps. Patrzę z perspektywy potrzeb, celów i możliwości... Jeżeli to coś złego to bardzo przeprszam ;) heh...
Nie to nic złego dla takiego wycinka. Gorzej jak ten wizerunek buduje siię bez planu z takich wycinków. Patchwork ładnie wygląda ale niekoniecznie w wizerunku :)

konto usunięte

Temat: Wizerunek firmy w sieci

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Robert Rojczyk:
jeżeli widzisz to mniej "wycinkowo" to podziel się proszę wiedzą... chętnie dowiem się czegoś nowego...
na naukę nigdy za późno, ale ani nie mam ochoty ani czasu, bo trochę go jednak trzeba.


Czyli jednak puste słowa i chęć "przygadania"... a szkoda, liczyłem na konstruktywną krytykę, lub wartościową wypowiedź.

Polecam dawać coś wartościowego od siebie, zamiast żerować na cudzych wypowiedziach. Dzięki temu wniesiemy coś do tematu zamiast uskuteczniać przepychanki na poziomie podstawówki.Robert Rojczyk edytował(a) ten post dnia 16.03.10 o godzinie 20:56
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Wizerunek firmy w sieci

Robert Rojczyk:
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Robert Rojczyk:
jeżeli widzisz to mniej "wycinkowo" to podziel się proszę wiedzą... chętnie dowiem się czegoś nowego...
na naukę nigdy za późno, ale ani nie mam ochoty ani czasu, bo trochę go jednak trzeba.


Czyli jednak puste słowa i chęć "przygadania"... a szkoda, liczyłem na konstruktywną krytykę, lub wartościową wypowiedź.
To twoja obrona? sądziłeś że w dwu zdaniach nauczę cię czegoś co wymaga dużo czasu? za friko? to zabierz się do książek, niestety je też trzeba kupić.
Polecam dawać coś wartościowego od siebie, zamiast żerować na cudzych wypowiedziach. Dzięki temu wniesiemy coś do tematu zamiast uskuteczniać przepychanki na poziomie podstawówki.
Czy mam rozumieć że autoreklama to jest to coś wiięcej w temacie?? wolne żarty
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Wizerunek firmy w sieci

Robert Rojczyk:
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:Certyfikat, lol.
Certyfikat to faktycznie lol, czego to jeszcze ludziska nie wymyślą, by zawrócić w głowach tych, którzy te głowy słabowite mają i do prawidłowej autoprezentacji potrzebują tych wszelakich certyfikatów i innych zewnętrznych protez splendoru, bo jacyś tacy mało pewni swego są, prawda?
Myślę że można było by spojrzeć na to nieco w szerszym spectrum.
Wizerunek nie odnosi się jedynie do poziomu graficznego (a myślę że o tym piszesz).
Panie Kochanieńki - ale spektrum, podobnie jak gama, to całość - nie może być spektrum szersze niż jest, poza tym w kwestii identyfikacji wizerunek jest chyba najbardziej pojemnym słowem, stąd rozumiem alw, który obruszył się na założyciela wątku, ze ten wątek to nie bałdzo jest ;), bo troszeczku za szyroki ;)
Wizerunek firmy w internecie to przede wszystkim jasność, czytelność i jakość komunikacji. Owszem zawierają się w tym wartości estetyczne, ale przede wszystkim dobra architektura informacji, intuicyjność, funkcjonalność a co za tym idzie użyteczność.
Panie Kolego, to jest konstrukcja strony, a nie wizerunek i tak to zostawmy, bo inaczej trzeba będzie uznać, ze ktoś tu się wygłupia dorabiając teorię do faktów.
Strona internetowa to nie obraz, który powiesimy sobie na ścianie po to by zachwycać się jaki jest piękny (choć tak to niestety widzi część ludzi). Strona internetowa to przede wszystkim narzędzie, które jak dobrze naoliwiona maszyna ma działać bez zarzutu i spełniać swoją rolę (określoną poprzez planowanie celów i strategię komunikacji).
Taki case do rozważenia: strategia twórców strony zakłada, że tworzona strona ma być jak obraz do powieszenia na ścianie... co teraz?

konto usunięte

Temat: Wizerunek firmy w sieci

To nie moja obrona... to próba prowadzenia dialogu z osobą która sprawia wrażenie, że coś wie o temacie.

Książek przeczytałem wiele, stać mnie na nie i nie liczę na gifty od Ciebie. Wciąż się rozwijam i nie twierdzę że jestem wszechwiedzący.
Potrafię również przyznać się do błędu, gdy będzie on wykazany konstruktywną krytyką. Od Ciebie jednak jej nie uzyskałem.

Nie prowadzę autoreklamy, udzielam się tu z innych powodów.
Moją najlepszą reklamą są zadowoleni klienci, którzy współpracują ze mną od lat.

Na GL liczę na wymianę wiedzy i doświadczeń, a nie na bezpodstawne i niekonstruktywne docinki czy przepychanki z osobami starającymi się odreagować kompleksy życia codziennego na forum. Gdybym się mylił, Twoje wypowiedzi nie były by tak gorzkie i pełne zawiści.

Starasz się udowodnić że jesteś mądrzejszy, że nie wiem o czym piszę?
Chcesz poprawić sobie tym nastrój?
Obydwaj pracujemy w tej samej branży, obydwaj mamy swoją wiedzę, doświadczenia i indywidualne podejście do tematu. Powinniśmy dzielić się tym a nie doszukiwać się różnicy zdań.

Nic nie wnoszące docinki tylko zaśmiecają to forum, a powinny wnosić wartość merytoryczną. Takie offtopy jakie masz okazję przedstawiać świadczą jedynie o braku dojrzałości i doświadczenia w komunikacji społecznej. To są w moim mniemaniu przytoczone przez Ciebie "wolne żarty".

Myślałem że napiszesz coś wartościowego (dla założyciela tematu i dla czytających), ponieważ próbujesz sprawiać wrażenie osoby posiadającej jakąś wiedzę. Wolisz jednak zwracać uwagę na swoją osobę pustymi pseudo krytykami.

Proponuję zakończyć tę żenującą przepychankę i pomóc w temacie swoją wiedzą. Osoba zainteresowana podda własnej ocenie z której rady skorzystać.

Niesmak wynika nie tylko z poziomu tej dyskusji, ale również z faktu, że dałem się wciągnąć w tą dziecinadę.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Wizerunek firmy w sieci

Robert Rojczyk:
To nie moja obrona... to próba prowadzenia dialogu z osobą która sprawia wrażenie, że coś wie o temacie.

Książek przeczytałem wiele, stać mnie na nie i nie liczę na gifty od Ciebie. Wciąż się rozwijam i nie twierdzę że jestem wszechwiedzący.
Potrafię również przyznać się do błędu, gdy będzie on wykazany konstruktywną krytyką. Od Ciebie jednak jej nie uzyskałem.
znaczy nie przeczytałeś co pisałem, powtórzę - zaczyna się od strategii firmy, nie strony
Nie prowadzę autoreklamy, udzielam się tu z innych powodów.
Moją najlepszą reklamą są zadowoleni klienci, którzy współpracują ze mną od lat.
być może ale twój post wskazuje co innego.
Na GL liczę na wymianę wiedzy i doświadczeń, a nie na bezpodstawne i niekonstruktywne docinki czy przepychanki z osobami starającymi się odreagować kompleksy życia codziennego na forum. Gdybym się mylił, Twoje wypowiedzi nie były by tak gorzkie i pełne zawiści.
zawiści?? toś Pan sobie dorobileś teorię, no, no, ocertyfikować :)
Starasz się udowodnić że jesteś mądrzejszy, że nie wiem o czym piszę?
Nie muszę to widać po tym co napisałeś i po tej filipice.
Chcesz poprawić sobie tym nastrój?
oj bardzo mi poprawiłeś nastrój i chyba nie tylko mnie
Obydwaj pracujemy w tej samej branży, obydwaj mamy swoją wiedzę, doświadczenia i indywidualne podejście do tematu. Powinniśmy dzielić się tym a nie doszukiwać się różnicy zdań.
Nie nie pracujemy w tej samej branży, ja się zajmuję wizerunkiem a ty stronami internetowymi. U mnie to mały wycinek u ciebie całość.
ponieważ próbujesz sprawiać wrażenie osoby posiadającej jakąś wiedzę.
Niestety nie mogę tym samym odpłacić.
Wolisz jednak zwracać uwagę na swoją osobę pustymi pseudo krytykami.
nie lubię namolnej autoreklamy
Proponuję zakończyć tę żenującą przepychankę i pomóc w temacie swoją wiedzą. Osoba zainteresowana podda własnej ocenie z której rady skorzystać.
dobrymi radami piekło wybrukowali
Niesmak wynika nie tylko z poziomu tej dyskusji, ale również z faktu, że dałem się wciągnąć w tą dziecinadę.
na własne życzenie.

konto usunięte

Temat: Wizerunek firmy w sieci

marek mareksy szewczyk:
Robert Rojczyk:
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:Certyfikat, lol.
Certyfikat to faktycznie lol, czego to jeszcze ludziska nie wymyślą, by zawrócić w głowach tych, którzy te głowy słabowite mają i do prawidłowej autoprezentacji potrzebują tych wszelakich certyfikatów i innych zewnętrznych protez splendoru, bo jacyś tacy mało pewni swego są, prawda?

Produkt jak produkt... Wielcy się pod nim podpisują.
Dla jednego bezużyteczny, dla drugiego bardzo wartościowy.
Każdy może zadecydować czy chce skorzystać czy tez nie.
Myślę że można było by spojrzeć na to nieco w szerszym spectrum.
Wizerunek nie odnosi się jedynie do poziomu graficznego (a myślę że o tym piszesz).
Panie Kochanieńki - ale spektrum, podobnie jak gama, to całość - nie może być spektrum szersze niż jest, poza tym w kwestii identyfikacji wizerunek jest chyba najbardziej pojemnym słowem, stąd rozumiem alw, który obruszył się na założyciela wątku, ze ten wątek to nie bałdzo jest ;), bo troszeczku za szyroki ;)

Ok, przyznaję, miałem na myśli zakres tematu.

Wizerunek firmy w internecie to przede wszystkim jasność, czytelność i jakość komunikacji. Owszem zawierają się w tym wartości estetyczne, ale przede wszystkim dobra architektura informacji, intuicyjność, funkcjonalność a co za tym idzie użyteczność.
Panie Kolego, to jest konstrukcja strony, a nie wizerunek i tak to zostawmy, bo inaczej trzeba będzie uznać, ze ktoś tu się wygłupia dorabiając teorię do faktów.

Owszem, jest to podstawa w budowie strony (procentująca podczas jej funkcjonowania... dla tego do jednych serwisów wracamy chętnie a do innych już nie), a o tym właśnie ta dyskusja się toczy. Celowo nie wykraczamy dalej bo książki można o tym pisać.

Strona internetowa to nie obraz, który powiesimy sobie na ścianie po to by zachwycać się jaki jest piękny (choć tak to niestety widzi część ludzi). Strona internetowa to przede wszystkim narzędzie, które jak dobrze naoliwiona maszyna ma działać bez zarzutu i spełniać swoją rolę (określoną poprzez planowanie celów i strategię komunikacji).
Taki case do rozważenia: strategia twórców strony zakłada, że tworzona strona ma być jak obraz do powieszenia na ścianie... co teraz?

Sztuka dla sztuki?
Owszem, można brać pod uwagę takie sytuacje i tu przyznaję w 100% rację. Jednak w znacznej większości przypadków firmy wydają ciężkie pieniądze na strony www po to by czerpać z nich bezpośrednio lub pośrednio korzyści.

Jeżeli spełnia założony cel to wszyscy powinni być zadowoleni :)

Następna dyskusja:

wizerunek firmy - pilne




Wyślij zaproszenie do