Jan Hochzeiger właściciel firmy
Temat: Telemarketing - know how
Witam wszystkich !Poszukuję informacji o skryptach call center, np. książek telefonicznych, z ukierunkowaniem na sprzedaż reklam w tych książkach.
Osobiście wielokrotnie się spotkałem z operatorkami tych książek (2 firmy na rynku, czyli pf i pkt) i doskonale na ich przykładzie widać, że pracują na skrypcie, bo która by z nich nie zadzwoniła, rozmowa jest prowadzona według tego samego schematu.
Wpierw pytają o aktualizację danych, potwierdzamy je, następnie dostajemy info, że nie mamy u nich reklamy, ble ble ble, po czym próbują nam sprzedać jakiś moduł. Napewno istnieją jeszcze inne możliwości rozwijania/przeprowadzania tych rozmów. Interesują mnie również metody na to co robić, gdy Klient powie "nie". Zawsze im to mówię, a one zawsze mają coś do powiedzenia i ciężko przerwać rozmowę, albo wciąż powtarzać "nie". Po czym akceptujemy ofertę. Często też przeciągamy sprawę, byle tylko nie wchodzić z nimi w następną konfrontację przy odrzuceniu ich propozycji.
Czy ktoś posiada takie skrypty i mógłby się nimi podzielić ? Czy macie jakieś know-how w tej dziedzinie ?