Jan Hochzeiger

Jan Hochzeiger właściciel firmy

Temat: Telemarketing - know how

Witam wszystkich !

Poszukuję informacji o skryptach call center, np. książek telefonicznych, z ukierunkowaniem na sprzedaż reklam w tych książkach.

Osobiście wielokrotnie się spotkałem z operatorkami tych książek (2 firmy na rynku, czyli pf i pkt) i doskonale na ich przykładzie widać, że pracują na skrypcie, bo która by z nich nie zadzwoniła, rozmowa jest prowadzona według tego samego schematu.

Wpierw pytają o aktualizację danych, potwierdzamy je, następnie dostajemy info, że nie mamy u nich reklamy, ble ble ble, po czym próbują nam sprzedać jakiś moduł. Napewno istnieją jeszcze inne możliwości rozwijania/przeprowadzania tych rozmów. Interesują mnie również metody na to co robić, gdy Klient powie "nie". Zawsze im to mówię, a one zawsze mają coś do powiedzenia i ciężko przerwać rozmowę, albo wciąż powtarzać "nie". Po czym akceptujemy ofertę. Często też przeciągamy sprawę, byle tylko nie wchodzić z nimi w następną konfrontację przy odrzuceniu ich propozycji.

Czy ktoś posiada takie skrypty i mógłby się nimi podzielić ? Czy macie jakieś know-how w tej dziedzinie ?

konto usunięte

Temat: Telemarketing - know how

A ile oferujesz za to know-how?

konto usunięte

Temat: Telemarketing - know how

Skrypt się pisze zawsze pod klienta... no chyba, że klient chce tego samego... ;)
Nie ma uniwersalnego skryptu TM.
Jan Hochzeiger

Jan Hochzeiger właściciel firmy

Temat: Telemarketing - know how

Klient chce tego samego :)

Temat: Telemarketing - know how

Zawsze można zatrudnić się tam np. na miesiąc. Rotacja kosmiczna, więc nie będzie problemu :)

konto usunięte

Temat: Telemarketing - know how

Dariusz Dudek:
Zawsze można zatrudnić się tam np. na miesiąc. Rotacja kosmiczna, więc nie będzie problemu :)
Ona jest bardzo dobra, ta koncepcja...
Anna (.

Anna (. Każda pra­ca jest
dob­ra, o ile jest
dob­rze wykonywana
[...

Temat: Telemarketing - know how

Maciek Tesławski:
Dariusz Dudek:
Zawsze można zatrudnić się tam np. na miesiąc. Rotacja kosmiczna, więc nie będzie problemu :)
Ona jest bardzo dobra, ta koncepcja...

Może się urwałam z choinki, ale zawsze byłam przeciwna takim praktykom...

konto usunięte

Temat: Telemarketing - know how

Anna T.:
Maciek Tesławski:
Dariusz Dudek:
Zawsze można zatrudnić się tam np. na miesiąc. Rotacja kosmiczna, więc nie będzie problemu :)
Ona jest bardzo dobra, ta koncepcja...

Może się urwałam z choinki, ale zawsze byłam przeciwna takim praktykom...
A czy ja mówię, że popieram;)
Jeśli klient chce kopii to co innego?
Anna (.

Anna (. Każda pra­ca jest
dob­ra, o ile jest
dob­rze wykonywana
[...

Temat: Telemarketing - know how

Maciek Tesławski:

A czy ja mówię, że popieram;)
Jeśli klient chce kopii to co innego?

Wiem, wiem...

Ale po co Klientowi kopia, gdy może otrzymać lepszy materiał, bardziej dostosowany do jego potrzeb. Czy nie taką opcję powinno się spróbować sprzedać? :)

konto usunięte

Temat: Telemarketing - know how

Anna T.:
Maciek Tesławski:

A czy ja mówię, że popieram;)
Jeśli klient chce kopii to co innego?

Wiem, wiem...

Ale po co Klientowi kopia, gdy może otrzymać lepszy materiał, bardziej dostosowany do jego potrzeb. Czy nie taką opcję powinno się spróbować sprzedać? :)
Ale to są koszty... wyższe o kilkaset %.
Anna (.

Anna (. Każda pra­ca jest
dob­ra, o ile jest
dob­rze wykonywana
[...

Temat: Telemarketing - know how

Maciek Tesławski:

Ale to są koszty... wyższe o kilkaset %.

Czy o kilkaset - polemizowałabym - ale z punktu widzenia naszego interesu, należy przekonać klienta do tej opcji. ;)

Temat: Telemarketing - know how

Anna T.:
Maciek Tesławski:

A czy ja mówię, że popieram;)
Jeśli klient chce kopii to co innego?

Wiem, wiem...

Ale po co Klientowi kopia, gdy może otrzymać lepszy materiał, bardziej dostosowany do jego potrzeb. Czy nie taką opcję powinno się spróbować sprzedać? :)

1. Każdą kopię można doprowadzić do perfekcji, a koła drugi raz nie wymyślimy :)
2. "Etyka w biznesie" to fajny przedmiot na uczelniach. Funkcjonując na rynku B2B i prowadząc przy tym własną firmę trzeba mieć jednak świadomość - wygrywa sprytniejszy. Nie mądrzejszy, wyższy, milszy.
Masz na karku utrzymanie rodziny i walczysz :) Oczywiście nie mówię o totalnych skrajnościach lub bezpośrednich relacjach z klientem - tutaj trzeba być zawsze uczciwym.Dariusz Dudek edytował(a) ten post dnia 28.12.08 o godzinie 00:30
Jan Hochzeiger

Jan Hochzeiger właściciel firmy

Temat: Telemarketing - know how

a czy ktoś z tego grona ma o tym pojęcie ? bo sposób na zatrudnienie się tam jest raczej zabawny niż prawdopodobny. Może gdybym był studentem :)

macie jakieś linki do stron, znajomych co tam pracowali lub pracują, a moze sami macie taka wiedze ?Jan Król edytował(a) ten post dnia 28.12.08 o godzinie 15:56
Krzysztof Rogacki

Krzysztof Rogacki Specjalista ds
reklamy
MiejskaReklama.pl

Temat: Telemarketing - know how

Pytanie jak dużą agencję posiadasz i co Ci schemat da w praktyce?

Większość osób, które zajmują się sprzedażą mają swoje techniki i sposoby. Liczy się efekt czyli sprzedaż i zysk.

Schemat jest dobry według mnie w 2 przypadkach:
- jak zatrudniasz "zieloną" osobę w sprzedaży
- jak masz dużą firmę i chcesz mieć jednakową obsługę.

W 1 przypadku wskazujesz osobie jak ma działać. Uczysz pracownika.
W 2 przypadku masz już takie zyski w firmie, że możesz zatrudnić odpowiednie firmy do tworzenia standardów w firmie potem ISO itd.

Pzdr
Krzysiek
Jan Hochzeiger

Jan Hochzeiger właściciel firmy

Temat: Telemarketing - know how

Krzysztof Rogacki:
Pytanie jak dużą agencję posiadasz i co Ci schemat da w praktyce?

Większość osób, które zajmują się sprzedażą mają swoje techniki i sposoby. Liczy się efekt czyli sprzedaż i zysk.

Schemat jest dobry według mnie w 2 przypadkach:
- jak zatrudniasz "zieloną" osobę w sprzedaży
- jak masz dużą firmę i chcesz mieć jednakową obsługę.

W 1 przypadku wskazujesz osobie jak ma działać. Uczysz pracownika.
W 2 przypadku masz już takie zyski w firmie, że możesz zatrudnić odpowiednie firmy do tworzenia standardów w firmie potem ISO itd.

Pzdr
Krzysiek

ISO nie ma tu nic do rzeczy. Nie pytałem o edukowanie mnie co i jak, bo to wiem. Chciałbym się tylko dowiedzieć czy ktoś z grona GL jest w posiadaniu takiego skryptu ?
Krzysztof Rogacki

Krzysztof Rogacki Specjalista ds
reklamy
MiejskaReklama.pl

Temat: Telemarketing - know how

Janek wybacz. Nie chciałem w żadnym przypadku Cię pouczać, a tylko wypowiedzią doradzić :-) Z ISO już się zapędziłem, ale w audytach też to sprawdzają.

Jednak jeśli faktycznie chodzi Ci tylko o skrypt, to już ktoś wspomniał, że nie istnieją chyba "najlepsze" konkretne dla danej firmy.

Może wymyśl jakiś w skrócie, przedstaw go nam i każdy doda pare groszy od siebie. Potem wybierzesz Twoim zdaniem najlepszą wersję.

Pracowałem w wielu firmach handlowych i schematy były wymyślane przez kadrę zarządzającą bądź osoby przez nie wskazane. Głównie były wytyczne:
- jak się witać,
- w jakiej formie się zwracać do klienta,
- jak reagować w sytuacjach nerwowych,
- jak się żegnać itp.

Trenerzy prowadzący szkolenia handlowe, tak samo nie podawali przepisu jak najlepiej sprzedać. Wskazywali tylko techniki by handlowiec był świadomy jak "gra" klient z drugiej strony.

Pozdrawiam i proszę traktuj moją wypowiedź jako radę.

PS. Jeśli ktoś faktycznie posiada taki schemat to też się piszę. Zawsze można się czegoś nowego nauczyć.
Jan Hochzeiger

Jan Hochzeiger właściciel firmy

Temat: Telemarketing - know how

dzięki. poszukuję jednak identycznego skryptu jak mają te nasze polskie książki telefoniczne. Czyli prośba do tych co mieli styczność z tymi firmami. Może się ktoś podzieli :) ?

konto usunięte

Temat: Telemarketing - know how

też bym reflektował :)

Następna dyskusja:

POZnań miasto know how




Wyślij zaproszenie do