Łukasz S.

Łukasz S. Redaktor radiowy,
prasowy,
internetowy,
telewizyjny, PR-o...

Temat: Tajwańska Armia - sposób na promocję

Wracając do filmu - czyli Tajwanowi szykuje się wojna. Zabawa dla dużych chłopców, którzy chcą sobie postrzelać.
A wojsko to nie zabawa :-]Łukasz Smardzewski edytował(a) ten post dnia 09.10.09 o godzinie 15:34
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: Tajwańska Armia - sposób na promocję

Łukasz Kąkolecki:
Edyta G.:
PR jest "narzędziem" marketingu.

Hmmm... wiem, że to paskudny off top, ale co masz na myśli?
Narzędzie do kreowania wizerunku firmy.
Kamil Obrok

Kamil Obrok Event n Marketing

Temat: Tajwańska Armia - sposób na promocję

Łukasz Kąkolecki:
Dobrze. Jaka jest różnica między dobrym, spójnym w słowach, rzecznikiem prasowym a PR? BO trochę nie chwytam... zresztą w ogóle czasami mam wrażenie, że PR od marketingu różni się niewiele, wręcz niczym. Także ja poproszę od wyjaśnienie tej kwestii :-D

no generalnie rzecznik prasowy to jest osoba która ma za zadanie stałą współprace z mediami - i na ogół to media proszą rzecznika o wyjaśnienie

a PR to jest nieco bardziej wymagające stanowisko bo to ty zabiegasz o uwagę mediów a nie na odwrót. Załatwiając wywiady w gazetach monitorując na bieżąco co piszą o kliencie i generalnie kupe roboty od eventów aż po regularnie kampanie ( nie będę się rozpisywał bo ktoś kto ma w podpisie PR napisze że jestem gupii sie nie znam ;) )

tak więc różnica jest spora

P.S: rzecznik prasowy jest to osoba która lubi olewać media i zdaje jej się że to oni są dla niego ;)

w brifie był kiedyś cykl o najgorszych rzecznikach prasowych polecam - różnica sie klaruje jak na dłoń
Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: Tajwańska Armia - sposób na promocję

Kamil Obrok:
no generalnie (...)
Edyta G.:
Narzędzie do kreowania wizerunku firmy.

Okey, dzięki. Zamykam mój OT :-)

Następna dyskusja:

Austriacka armia - spot




Wyślij zaproszenie do