Michał
Szydłowski
Dyrektor
Departamentu
Zarządzania
Relacjami z
Klientami
Temat: Wirtualny Doradca sprzedaje realne produkty
Często narzekamy, że wyniki naszych akcji marketingowych byłyby jeszcze lepsze gdyby nie sprzedawcy, którzy nie do końca pracują tak jakbyśmy tego oczekiwali. Dlatego też z dużą uwagą na portalu Marketing News przeczytałem artykuł Wirtualny Doradca sprzedaje realne produkty Rozwiązanie wydało mi się bardzo ciekawe w szczególności, że jak można przeczytać: "przeprowadzone analizy pokazują, że choć wirtualni sprzedawcy jeszcze nie są tak skuteczni jak „tradycyjni” (potrzebują przeprowadzenia 4 razy większej ilości rozmów do przyjęcia jednego zamówienia), to koszt ich utrzymania jest wielokrotnie niższy od zatrudniania tradycyjnego personelu. Poza tym mogą jednocześnie obsługiwać wielu klientów, nigdy nie biorą L4 i nie mają „słabych dni”. Dzięki ciągle polepszanej jakości tych rozwiązań stają się one już nie tylko kanałem informacyjnym, ale efektywną ekonomicznie alternatywą dla tradycyjnych kanałów sprzedaży."Aż szkoda byłoby nie wykorzystać takiej nowinki, dlatego też przetestowałem Wirtualnego Doradcę i zadałem mu 2 pytania:
- Co da mi da ta aplikacja?
- Odpowiedź: Niestety nie wiem co.
oraz
- Ile zapłacę za tę aplikację?
- Odpowiedź: Nie mam pojęcia ile - a zresztą co mnie to obchodzi
Odpowiedzi mnie powaliły. Kupuję natychmiast! :-) Zresztą sprawdźcie sami. Czy faktycznie uważacie, że Wirtualny Doradca zastąpi człowieka?
pozdr.
ps. swoją drogą ciekawe jakie odpowiedzi uzyskała osoba, która złożyła zamówienie :-)Michał Szydłowski edytował(a) ten post dnia 13.11.08 o godzinie 09:58