konto usunięte
- 1
- 2
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
A co rozumiesz przez "technologia web 2." ?
Bartosz
Sokolinski
Wiceprezes, Southern
Sun
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Już przynosi. Są blogi reklamowe (oficjalne). Są też inne rodzaje wykorzstania - słyszałem w zeszłym roku (a może już 2 lata temu), że amerykański komik zgodził się mieszkać miesiąc (chyba miesiąc) w samochodzie - inni mogli go podglądać na blogu, na youtube...Pozdrawiam, Bartosz
Wojciech
Kowalczyk
MTG World, Head of
ad-sales and
marketing
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Oczywiście, że przyniesie dużo dobrego. Umożliwia "dialog" z klientem, a nie tylko "monolog", mówienie do klienta :)
Rafał
Hostyński
Ten od
pozycjonowania
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Wojciech K.:Oczywiście, że przyniesie dużo dobrego. Umożliwia "dialog" z klientem, a nie tylko "monolog", mówienie do klienta :)
dotychczasowe osiągnięcia techniki nie pozwalały na dialog?
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Ale co w tym co napisaliście jest tą technologią web 2.0? wszystko to było, a że teraz więcej wykorzystywane to inna sprawa.Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Miałeś zapewne na myśli web 3.0, 2.0 to jest to co mamy w tej chwili - czyli po krótce i przykładowo:wyszukiwanie w google.pl słów kluczy, które wpiszemy w oknie wyszukiwarki;
z kolei
web 3.0 czyli tzw "semantyczny internet" ma otworzyć nowe możliwości wyszukiwania w necie.Internet na zasadzie web 3.0 ma w założeniach odpowiadać na zadane pytania - co wiąże się ze zrozumieniem słów oraz kontekstu w jakim ich użyjemy - w konsekwencji wyniki powinny być bardziej precyzyjne -
podsumowując - zadając pytanie otrzymamy na nie konkretną odpowiedź, a nie zostaną nam (tak jak w tej chwili) przedstawione dokumenty zawierające podaną frazę.
Wpływ na reklamę... hmm
na pewno przyniesie konkretne odpowiedzi co do jakości reklamowanych produktów, umieszczone w sieci przez aktualnych użytkowników - czyli oprócz wygody w użytkowaniu nic nowego nie wniesie...
już teraz przecież większość ludzi czerpie informacje o produktach z sieci (fora, rankingi itp itd)
pzdr
konto usunięte
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Najwyraźniej niektórzy do dialogu potrzebują kosmicznej technologii... i adekwatnego nazewnictwa, bez tego ani rusz. Niestety bez tych gadżetów nawet na prosty mail niektórzy nie potrafią odpisać.Krzysztof B. edytował(a) ten post dnia 02.03.07 o godzinie 00:35
konto usunięte
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Z tych wymysłów nazewnictwa wynika potęga marketingu.. ale żeby dać się aż tak wciągnąć w numerowanie :OA jak już widzę wywody na temat 3.0 to wogóle zaczyna być paranoja :]
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Jacek S.:Z tych wymysłów nazewnictwa wynika potęga marketingu.. ale żeby dać się aż tak wciągnąć w numerowanie :O
A jak już widzę wywody na temat 3.0 to wogóle zaczyna być paranoja :]
przepraszam, ale nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi...
konto usunięte
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Wyłącznie o to, że tak na prawdę nazwa Web 2.0 to była czysta fanaberia.. marketingowy chwyt, ale też i sposób na określenie rozwoju komunikacji społeczności w Internecie - ten nic się nie zmienił. Kiedyś o dziwo w jednej z uznanej gazecie przeczytałem artykuł o Web 3.0 - taka odpowiedź na szum 2.0 - tyle, że nijak się to ma do rzeczywistości.Poza tym teraz trendy jest być 2.0 więc i media mamy 2.0 i agencje reklamowe 2.0 i wogóle jesteśmy 2.0 :D hehehe
Więc moze tylko małe sprostowanie do tematu - nie ma 'technologii 2.0' i równie podobne obiekcje mam do określania 3.0 czy 'semantycznego Internetu'. Można oczywiście nad tym długo polemizować i wogóle, ale to takie zdrowe podejście do całego szumu ;)
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Jacek S.:
nie ma 'technologii 2.0' i równie podobne obiekcje mam do określania 3.0 czy 'semantycznego Internetu'. Można oczywiście nad tym długo polemizować i wogóle, ale to takie zdrowe podejście do całego szumu ;)
a co wobec tego jest?
czym będzie "nowe podejscie" w internecie?
Jestes marketerem, więc "czysta fanaberia i chwyty marketingowe" nie powinny Cię dziwić! a temat rozmowy był zupełnie inny...
nie chowając urazy, pozdrawiam :P
Wojciech
Kowalczyk
MTG World, Head of
ad-sales and
marketing
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Rafał H.:Wojciech Kowalczyk:Oczywiście, że przyniesie dużo dobrego. Umożliwia "dialog" z klientem, a nie tylko "monolog", mówienie do klienta :)
dotychczasowe osiągnięcia techniki nie pozwalały na dialog?
Tak, pozwalały. Ale nie to było ich głównym założeniem.
Rafał
Hostyński
Ten od
pozycjonowania
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Wojciech K.:Rafał H.:Wojciech Kowalczyk:Oczywiście, że przyniesie dużo dobrego. Umożliwia "dialog" z klientem, a nie tylko "monolog", mówienie do klienta :)
dotychczasowe osiągnięcia techniki nie pozwalały na dialog?
Tak, pozwalały. Ale nie to było ich głównym założeniem.
jakie są główne założenia i do czego służą:
telefon? mail? telefonia voip? videokonferencja?
Krzysztof
Z.
SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
web 2.0 to staroć i rupieć, teraz mamy web 2007.0 i to wszystko w temacie ;)
Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Jakub G.:Jak myslicie co technologie web 2.0 może przynieśc dobrego dla reklamy?
Zdefiniuj Web 2.0 :)
konto usunięte
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Nie jestem informatykiem i nie zanam się na dokladnej specyfikacji web1.0, web2.0, web 3.0 i webX.0.Web 2.0 rozumiem jako te wszystkie "nowinki" w internecie które nas teraz otaczają: pozycjonowanie stron w google, strony społecznościowe.
konto usunięte
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Proponuje pominac watek web 2.0 bo okazal sie byc zbyt kontrowersyjne;-).Jestem ciekawy, jakie działania marketingowe w sieci można zaproponowac (z wykorzytaniem nowinek), aby skutecznie wypromowac produkt? Zakladając, że cała kampania reklamowa odbywa się w internecie.
Wiem, że część z Państwa aby odpowiedzieć na to pytanie będzie chciała poznać nazwę produkty, czy grupę docelową. Jeśli jest taka potrzeba prosze sobie coś wymyśleć.
Proszę pisać zgodnie z dewizą: "nie ma zych pomysłów".
konto usunięte
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
Znaczy się mamy za Ciebie wymyślić strategię marketingową czy jak?konto usunięte
Temat: WEB 2.0 dla reklamy
buahaha:-) Tak, proszeKrzysztof B.:Znaczy się mamy za Ciebie wymyślić strategię marketingową czy jak?
- 1
- 2
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Jakie formy reklamy dla serwisów www? -
-
Reklama, marketing, marka » Znaczenie reklamy w pozyskiwaniu klientów, w tym dla... -
-
Reklama, marketing, marka » Jakie lubicie reklamy produktów dla kobiet 20-50 :) -
-
Reklama, marketing, marka » Najlepsze miejsce dla reklamy.. -
-
Reklama, marketing, marka » Proszę o opinie dotycząca reklamy społecznej -
-
Reklama, marketing, marka » Najlepsze reklamy w histrorii Super Bowl. -
-
Reklama, marketing, marka » Nazwa dla dekoratorni wnętrz? -
-
Reklama, marketing, marka » Hasło dla firmy meblowej -
-
Reklama, marketing, marka » Skuteczność reklamy papierowej? -
-
Reklama, marketing, marka » Marketing dla najlepszych firm -
Następna dyskusja: