Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
konto usunięte
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
marek mareksy szewczyk:No i jak się ma "reklama" na forum do treści tegoż forum?!
zapomnieli dodać w ogłoszeniu - "płacimy za nieomylność i mamy na to twarde dowody" lol
Paweł Czartoryski copywriter
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Maciej Tesławski:
Ale to już w innym temacie ktoś napisał, że wszyscy kreatywni (dobrzy) wyjechali z tego kraju. Czego Ty jeszcze chcesz?!
to napisal szewczyk i pewnie mial na mysli siebie:)
chetnie poznam nazwiska "tych co wyjechali".
bo wg mnie najlepsi zostali w polsce, tyle ze jedni zostali rezyserami, inni dyrektorami, a jeszcze inni robia rzeczy swoje.
aha, nie, nie wliczam do tej ostatniej grupy marka szewczyka:)
Irenka
Czusz
design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
W tym miejscu żądam twardych dowodów na istnienie moderatora w tej grupie i usunięcie powyższej wypowiedzi, jako zwykłą pieniacką dowalankę personalną kolegi Pawła, który nie od dziś sfrustrowany krąży po GL tropiąc wypowiedzi Marka, a mógłby jak sam pisze, robić swoje i szkolić pióro, bo bardzo by mu się to przydało.Paweł Czartoryski copywriter
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
ireno, przeceniasz mnie.
Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Paweł Czartoryski:Dla Ciebie pętaku Pan Szewczyk... bez urazy ale i na Twoje stanowisko kiedyś znajdziemy ogłoszenie... i sam sobie to gotujesz lol
Maciej Tesławski:
Ale to już w innym temacie ktoś napisał, że wszyscy kreatywni (dobrzy) wyjechali z tego kraju. Czego Ty jeszcze chcesz?!
to napisal szewczyk i pewnie mial na mysli siebie:)
chetnie poznam nazwiska "tych co wyjechali".
bo wg mnie najlepsi zostali w polsce, tyle ze jedni zostali rezyserami, inni dyrektorami, a jeszcze inni robia rzeczy swoje.
aha, nie, nie wliczam do tej ostatniej grupy marka szewczyka:)
Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Maciej Tesławski:jak się ma? Co masz na myśli?
marek mareksy szewczyk:No i jak się ma "reklama" na forum do treści tegoż forum?!
zapomnieli dodać w ogłoszeniu - "płacimy za nieomylność i mamy na to twarde dowody" lol
konto usunięte
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
marek mareksy szewczyk:Mam na myśli ten wątek, "reklamę" robioną przez strategów/autorów do poszukiwań stratega...
Maciej Tesławski:jak się ma? Co masz na myśli?
marek mareksy szewczyk:No i jak się ma "reklama" na forum do treści tegoż forum?!
zapomnieli dodać w ogłoszeniu - "płacimy za nieomylność i mamy na to twarde dowody" lol
Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Maciej Tesławski:Ach, to wszystko faktycznie jasne.
marek mareksy szewczyk:Mam na myśli ten wątek, "reklamę" robioną przez strategów/autorów do poszukiwań stratega...
Maciej Tesławski:jak się ma? Co masz na myśli?
marek mareksy szewczyk:No i jak się ma "reklama" na forum do treści tegoż forum?!
zapomnieli dodać w ogłoszeniu - "płacimy za nieomylność i mamy na to twarde dowody" lol
konto usunięte
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
marek mareksy szewczyk:Czyli Osram (sorry)?
Maciej Tesławski:Ach, to wszystko faktycznie jasne.
marek mareksy szewczyk:Mam na myśli ten wątek, "reklamę" robioną przez strategów/autorów do poszukiwań stratega...
Maciej Tesławski:jak się ma? Co masz na myśli?
marek mareksy szewczyk:No i jak się ma "reklama" na forum do treści tegoż forum?!
zapomnieli dodać w ogłoszeniu - "płacimy za nieomylność i mamy na to twarde dowody" lol
Paweł Czartoryski copywriter
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
marek mareksy szewczyk:
Dla Ciebie pętaku Pan Szewczyk... bez urazy ale i na Twoje stanowisko kiedyś znajdziemy ogłoszenie... i sam sobie to gotujesz lol
sluchaj, jesli ty znajdziesz, to znaczy, ze musisz sie uszczypnac.
i obudzic :)
Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Paweł Czartoryski:Gówniarzu, ile Ci trzeba mówić, ze per pan?! :) Nie rozumiesz, jak Cię panowie proszą o odrobinę grzeczności?
marek mareksy szewczyk:
Dla Ciebie pętaku Pan Szewczyk... bez urazy ale i na Twoje stanowisko kiedyś znajdziemy ogłoszenie... i sam sobie to gotujesz lol
sluchaj, jesli ty znajdziesz, to znaczy, ze musisz sie uszczypnac.
i obudzic :)
Inteligencja i zdolność słuchania Cię opuściły? Co będzie, jak nie wrócą? rotfl
Patrz Maciek, jeden był nieomylny a drugi jest nieusuwalny lol - Ty jesteś bliżej sieciówek w wawie - co tam się porobiło?! :)
konto usunięte
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
marek mareksy szewczyk:Panowie, troszkę luzu, dystansu, swobody... przestańmy z tymi personalnymi atakami, bo one zabijają każdą dyskusję.
Paweł Czartoryski:Gówniarzu, ile Ci trzeba mówić, ze per pan?! :) Nie rozumiesz, jak Cię panowie proszą o odrobinę grzeczności?
marek mareksy szewczyk:
Dla Ciebie pętaku Pan Szewczyk... bez urazy ale i na Twoje stanowisko kiedyś znajdziemy ogłoszenie... i sam sobie to gotujesz lol
sluchaj, jesli ty znajdziesz, to znaczy, ze musisz sie uszczypnac.
i obudzic :)
Inteligencja i zdolność słuchania Cię opuściły? Co będzie, jak nie wrócą? rotfl
Patrz Maciek, jeden był nieomylny a drugi jest nieusuwalny lol - Ty jesteś bliżej sieciówek w wawie - co tam się porobiło?! :)
Czy ja jestem bliżej sieciówek? Tylko geograficznie, bo w Warszawie.
Merytorycznie, od czasu jak jedna z największych firm w tym kraju spytała na zajęciach "panie Macieju, nie zna pan jakiegoś dobrego stratega" to zdębiałem.
Każda sieciówka zatrudniłaby za każde pieniądze stratega, żeby zdobyć ten budżet, a ci, którzy z nimi pracują "przysłali mi takiego, który od nas mógłby się uczyć"...
Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Maciej Tesławski:Ty, no! Nie dalej jak kilkanaście wątków stąd i kilka godzin od teraz wstecz ;) prosiłeś pewnego kolegę, by pozostał z Tobą jednak na Pan, to nie odmawiaj teraz mi tego prawa :) - zwłaszcza, że jeśli na Ty miałbym pozostać z Tobą i jakimś niedouczonym kopirajterem, który nie wie jak się pisze formy grzecznościowe, to chyba ktoś się powinien tu poczuć urażony ;)
marek mareksy szewczyk:Panowie, troszkę luzu, dystansu, swobody... przestańmy z tymi personalnymi atakami, bo one zabijają każdą dyskusję.
Paweł Czartoryski:Gówniarzu, ile Ci trzeba mówić, ze per pan?! :) Nie rozumiesz, jak Cię panowie proszą o odrobinę grzeczności?
marek mareksy szewczyk:
Dla Ciebie pętaku Pan Szewczyk... bez urazy ale i na Twoje stanowisko kiedyś znajdziemy ogłoszenie... i sam sobie to gotujesz lol
sluchaj, jesli ty znajdziesz, to znaczy, ze musisz sie uszczypnac.
i obudzic :)
Inteligencja i zdolność słuchania Cię opuściły? Co będzie, jak nie wrócą? rotfl
Patrz Maciek, jeden był nieomylny a drugi jest nieusuwalny lol - Ty jesteś bliżej sieciówek w wawie - co tam się porobiło?! :)
Poza tym - nie ja zacząłem te próby ogrzania się przy cudzym nazwisku :)
Czy ja jestem bliżej sieciówek? Tylko geograficznie, bo w Warszawie.sam widzisz, do piątej strony tego wątku wszyscy się mogli przekonać, a i potem pojawiła się próba zaimponowania nam pierdem, poparta po prawdzie przez pewnego copy ;)... jakiś komentarz? A nie jest zbędny?
Merytorycznie, od czasu jak jedna z największych firm w tym kraju spytała na zajęciach "panie Macieju, nie zna pan jakiegoś dobrego stratega" to zdębiałem.
Każda sieciówka zatrudniłaby za każde pieniądze stratega, żeby zdobyć ten budżet, a ci, którzy z nimi pracują "przysłali mi takiego, który od nas mógłby się uczyć"...
Dawid
S.
Producent
konstrukcji
reklamowych
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Paweł Czartoryski:
Panie kolego.. nazwisko zobowiązuje. Jeśli jedyne, na co Pana Kolegę stać, to takie zachowanie i "merytoryczne" podejście do wątku, to szczerze gratuluję osiągnięć zawodowych. Polecam dwie opcje - pierwsza to wrzucić na luz, aby przypadkiem wiek przed trzydziestką nie spowodował u Pana Kolegi choroby zwanej wrzodami żołądka, a druga to wypicie zaparzonej przez ukochaną osobę melisy. Później Pana Kolegę, już wyluzowanego, bez zbędnych, niemerytorycznych i nieprofesjonalnych odczuć, zapraszam do aktywnego udziału w dyskusji. Pana zdanie, Panie Kolego, liczy się tu tak samo, jak każdego innego dyskutanta. Zachowajmy więc wspólnie wysoki poziom.
Uszanowanie moje,
Dawid
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Kononowicz, czyli Trend-SWETER -
-
Reklama, marketing, marka » banner size - czyli jaki najlepszy???? -
-
Reklama, marketing, marka » 10 kwietnia zbliża się - czyli marketing patryiotyczny -
-
Reklama, marketing, marka » BZ WBK czyli już Santander -
-
Reklama, marketing, marka » Piastprazol- czyli debilizm do potęgi... -
-
Reklama, marketing, marka » reklama bez granic, czyli seks przestaje być tematem tabu... -
-
Reklama, marketing, marka » Lektura na temat perswazji językowej używanej w... -
-
Reklama, marketing, marka » Shower like a man, czyli prawda w reklamie. -
-
Reklama, marketing, marka » Rekrutacyjne kwiatki: czyli np. czym może się zajmować... -
-
Reklama, marketing, marka » Freelancer - dobra reklama czyli jaka? -
Następna dyskusja: