Temat: ulotki
Marta C.:
Witam,
planuję druk ulotek. Ale chciałabym, aby na tyle przykuły one uwagę "obdarowanego", żeby nie wyrzucił ich od razu do kosza. Czy ma ktoś jakieś pomysły jak urozmaicić zawartość, layout lub kształt, aby podniosła się ich efektywność?
Dodam jeszcze, że chodzi o dystrybucję do skrzynek pocztowych, a nie rozdawanie na ulicy.
Usługa - szkolenia językowe.
kształt i grafika nie pomoże, jeśli całościowa koncepcja reklamy będzie do dupy lub... jeśli w ogóle nie będzie całościowej koncepcji:):)
zadajcie sobe pytanie:
osoba, która jest w Waszej grupie docelowej, czyli taka, która potencjalnie mogłaby chcieć uczyć się języków - dlaczego u diabła nie zaczęła robić tego już teraz, do tej pory?
nie ma czasu
nie ma kasy
nie ma motywacji
boi się (jeśli tak - to czego)
może szkoły są, ale są za daleko?
może szkoły są, ale do bani?
może są, ale nie uczą tyvh języków, których ludzie w waszym mieście chcieliby się uczyć?
może nauka jest nudna???
zróbcie mikro-badania
zapytajcie ludzi czy chceliby się uczyć języków
Ci, którzy odpowiedzą, że chcieliby - zapytajcie: DLACZEGO WIĘC SIĘ ICH NIE UCZYSZ?
zapytaj sąsiadów, kolegów, rodzinę
gdy już będziesz wiedzieć co dla ludzi jest przeszkodą - będziesz wiedzieć co napisać na ulotce:):)
a gdy dalej będziesz miała problem - zadzwoń do mnie:)