Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Wielkie porażki marketingowe

Filip Dembski:
Dla mnie największa telewizyjna porażką był Misiek Koterski show na Polsacie. Chyba większość widzów się ze mną zgadzała, bo niedługo gościł na antenie. Niestety, mimo dość nachalnej promocji okazał się totalnym niewypałem. Koterski być może prywatnie jest sympatycznym człowiekiem, niestety spontaniczność to nie wszystko i poziom chaosu w tym programie był zbyt duży nawet dla zrytej przez MTV młodszej publiczności. Co do Dody to trudno nazwać to porażką, mimo że teraz jej koncerty przyciągają coraz mniejszą publiczność swego czasu nie miała z tym problemu, wręcz przeciwnie. Zapewne narażę się tu wielu forumowiczom, uważam akurat, że marketingowo Doda raczej jest sukcesem niż porażką.

Marketingowo tak - jest sukcesem. I tylko marketingowo, bo przecież nie muzycznie :)

konto usunięte

Temat: Wielkie porażki marketingowe

nie rozumiem tej postaci. jego sukces (jeśli sukcesem można nazwać jego bytność w mediach) wynikał z niczego... człowiek ten nie prezentował sobą nic... dla mnie ta postać była znana z tego, że jest znana. Nie pojmuje ludzi którzy tak na siłę lansowali go w tv czy czasopismach.

Trochę jak Natasza Urbańska, nie sprzedaje się, ludzie średnio ją lubią, a z determinacją szaleńca pcha się ją do wszystkich możliwych produkcji. Od przebojowej nocy (która podobno miała służyć właśnie wypromowaniu jej osoby jako gwiazdy tvp1)po taniec z gwiazdami TVN itd... wszędzie jest, nigdzie się nie sprzedaje... podobno teraz w USA jest bo w Polsce nikt nie poznał się na jej talencie.Michał G. edytował(a) ten post dnia 06.04.10 o godzinie 15:21
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Wielkie porażki marketingowe

ja nie pojmuję niemal wszystkich "postaci" opisanych w tym wątku! nie jestem wszakże grupą docelową - na szczęście.
takie mamy gwiazdy na jakie zasługujemy jak widać, one tylko reprezentują poziom społeczeństwa....
MTV niestety zeszło na psy straszliwie od momentu w którym utworzyły się poszczególne wersje językowe stacji, a popularnym programem stał się jackass. Upadek rozpoczął się mniej więcej w połowie lat 90-tych
Początek lat 90-tych to była złota era brytyjskiego MTV. Potem porobiły sie klony, VIVY i temu podobne i zaczął się powolny upadek stacji muzycznych w ogóle, które dryfują w stronę kompletnej zapaści muzycznej. Że wspomnę o programie "Chcę mieć znaną twarz".... Masakra. Jak pomyslę, ze kiedyś rewelacyjny unplugged nagrała np. Nirvana na tej samej stacji.... brak słów

konto usunięte

Temat: Wielkie porażki marketingowe

Kiedyś, jakieś 100 lat temu Kayah reklamowała nowy portal internetowy Arena.pl... miało to być coś w stylu wp.pl czy onet.pl.. dokładnie nie wiadomo albowiem szybko zniknęło z sieci

konto usunięte

Temat: Wielkie porażki marketingowe

Michał G.:
Trochę jak Natasza Urbańska, nie sprzedaje się, ludzie średnio ją lubią, a z determinacją szaleńca pcha się ją do wszystkich możliwych produkcji.

Natasza to bardzo utalentowana osoba. Problemem jest tu brak pomysłu na jej karierę i negatywne nastawienie portali plotkarskich do niej.Ewa T. edytował(a) ten post dnia 06.04.10 o godzinie 17:26
Darek A.

Darek A. Medical Consultant

Temat: Wielkie porażki marketingowe

obecna reklama żywca

Reklamy nowych zuper Vifonu (bilbordów jest w Warszawie mnóstwo , reklamy w Tv tez były,a w sklepach... produktu nie ma;) )

konto usunięte

Temat: Wielkie porażki marketingowe

Ewa T.:
Natasza to bardzo utalentowana osoba.
Problemem jest tu brak pomysłu na jej karierę
Więc może te talenty nie są aż takie wielkie, skoro trzeba pomysłów by je wykorzystać.
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Wielkie porażki marketingowe

Krzysztof B.:
Ewa T.:
Natasza to bardzo utalentowana osoba.
Problemem jest tu brak pomysłu na jej karierę
Więc może te talenty nie są aż takie wielkie, skoro trzeba pomysłów by je wykorzystać.

Zgadzam się. Chciałaby wszystko: śpiewac, tanczyc, grac. Są artystki naprawdę uatlentowane, którym to wszystko naraz wychodzi, ale nie w Polsce i Natasza równiez nie należy do tych prawdziwie uatlentowanych.
A co do portali plotkarskich. Od kiedy to od portali plotkarskich zalezy powodzenie kariery utalentowanej artystki? Przykład - Karolina Gruszka - odnosi sukcesy i doskonale obywa się bez taniego rozgłosu. Trudno poza tym mówić o większosci polskich celebrów w kategoriach porazki bądz sukcesu marketingowego z jednego prostego powodu - oni w ogóle nie mają marki w wiekszości przypadkówRenata Żybura edytował(a) ten post dnia 06.04.10 o godzinie 18:55

konto usunięte

Temat: Wielkie porażki marketingowe

Renata Żybura:
Trudno poza tym mówić o większosci polskich celebrów w kategoriach porazki bądz sukcesu marketingowego z jednego prostego powodu - oni w ogóle nie mają marki w wiekszości przypadków

Tutaj ująłbym nieco inaczej.
Jest wiele uznanych marek artystów (pozwolę sobie, dla klarowności dyskusji, nie wymieniać nazwisk i nazw), niestety w Polsce niekoniecznie wiąże się to z sukcesem stricte komercyjnym. Tylko w kilku przypadkach marka przełożyła się na pieniądze.
Jest sukces artystyczny, bieda nadal piszczy.

O czym mowa, gdy znany artysta, by poradzić sobie z chorobą, musi liczyć na darowiznę/jałmużnę od państwa. Krzysztof B. edytował(a) ten post dnia 06.04.10 o godzinie 22:05
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Wielkie porażki marketingowe

Zgadza się - chciałoby się rzec niestety. Natomiast tzw "artyści" o wątpliwej marce zarabiają sporo, najczęsciej na słabych wykonach telewizyjnych.
jak to ktos kiedyś powiedział o polskim szołbiznesie - ani to szoł, ani to biznes...
Monika Hajdas

Monika Hajdas konsultant marki,
strateg freelancer

Temat: Wielkie porażki marketingowe

Danao, Łąki Warmii i Czeko-dżemi.
Katarzyna  Drecka-Chrzanows ka

Katarzyna
Drecka-Chrzanows
ka
doświadczony
marketer,
pasjonatka kina, mol
ksiąkowy, mi...

Temat: Wielkie porażki marketingowe

Linia kosmetyków "SZA" Grażyny Szapołowskiej

Następna dyskusja:

Specjalistyczne szkolenia m...




Wyślij zaproszenie do