Temat: Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to...
Stasiu - i tak panuję nad sobą :):) Nie pytaj co sponsor może zrobić dla Ciebie. Pytaj co Ty możesz zrobić dla sponsora :)
Ad rem:
Zajrzałam na stronę. Może jako mózg humanistyczny (czyli nijaki) nie kumam za wiele w kwesti AI, ale obawiam się, że mój przypadek nie jest odosobniony.
JAK to jest możliwe, że Twój produkt (czymkolwiek jest, bo nie znalazłam na tej stronie takowej wiedzy) jest dla KAŻDEGO ?
Patryk Jamróz:
2) to prawie wszyscy, dotyczy to bardziej teraz osób które zrozumieją reklamę czyli myślę od 10 lat do góry....
Optymista, niepoprawny optymista.
To nie jest mydło, nie proszek do prania, nie piwo, nie usługi przeprowadzkowe, nie sklep internetowy.... ocokaman ?
Aaaaa może o syntezator mowy ? Jeśli tak - kto takiego urządzenia/softwaru potrzebuje ? Każdy ? Raczej bardzo mocno wątpię. To pierwsze pytanie - określ target. Nie idź na łatwiznę. Pamiętam pewnego Pana, co twierdził, że ma produkt dla wszystkich -a okazało sie , że to grająca wycieraczka :):) i poszukiwał taniej reklamy.
Nie polecam wzorowania się na kampaniach społecznych ( AIDS, narkotyki, wypadki etc) w przypadku konkretnego produktu. U mnie wywołuje to odruch wymiotny (reklama pewnego operatora sieci kom. z tatusiem prawie umarłym w szpitalu)Te reklamy służą czemuś innemu. Chyba, ze nie mówimy o konkretnym produkcie, bo już się gubię.
Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 03.12.07 o godzinie 00:56