Seweryn J. Wolny człowiek
Temat: Volkswagen...
http://www.youtube.com/watch?v=Gy200pE0ywMBędzie po wiadomościach? :)doc Seweryn J. edytował(a) ten post dnia 06.06.10 o godzinie 16:15
Seweryn J. Wolny człowiek
konto usunięte
Daniel
Kanka
Montażysta, operator
kamery, pan szef
85'sunrise
konto usunięte
Grzegorz
Ćmielewski
Motoryzacja
/Marketing /
Sprzedaż
Kaśka P.:
reklama reprezentuje mniej więcej ten sam niski poziom, co hasło Politechniki Krakowskiej: "Nigdzie nie zaliczysz tak szybko inżyniera" zachęcające dziewczyny do studiowania tamże.
Ani mnie to nie rozbawiło, ani tym bardziej nie zachęciło do kupna Volkswagena, widać nie jestem targetem albo nie znam się na żartach.
Marcin
Gajos
Doświadczony
Kreatywny@Brandglow
doc Seweryn J.:
Będzie po wiadomościach? :)
konto usunięte
Grzegorz Ćmielewski:
Kaśka P.:
reklama reprezentuje mniej więcej ten sam niski poziom, co hasło Politechniki Krakowskiej: "Nigdzie nie zaliczysz tak szybko inżyniera" zachęcające dziewczyny do studiowania tamże.
Ani mnie to nie rozbawiło, ani tym bardziej nie zachęciło do kupna Volkswagena, widać nie jestem targetem albo nie znam się na żartach.
Myślę jednak, że w ten sposób volkswagen szuka zainteresowania wśród panów, ponieważ moim zdaniem to auto dla kobiet. Jak pewnie doskonale wiemy najtaniej zwiększyć sprzedaż pokazując nowe własciwości produktu, w tym przypadku auto również dla faceta!!! Mam nadzieje, że ktoś się ze mną zgodzi :)
Marcin
Gajos
Doświadczony
Kreatywny@Brandglow
Kaśka P.:
- ja to widzę tak: target Volkswagena to koleś, który niczym nie potrafi zaimponować kobiecie i dopiero jak pozbawi ją przytomności może _udawać_ że ona robi mu laskę. Doskonała "właściwość produktu".
konto usunięte
Marcin Gajos:
Kaśka P.:
- ja to widzę tak: target Volkswagena to koleś, który niczym nie potrafi zaimponować kobiecie i dopiero jak pozbawi ją przytomności może _udawać_ że ona robi mu laskę. Doskonała "właściwość produktu".
A może tak: właściciel Polo to bardzo inteligentny i do tego momentami bezczelny gość, któremu ,,jak się zachce to potrafi''. I na potwierdzenie tych słów scena z uchylaniem okna pod koniec i zimno-cwaniacki uśmieszek kierowcy Polo (tuż przed ,,gestem'') ;), który dopiął swego.
Grzegorz
Ćmielewski
Motoryzacja
/Marketing /
Sprzedaż
Kaśka P.:
Grzegorz Ćmielewski:
Kaśka P.:
reklama reprezentuje mniej więcej ten sam niski poziom, co hasło Politechniki Krakowskiej: "Nigdzie nie zaliczysz tak szybko inżyniera" zachęcające dziewczyny do studiowania tamże.
Ani mnie to nie rozbawiło, ani tym bardziej nie zachęciło do kupna Volkswagena, widać nie jestem targetem albo nie znam się na żartach.
Myślę jednak, że w ten sposób volkswagen szuka zainteresowania wśród panów, ponieważ moim zdaniem to auto dla kobiet. Jak pewnie doskonale wiemy najtaniej zwiększyć sprzedaż pokazując nowe własciwości produktu, w tym przypadku auto również dla faceta!!! Mam nadzieje, że ktoś się ze mną zgodzi :)
- ja to widzę tak: target Volkswagena to koleś, który niczym nie potrafi zaimponować kobiecie i dopiero jak pozbawi ją przytomności może _udawać_ że ona robi mu laskę. Doskonała "właściwość produktu".
Marcin
Gajos
Doświadczony
Kreatywny@Brandglow
Kaśka P.:>
- rozumiem, ale nie przemawia to do mnie. Gdyby rzeczywiście wykorzystał swój spryt i bezczelność i w ten sposób przekonał dziewczynę - OK. A ja z reklamy wnioskuję, że jest gnojkiem. Także no... średnio pozytywne wrażenia, średnio.
konto usunięte
Marcin Bistuła Grafik/Fotograf
Seweryn J. Wolny człowiek
Kaśka P.:
- rozumiem, ale nie przemawia to do mnie. Gdyby rzeczywiście wykorzystał swój spryt i bezczelność i w ten sposób przekonał dziewczynę - OK. A ja z reklamy wnioskuję, że jest gnojkiem. Także no... średnio pozytywne wrażenia, średnio.
konto usunięte
Kaśka P.:
Grzegorz Ćmielewski:
Kaśka P.:
reklama reprezentuje mniej więcej ten sam niski poziom, co hasło Politechniki Krakowskiej: "Nigdzie nie zaliczysz tak szybko inżyniera" zachęcające dziewczyny do studiowania tamże.
Ani mnie to nie rozbawiło, ani tym bardziej nie zachęciło do kupna Volkswagena, widać nie jestem targetem albo nie znam się na żartach.
Myślę jednak, że w ten sposób volkswagen szuka zainteresowania wśród panów, ponieważ moim zdaniem to auto dla kobiet. Jak pewnie doskonale wiemy najtaniej zwiększyć sprzedaż pokazując nowe własciwości produktu, w tym przypadku auto również dla faceta!!! Mam nadzieje, że ktoś się ze mną zgodzi :)
- ja to widzę tak: target Volkswagena to koleś, który niczym nie potrafi zaimponować kobiecie i dopiero jak pozbawi ją przytomności może _udawać_ że ona robi mu laskę. Doskonała "właściwość produktu".
Seweryn J. Wolny człowiek
Paweł Jarosz:
Odkryczwe to to nie jest. To chyba jasne od początku, że reklama jest płytka i wali w target polskiego AXE :) Pytanie czy skuteczne?
konto usunięte
doc Seweryn J.:
Kaśka P.:
- rozumiem, ale nie przemawia to do mnie. Gdyby rzeczywiście wykorzystał swój spryt i bezczelność i w ten sposób przekonał dziewczynę - OK. A ja z reklamy wnioskuję, że jest gnojkiem. Także no... średnio pozytywne wrażenia, średnio.
Ale przecież on nie planował do niczego jej przekonywać. Chciał się odegrać na kumplach. Za przeproszeniem - zrobiła mu laskę? Wbrew woli? Nie. :)
Poza tym gdyby zrobiła mu laskę (pardon again) bo był sprytny i bezczelny to by u Ciebie zapunktował? :)
konto usunięte
Grzegorz Ćmielewski:
Myślę jednak, że w ten sposób volkswagen szuka zainteresowania wśród panów, ponieważ moim zdaniem to auto dla kobiet.
Agnieszka Urbanowicz Smart Ambient
konto usunięte
Następna dyskusja: