Temat: usługi www - ulotka - jak?
Po pierwsze: cel. Co chcesz osiągnąć za pomocą ulotki? Jeśli po przeczytaniu ulotki człowiek miałby zrobić jedną rzecz, co by to było? Odpowiedzią nie jest „kupić coś ode mnie”, bo nie sprzedajesz zapałek, tylko strony www. Co jest pierwszym etapem? Podnieść telefon i zadzwonić? Wysłać maila? Każ im to zrobić. To jest element „akcji”. Nie rozdrabniaj się – telefon albo nic. Mail albo nic. Polecenie typu „wejdź na stronę, pooglądaj sobie, potem się skontaktuj” jest mało skuteczne.
Po drugie: treść. Odpowiedz sobie na pytanie: kim jesteś, że Klient miałby wybrać Ciebie do tej roboty? Jeśli odpowiedziałeś „znam PHP, robię grafikę, moje strony są wysokiej jakości”, wróć do myślenia. Wszyscy, którzy robią strony, tak mówią. A Klient wcale nie chce „strony PHP o wysokiej jakości”. On chce za pomocą tej strony coś osiągnąć. Dowiedz się, co to jest. A potem mu to obiecaj. Jeśli potrafisz jeszcze pokazać, jak w przeszłości dotrzymywałeś tej obietnicy – opowiedz to. Wtedy Ci uwierzą.
Po trzecie: pomysł. Nie rozumiem, jak można zajmować się formą ulotki (w kształcie dziewczyny, zegara, ogórka), jeśli nie wiesz, dla kogo ona ma być i co chcesz za jej pomocą osiągnąć. Dopiero, kiedy odpowiesz sobie na dwa powyższe pytania, możesz się zastanawiać, w jakiej formie przekazać tę historię. Zaskocz odbiorcę, ale zgodnie z kontekstem. Inaczej po prostu wylądujesz w śmietniku (w głowie Twoich Klientów). A ulotka wyląduje w prawdziwym koszu.