konto usunięte

Temat: Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to...

1)

Cel biznesowy - zainteresowanie działalnością mojej grupy potencjalnych sponsorów/inwestorów

2)

Cel komunikatywny - przekazanie dóbr jakie mój projekt za sobą niesie

Dobrze? :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to...

Czy odbiorcą Twoich dóbr jest KAŻDY oglądacz reklamy ?

konto usunięte

Temat: Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to...

jeśli chodzi o 1) to chyba 10-latek nie może być moim sponsorem (tak na poważnie ;) ) Więc to dotyczy ludzi którzy są pełnoletni raczej i mają luźnego grosza

jeśli znów o 2) to prawie wszyscy, dotyczy to bardziej teraz osób które zrozumieją reklamę czyli myślę od 10 lat do góry...Patryk Jamróz edytował(a) ten post dnia 02.12.07 o godzinie 20:35
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to...

Patryku, jeżeli dobrze rozumiem co chcesz osiągnąć to wydaje mi się, że efektywniej cel osiągniesz konstruując dobre portfolio na papierze/demo na cd i chodząc od drzwi do drzwi firm z sektora IT, nowych technologii, inkubatorów przedsiębiorczości itp. z prezentacją oferty. Warunek powodzenia - dobra (merytorycznie i organoleptycznie) oferta i wytrwałość.

Na reklamę TV szkoda kasy - z armaty do wróbla. Chyba, że koniecznie chcesz wydać te pieniądze. To wtedy wracamy do ścieżki zaproponowanej przez Stanisława i Dagmarę.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to...

Patryk Jamróz:
jeśli chodzi o 1) to chyba 10-latek nie może być moim sponsorem (tak na poważnie ;) ) Więc to dotyczy ludzi którzy są pełnoletni raczej i mają luźnego grosza

jeśli znów o 2) to prawie wszyscy, dotyczy to bardziej teraz osób które zrozumieją reklamę czyli myślę od 10 lat do góry...Patryk Jamróz edytował(a) ten post dnia 02.12.07 o godzinie 20:35
zarrrraaaaazzzzz : a więc Twoj target to WSZYSCY. A to niedobrze wróży, oj niedobrze ...
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to...

Dagmaro - uwielbiam Twoje wypowiedzi :)
Od razu usmiech na mej okraglej twarzy wita ;)

Sorry z odplyniecie od tematu... ad rem:

Cel biznesowy: pozyskanie sponsorow.
Cel komunikacyjny...
Patryk Jamróz:
przekazanie dóbr jakie mój projekt za sobą niesie

No nie do konca rozumiem... Chodzi o dobra dla ludzkosci czy dla sponsorow? :)

Anyway - powiedzmy ze w miare wiemy na czym stoimy.
Lecmy wiec dalej:

Kto Twoim zdaniem moze stac sie sponsorem? Idac za lekko ironicznym komentarzem Dagmary - wierzyc mi sie nie chce ze to grupa od 10 lat w gore... Na pewno mozemy ich dokladniej opisac.

Sprawa druga: Dlaczego ktos mialby sponsorowac Twa grupe / serwis? Jaka jest dla niego korzysc?Stanisław Grabowski edytował(a) ten post dnia 03.12.07 o godzinie 00:40
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to...

Stasiu - i tak panuję nad sobą :):) Nie pytaj co sponsor może zrobić dla Ciebie. Pytaj co Ty możesz zrobić dla sponsora :)

Ad rem:

Zajrzałam na stronę. Może jako mózg humanistyczny (czyli nijaki) nie kumam za wiele w kwesti AI, ale obawiam się, że mój przypadek nie jest odosobniony.
JAK to jest możliwe, że Twój produkt (czymkolwiek jest, bo nie znalazłam na tej stronie takowej wiedzy) jest dla KAŻDEGO ?
Patryk Jamróz:
2) to prawie wszyscy, dotyczy to bardziej teraz osób które zrozumieją reklamę czyli myślę od 10 lat do góry....
Optymista, niepoprawny optymista.

To nie jest mydło, nie proszek do prania, nie piwo, nie usługi przeprowadzkowe, nie sklep internetowy.... ocokaman ?

Aaaaa może o syntezator mowy ? Jeśli tak - kto takiego urządzenia/softwaru potrzebuje ? Każdy ? Raczej bardzo mocno wątpię. To pierwsze pytanie - określ target. Nie idź na łatwiznę. Pamiętam pewnego Pana, co twierdził, że ma produkt dla wszystkich -a okazało sie , że to grająca wycieraczka :):) i poszukiwał taniej reklamy.

Nie polecam wzorowania się na kampaniach społecznych ( AIDS, narkotyki, wypadki etc) w przypadku konkretnego produktu. U mnie wywołuje to odruch wymiotny (reklama pewnego operatora sieci kom. z tatusiem prawie umarłym w szpitalu)Te reklamy służą czemuś innemu. Chyba, ze nie mówimy o konkretnym produkcie, bo już się gubię.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 03.12.07 o godzinie 00:56

konto usunięte

Temat: Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to...

nie znów coś pokręciłem... ja do takiej analizy się nie nadaje... :/ podaje się chyba... jeszcze się zastanowie ale ten temat przychodzi mi z trudnością... przepraszam...
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to...

Patryk Jamróz:
nie znów coś pokręciłem... ja do takiej analizy się nie nadaje... :/ podaje się chyba... jeszcze się zastanowie ale ten temat przychodzi mi z trudnością... przepraszam...
Patryk - spokojnie i powoli.
Najlepiej zrób zrzut myśli - z pozornego bałaganu z czasem wyłoni sie jakiś pomysł.
Najpierw zacznij od opisu produktu, który chcesz reklamować. A potem sie tu wszyscy zastanowimy jak określić target.
Z tego się nie strzela :):)Tylko musisz określić co , gdzie, z kim, jak, kiedy i dlaczego :)
Grzegorz Wszelaczyński

Grzegorz Wszelaczyński Interim Product /
Project / Marketing
Manager

Temat: Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to...

Popieram - wszelkie mózgu cięcie gięcie poza codzienną rutyną a w temacie jest jak najbardziej wskazane i też mogę postarać się pomóc. Ino trzeba po bożemu, po kolei.

Na zachętę, pocieszenie i na dowód, że AI nie jest nam kompletnie obce wrzucę ci słownik w postaci sieci neuronalnej - http://www.visuwords.com/. Kolega odkrył to czas jakiś temu i do tej pory mi się strasznie podoba, choć użyteczne to to raczej nie jest ;)
Stanisław Grabowski

Stanisław Grabowski Strategic Planning
Director

Temat: Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to...

Patryku nie ma co przepraszac bo poza (jak to ladnie Grzegorz ujal) "umyslu gieciem" nie wykonalismy tu zadnej wielkiej pracy ktorej mielibysmy zalowac :)

Widac mamy pewien problem z dogadaniem sie, ale jestem pzrekonany ze i ta przeszkode uda nam sie w koncu pokonac.

Odwagi i Wyobrazni zycze!
:)

Temat: Trudny temat (na reklamę) = skuteczna reklama - czy to...

My pod kątem dekoracji na sklepowych witrynach współpracujemy z Pro-Komp (http://pro-komp.com.pl) i ogólnie mogę ich ofertę polecić. Firma sobie super radzi z tego typu dekoracjami jeśli w grę wchodzą np. sklepowe witryny. Pod tym kątem faktycznie jeśli chodzi o wykonanie prezentacji to jesteśmy zadowoleni z tego co nam proponują. Zawsze te wykonane dekoracje są faktycznie chwytliwe.

Następna dyskusja:

"Reklama zapachowa" - czy n...




Wyślij zaproszenie do