Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

Zapraszam

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

Co gdybym powiedział Ci, że możesz…
- Zacząć własny biznes w domu (lub gdziekolwiek jesteś)
- Wszystko czego potrzebujesz to komputer, dostęp do Internetu i trochę czasu
- Nie musisz z nikim rozmawiać przez telefon
- Nie musisz sprzedawać, ponieważ sprzedażą zajmie się system
- Wystarczy Ci od 2 do 4 godzin dziennie (oczywiście im więcej tym lepiej)
- … i możesz zarabiać od 500 do 1000 zł lub więcej
Ten biznes wcale nie jest tak skomplikowany… Poważnie.
Zobacz specjalną i darmową prezentacje dla zainteresowanych Kliknij tutajTen post został edytowany przez Autora dnia 10.03.15 o godzinie 22:42

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

Praca w reklamie to też sprzedaż swoich usług ;-)



Obrazek
Joanna Eligie

Joanna Eligie Rozwój osobisty

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

O tym, jak spełniać marzenia i pokonywać własne ograniczenia - już 30 kwietnia w Poznaniu: http://www.zyciebezograniczen.pl/?ppid=21733 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.03.2015 o godzinie 13:31 z tematu "Szkolenia i konferencje - 2014"
Krzysztof Szumski

Krzysztof Szumski Media Expert I
Marketing
Communication
Engineer I
Negotia...

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

Media & Marketing Coach
Trener Negocjacji Marketingowych, Psycholog.

Jestem Coachem, członkiem ICF oraz Izby Coachingu Specjalizuję się w obszarze Media & Marketing oraz Negocjacji.

Prowadzę

*Coaching kariery
*Business coaching
*Executive coaching
*Coaching negocjacji


Jako Coach pracuję przede wszystkim z kadrą managerską średniego i wyższego szczebla w obszarze mediów i marketingu (brand managerowie, dyrektorzy marketingu, key account managerowie). Prowadzę również coaching dla kadry zarządzającej, właścicieli firm w obszarach rozwoju, zarządzania i leadership. Pracuję także, z osobami przygotowujących się do negocjacji jak i będących już w procesie negocjacyjnym

Jako Trener, prowadzę szkolenia z obszarów negocjacji oraz specjalistyczne szkolenia z zakresu rynku mediowego oraz sztuki prezentacji i wystąpień publicznych.

Ponad 14 lat pracowałem w domach mediowych obsługując rynek B2B jako manager wyższego szczebla. Moimi głównymi obszarami zawodowymi były negocjacje kontraktów reklamowych, których skala opiewała na setki milionów złotych rocznie. Zarządzałem procesem planowania oraz zakupem kampanii reklamowych dla największych reklamodawców w Polsce (m.in.: L’Oréal, Reckitt Benckiser, Maspex, Totalizator Sportowy).

Pracę coachingową opieram na 5ciu fundamentach

DOŚWIADCZENIE.
Przez wiele lat pracowałem, jako manager wyższego szczebla w jednym z największych domów mediowych w Polsce, dzięki czemu mam wgląd i zrozumienie specyfiki pracy w marketingu, dużej korporacji oraz wyzwań stawianych w sektorze B2B.

WIEDZA.
Wiedzę z zakresu środowiska mediów, łączę z wiedzą i doświadczenieniem psychologicznym. Posiadam fakultety z terapii strategicznej- krótkoterminowej, neuropsychologii oraz ukończyłem dwuletnie studia podyplomowe w IPP.

NEGOCJACJE.
Spędziłem kilkaset godzin na spotkaniach B2B, gdzie negocjowałem kontrakty opiewające na setki milionów złotych. Dodatkowo moje doświadczenie jest poparte wiedzą zdobytą podczas specjalistycznych kursów z zakresu negocjacji.

SAMOROZWÓJ.
Systematycznie podnoszę moje kwalifikacje okołocoachingowe. Dzięki temu mogę świadczyć usługi na wysokim poziomie, które dopasowują się do dynamicznie zmieniających się realiów rynku.

ETYKA.
Pracuję zgodnie z wartościami i kodeksem etycznym ICF Global, co oznacza, że moje kompetencje, metodyka, narzędzia oraz standardy pracy są monitorowane i weryfikowane przez ICF Global oraz ICF Polska.

Zapraszam Cię na BEZPŁATNĄ sesję coachingową w Twoim biurze lub wybranej przez Ciebie lokalizacji, podczas której porozmawiamy o tym, co chcesz osiągnąć, jakie czekają Cię wyzwania oraz o tym, jak mogę Ci pomóc na Twojej drodze do sukcesu. Do zobaczenia!

Kontakt
Serdecznie zapraszam do kontaktu przez telefon, skype, maila.

biuro@KrzysztofSzumski.pl
http://KrzysztofSzumski.pl
kom 505 53 65 65


Obrazek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

Dołącz do bloku Strategic Marketing – opartego na założeniach programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji londyńskiego The Chartered Institute of Marketing:

• Kraków
• Warszawa
• Trójmiasto

Rozwiń umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, odkryj nowe możliwości, przełóż strategię na decyzję operacyjne w Twojej firmie, a w rezultacie zdobądź międzynarodowe kwalifikacje CIM.

Więcej info: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszamy.
Maciek Majkusiak

Maciek Majkusiak product manager,
biznes i marketing
internetowy,
emarketing

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

kolejne szkolenie e-marketing TRENDY

rozmawiamy o trendach rozwoju biznesu i sieci, przyszłości, zachowaniach, konsumentach, rynku internaktywnym.

Czy warto inwestować w mobile? czy reklama display jest jeszcze efektywna? czy projekty specjalne są efektywne czy lepiej stawiać na SEM?
link: bit.ly/1Ez2dI2


Obrazek
Krzysztof Śpiewla

Krzysztof Śpiewla PR Manager, Eura7,
Abanana

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

Dzień dobry. Zapraszam na czwartą edycję Internet ASAP, Kraków, 21-22 maja. Temat: "Komunikacja naprawdę zintegrowana". Prelegenci: Praktycy m. in. z Amrewstu i Maspeksu, gwiazdy - m.in. R. Kozielski.

Więcej: http://www.internetasap.pl

Dla zainteresowanych mam kilka kuponów na zniżkę 400 zł.

Zapraszam: krzysztof.spiewla@eura7.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

Szkolenie dla Kobiet 16.05 w Łodzi.

Wizerunek to Twoja marka. Już 16.05.2015 nauczysz się:
- ubierać i malować się jak kobieta biznesu,
- mówić i gestykulować jak ona,
- kreować swój biznesowy wizerunek w Internecie.

Wygląd zewnętrzny to potężne narzędzie komunikacji. Spójny przekaz dodaje autorytetu. Weź odpowiedzialność za swój wizerunek. To twoja najważniejsza wizytówka i przepustka do sukcesu. Spotkanie dla kobiet dbających o swój rozwój i nie bojących się realizacji marzeń.
CELE:
- Zwiększenie skuteczności w budowaniu relacji (nie tylko zawodowych),
- Dopracowanie wizerunku estetycznego i biznesowego,
- Omówienie sztuki autoprezentacji, panowania nad głosem i stresem,
- Opanowanie umiejętności zarządzania swoim wizerunkiem w Internecie.

FORMA SZKOLENIA
Bloki w formie mini wykładów, dyskusji, instruktażu, konsultacji i ćwiczeń.
1.GESTY kobiety pewnej siebie (50 minut).
2. GŁOS kobiety pewnej siebie – warsztat z technik mówienia. Jak mówimy pięciokrotnie ważniejsze od tego, co mówimy. (40 minut).
3. STRÓJ I MAKIJAŻ kobiety pewnej siebie - stylizacja biznesowa i estetyczna (90 minut).
4. ZDJĘCIE kobiety pewnej siebie - profesjonalna fotografia biznesowa. Zdjęcie osobistą wizytówką (50 minut).

CZAS TRWANIA: ok. 5 h
BILET: 120 zł brutto
W CENIE: szkolenie, dyplom, przerwa kawowa, usługa profesjonalnej fotografii biznesowej do wykorzystania w dogodnym terminie, zaproszenie na lekcję tańca do późniejszego wykorzystania.
Rezerwacja: eventydiamenty@gmail.com, 534 996 588
OPŁATA na nr konta: 36 1020 4580 0000 1602 0077 3697
Tytuł przelewu: Opłata za szkolenie 16.05.2015 "Kobieta pracująca..."

pełne info tu: Projektowanie Siebie

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

Kurs tworzenia stron w Wordpress – Warszawa – nowe terminy!

Z radością ogłaszamy, że w czerwcu odbędzie się pierwszy z cyklu Warsztat praktyczny z projektowania stron www z użyciem Wordpressa.

W trakcie kursu każdy będzie miał okazje samodzielnie (choć z pomocą prowadzącego) stworzyć własną stronę www pod unikalnym adresem.

Marzy Ci się start w świat marketingu internetowego? A może kieruje Tobą chęć pokazania światu portfolio Twoich prac? Czy też chcesz zrobić prezent przyjacielowi lub komuś z rodziny? Jeśli choć jedna z odpowiedzi brzmi "tak" to jest to na pewno kurs dla Ciebie! Co więcej wcale nie musisz znać się na programowaniu, czy umieć używać kodu HTML. Wystarczy znajomość komputera na poziomie Worda i już możesz poczuć wiatr w żaglach. Ahoj przygodo!

Proponujemy następujące terminy zajęć:

poniedziałki i czwartki od 18:00-21:00: 15, 18, 22, 25 czerwca
weekendy: 15:00 - 18:00 - 13, 14, 20, 21 czerwca
Każde zajęcia trwają 3 godziny, co w sumie daje 12 godzin nauki.
Warsztaty będą się odbywać w kameralnych grupach w przestrzeni pracy twórczej. Do uczestnictwa w kursie wymagany jest przenośny komputer, który należy ze sobą zabrać na warsztaty. Na miejscu zapewniamy dostęp do gniazdka elektrycznego i Internetu.

Więcej informacji o zaletach kursu, programie na stronie Organizatora: http://www.kursywawa.edu.pl/kurs-wordpress/

Bilety można zakupić poprzez stronę Kursy Wawa:
http://www.kursywawa.edu.pl/wordpress/kurs-sam-zrobie-...
lub bezpośrednio przez Evenea:
http://kurs-www.evenea.pl/

Pierwsze 2 osoby w każdym mają możliwość zakupu biletu z 10% zniżką!
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Ceny transferowe i dokumentacja podatkowa – nowe regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2015 r. - Szkolenie wyjazdowe
Gdańsk, 10-12.06.2015r.

Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 1050 zł

Prognozowanie i analizy płynności finansowej
Katowice 09-10.06.2015r.

Rozliczenia krajowych i zagranicznych podróży służbowych. Rozliczanie, dokumentacja, składki ZUS i podatek
Gdańsk, 10.06.2015r.

Ceny transferowe i dokumentacja podatkowa – nowe regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2015 r.
Wrocław, 17-18.06.2015r.

Cash flow - Rachunek przepływów środków pieniężnych - warsztaty
Warszawa, 23.06.2015r.

Samochody w działalności gospodarczej przedsiębiorców w podatkach - VAT, CIT i PIT
Warszawa, 23.06.2015r.

Różnice kursowe i transakcje walutowe – aspekty podatkowe i bilansowe na rok 2015 - jednodniowe warsztaty praktyczne
Warszawa, 24.06.2015r.

SZKOLENIA WYJAZDOWE !

Letnie warsztaty z MS Excel z elementami VISUAL BASIC
Gdynia, Hotel Nadmorski, 08-10.07.2015r.
Istnieje możliwość uczestnictwa w szkoleniu bez zakwaterowania, cena w takim wypadku wynosi 1050 zł
Osobom z własnym komputerem przysługuje zniżka 100 zł

Letni przegląd podatkowy 2015 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Sopot, Villa Baltica, 15-17.07.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 950 zł

Letnie warsztaty rozliczania płac i zasiłków - urlopy, inne nieobecności, potrącenia komornicze i korekty na liście płac
Sopot, Villa Baltica, 15-17.07.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 950 zł

Restrukturyzacja grup kapitałowych – wybrane aspekty prawne, podatkowe i bilansowe
Sopot, Villa Baltica, 15-17.07.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 950 zł

Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych na Cyprze
Cypr, Larnaka, Hotel Palm Beach, 26.07-03.08.2015r.
Cena specjalna 4799 zł + VAT, cena obowiązuje do 10 czerwca 2015

[url= http://www.russellbedford.pl/pl/glowna/uslugi/szkoleni...] Letnie warsztaty międzynarodowe planowanie podatkowe na Cyprze [/url]
Cypr, Larnaka, Hotel Palm Beach, 26.07-03.08.2015r.
Cena specjalna 4799 zł + VAT, cena obowiązuje do 10 czerwca 2015

[url= http://www.russellbedford.pl/pl/glowna/uslugi/szkoleni...] Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych [/url]
Zakopane, Hotel Litwor, 17-19.08.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 1050 zł

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02

e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

Szkolenie dla kobiet. Projektowanie siebie część II.
Jeszcze ciekawsza tematyka, nowi partnerzy, więcej nagród.
28.06 o 12:00, Łódź, ul. Piłsudskiego 135
Personal Headshot i Eventy Diamenty

Szczegóły i zgłoszenia - kliknij
Sandra Bursztyn

Sandra Bursztyn Sprzedawca, Akacia
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

Konferencja Innowacje w Edukacji oraz Targi Innowacji 2015 odbędą się w Gdyni w dniach 21-23 sierpnia. Wejście bezpłatne :)

Więcej: http://gdyniagamefestival.com

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

[img]
Obrazek
[\img]
Anna Kaźmierczyk

Anna Kaźmierczyk SPECJALISTA DS.
CONTROLLINGU,
McCormick Polska
S.A.

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

oja siostra sie własnie zastanawiała nad tym szkoleniem skuteczna sprzedaż w Katowicach, ale własnei nie wiem czy aby na pewno warto. tyle teraz takich szkoleń, a jedno nie równe drugiemu i nie wiadomo na co się trafi tak na prawdę. Szkoda, ze nie ma podane, kto prowadzi te szkolenia, bo jakby była podana osob, to już możan szukać opinii na ten temat.
Arkadiusz Bednarski

Arkadiusz Bednarski Trener sprzedaży i
rozwoju osobistego,
Szkolenia
sprzedaż...

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

Pewnego razu był sobie człowiek, ukończył liceum, zaczął pracę, studiował zaocznie, mieszkał w domu rodzinnym, z czasem wynajął pokój. Zarabiał 1,5k. W tygodniu pracował, w weekendy balował, zanim się nie obejrzał studia minęły (których nie ukończył), pracę kilka razy zmieniał, kupił używany, złomowaty samochód. Minęło 10 lat. Żył w iluzji, żył nieświadomie, nie miał kontroli. Wiele razy pytał sam siebie „czy moje życie naprawdę musi tak wyglądać?”. Patrzył na innych i im zazdrościł, próby oszczędzania kończyły się fiaskiem, gdyż zawsze coś wyskakiwało, na co trzeba było wydać. Powoli coś w nim rosło, jakaś myśl, jakaś idea. Czuł, że nastąpi zmiana, nie wiedział, czy jest na nią gotowy, ale postanowił zaryzykować i powoli zaczął inwestować w swój rozwój. Zaczął wytyczać sobie cele, nauczył się formułować swoje myśli i potrzeby w sposób zrozumiały dla otoczenia, a otoczenia zaczęło odpowiadać w sposób zrozumiały dla niego. Wygrał ze swoim lenistwem, po tym walka ze światem stała się zabawą…

Seminarium szkoleniowe SEKRET MISTRZA SPRZEDAŻY (http://sms.arkadiuszbednarski.pl/) również dla Ciebie może być pierwszym krokiem na drodze do sukcesu. Nie daj wmówić sobie, że jest jak jest, bo takie jest życie! Poznasz zasady komunikacji biznesowej, poznasz metody rozpoznawania potrzeb u klientów i zwiększysz sprzedaż, zadbasz o dobre relacje z ludźmi w oparciu o dialog, w którym obydwie strony komunikują swoje potrzeby i dogadują się. Program seminarium szkoleniowego SMS, a jest to już III edycja, poprowadzi Cię przez świat sprzedaży i pomoże w odzyskaniu i utrzymaniu kontroli nad procesem sprzedaży.

Zapraszam na całodniowe seminarium szkoleniowe SEKRET MISTRZA SPRZEDAŻY III, które odbędzie się w Warszawie w dniu 28.08.2015.


Obrazek

Koszt uczestnictwa jedynie 125 zł (seminarium dofinansowane 75%, zniżna z 499 zł). Rejestracja odbywa się poprzez stronę http://sms.arkadiuszbednarski.pl.

RELACJA VIDEO Z I EDYJI: https://www.youtube.com/watch?v=2DLGKTKRAEk

Pozdrawiam,
Arkadiusz Bednarski
http://arkadiuszbednarski.pl
Janusz Drozd

Janusz Drozd sprzątaczka, Esset

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

Arkadiusz B.:
Pewnego razu był sobie człowiek, ukończył liceum, zaczął ....

Nie ma to jak pozmyślać historyjkę + nazwać siebie trenerem i trzepać kasiorę za bzdety, które można poczytać w domowym zaciszu...
TO SIĘ NAZYWA POMYŁ NA BIZNES
Karina K.

Karina K. Project Manager,
Leance Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje 2015


Obrazek


Centrum Wiedzy Prawno-Gospodarczej oraz TML - Kancelaria Gruszecki, serdecznie zaprasza na szkolenie:

WYBRANE ASPEKTY PRAWNE DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy przedstawicieli i pracowników:

- działów marketingu;
- branży reklamowej;
- konsultingów biznesowych i doradczych realizujących projekty marketingowe;
- mikro- i małych przedsiębiorców zaangażowanych w działania marketingowe;
- project managerów

Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział jak w sposób zgodny z prawem:

1. Nabywać prawa do korzystania oraz korzystać z utworów (np. zdjęć, grafik, tekstów, filmów).
2. Prowadzić marketing bezpośredni (e-mail marketing, marketing telefoniczny).
3. Zbierać i pracować na danych osobowych, a także tworzyć bazy danych.
4. Prowadzić marketing produktów sensytywnych (np. napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe);
5. Organizować konkursy.
6. Wybrać odpowiedni model prowadzenia działalności w sieci.

*******************************************
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

Część I (czas trwania: 2,30 h)

1. Kategorie naruszeń praw osób trzecich oraz przepisów obowiązującego prawa jakie można popełnić w ramach działalności marketingowej (wprowadzenie);
2. Prawo autorskie – zakres poruszonych na szkoleniu zagadnień: zakres praw autorskich, dozwolony użytek publiczny i prywatny, licencje Creative Commons.
3. Naruszenie prawa ochronnego na znak towarowy.
4. Prawo do wizerunku.

Przerwa kawowa (15 minut)

Część II (czas trwania: 3h)

5. Ochrona danych osobowych – zakres poruszonych na szkoleniu zagadnień: zbiory danych osobowych, ABI, przetwarzanie danych osobowych, umowy B2B, aplikace mobilne.
6. Umowy dotyczące baz danych.
7. Dopuszczalność określonych działań marketingowych (SMS, MMS, mailing, marketing telefoniczny, automatyczne systemy wywołujące), w tym omówienie nowych przepisów.
8. Treść oświadczeń klientów jakie powinny być składane przedsiębiorcy wykorzystującemu dane osobowe w celach marketingowych.

Lunch (30 minut)

9. Reklama produktów sensytywnych.
10. Status podmiotu zarządzającego stroną/kontem FCB/fanpage/profilem – czy i kto jest odpowiedzialny za treści zawarte w ramach jego zasobów teleinformatycznych.

- content provider czy host provider – wybór właściwego modelu;
- content provider czy host provider – orzecznictwo.

11. Prawo konsumentów – wprowadzenie.

12. Dyskusja i podsumowanie.

*******************************************
TRENER:

radca prawny Paweł Gruszecki – założyciel i partner w TML – Kancelaria Gruszecki (Technology & Media Law). Ekspert w zakresie prawa telekomunikacyjnego, prawa ochrony konsumentów, prawa mediów, prawa ochrony konkurencji oraz prawa autorskiego.

*******************************************

CENA szkolenia*: 350 złotych/os.

Od powyższej ceny przysługują Państwu następujące rabaty:

- dla każdego 2-go i następnych uczestników szkolenia z tej samej firmy lub instytucji oferujemy zniżkę w wysokości 10% opłaty za szkolenie;
-- uczestnik wyrażający zgodę na zapisanie się do Newslettera CWPG może pomniejszyć opłatę za szkolenie o 5%

Powyższe zniżki sumują się.

*Szkolenia organizowane przez CWPG są zwolnione z podatku VAT.

Cena szkolenia zawiera:

- uczestnictwo w szkoleniu;
- materiały poszkoleniowe;
- certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu;
- przerwę kawową oraz lunchową

*******************************************

Celem zapoznania się ze szczegółowym programem szkolenia oraz rejestracją ON-LINE zapraszamy na naszą stronę: http://www.cwpg.com.pl/wszystkie-szkolenia, do kontaktu telefonicznego bądź e-mailowego.

Karina Kozłowska,
Project Manager
tel.: 532-970-236
e-mail: karina.kozlowska@cwpg.com.pl
https://www.facebook.com/cwpgpl
Karina K.

Karina K. Project Manager,
Leance Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia i konferencje 2015


Obrazek


Centrum Wiedzy Prawno-Gospodarczej oraz TML - Kancelaria Gruszecki, serdecznie zaprasza na szkolenie, które odbędzie się w Krakowie:

WYBRANE ASPEKTY PRAWNE DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy przedstawicieli i pracowników:

- działów marketingu;
- branży reklamowej;
- konsultingów biznesowych i doradczych realizujących projekty marketingowe;
- mikro- i małych przedsiębiorców zaangażowanych w działania marketingowe;
- project managerów

Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział jak w sposób zgodny z prawem:

1. Nabywać prawa do korzystania oraz korzystać z utworów (np. zdjęć, grafik, tekstów, filmów).
2. Prowadzić marketing bezpośredni (e-mail marketing, marketing telefoniczny).
3. Zbierać i pracować na danych osobowych, a także tworzyć bazy danych.
4. Prowadzić marketing produktów sensytywnych (np. napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe);
5. Organizować konkursy.
6. Wybrać odpowiedni model prowadzenia działalności w sieci.

*******************************************
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

Część I (czas trwania: 2,30 h)

1. Kategorie naruszeń praw osób trzecich oraz przepisów obowiązującego prawa jakie można popełnić w ramach działalności marketingowej (wprowadzenie);
2. Prawo autorskie – zakres poruszonych na szkoleniu zagadnień: zakres praw autorskich, dozwolony użytek publiczny i prywatny, licencje Creative Commons.
3. Naruszenie prawa ochronnego na znak towarowy.
4. Prawo do wizerunku.

Przerwa kawowa (15 minut)

Część II (czas trwania: 3h)

5. Ochrona danych osobowych – zakres poruszonych na szkoleniu zagadnień: zbiory danych osobowych, ABI, przetwarzanie danych osobowych, umowy B2B, aplikace mobilne.
6. Umowy dotyczące baz danych.
7. Dopuszczalność określonych działań marketingowych (SMS, MMS, mailing, marketing telefoniczny, automatyczne systemy wywołujące), w tym omówienie nowych przepisów.
8. Treść oświadczeń klientów jakie powinny być składane przedsiębiorcy wykorzystującemu dane osobowe w celach marketingowych.

Lunch (30 minut)

9. Reklama produktów sensytywnych.
10. Status podmiotu zarządzającego stroną/kontem FCB/fanpage/profilem – czy i kto jest odpowiedzialny za treści zawarte w ramach jego zasobów teleinformatycznych.

- content provider czy host provider – wybór właściwego modelu;
- content provider czy host provider – orzecznictwo.

11. Prawo konsumentów – wprowadzenie.

12. Dyskusja i podsumowanie.

*******************************************
TRENER:

radca prawny Paweł Gruszecki – założyciel i partner w TML – Kancelaria Gruszecki (Technology & Media Law). Ekspert w zakresie prawa telekomunikacyjnego, prawa ochrony konsumentów, prawa mediów, prawa ochrony konkurencji oraz prawa autorskiego.

*******************************************

CENA szkolenia*: 350 złotych/os.

Od powyższej ceny przysługują Państwu następujące rabaty:

- dla każdego 2-go i następnych uczestników szkolenia z tej samej firmy lub instytucji oferujemy zniżkę w wysokości 10% opłaty za szkolenie;
- uczestnik wyrażający zgodę na zapisanie się do Newslettera CWPG może pomniejszyć opłatę za szkolenie o 5%

Powyższe zniżki sumują się.

*Szkolenia organizowane przez CWPG są zwolnione z podatku VAT.

Cena szkolenia zawiera:

- uczestnictwo w szkoleniu;
- materiały poszkoleniowe;
- certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu;
- przerwę kawową oraz lunchową

*******************************************

Celem zapoznania się ze szczegółowym programem szkolenia oraz rejestracją ON-LINE zapraszamy na naszą stronę: http://www.cwpg.com.pl/wszystkie-szkolenia, do kontaktu telefonicznego bądź e-mailowego.

Karina Kozłowska,
Project Manager
tel.: 532-970-236
e-mail: karina.kozlowska@cwpg.com.pl
https://www.facebook.com/events/1684994591736490
Mateusz Stempak

Mateusz Stempak młodszy specjalista
ds. marketingu,
Bonnier Business
Polska

Temat: Szkolenia i konferencje 2015

Jak osiągnąć synergię w sprzedaży?

Obrazek

Konferencja Omnichannel Commerce, 26 listopada 2015, Warszawa, Hotel Polonia Palace
Nastał czas, kiedy wymagania konsumentów wyprzedzają aktualną ofertę wielu firm w zakresie sprzedaży produktów i usług. Podczas gdy sprzedawcy i marketingowcy głowią się nad tym, które z kanałów sprzedaży rozwijać, dla klientów liczy się już nie tylko „gdzie”, ale także „jak” realizują swoje decyzje zakupowe. Płynne przenikanie się nowoczesnych i tradycyjnych kanałów sprzedaży, spójność przedstawianych danych i przebiegająca bez zakłóceń, spersonalizowana komunikacja to czynniki, które składają się na omnikanałowość i dają ogromną przewagę w walce o konsumentów.
Wszystkich odpowiadających w firmach za rozwój biznesu, sprzedaż, marketing i relacje z klientem, którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości, zapraszamy do udziału w Konferencji Omnichannel Commerce.

Podczas spotkania z ekspertami m.in:
• pokażemy Ci, jaką metodykę zastosować, aby, krok po kroku, wdrożyć wizję omnichannel na poziomie zarządzania organizacją
• podpowiemy rozwiązania, które mogą doprowadzić do 250% wzrostu sprzedaży w kanałach internetowych
• wyjaśnimy, jak optymalnie wykorzystać potencjał omnichannel do zwiększenia sprzedaży in-store
• odpowiemy na pytanie, kim są cyfrowi emigranci oraz cyfrowi autochtoni i jak możesz się z nimi komunikować
• pomożemy wykreować niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, dzięki holistycznemu podejściu do customer experience
• powiemy, które branże charakteryzuje silny efekt ROPO i jak to wykorzystać w planowaniu strategii marketingowych i sprzedażowych
• zaprezentujemy przykłady skutecznej implementacji omnichannel na rynku polskim, niemieckim i belgijskim
• wspólnie z ekspertami zastanowimy się w co inwestować, co praktykować i jak to rozwijać, aby osiągnąć znaczny wzrost zysków, dzięki wszechkanałowej strategii

Wśród prelegentów m. in.:
• Marek Cynowski, Pełnomocnik ds. e-commerce, Poczta Polska
• Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu, Sklepy KOMFORT S.A.
• Michał Jaworski , Dyrektor ds. e-commerce, Rainbow Tours S.A.
• dr Marian J. Kostecki, Omnichannel R&D w e-point SA; Partner Zarządzający MasterPlan
• Dimitri Leemans, Współzałożyciel, Hedera Consulting
• Bogdan Maksymiec, Marketing Manager, Tchibo
• Łukasz Opoka, Senior Project Manager, Digital Strategy, Commerzbank
• Paweł Trocki, Dyrektor Sprzedaży Produktów Innowacyjnych, Euronet Polska
• Monika Urbaniak, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Departament Wsparcia Sieci Sprzedaży i Zarządzania Jakością, Raiffeisen Polbank

Cena: 1295 zł netto
Zapraszamy do obserwowania nas na LinkedIn

Masz pytanie? Zadzwoń, bądź napisz e-maila!
T: +48 22 333 9761
e-mail: konferencje@pb.pl
WWW: http://konferencje.pb.pl/konferencja/923,omnichannel-c...

Następna dyskusja:

2016 Zaproszenia na szkolen...




Wyślij zaproszenie do