Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: usługi www - ulotka - jak?

Andrzej Kostuś:
Jeżeli nie potrafisz projektować skutecznych i zachęcających potencjalnego klienta, materiałów reklamowych... to przykro mi, ale nie znasz się na projektowaniu graficznym.

Zespoły w agencjach nie na darmo składają się z art directora (który odpowiada za wizualną stronę opowiadanej historii) i copywritera (który odpowiada za jej stronę werbalną, czy – jeśli chcesz to tak nazywać – pomysł). Dla mnie pytanie od człowieka, który robi grafikę o treść merytoryczną komponowanej ulotki (czy czegokolwiek innego) jest jak najbardziej na miejscu.

Być może jeśli swoje prace robisz sam, nie są na takim poziomie, na jakim mogłyby być? ;-)
Zofia B.

Zofia B. strategia i
marketing, marketing
i strategia

Temat: usługi www - ulotka - jak?

To ja może od innej strony. Zajrzałam na stronę Twojej firmy i muszę powiedzieć, że mnie ona nie przekonuje. Bardzo potrzebujesz copywritera, to po pierwsze. Po drugie, jeśli projektujecie strony to takie niedoróbki jak tekst niemieszczący się w ramce nie powinny się zdarzać na Waszej stronie głównej.

Popracowałabym też nad lepszym doborem projektów do portfolio. Projekty, w których wykonaliście grafikę, prawdę mówiąc nie porywają. Ewentualnie skupcie się na tym co potraficie najlepiej, czyli na programowaniu i cięciu projektów.

Wiem, że moje uwagi nie odpowiadają na Twoje pytanie, jednak warto wziąć te kwestie pod uwagę zanim się wyda pieniądze na reklamę.

konto usunięte

Temat: usługi www - ulotka - jak?

Paweł Tkaczyk:
Zespoły w agencjach nie na darmo składają się z art directora (który odpowiada za wizualną stronę opowiadanej historii) i copywritera (który odpowiada za jej stronę werbalną, czy – jeśli chcesz to tak nazywać – pomysł). Dla mnie pytanie od człowieka, który robi grafikę o treść merytoryczną komponowanej ulotki (czy czegokolwiek innego) jest jak najbardziej na miejscu.

Pawle jesteś pewien, że grafik powinien zadawać takie pytanie:

Jakub Świegot:
Co w ogóle definiuje atrakcyjną ulotkę, i jaką powinna mieć formę, by przykuwała uwagę?

Ja nie mówię o treści czy samym pomyśle. Stanowisko, o którym mówimy to "grafik kreatywny"... to "kreatywny" coś znaczy. I niekoniecznie to copy jest odpowiedzialny za formę i kształt ulotki ;) W porządnych agencjach praca jest zespołowa i grafik jest częścią teamu kreatywnego.

Chyba, że mówimy o firmach nazywających się "agencjami", w których grafik robi to co szef każe:
"przesuń to 2 cm w prawo, ooo... a to w lewo i trochę w górę... tu zmień kolor na jakiś taki żywszy... aaa... i powiększ lągo!" ;)
Magdalena B.

Magdalena B. z-ca dyr ds
sprzedaży ; Media
Kielce

Temat: usługi www - ulotka - jak?

Paweł Tkaczyk:
Andrzej Kostuś:
Jeżeli nie potrafisz projektować skutecznych i zachęcających potencjalnego klienta, materiałów reklamowych... to przykro mi, ale nie znasz się na projektowaniu graficznym.

Zespoły w agencjach nie na darmo składają się z art directora (który odpowiada za wizualną stronę opowiadanej historii) i copywritera (który odpowiada za jej stronę werbalną, czy – jeśli chcesz to tak nazywać – pomysł). Dla mnie pytanie od człowieka, który robi grafikę o treść merytoryczną komponowanej ulotki (czy czegokolwiek innego) jest jak najbardziej na miejscu.

Być może jeśli swoje prace robisz sam, nie są na takim poziomie, na jakim mogłyby być? ;-)

teraz tyle jest wymyślnych nazw wykonywanego zawodu, że czasami ciężko się połapać czym się ktoś zajmuje, ale
ale chyba jest różnica jak ktoś pisze projektant a jak ktoś pisze grafik.
w tym wypadku to wyszło tak, jakbym poszła do malarza artysty ze zleceniem portretu a on by się zapytał od czego ma zacząć : od ręki czy nosa :)

i się rozwinął temat nie w tym kierunku, w jakim miał podążyć, a wystarczyło gdyby autor po prostu stwierdził : żle zrozumiałaś, źle się wyraziłem...zamiast uparcie twierdzić, że jest (s)twórcą.



Wyślij zaproszenie do