konto usunięte

Temat: turpizm metoda na zdrową reklamę?

Magdalena Chojan:
Oczywiście tak, jak napisałam wszystko zależy od grupy docelowej i wielu tez innych czynników.
Paweł prawdopodobnie ma na myśli kampanię opartą na viralu i uważam, że idzie w dobrą stronę. Moim skromnym zdaniem narzędzia marketingu szeptanego są bardzo przydatne w działaniach propagujących określone zachowania, stosuje je z powodzeniem np. Greenpeace. Jeśli chodzi o ludzi siedzących przed TV i znudzonych klasycznymi reklamami, to tym bardziej.
Polecam http://harderandharder.pl oraz bardzo fajny portal społecznościowy millionyou.com, gdzie w nowatorski sposób powstają filmiki reklamowe robione przez środowiska twórcze nie związane z branżą reklamową.


Dokładnie tak. Greenpeace, Amnesty.
Albo viral albo partyzantka :)
Dzięki za rady, linki i sugestie. Jak będą efekty podzielę się linkiem :)Paweł J. edytował(a) ten post dnia 14.12.08 o godzinie 14:35
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: turpizm metoda na zdrową reklamę?

Magdalena Chojan:
Moim skromnym zdaniem narzędzia marketingu szeptanego są bardzo > przydatne w działaniach propagujących określone zachowania,
stosuje je z powodzeniem np. Greenpeace. Jeśli chodzi o ludzi
siedzących przed TV i znudzonych klasycznymi reklamami, to tym
bardziej.

Pytanie: czy znudzony 9czym znudzony) pinio w kapciach, chodujący przed tv swój beerceps, jest dobrym odbiorcą przekazu w formie szeptano viralowej?



Wyślij zaproszenie do