Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Paulina Jaworek - Pieloch:I Ty szukasz pracy? Ten świat jest na kupie postawiony... dziękuję za jeszcze jeden przemyślany pomysł i głos. Widać, że można?
a ja nieproszona o głos (daj głos hahaha) się wypowiem, że mam psa i zupełnie mi się ta koncepcja nie podoba! jest bardzo zła, niesmaczna i w ogóle nie przemawiająca do mnie, ta koncepcja! dobrze, że nie wpadli na to, że jakość karmy ocenia się sugerując się kolorem psiej kupy! a co do specyficznych mediów, nośników, etc to jedyne na co ta koncepcja by się nadała to chyba na woreczki na psie kupy! wtedy "zbieranie twardych dowodów" jest dosłowne - jak to wykorzysta ktoś to życzę sobie "haracz" za pomysł! ostrzegam, że mam świadków i o PrntScrn nie wspomnę :)
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Dla mnie to po prostu brak dobrego smaku (przepraszam, ale tak mi się skojarzyło, blleee).Ja tylko poproszę o potwierdzenie, że istnieją analizy danych o ktore wczesniej pytałam. Ja nawet nie chcę liczb, metodologii etc.
Ja proszę o potwierdzenie : tak, właściciele psów kochają tę reklamę i najlepiej ona oddaje ich lęki ..
To tak jak w reklamie http://www.nauka.gov.pl/mn/index.jsp?place=Lead08&news...
"Uczelnia jest jak facet - musi mieć pieniądze".
NIby nic strasznego, niby zabawnie, a jakoś tak niesmaczno..
Co prawda nieco rozczarowuje mnie
"z uczelnią jak z kobietą - musisz być zadowolony" bo ciśnie mi sie do głowy kilka innych kombinacji co to musi robić dobrze kobieta żeby być z niej zadowolonym...
Przepraszam za off-top, ale tak mi się skojarzyło - właśnie kwestia dobrego smaku..
ALe to leci w niszowych kanałach tv..Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 01.06.09 o godzinie 22:25
konto usunięte
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Kurcze woreczek to rzeczywiscie świetne miejsce!Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
marek mareksy szewczyk:a szukam. ale odpuszczam sobie branże bo niedoceniane są moje pomysły! biorę restaurację w dzierżawę więc jak już otworzę to będę mogła sobie sama swoje własne pomysły wdrażać:) ale jak potrzebny pomysł i głos służę pomocą! :)
Paulina Jaworek - Pieloch:I Ty szukasz pracy? Ten świat jest na kupie postawiony... dziękuję za jeszcze jeden przemyślany pomysł i głos. Widać, że można?
a ja nieproszona o głos (daj głos hahaha) się wypowiem, że mam psa i zupełnie mi się ta koncepcja nie podoba! jest bardzo zła, niesmaczna i w ogóle nie przemawiająca do mnie, ta koncepcja! dobrze, że nie wpadli na to, że jakość karmy ocenia się sugerując się kolorem psiej kupy! a co do specyficznych mediów, nośników, etc to jedyne na co ta koncepcja by się nadała to chyba na woreczki na psie kupy! wtedy "zbieranie twardych dowodów" jest dosłowne - jak to wykorzysta ktoś to życzę sobie "haracz" za pomysł! ostrzegam, że mam świadków i o PrntScrn nie wspomnę :)
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Łukasz Nowakowski:robie prnt scrny! żeby później płaczu nie było :)
Kurcze woreczek to rzeczywiscie świetne miejsce!
Dawid
S.
Producent
konstrukcji
reklamowych
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Dagmara D.:
Dla mnie to po prostu brak dobrego smaku (przepraszam, ale tak mi się skojarzyło, blleee).
Ja tylko poproszę o potwierdzenie, że istnieją analizy danych o ktore wczesniej pytałam. Ja nawet nie chcę liczb, metodologii etc.
Ja proszę o potwierdzenie : tak, właściciele psów kochają tę reklamę i najlepiej ona oddaje ich lęki ..
To tak jak w reklamie http://www.nauka.gov.pl/mn/index.jsp?place=Lead08&news...
"Uczelnia jest jak facet - musi mieć pieniądze".
NIby nic strasznego, niby zabawnie, a jakoś tak niesmaczno..
Co prawda nieco rozczarowuje mnie
"z uczelnią jak z kobietą - musisz być zadowolony" bo ciśnie mi sie do głowy kilka innych kombinacji co to musi robić dobrze kobieta żeby być z niej zadowolonym...
Przepraszam za off-top, ale tak mi się skojarzyło - właśnie kwestia dobrego smaku..
ALe to leci w niszowych kanałach tv..Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 01.06.09 o godzinie 22:25
Posiadam podobne odczucia z tą reklamą, szczególnie fragment: "Uczelnia jest jak facet - musi mieć pieniądze".
Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Paulina Jaworek - Pieloch:
a szukam. ale odpuszczam sobie branże bo niedoceniane są moje pomysły! biorę restaurację w dzierżawę więc jak już otworzę to będę mogła sobie sama swoje własne pomysły wdrażać:) ale jak potrzebny pomysł i głos służę pomocą! :)może to jest znak czasów i dobry pomysł, po co być kojarzonym z cyt. "płaskim smakiem" branży lol. Życzę powodzenia i pozwolę sobie zapamiętać koleżankę, co?
konto usunięte
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Paulina Jaworek - Pieloch:
Łukasz Nowakowski:robie prnt scrny! żeby później płaczu nie było :)
Kurcze woreczek to rzeczywiscie świetne miejsce!
hehe ja się przymierzam do księgarni;)
Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Dagmara D.:Dagmaro, już nie kopmy leżących, nie zaniżajmy poziomu, niżej się nie da po prostu lol... chyba?
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
marek mareksy szewczyk:ależ pamiętaj :) mam kilka "strzałów w dziesiątkę" w głowie dla różnych branż i produktów:)
Paulina Jaworek - Pieloch:może to jest znak czasów i dobry pomysł, po co być kojarzonym z cyt. "płaskim smakiem" branży lol. Życzę powodzenia i pozwolę sobie zapamiętać koleżankę, co?
a szukam. ale odpuszczam sobie branże bo niedoceniane są moje pomysły! biorę restaurację w dzierżawę więc jak już otworzę to będę mogła sobie sama swoje własne pomysły wdrażać:) ale jak potrzebny pomysł i głos służę pomocą! :)
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
marek mareksy szewczyk:niepoprawny optymista.
Dagmara D.:Dagmaro, już nie kopmy leżących, nie zaniżajmy poziomu, niżej się nie da po prostu lol... chyba?
Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Paulina Jaworek - Pieloch:a, zrozumiałem wreszcie, to Ty wracasz z USA, to nie dziwię się, że sięgasz, gdzie wzrok nie sięga i nie masz mrocznych guffnianych wizji skatologicznych.. tylko za często zdjęcia zmieniasz i nie połapałem się Paula od razu lol
To Ty się trzymaj tej restauracji, ten rynek nie jest przygotowany na nowe, inne spojrzenie, Dag dzieli nasz los i też cos wie na ten tematmarek mareksy szewczyk edytował(a) ten post dnia 01.06.09 o godzinie 22:34
konto usunięte
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Radek Jakubiak:oszę bardzo:
http://www.psy.pl/archiwum-miesiecznika/art926,smierdz...
To dość konkretny argument - tematyczny artykuł bardzo dobrze oceniony przez czytelników. Czyli kondycja psiej kupki ma znaczenie dla grupy docelowej, co przemawia za słusznością koncepcji PP.
Nie rozumiem też lamentu estetycznego - na bilbordach kupy nie ma pokazanej, jest tylko do niej luźna aluzja. W reklamie telewizyjnej miga tylko przez chwileczkę, a przecież chyba każdy widuje psie kupy na trawnikach - i to pewnie nieraz podczas żucia gumy czy przegryzania czegoś. I jakoś nikt nie wymiotuje, więc tym bardziej nie powinna bulwersować sama sugestia, że pies robi czasem kupę.
Ciekawie rozwinęła się też dyskusja w stylu "mam rację bo mój dobry kolega zaraz też tak powie" itp. Wygląda na to, że, nomen omen, w kupie raźniej.Adam Gabryelów edytował(a) ten post dnia 01.06.09 o godzinie 22:36
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
a wracając do woreczków to dziwi mnie to, że nikt jeszcze nie wyprodukował takowych i nie porozwieszał w parkach w gustownych dystrybutorach w celu propagowania i swojej marki i zbierania kupek...Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
marek mareksy szewczyk:ja już wróciłam:) czasami jeszcze mentalnie nie do końca! i nie zwracaj się do mnie Paula błagam bo kojarzy mi się z niemiecką aktorką filmową z branży dla dorosłych. nie wiem dlaczego...:)
Paulina Jaworek - Pieloch:a, zrozumiałem wreszcie, to Ty wracasz z USA, to nie dziwię się, że sięgasz, gdzie wzrok nie sięga i nie masz mrocznych guffnianych wizji skatologicznych.. tylko za często zdjęcia zmieniasz i nie połapałem się Paula od razu lol
To Ty się trzymaj tej restauracji, ten rynek nie jest przygotowany na nowe, inne spojrzenie, Dag dzieli nasz los i też cos wie na ten tematmarek mareksy szewczyk edytował(a) ten post dnia 01.06.09 o godzinie 22:34
konto usunięte
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
za mało ludzi sprząta po swoich psach...Paulina Jaworek - Pieloch:
a wracając do woreczków to dziwi mnie to, że nikt jeszcze nie wyprodukował takowych i nie porozwieszał w parkach w gustownych dystrybutorach w celu propagowania i swojej marki i zbierania kupek...
Irenka
Czusz
design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Dagmara D.:Niszowych?
Dla mnie to po prostu brak dobrego smaku (przepraszam, ale tak mi się skojarzyło, blleee).
ALe to leci w niszowych kanałach tv..Dagmara D.
Już trzy razy dziś widziałam żółtą kupę na łopatce, a właśnie jadłam ostatni posiłek...
Bez badań zapewniam Cię Dag, że kochający i myślący właściciele psów, mają PP i tą reklamę tam skąd wypadają twarde dowody:-)
Nikt nie wspomniał, poza jedną osobą chyba, że to szajs a nie pokarm dla ukochanych zwierząt, ale w czasach kryzysu psy jedzą to, na co stać właścicieli. :-([edited]Irenka Czusz edytował(a) ten post dnia 01.06.09 o godzinie 22:41
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Łukasz Nowakowski:nauczyli by się jakby mieli narzędzie pod ręką i bat w postaci konkretnego mandatu nad głową...
za mało ludzi sprząta po swoich psach...
Paulina Jaworek - Pieloch:
a wracając do woreczków to dziwi mnie to, że nikt jeszcze nie wyprodukował takowych i nie porozwieszał w parkach w gustownych dystrybutorach w celu propagowania i swojej marki i zbierania kupek...
Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Twarde dowody.. czyli.. żenada?
Paulina Jaworek - Pieloch:były próby, bardzo niemrawe, patrz wyżej post o rynku :)
a wracając do woreczków to dziwi mnie to, że nikt jeszcze nie wyprodukował takowych i nie porozwieszał w parkach w gustownych dystrybutorach w celu propagowania i swojej marki i zbierania kupek...
Ostatnio musiałem pewnej starszej paniusi uświadomić, ze jeśli jeszcze raz jej nieuwiązany pupil na ścieżce rowerowo-rolkowej zajdzie mi drogę i dojdzie do zderzenia, jej pies nie ma szans na przeżycie (szybko go przysmyczyła, czyli pobudzenie wyobraźni jest jednak możliwe, szkoda, że sama się nie uaktywnia) i to nie przez mój brak dobrej woli a pewien problem z rowerami i rolkami - cholera, nie zatrzymują się w miejscu.
Widzisz, wracasz do kraju, gdzie powszechność zjawiska, którego być nie powinno (wszędzie kupy) może być argumentem za prawidłowością jakiejś kampanii reklamowej - czemuś się jeszcze dziwisz?
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Kononowicz, czyli Trend-SWETER -
-
Reklama, marketing, marka » banner size - czyli jaki najlepszy???? -
-
Reklama, marketing, marka » 10 kwietnia zbliża się - czyli marketing patryiotyczny -
-
Reklama, marketing, marka » BZ WBK czyli już Santander -
-
Reklama, marketing, marka » Piastprazol- czyli debilizm do potęgi... -
-
Reklama, marketing, marka » reklama bez granic, czyli seks przestaje być tematem tabu... -
-
Reklama, marketing, marka » Lektura na temat perswazji językowej używanej w... -
-
Reklama, marketing, marka » Shower like a man, czyli prawda w reklamie. -
-
Reklama, marketing, marka » Rekrutacyjne kwiatki: czyli np. czym może się zajmować... -
-
Reklama, marketing, marka » Freelancer - dobra reklama czyli jaka? -
Następna dyskusja: