Marcin Jasiński

Marcin Jasiński Marketing Director

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Witam Wszystkich,

Jak dla mnie bomba ..... i zgadzam się z Robertem ...... na takie działanie Polska musi jeszcze dorosnąć.

konto usunięte

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Marcin Jasiński:
Witam Wszystkich,

Jak dla mnie bomba ..... i zgadzam się z Robertem ...... na takie działanie Polska musi jeszcze dorosnąć.

Ale mimo wszystko.. Panowie i Panie - ja jestem tylko pokornym oberwatorem, to Wy kreujecie to, co min. ja widze. Moze by tak pierwszy kroczek?

Mam kilka fajnych pomyslow na wirale, chetnie sie podziele ;)
Idac za amerykanskim powiedzeniem, "who do I have to screw, to get into a think-tank?" :)

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

łojezu... to pisz na priva

konto usunięte

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Agnieszka W.:
łojezu... to pisz na priva

trol

konto usunięte

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Ja zgadzam się z tym że to ludzie od tej roboty muszą wykształcać społeczeństwo a nie czekać aż samo do pewnego poziomu dorośnie.
Nie można ciągle się dostosowywać do społeczeństwa, trza wyjść wyżej postawić wyzwanie...
Fajnie by było żebyśmy mieli takie możliwości...

konto usunięte

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Jedynym problemem z jakim mamy doczynienia to nie doswiadczenie czy brak mozliwosci!!! Experyment często kosztuje i to sporo a na to mało kto chce dać pieniądze. W polsce sie przyjmuje, że dobre jest tylko to co znamy !!!!

A najlepiej znamy Ś R E D N I O W I E C Z E !!!!

konto usunięte

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

http://manager.money.pl/strategie/spoty/artykul/visa;l...

Ostatnio jest to moja ulubiona reklama - powstała zaraz po tym jak Michael Phelps zdobył 8 złoto olimpijskie:) Świetny lektor, świetna muzyka, ciekawy pomysł:) co myslicie??Krzysztof Winiarski edytował(a) ten post dnia 25.08.08 o godzinie 13:21

konto usunięte

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

hahahahaah tutaj znalazłem jakąś odpowiedź na tą reklamę:)

http://www.youtube.com/watch?v=UF3JSyt_GTI&watch_response
Piotr T.

Piotr T. Business Development
+ Sales + Kompozytor

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

też się zgadzam z Robertem, prawdziwa interakcja z konsumentem. Super.
Viren B.

Viren B. Co-owner, firma
Avanti

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Robert M.:
Kurcze, czekam az Polska dorosnie na tyle, zeby moc i u nas takie rzeczy trzaskac...

Najpierw byl "Jesus shot"
http://www.youtube.com/watch?v=h42UeR-f8ZA

A pozniej byla reakcja ludzi od sprzedazy w EA
http://www.youtube.com/watch?v=FZ1st1Vw2kYRobert M. edytował(a) ten post dnia 21.08.08 o godzinie 19:53


Wowww really great example of viral marketing, here are 2 example of test viral marketing done for one of my webstores here in Poland.

The Quality is not that good due to the limitations in youtube but the message is very much understandable

http://pl.youtube.com/watch?v=U27s2jasSK4

http://pl.youtube.com/watch?v=BKV9vIrl5w4

Cheers to all :)

konto usunięte

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Viren Bhandari:
Robert M.:
Kurcze, czekam az Polska dorosnie na tyle, zeby moc i u nas takie rzeczy trzaskac...

Najpierw byl "Jesus shot"
http://www.youtube.com/watch?v=h42UeR-f8ZA

A pozniej byla reakcja ludzi od sprzedazy w EA
http://www.youtube.com/watch?v=FZ1st1Vw2kYRobert M. edytował(a) ten post dnia 21.08.08 o godzinie 19:53


Wowww really great example of viral marketing, here are 2 example of test viral marketing done for one of my webstores here in Poland.

The Quality is not that good due to the limitations in youtube but the message is very much understandable

http://pl.youtube.com/watch?v=U27s2jasSK4

http://pl.youtube.com/watch?v=BKV9vIrl5w4

Cheers to all :)

I do get the concept but it seems to lack the impact.

Good that somebody is trying though :).

Cheers
Viren B.

Viren B. Co-owner, firma
Avanti

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Robert M.:
Viren Bhandari:
Robert M.:
Kurcze, czekam az Polska dorosnie na tyle, zeby moc i u nas takie rzeczy trzaskac...

Najpierw byl "Jesus shot"
http://www.youtube.com/watch?v=h42UeR-f8ZA

A pozniej byla reakcja ludzi od sprzedazy w EA
http://www.youtube.com/watch?v=FZ1st1Vw2kYRobert M. edytował(a) ten post dnia 21.08.08 o godzinie 19:53


Wowww really great example of viral marketing, here are 2 example of test viral marketing done for one of my webstores here in Poland.

The Quality is not that good due to the limitations in youtube but the message is very much understandable

http://pl.youtube.com/watch?v=U27s2jasSK4

http://pl.youtube.com/watch?v=BKV9vIrl5w4

Cheers to all :)

I do get the concept but it seems to lack the impact.

Good that somebody is trying though :).

Cheers

Hi again :)

Well impact is there, we get orders and also these small films have been placed on services which embed films from youtube.

and yes the impact would have been even more if the quality was better, but we are still working on it.

The thing to remember is that these are only socks and to make people understand that socks can protect their feet from not smelling is a bit tough job ;). There is a saying the PC makes users and Mac followers :). Lets see how many followers we make in time for a product which is Made in Poland :)

Cheers,

Viren

konto usunięte

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

I meant that the viral payload lacks impact. IMHO the core of the whole thing is to make you want to "dude-check-this-link-out" somebody. In the case of the above I, and I mean only me :), did not have neither the urge nor the willingness to do so. I realise that VMing socks is a bit hard, but is flash the right way to go?

No hard feelings I hope? :)

Cheers,

Robert
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Krystian Pawliszewski:
...ludzie od tej roboty muszą wykształcać społeczeństwo a nie czekać aż samo do pewnego poziomu dorośnie.
Fajnie by było żebyśmy mieli takie możliwości...
*********************
Jest w tym trochę racji, ale jednak mimo wszystko dobrze, że marketingowcy (m.in. my) nie mamy takich możliwości. To trochę pachniałoby Orwellem albo Huxleyem.

Luke Sullivan napisał ("Zgnieć Pan to panie Whipple"), że "sami możemy kreować opinie...", ale nie warto robić tego na siłę.

Czasem warto zejść na ziemię, posłuchać głosu ulicy. A ulica (z reguły) nie lubi reklam. Zresztą sam też łapię się na tym, że przełączam kanał, gdy pojawia się plansza "REKLAMA".
Viren B.

Viren B. Co-owner, firma
Avanti

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Robert M.:
I meant that the viral payload lacks impact. IMHO the core of the whole thing is to make you want to "dude-check-this-link-out" somebody. In the case of the above I, and I mean only me :), did not have neither the urge nor the willingness to do so. I realise that VMing socks is a bit hard, but is flash the right way to go?

No hard feelings I hope? :)

Cheers,

Robert


I agree with you Robert, and believe me no hard feelings at all :) Flash was the right thing at that moment, but I am trying to find out new ways to get it done and spread the message out.

Cheers and have a Great day :)

Viren

konto usunięte

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Moim zdaniem to idealne zagranie jak wybrac z faktycznego bledu w grze i przelozyc go na Swoja korzysc. Swietne, naprawde :)

konto usunięte

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Nie wiem dlaczego Polska mialaby do tego dorastać. To jest po prostu dobre i nie sądzę by obrażało czyjeś uczucia bardziej niż Wojewódzki:)

konto usunięte

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Joanna Małgorzata Idziak:
Nie wiem dlaczego Polska mialaby do tego dorastać. To jest po prostu dobre i nie sądzę by obrażało czyjeś uczucia bardziej niż Wojewódzki:)

dorosnac chocby w sensie takim, ze zarowno agencje jak i klienci, jeszcze wydaja sie nie kumac, ze to jest "way to go".
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Agencje raczej kumają. Klienci może mniej - ale myślę, że warto spojrzeć z jeszcze innej strony.

Tu zderzają się dwa światy:
kreacja - chęć zrobienia czegoś fajnego
oraz
sprzedaż

Oczywiście te dwa światy wcale nie muszą być sprzeczne, ale praktyka pokazuje (wystarczy posłuchać ile mięsa jest rzucanego w każdej agencji na debrief klienta) że jest inaczej.

Naginanie społeczeństwa na siłę jest utopijne. "MY" myślimy tak: zrobiłem/łam fajną reklamę, miałem/łam świetny pomysł - och dlaczego nikt na to nie zwraca uwagi?
A tak naprawdę ludzie często leją na reklamę sikiem prostym :) (co nie znaczy, ze na nich nie działa). Mało kto zachwyca się reklamą (mówię o społeczeńśtwie) - bo reklama jest TYLKO dodatkiem do naszego życia (nie mówię o pracownikach reklamy). Dlatego ludzie mogą nie docenić ładnej/fantastycznej itp. reklamy.

Przykładem są festiwale. Ostatni KTR - wiele projektów nagrodzonych, ale ile z nich faktycznie sprzedawało produkt. Pracujemy NIE dla siebie, ale dla klientów (oraz ich klientów). A klienci czesto zlecają nam sprzedaż (nawet, jesli mówią, że niekoniecznie) - i to jest nasze zadanie.

I tu jest sedno - pieknie, pięknie, ale nie zawsze sprzedają się rzeczy TYLKO piękne. Co nie znaczy, że nie warto powalczyć o te "pięknośc" :)

konto usunięte

Temat: to sie nazywa dobry marketing...

Adrian T.:
Agencje raczej kumają. Klienci może mniej - ale myślę, że warto spojrzeć z jeszcze innej strony.

Tu zderzają się dwa światy:
kreacja - chęć zrobienia czegoś fajnego
oraz
sprzedaż

Oczywiście te dwa światy wcale nie muszą być sprzeczne, ale praktyka pokazuje (wystarczy posłuchać ile mięsa jest rzucanego w każdej agencji na debrief klienta) że jest inaczej.

Naginanie społeczeństwa na siłę jest utopijne. "MY" myślimy tak: zrobiłem/łam fajną reklamę, miałem/łam świetny pomysł - och dlaczego nikt na to nie zwraca uwagi?
A tak naprawdę ludzie często leją na reklamę sikiem prostym :) (co nie znaczy, ze na nich nie działa). Mało kto zachwyca się reklamą (mówię o społeczeńśtwie) - bo reklama jest TYLKO dodatkiem do naszego życia (nie mówię o pracownikach reklamy). Dlatego ludzie mogą nie docenić ładnej/fantastycznej itp. reklamy.

Przykładem są festiwale. Ostatni KTR - wiele projektów nagrodzonych, ale ile z nich faktycznie sprzedawało produkt. Pracujemy NIE dla siebie, ale dla klientów (oraz ich klientów). A klienci czesto zlecają nam sprzedaż (nawet, jesli mówią, że niekoniecznie) - i to jest nasze zadanie.

I tu jest sedno - pieknie, pięknie, ale nie zawsze sprzedają się rzeczy TYLKO piękne. Co nie znaczy, że nie warto powalczyć o te "pięknośc" :)

Jasne.. I dlatego przyszloscia jest reklama ktora angazuje samego klienta w proces ktory zainicjowala.

Przypomina mi sie tu gra audiosurf. Bajecznie prosty koncept klaxa (jeszcze z commodore 64), polaczony z dynamicznie generowanym torem, na podstawie (i do) muzyki, ktora sobie sami wybieramy. Co sie dzieje? Grajac w audiosurfa, "grasz" w swoje ulubione piosenki, bo gra dokladnie dostosowuje klocki, tor, efekty i mase innych rzeczy do dzwieku, ktory jej podasz. Gra za bodajze 10$ odniosla niesamowity sukces, ja sam odstawilem na polke high-endowe hity typu Crysis bo nie moglem sie oderwac od zwyklej popierdolki.
Tak samo powinno byc z reklama. Rozumiem, ze ciezko jest prowadzic dzialog (wiralnie) z konsumentem, reklamujac np. "ibuprom", ale produkty high-tech juz mozna tak reklamowac bez problemu. I to jest wlasnie rola agencji. To zleceniodawcow trzeba sobie wychowac, czasami nacisnac na innowacje, zeby powstal zupelnie nowy produkt.
Bo rynek takich reklam jak mac vs pc... tylko czeka w tym kraju na odkrycie. A za tym idzie kaaaasaaaa.

http://www.youtube.com/watch?v=lgzbhEc6VVo

Następna dyskusja:

Mala kontrowersja - zastana...




Wyślij zaproszenie do