Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: Viral Ceneo

Oto co ostatnio zrobiło Ceneo:

http://www.youtube.com/watch?v=7oD_NB7f2Ac&feature=pla...

W zamyśle jest to chyba spot promujący porównywarkę poprzez napiętnowanie wsiurskością i obciachowością ludzi robiących zakupy offline i/lub czatujących na promocje. Ale czy taka taktyka jest skuteczna? W końcu wielu bohaterów marki jest, zdawałoby się obciachowych (np. TurboDymoMen i jego strój), a i pewne popularne powiedzonka ("Ale urwał" lub "Daj kamienia") są z obciachowością związane, mimo to stają się popularne oraz sprawiają, że marka przewija się w codziennych rozmowach, przez co jest lepiej kodowana. Czyżby zatem nietrafiony viral?

Jak uważacie?
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Viral Ceneo

Łukasz Kąkolecki:
Oto co ostatnio zrobiło Ceneo:

W zamyśle jest to chyba spot promujący porównywarkę poprzez napiętnowanie wsiurskością i obciachowością ludzi robiących zakupy offline i/lub czatujących na promocje. Ale czy taka taktyka jest skuteczna? W końcu wielu bohaterów marki jest, zdawałoby się obciachowych (np. TurboDymoMen i jego strój), a i pewne popularne powiedzonka ("Ale urwał" lub "Daj kamienia") są z obciachowością związane, mimo to stają się popularne oraz sprawiają, że marka przewija się w codziennych rozmowach, przez co jest lepiej kodowana. Czyżby zatem nietrafiony viral?

Jak uważacie?

zgadza się: viral Ceneo :)

http://www.goldenline.pl/forum/2249004/virale/s/2#4150...Dariusz Dąbrowski edytował(a) ten post dnia 18.03.11 o godzinie 15:50
Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: Viral Ceneo

Dariusz Dąbrowski:
zgadza się: viral Ceneo :)

Świetnie :-) A teraz jestem ciekaw waszego zdania odnośnie skuteczności tego konkretnego działania, bo szczerze mówiąc zastanawia mnie to.

konto usunięte

Temat: Viral Ceneo

Moim zdaniem ten klip jest słaby - trochę lepiej niż piosenki z Auchana. Wlecze się niemiłosiernie, nie wiadomo czy to pastisz czy na serio. Lipa.

konto usunięte

Temat: Viral Ceneo

Viral fajny, tylko to takie przekonywanie przekonanych.
Witek Kurdziel

Witek Kurdziel MOCNYSKLEP.PL,
MOCNYTRENER.PL,
MOCNYBLOG.PL

Temat: Viral Ceneo

rewelacja , to niby krytykowanie ceneo :)

jest i druga czesc

http://www.youtube.com/watch?v=t_YZx5XRRsY&annotation_...

skadinad wiem ze niektorzy szacowni userzy tej grupy wrzucaja ten filmik na wszelkie fora jakie sie da :)
Tadeusz Zawilski

Tadeusz Zawilski Management
Consulting

Temat: Viral Ceneo

Ostatnio na pewnych warsztatach jeden pan powiedział, że w reklamie warto być głupkiem. Nie uważam się za wybitnie inteligentnego, ale głupkiem chyba jednak nie jestem, bo nie ogarniam tego virala. Dla mnie to jest absolutny samobój. Ktoś napisał, że to przekonywanie przekonanych - tylko, że ci przekonani mogą się odprzekonać jak zobaczą to coś...
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Viral Ceneo

Resume: Nigdy nie idź do pracy w agencji reklamowej.
Jeśli nie ogarniasz.
I w sumie to dobrze.
Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: Viral Ceneo

Tak sobie myślę, że jako viral trafi z pewnością do nastolatków i fanów reklamowego sosu a'la TurboDymoMan. Dziwię się, że nawiązań do łowców promocji nie ma jeszcze na demotywatorach, komixxach czy innych tego typu stronach, bo tam można zobaczyć, co jest aktualnym tematem w wyżej wymienionych grupach. Ale czy o tak TG chodziło?

Z pewnością wzrośnie świadomość marki, a to przekłada się na częstotliwość korzystania z porównywarki.
Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: Viral Ceneo

Absolutnie się nie zgadzam, że słabo. Jest INACZEJ. Ja złapałem klimat, a jestem już po 30, więc target ceneo też klimat złapie. A właściwie - już złapał, co widać po ocenach na Youtubie - tak: 1500 głosów. Nie - 100.

Jatka typu dyna blasta, na wiral jak najbardziej udana.
Jakub Łochowicz

Jakub Łochowicz Lubię i potrafię
sprzedawać.

Temat: Viral Ceneo

Przekaz jest chyba prosty - "do sklepów chodzą złamasy, niedorajdy życiowe i blond-pustaki; ludzie ustatkowani, rozważni itp - kupują przez Ceneo". Gdzie tu strzał w stopę?Kuba Ł. edytował(a) ten post dnia 29.03.11 o godzinie 12:54

Temat: Viral Ceneo

Zgadzam się z Tomkiem. Poza tym nie bali się sponiewierać logo - rozbijanie tv itp. A w "Łowcy Promocji - historia prawdziwa" ładnie się zabawili konwencją.
Mi się podoba i życzę im powodzenia, bo kawał konsekwentnie wykonanej roboty odwalili.
Jakub Król

Jakub Król chief marketing
officer

Temat: Viral Ceneo

Mnie zastanawia dynamika tego filmu, która leży i kwiczy. Przypomina mi to trochę filmy GIT Produkcji http://www.gitprodukcja.pl/?page=Filmy

Mnie to nie ujmuje akurat, ale patrząc dookoła to ma szansę być zauważone i puszczone w obieg. Chociaż myślę, że jak na wiral to jest trochę za grzeczne (sztuczne i nudne to zamierzone przegięcie, które może się podobać, ale myślę, że można było konsekwentnie iść dalej).



Wyślij zaproszenie do