Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

marek mareksy szewczyk:

Otóż z medycznego punktu widzenia twarda kupa jest równie pożądana u psa jak sraczka u człowieka. Kto nie wierzy, niech sprawdzi na sobie lol.

Kombinujesz. Za twarda i za luźna to oczywiście źle. Ale efektem zatrucia, złego trawienia itp. jest najczęściej biegunka, a nie zatwardzenie. Wyjątki potwierdzają regułę cbdo.
Wmawianie więc właścicielom oczywistej nieprawdy to jest ten ukochany insight TBWA - tylko pozornie chodzi o troskę o psa, a tak naprawdę o wygodę właściciela,

Mareksy, jesteś zbyt kumaty gość, żeby udawać, że to dla Ciebie odkrycie. Oczywiście, że chodzi o właściciela!!! I to od początku historii reklam dla zwierzaków. One raczej nie oglądają TV ani nie zwracają uwagi na outdoor.
Karma dla leni i dlatego pisałem Ci Jarku, że zmyślasz, bo co niemowlak, to nie jamnik, nawet najbardziej zabiedzony, jak ten smutas na plakatach.

Kampania mówi - to jest zdrowe żarcie, a nie o sprzątaniu kup. W Polsce nikt nie sprząta, więc byłoby to szczytem naiwności.

Właściciele psów rzeczywiście nie zwracają uwagi na kupki - ale do momentu, kiedy z psem nie dzieje się coś niedobrego - np. ma biegunkę. Wtedy raczej obserwują. Przynajmniej ci bardziej troskliwi.
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Łukasz Nowakowski:
Czyli Pedigree w tej reklamie jest wybawieniem dla wlaścicieli, którzy brzydzą sie sprzątać miętką kupę (ale twardą sprzątną)? I są w stanie dla własnej wygody ryzykować zdrowiem swojego psa. Ilu ich jest?
Myślę, że niewielu, jeśli w ogóle.

I czy Pana teoria o psiej sraczce jest prawdziwa?
JAk pisałem powyżej, proponuję sprawdzić na sobie, kilkudniowe swędzenie poranionego odbytu chyba wystarczy za odpowiedź?
Czy poważna agencja/koncern może walnąc takiego byka (I jak mogło do tego dojść)?
Jakoś się przejmuje przecież budżety od tych wielkich utytułowanych, czyli nie zawsze tam wszystko gra chyba, skoro klient zmienia? Inaczej byłby to nieustający pochód PP pod rękę z TBWA, a tak przecież nie ma
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Konrad Ś.:
Dlaczego uważasz, że prowadzi do "nie chcę mieć zwierzaka"?

Dolączam się do pytania, dlaczego taki insight prowadzi do tego, że nie chcę zwierzaka?

Bo tym którzy nie mają psa uświadamia że pies wali regularnie kupe i fajne to nie jest jeśli trzeba po nim zbierać. Wiec jeśli mieli pomysł na pupilka to został skutecznie skilowany :)

K.

O rany! To są ludzie, którzy chcą mieć psa i tego nie wiedzą???? A to dobre! Może więc i lepiej, że zniechęca, będzie mniej porzuconych zwierząt w schroniskach. Tych od właścicieli, którzy przekonali się empirycznie, że przewód pokarmowy psa nie kończy się ślepo.
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Jarosław Koć:
Jarek, z szacunku do mojego szacunku do Ciebie - proszę, przestań, jak Ty się możesz odnaleźć w roli adwokata diabła? ;)
Sam kombinujesz, rozumiem koledzy, koleżanki, ale przecież odpadłeś ostatnio ;), może za rok, za dwa znów wrócisz, a wtedy ich już nie będzie, wiatr historii po nich pozamiata najmniejszy kurz, zawsze tak było i będzie. Trzymajmy więc fason i pion, jeszcze raz pliz.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

marek mareksy szewczyk:
Jarosław Koć:
Jarek, z szacunku do mojego szacunku do Ciebie - proszę, przestań, jak Ty się możesz odnaleźć w roli adwokata diabła? ;)
Sam kombinujesz, rozumiem koledzy, koleżanki, ale przecież odpadłeś ostatnio ;), może za rok, za dwa znów wrócisz, a wtedy ich już nie będzie, wiatr historii po nich pozamiata najmniejszy kurz, zawsze tak było i będzie. Trzymajmy więc fason i pion, jeszcze raz pliz.

No dobra, dobra. Ale ja po prostu nie czuję jakiegoś szczególnego wstrętu do tej kampanii. Nie twierdzę, że jest genialna, ale po prostu nie czuję wstretu. No nie czuję, co począć...

konto usunięte

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Jarosław Koć:
Kampania mówi - to jest zdrowe żarcie, a nie o sprzątaniu >kup. W Polsce nikt nie sprząta, więc byłoby to szczytem naiwności.

Właściciele psów rzeczywiście nie zwracają uwagi na kupki - ale do momentu, kiedy z psem nie dzieje się coś niedobrego - np. ma biegunkę. Wtedy raczej obserwują. Przynajmniej ci bardziej troskliwi.
Jarku, ale PP trudno w ogóle uznać za zdrową karmę. Wśród właścicieli psów panuje pogląd, że to właśnie taki McDonald's dla piesków, wiec skąd pomysł, by jego reklama bazowała na kwestiach zdrowia psów?
Dla mnie bzdura, to właśnie dlatego właściciele psów na wystawach nie odbierali paczek z tą karmą. Tym karmią swoje psy nieświadomi właściciele, których poziom wiedzy często sięga twierdzeń, że od gorącego jedzenia pies dostaje wścieklizny. Nawet moja mama zamawia dla psa, za którym nie przepada, lepszą.Alicja Zuzanna K. edytował(a) ten post dnia 01.06.09 o godzinie 20:57
Irenka Czusz

Irenka Czusz design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Pedigree - dla twardzieli!

mam lepsze pomysły na kampanie po długim spacerze i obserwacji psów, zainteresowanych zapraszam na priv;-)
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Jarosław Koć:
O rany! To są ludzie, którzy chcą mieć psa i tego nie wiedzą???? A to dobre! Może więc i lepiej, że zniechęca, będzie mniej porzuconych zwierząt w schroniskach. Tych od właścicieli, którzy przekonali się empirycznie, że przewód pokarmowy psa nie kończy się ślepo.
Jarku, pliz, przecież do nich jest skierowana ta reklama, jesteś kumaty i wiesz, znasz środowisko, to Ci wytłumaczyli - nic to nie zmieni - najdalej za tydzień od dziś znów będą biedziny drutem do drzewa przywiązane za szyję, albo wyrzucone w biegu po autostradzie biegać (a przepraszam, to zwyczaj grecki)... pamiętasz, dziś jest ten dzień, Dzień Dziecka - dzień nietrafionych prezentów :(

konto usunięte

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Irenka Czusz:
Pedigree - dla twardzieli!

mam lepsze pomysły na kampanie po długim spacerze i obserwacji psów, zainteresowanych zapraszam na priv;-)
PP = utwardzacz.
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Jarosław Koć:
No dobra, dobra. Ale ja po prostu nie czuję jakiegoś szczególnego wstrętu do tej kampanii. Nie twierdzę, że jest genialna, ale po prostu nie czuję wstretu. No nie czuję, co począć...
Dzień Dziecka, dziś obejrzyj Pandę kung-fu - już jesteś bliski oświecenia - wystarczy uwierzyć, jak mówi stary żółw :)
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

marek mareksy szewczyk:
Jarosław Koć:
O rany! To są ludzie, którzy chcą mieć psa i tego nie wiedzą???? A to dobre! Może więc i lepiej, że zniechęca, będzie mniej porzuconych zwierząt w schroniskach. Tych od właścicieli, którzy przekonali się empirycznie, że przewód pokarmowy psa nie kończy się ślepo.
Jarku, pliz, przecież do nich jest skierowana ta reklama, jesteś kumaty i wiesz, znasz środowisko, to Ci wytłumaczyli - nic to nie zmieni - najdalej za tydzień od dziś znów będą biedziny drutem do drzewa przywiązane za szyję, albo wyrzucone w biegu po autostradzie biegać (a przepraszam, to zwyczaj grecki)... pamiętasz, dziś jest ten dzień, Dzień Dziecka - dzień nietrafionych prezentów :(

Tia... wiele mogę wybaczyć ale takiego sk...syna co przywiązuje psa do drzewa to bym... [cenzura]

O, sorki, zapomniałem, że nie lubisz wykropkowań. Mea culpa!Jarosław Koć edytował(a) ten post dnia 01.06.09 o godzinie 20:53
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Maciej Tesławski:
Irenka Czusz:
Pedigree - dla twardzieli!

mam lepsze pomysły na kampanie po długim spacerze i obserwacji psów, zainteresowanych zapraszam na priv;-)
PP = utwardzacz.
PP=konserwant ciał płynnych i w stanie nieustalonym
Irenka Czusz

Irenka Czusz design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

PP - karma bez konsekwencji:-)
dopisek dla właścicieli - sprawdź sam;-)
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Wróciłem i proszę o streszczenie - czy coś więcej od 5 strony niż dywagacje o psim g*** i wzajemnych wycieczkach słownych miało miejsce? Warto czytać? :>
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Alicja Zuzanna K.:
Jarku, ale PP trudno w ogóle uznać za zdrową karmę. Wśród właścicieli psów panuje pogląd, że to właśnie taki McDonald's dla piesków, wiec skąd pomysł, by jego reklama bazowała na kwestiach zdrowia psów?

Ano właśnie dlatego! Z tych samych powodów, z których parę lat temu McD wprowadził nową wellnessową strategię - sałatki, jabłka, sok pomarańczowy itp.
Dla mnie bzdura, to właśnie dlatego właściciele psów na wystawach nie odbierali paczek z tą karmą. Tym karmią swoje psy nieświadomi właściciele, których poziom wiedzy często sięga twierdzeń, że od gorącego jedzenia pies dostaje wścieklizny. Nawet moja mama zamawia dla psa, za którym nie przepada, lepszą karmę (i w podobnej cenie, co PP, o dziwo).

Rozmawiamy o reklamie, nie o produkcie :)))))
Irenka Czusz

Irenka Czusz design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Jarosław Koć:
Tia... wiele mogę wybaczyć ale takiego sk...syna co przywiązuje psa do drzewa to bym... [cenzura]

O, sorki, zapomniałem, że nie lubisz wykropkowań. Mea culpa!

No taki to raczej nie karmi niczym...
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Dawid S.:
Wróciłem i proszę o streszczenie - czy coś więcej od 5 strony niż dywagacje o psim g*** i wzajemnych wycieczkach słownych miało miejsce? Warto czytać? :>

Warto! W jednym z postów ukryty jest promocyjny kod! Można wygrać paczkę karmy ;)
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Jarosław Koć:
Tia... wiele mogę wybaczyć ale takiego sk...syna co przywiązuje psa do drzewa to bym... [cenzura]

O, sorki, zapomniałem, że nie lubisz wykropkowań. Mea culpa!
no nie lubię, jadę sobie do pracy, a autostrady greckie to nie jakieś tam dróżki polne pl - pas betonowy w środku kwietników metr 20 wysoki, pobocze ogrodzone siatka na całej długości - więc jadę te 150, bo do 130 można i te psy wataszką biegają ogłupiałe, bo nie ma z tej matni wyjścia, wpadają mi pod koła... wyrzucono je w biegu, innego sposobu nie znają... angielskie ladies walczą z tą mafią, ale co zrobić, jak PP idzie tej mafii na rękę i poddaje takie nowe rozwiązania na męczenie psa. No ręce opadają. I jeszcze twórcy tego guffna zapominają się, ze nie są tu incognito... ech...

konto usunięte

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Ale żeby 178 wpisów na temat gówna psiego?!

konto usunięte

Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?

Jarosław Koć:
Rozmawiamy o reklamie, nie o produkcie :)))))
Nooo tak, już sobie idę, ja naiwna:)))

A czy znasz efekty kampanii McDonalds? U nas, nie w USA:))

Następna dyskusja:

Kononowicz, czyli Trend-SWETER




Wyślij zaproszenie do