konto usunięte

Temat: witryny www akcji promocyjnych - pytanko

hej.

Mam pytanko do osób z WIĘKSZYCH agencji.

Przychodzi do Was klient, producent czegokolwiek. Obmyślacie wspólnie kampanię. Tv, radio, prasa i... internet. Ktoś ma pomysł, aby stworzyć specjalnie na potrzebę kampanii witrynę internetową.

Ktoś zatem musi:

1. wymyśleć domenę
2. zaplanować co ma być na stronie (jakie działy)
3. stworzyć fajne nazwy tych działów i
4. napisać do nich teksty

Moje pytanie brzmi: kto się tym zajmuje? Kto wykonuje te poszczególne cztery rzeczy?

konto usunięte

Temat: witryny www akcji promocyjnych - pytanko

agencja wraz z klientem, a kto inny? :) Przecież strona jest częścią akcji promocyjnej, więc powstaje w ten sam sposób - agencja kreuje, klient wykreśla.

Chyba że "duża" agencja nie ma działu interaktywnego, wtedy idzie do mniejszej agencji która się tym zajmuje, prosi o pomysły, idzie z nimi do klienta i wtedy nad promocją pracuje kilka podmiotów - ale sama zasada jest identyczna.Michał S. edytował(a) ten post dnia 28.04.08 o godzinie 21:30

konto usunięte

Temat: witryny www akcji promocyjnych - pytanko

oj no wiem, że agencja:):):)

przecież nie ksiądz:)

ale właśnie KTO W AGENCJI, jak się nazywa stanowisko tej osoby:)

konto usunięte

Temat: witryny www akcji promocyjnych - pytanko

Nie ma jednej osoby, która się tym zajmuje...
- domenę wymyśli team kreatywny z klientem ba bazie całej koncepcji akcji, a kupi ją klient lub agencja - account.
- jej funkcjonalność jest oparta na przesianiu pomysłów teamu i klienta przez dział deweloperski - tu masz wszelkich "web designerów", "web developerów", "content managerów" itd. którzy to ogarną, ale przy udziale klienta i całej reszty w trakcie procesu.
- nazwy i teksty - copy+kreacja+klient ;) a czy copy pisze account czy junior brand manager od strony klienta, czy też content editor działu deweloperskeigo - to już zależy od agencji i jej trybu pracy.Michał S. edytował(a) ten post dnia 28.04.08 o godzinie 23:13

konto usunięte

Temat: witryny www akcji promocyjnych - pytanko

o matko:)

nie pocieszyłeś mnie:)
może ja napiszę o co konkretnie mi chodzi:)

bo ja mam na koncie kilka tego typu działań i strrrrrrasznie mi się to podoba i chciałabym zaoferować moją wyobraźnię w tym zakresie kilku agencjom, ale... nie wiem jak to ująć, jak nazwać te działania:(

help?
Andrzej Kwedo

Andrzej Kwedo UX Unicorn / Product
designer

Temat: witryny www akcji promocyjnych - pytanko

MALINA W.:
help?

Działaniami, które opisujesz zajmuje się team kreatywny i w optymalnych warunkach klient sie do tego nie miesza ;)

naming, architektura informacji, copywriting.
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: witryny www akcji promocyjnych - pytanko

Senior Obmyslacz Akcji Promocyjnych Opartych na Mechanizmie Internetowym

W sam raz na wizytowke :]

PS. Sorry, nie moglem sie powstrzymac... Kajam sie :-)

konto usunięte

Temat: witryny www akcji promocyjnych - pytanko

oj Stasiu, Stasiu:)
Marta Świech

Marta Świech Navigare necesse est

Temat: witryny www akcji promocyjnych - pytanko

Stanisław Grabowski:
Senior Obmyslacz Akcji Promocyjnych Opartych na Mechanizmie Internetowym

W sam raz na wizytowke :]

PS. Sorry, nie moglem sie powstrzymac... Kajam sie :-)


Przetłumaczysz na angielski i masz piękną nazwę stanowiska zgodną z ostatnimi trendami w nazewnictwie ;-))))
pozdro
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: witryny www akcji promocyjnych - pytanko

Strateg, Copywriter, Grafik - ci sami, którzy robią zwykłe reklamy. Co jest innego w witrynie promocyjnej?
Ewa Michałowska

Ewa Michałowska
www.copywriting.pl.t
l copywriting,
naming, marketing,
P...

Temat: witryny www akcji promocyjnych - pytanko

MALINA W.:
hej.

Mam pytanko do osób z WIĘKSZYCH agencji.

Przychodzi do Was klient, producent czegokolwiek. Obmyślacie wspólnie kampanię. Tv, radio, prasa i... internet. Ktoś ma pomysł, aby stworzyć specjalnie na potrzebę kampanii witrynę internetową.

Ktoś zatem musi:

1. wymyśleć domenę
2. zaplanować co ma być na stronie (jakie działy)
3. stworzyć fajne nazwy tych działów i
4. napisać do nich teksty

Moje pytanie brzmi: kto się tym zajmuje? Kto wykonuje te poszczególne cztery rzeczy?

JA ;-) Ja sie tym zajmuje :-)
i te szposzczególne 4 rzeczy wykonuję :-)

tez mam na koncie i mi sie podoba ta praca.
nie wniose nic nowego, bo juz napisano jak to działa. mi zlecają agencje z którymi współpracuje, brand managerowie klientów tych agencji i wtedy włączam sie do ich zespołu, zależy.
czasem robie to na zlecenia agencji interaktywnych, które robią strony akcji charytatywnych, społecznych, promocyjnych, firmowe. ja wtedy robie nazwe, domeny, teksty, slogany

udanego weekendu ;-)
EM
http://copywriting.pl.tl

Następna dyskusja:

www.tanielatanie.net




Wyślij zaproszenie do