konto usunięte

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Jak myslicie co technologie web 2.0 może przynieśc dobrego dla reklamy?
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

A co rozumiesz przez "technologia web 2." ?
Bartosz Sokolinski

Bartosz Sokolinski Wiceprezes, Southern
Sun

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Już przynosi. Są blogi reklamowe (oficjalne). Są też inne rodzaje wykorzstania - słyszałem w zeszłym roku (a może już 2 lata temu), że amerykański komik zgodził się mieszkać miesiąc (chyba miesiąc) w samochodzie - inni mogli go podglądać na blogu, na youtube...

Pozdrawiam, Bartosz
Wojciech Kowalczyk

Wojciech Kowalczyk MTG World, Head of
ad-sales and
marketing

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Oczywiście, że przyniesie dużo dobrego. Umożliwia "dialog" z klientem, a nie tylko "monolog", mówienie do klienta :)
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Wojciech K.:Oczywiście, że przyniesie dużo dobrego. Umożliwia "dialog" z klientem, a nie tylko "monolog", mówienie do klienta :)


dotychczasowe osiągnięcia techniki nie pozwalały na dialog?
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Ale co w tym co napisaliście jest tą technologią web 2.0? wszystko to było, a że teraz więcej wykorzystywane to inna sprawa.

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Miałeś zapewne na myśli web 3.0, 2.0 to jest to co mamy w tej chwili - czyli po krótce i przykładowo:
wyszukiwanie w google.pl słów kluczy, które wpiszemy w oknie wyszukiwarki;
z kolei
web 3.0 czyli tzw "semantyczny internet" ma otworzyć nowe możliwości wyszukiwania w necie.Internet na zasadzie web 3.0 ma w założeniach odpowiadać na zadane pytania - co wiąże się ze zrozumieniem słów oraz kontekstu w jakim ich użyjemy - w konsekwencji wyniki powinny być bardziej precyzyjne -
podsumowując - zadając pytanie otrzymamy na nie konkretną odpowiedź, a nie zostaną nam (tak jak w tej chwili) przedstawione dokumenty zawierające podaną frazę.

Wpływ na reklamę... hmm
na pewno przyniesie konkretne odpowiedzi co do jakości reklamowanych produktów, umieszczone w sieci przez aktualnych użytkowników - czyli oprócz wygody w użytkowaniu nic nowego nie wniesie...
już teraz przecież większość ludzi czerpie informacje o produktach z sieci (fora, rankingi itp itd)
pzdr

konto usunięte

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Najwyraźniej niektórzy do dialogu potrzebują kosmicznej technologii... i adekwatnego nazewnictwa, bez tego ani rusz. Niestety bez tych gadżetów nawet na prosty mail niektórzy nie potrafią odpisać.


Krzysztof B. edytował(a) ten post dnia 02.03.07 o godzinie 00:35

konto usunięte

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Z tych wymysłów nazewnictwa wynika potęga marketingu.. ale żeby dać się aż tak wciągnąć w numerowanie :O
A jak już widzę wywody na temat 3.0 to wogóle zaczyna być paranoja :]

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Jacek S.:Z tych wymysłów nazewnictwa wynika potęga marketingu.. ale żeby dać się aż tak wciągnąć w numerowanie :O
A jak już widzę wywody na temat 3.0 to wogóle zaczyna być paranoja :]


przepraszam, ale nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi...

konto usunięte

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Wyłącznie o to, że tak na prawdę nazwa Web 2.0 to była czysta fanaberia.. marketingowy chwyt, ale też i sposób na określenie rozwoju komunikacji społeczności w Internecie - ten nic się nie zmienił. Kiedyś o dziwo w jednej z uznanej gazecie przeczytałem artykuł o Web 3.0 - taka odpowiedź na szum 2.0 - tyle, że nijak się to ma do rzeczywistości.
Poza tym teraz trendy jest być 2.0 więc i media mamy 2.0 i agencje reklamowe 2.0 i wogóle jesteśmy 2.0 :D hehehe

Więc moze tylko małe sprostowanie do tematu - nie ma 'technologii 2.0' i równie podobne obiekcje mam do określania 3.0 czy 'semantycznego Internetu'. Można oczywiście nad tym długo polemizować i wogóle, ale to takie zdrowe podejście do całego szumu ;)

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Jacek S.:
nie ma 'technologii 2.0' i równie podobne obiekcje mam do określania 3.0 czy 'semantycznego Internetu'. Można oczywiście nad tym długo polemizować i wogóle, ale to takie zdrowe podejście do całego szumu ;)


a co wobec tego jest?
czym będzie "nowe podejscie" w internecie?

Jestes marketerem, więc "czysta fanaberia i chwyty marketingowe" nie powinny Cię dziwić! a temat rozmowy był zupełnie inny...
nie chowając urazy, pozdrawiam :P
Wojciech Kowalczyk

Wojciech Kowalczyk MTG World, Head of
ad-sales and
marketing

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Rafał H.:
Wojciech Kowalczyk:Oczywiście, że przyniesie dużo dobrego. Umożliwia "dialog" z klientem, a nie tylko "monolog", mówienie do klienta :)


dotychczasowe osiągnięcia techniki nie pozwalały na dialog?


Tak, pozwalały. Ale nie to było ich głównym założeniem.
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Wojciech K.:
Rafał H.:
Wojciech Kowalczyk:Oczywiście, że przyniesie dużo dobrego. Umożliwia "dialog" z klientem, a nie tylko "monolog", mówienie do klienta :)


dotychczasowe osiągnięcia techniki nie pozwalały na dialog?


Tak, pozwalały. Ale nie to było ich głównym założeniem.


jakie są główne założenia i do czego służą:
telefon? mail? telefonia voip? videokonferencja?
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

web 2.0 to staroć i rupieć, teraz mamy web 2007.0 i to wszystko w temacie ;)
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Jakub G.:Jak myslicie co technologie web 2.0 może przynieśc dobrego dla reklamy?

Zdefiniuj Web 2.0 :)

konto usunięte

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Nie jestem informatykiem i nie zanam się na dokladnej specyfikacji web1.0, web2.0, web 3.0 i webX.0.
Web 2.0 rozumiem jako te wszystkie "nowinki" w internecie które nas teraz otaczają: pozycjonowanie stron w google, strony społecznościowe.

konto usunięte

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Proponuje pominac watek web 2.0 bo okazal sie byc zbyt kontrowersyjne;-).
Jestem ciekawy, jakie działania marketingowe w sieci można zaproponowac (z wykorzytaniem nowinek), aby skutecznie wypromowac produkt? Zakladając, że cała kampania reklamowa odbywa się w internecie.

Wiem, że część z Państwa aby odpowiedzieć na to pytanie będzie chciała poznać nazwę produkty, czy grupę docelową. Jeśli jest taka potrzeba prosze sobie coś wymyśleć.

Proszę pisać zgodnie z dewizą: "nie ma zych pomysłów".

konto usunięte

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

Znaczy się mamy za Ciebie wymyślić strategię marketingową czy jak?

konto usunięte

Temat: WEB 2.0 dla reklamy

buahaha:-) Tak, prosze

Krzysztof B.:Znaczy się mamy za Ciebie wymyślić strategię marketingową czy jak?

Następna dyskusja:

Jakie formy reklamy dla ser...




Wyślij zaproszenie do