Kamil Karczewski

Kamil Karczewski właściciel, webtech

Temat: Tekst oferty na plakat oraz telebim najlepsza opcja...

Post edytowany, plakat już trafił do wydruku...Kamil Karczewski edytował(a) ten post dnia 23.11.10 o godzinie 13:56
Tomasz Mateusz Zelmański

Tomasz Mateusz Zelmański freelance art
director

Temat: Tekst oferty na plakat oraz telebim najlepsza opcja...

Idealny przykład tego jak wyglądają "gratisowe" projekty...

Temat: Tekst oferty na plakat oraz telebim najlepsza opcja...

widzę kolega się męczy i męczy... traci czas
i tym samym pieniądze (w tym czasie mógłbyś
naprawić x komputerów).

..a weź człowieku komuś zapłać te 200-300 pln
i niech Ci to porządnie zrobi.

konto usunięte

Temat: Tekst oferty na plakat oraz telebim najlepsza opcja...

ja pier%$%#$%
dobrze, że to gratisowy projekt drukarni, bo zwoje na mózgu prostuje :D

konto usunięte

Temat: Tekst oferty na plakat oraz telebim najlepsza opcja...

Kamil Karczewski:
Plakat przygotowany przez drukarnię (jego propozycja)

Oby lepiej drukowali niż projektują, bo plakat jest tak dupny i bez sensu, że aż boli...

Mapa świata? Po ch...?!? Dojeżdżasz Kamilu do klienta niezależnie od lokalizacji? Jaki jest przekaz? Za 3 dni wylatuje do Brazylii. Jak mi się tam spieprzy laptop to mogę na Ciebie liczyć? Przyjedziesz i naprawisz? Bezsens.

Kolorystyka jak z początku lat 90-tych.

Fonty rządzą! ;)
Błąd GPD - GPS zauważyłem chodzi o opinie czy się kwalifikuje jako plakat..

kwalifikuje się jako 100% gówno! (sorry)
Zofia B.

Zofia B. strategia i
marketing, marketing
i strategia

Temat: Tekst oferty na plakat oraz telebim najlepsza opcja...

Refleksja: Jaka to szkoda, że biznesplany w oparciu o które przyznawane są dotacje oceniane są wg kryteriów formalnych, a nie merytorycznych.

Jakbym dostała do oceny BP, w którym targetem są wszyscy, usługą wszystko, a strategią - na coś konkretnego zdecydujemy się metodą prób i błędów, to wywaliłabym go do kosza, albo odesłała do poprawki...

Kamilu, życzę Ci dużo szczęścia! Będzie Ci bardzo potrzebne.
Kamil Karczewski

Kamil Karczewski właściciel, webtech

Temat: Tekst oferty na plakat oraz telebim najlepsza opcja...

Wiem, że wygląda to przekornie ale pokombinowałem trochę i wynikł kolejny plik..
Co do oceny pomysłu i mojej wiedzy poczekajcie trochę ;)
Przez 16 miesięcy bezrobocia naładowałem akumulatory aż do przesady.

Widziałem większe pomyłki przy przyznawaniu dotacji niż mój projekt uwierzcie na słowo.


Obrazek
Zofia B.

Zofia B. strategia i
marketing, marketing
i strategia

Temat: Tekst oferty na plakat oraz telebim najlepsza opcja...

Nie oceniam pomysłu, bo nawet nie mam ku temu odpowiednich danych. Pomysł może być świetny, ale od pomysłu do jego realizacji jeszcze bardzo długa droga. Mapą, która pomaga ją pokonać powinna być strategia. Jeśli masz dobrze opracowaną strategię, szanse Twojego sukcesu rosną. Przygotowanie dobrej, realistycznej strategii wymaga miesięcy, a niekiedy lat ciężkiej pracy poprzedzającej rejestrację firmy. Można mieć wielki upór, nieskończone pokłady energii i wielką determinację, a jednak przegrać w biznesie, jeśli działa się chaotycznie w oparciu li tylko o wyczucie.

Niestety, ale jak przyglądam się temu co piszesz, Twojej stronie, próbom tworzenia plakatu, widzę, że tej strategii praktycznie nie ma, albo jest mocno niedoskonała. Etap eksperymentowania z usługami, które włączasz do oferty na początku działalności powinieneś mieć już dawno za sobą. Powinieneś wiedzieć, na jakie usługi jest zapotrzebowanie i kto je zgłasza, zanim je zaoferujesz. Argumenty wykorzystywane w komunikacji, powinny być dawno ustalone. Wykorzystywana kolorystyka również. Twój problem ze stworzeniem plakatu jest pochodną braku dopracowanej strategii i planu działania.

Mamy w Polsce jeszcze bardzo małą świadomość biznesową. Już od ponad dwóch lat pracuję dla małych firm i chyba nie spotkałam jeszcze przedsiębiorstwa, które działałoby w oparciu o jakąkolwiek strategię. Nie mówię tu o opasłych księgach z planami na najbliższe 10 lat, ale o takiej podstawie jak określenie wizji strategicznej firmy. O strategii marketingowej już nie wspominając. Nie bez powodu ponad 30% nowo rejestrowanych w Polsce firm nie jest w stanie przetrwać dłużej niż rok, a około 75% nie przeżywa pięciu lat. W Europie Zachodniej przeżywalność nowych firm wynosi ok. 50% w horyzoncie 5 lat.

Kilka lat temu raporty PARP o stanie sektora MSP w Polsce często i gęsto wspominały o problemie braku planowania w małych firmach, upatrując w tym jednej z większych przeszkód ich rozwoju. I co? I prawie nic się z tym nie robi. Zamiast informować kandydatów na przedsiębiorców, szkolić ich, pomagać przygotowywać realistyczne biznes plany, wywala się kupę pieniędzy na przedsięwzięcia o małej szansie sukcesu. Szkoda.



Wyślij zaproszenie do