Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
Intensywne treningi umiejętności sprzedażowychCele
- Doskonalenie skuteczności i umiejętności w procesie sprzedaży
- Eliminowanie ograniczających oraz budowanie wspierających nawyków
sprzedażowych
- Trenowanie konkretnych strategii i taktyk handlowych
- Podniesienie efektywności sprzedaży
Korzyści
- Rozwój umiejętności poprzez doświadczanie
- Rozwijanie sposobów efektywnej współpracy z klientem
- Intensywne ćwiczenie konkretnych umiejętności występujących w procesie sprzedaży
- Wyeliminowanie błędów i podniesienie skuteczności
Do kogo kierowane jest szkolenie?
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą wytrenować konkretne umiejętności sprzedażowe. Szkolenie polecamy wszystkim osobom, które w zakresie swoich obowiązków mają kontakty z ważnymi dla firmy klientami. Sprzedawcy z doświadczeniem znajdą aktualizację i inspirację, a początkujący będą mogli uporządkować swoje oczekiwania i wyobrażenia.
Program
Każdy trening skoncentrowany jest na doskonaleniu wybranych umiejętności.
Trening 1 – Rola przygotowania i autoprezentacji w sprzedaży
Trening 2 – Akwizycja- pokonywanie barier, aspekty praktyczne
Trening 3 – Skuteczna prezentacja produktu
Trening 4 – Rozpoznawanie potrzeb
Trening 5 – Reagowanie na obiekcje, wymówki i zastrzeżenia
Trening 6 – Techniki argumentowania
Trening 7 – Budowanie długoterminowych relacji
Na czym polegają treningi?
Nasza propozycja wychodzi naprzeciw potrzebie tworzenia nowych oraz trenowania już posiadanych umiejętności.
Poszczególne treningi są skoncentrowane na doskonaleniu określonych (jednej lub dwóch) umiejętności. Każdy trening trwa 4 godziny, w związku z tym uczestnictwo wymaga mniejszego zaangażowania czasowego i finansowego niż udział w dwudniowym szkoleniu, a równocześnie wymaga podobnej aktywności skoncentrowanej w krótszym czasie. Uczestnicy mogą wybrać spośród 7 treningów, co pozwala na precyzyjne dopasowanie zakresu rozwoju wybranych umiejętności do indywidualnych, realnych potrzeb i możliwości.
Każdy trening rozpoczynamy od krótkiego przypomnienia istoty danej kompetencji i związanych z nią technik. Na tej bazie przechodzimy do ćwiczenia wybranej umiejętności w mniejszych zespołach. Po krótkim omówieniu pierwszego doświadczenia przystępujemy do ćwiczeń w bardziej rozbudowanych i wymagających sytuacjach, w których uczestnicy korzystają z umiejętności wcześniej przećwiczonych. Spotkanie kończymy sesją informacji zwrotnej.
Oferta last minute:
Koszt jednego treningu dla osób zapisujących się na szkolenie prywatnie wynosi 208 PLN + 23% VAT.
Opiekun Klienta:
Patrycja Herda-Niszcz
patrycja.herda-niszcz@pl.ey.com
tel. +48 22 579 82 64
Tomasz
Słodki
dziennikarz,
redaktor naczelny
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
Aparat cyfrowy, telefon komórkowy, a może kamera? Czym nagrać dobre wideo, aby promować nasze produkty lub usługi, co zrobić, żeby nie wstydzić się filmu wrzuconego na YouTube? Wystarczy pomysł, kilka umiejętności, proste oświetlenie i mikrofon, a sukces naszych filmów będziemy mieli jak w banku.Sukces internetowego programu Łukasza Jakóbiaka – 20m2 Łukasza – jasno pokazuje, że urządzenie, którym wideo nagrywamy nie ma znaczenia. Istotny jest pomysł, ciekawy montaż, oraz światło, któym oświetlając plan zdjęciowy, możemy zdziałać cuda.
Niemal każde urządzenie nagrywa wideo w wysokiej rozdzielczości (HD), zatem dlaczego tak wiele filmów nie da się obejrzeć? Winą jest kadrowanie, oświetlanie, udźwiękowienie i wreszcie montaż. Jeśli nauczymy się poprawnie ustawiać nasz film, na pewno statystyki długości oglądalności się wydłużą.
Czego potrzebujemy:
1. Statywu, na którym ustawimy nasz telefon, aparat lub kamerę. Odradzam nagrywanie z ręki, aby zrobić stabilne ujęcia, trzeba mieć dobrze wyćwiczoną rękę. Statyw na pewno ustabilizuje nasze ujęcia.
2. Światła – możemy wykorzystać lampkę biurkowa, lub specjalne, filmowe oświetlenie. NIe wydamy na nie więcej niż 100-300 zł.
3. Mikrofon – najistotniejsza część nagrania – co z tego, że będziemy mieli ładny obraz, kiedy nie będzie nas słychać.
4. Muzyka i montaż – bez niej nasze wideo będzie zwykłe i nudne. Musimy zadbać o ciekawy, dynamiczny montaż, w którym muzyką zbudujemy atmosferę.
Jeśli spełnimy te cztery warunki, na pewno nasze wideo będzie wyglądało dużo lepiej, a i jakość będzie zdecydowanie lepsza. To wszystko przełoży się nie tylko na oglądalność, ale również sprzedaż naszych produktów lub usług.
Kursy i szkolenia związane z wideo mogą kosztować nawet kilka tysięcy złotych, można znaleźć w sieci wiele bezpłatnych tutorialów lub porad, albo wziąć udział w bezpłatnym kursie 9. kroków do wideo, które dostępne jest pod tym adresem: http://skutecznyprogramrozwoju.pl/szkolenie.
Tomasz Słodki Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 12.04.2014 o godzinie 11:59 z tematu "Czym nagrywać filmy do wideo marketingu?"
Agnieszka
Poźniak
doktor nauk
humanistycznych UJ,
antropolożka
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
11 Muz Innowacje w Kulturze zaprasza wszystkich pracowników instytucji, których działalność skierowana jest do publiczności na warsztaty:Budowanie publiczności jako strategia marketingowa. Warsztaty w oparciu o model brytyjski.
Bazujemy na brytyjskiej koncepcji budowania publiczności. To podtrzymywanie relacji z dotychczasową publicznością oraz docieranie do nowych odbiorców. Ten „marketing sztuki”, nie skupia się na „sprzedaży wydarzeń”, ale aktywizuje społeczność wokół działań organizacji. Dlaczego zwrócenie uwagi na publiczność, jej zainteresowania i potrzeby jest tak ważne?
KONCEPCJA BUDOWANIA PUBLICZNOŚCI:
Idea budowania publiczności polega na zwróceniu szczególnej uwagi na ludzi. W procesie tworzenia programów artystycznych bierze pod uwagę ich zdanie, preferencje i potrzeby. Odbiorca w tej koncepcji nie jest biernym słuchaczem, lecz czynnie uczestniczy w całym procesie artystycznym.
Takie - szerokie - spojrzenie na publiczność pomaga usprawnić pracę i sprawia, że organizacja staje się bardziej przyjazna dla odwiedzających. Dbanie o dobre relacje z widzami jest jedną z kluczowych funkcji budowania publiczności. W procesie tym bardzo istotnym czynnikiem jest przeprowadzanie badań mających na celu poznanie opinii odbiorców. Gdyż również oni – odbiorcy – powinni mieć wpływ na tworzenie programu artystycznego.
Zapraszamy na warsztaty podczas których:
• Scharakteryzujesz odbiorcę Twoich działań, który równocześnie jest konsumentem dóbr kultury.
• Poznasz jego potrzeby i dowiesz się jak im sprostać.
• Nauczysz się jak stworzyć atrakcyjny program dbając o potrzeby swojego odbiorcy.
• Nauczysz się jak zaplanować i wdrożyć odpowiednie działania promocyjne
• Opracujesz strategię procesu komunikacji z publicznością, wykorzystując narzędzia marketingowe i promocyjne.
KORZYŚCI - Uczestnicy:
• wypracują charakterystykę własnego odbiorcy oraz określą jakie ma potrzeby
• nauczą się szerokiego spojrzenia na publiczność
• opracują podstawę programową (artystyczną), która odpowiada potrzebom instytucji
• wypracują strategie budowania relacji z publicznością
• nauczą się prowadzenia badań opinii odbiorców i tworzenia oferty pod kątem ich potrzeb
• nauczą się przeprowadzania ewaluacji i tworzenia planu promocji
Budowanie publiczności łączy wiedzę i praktykę z wielu dziedzin – m.in. PR, promocji i marketingu, edukacji i psychologii, animacji kultury, programowania sztuki, socjologii, zarządzania, obsługi klienta, statystyki.
PROGRAM
1. Dzień pierwszy
Charakterystyka odbiorcy, uczestnika form kultury i sztuki
Koncepcja Audience development – budowanie publiczności
Badanie potrzeb publiczności - analiza potrzeb
Misja, wizja instytucji kultury
Narzędzia komunikacji: przegląd
Przegląd strategii komunikacji
Językowe narzędzia oddziaływania – perswazja
2. Dzień drugi
Wygłaszanie komunikatu
Opracowanie strategii budowania publiczności
Wdrożenie strategii – zarządzanie strategią
Czas trwania: 16 godzin rozłożone na 2 dni od 900 do 1700
Wielkość grupy: 7 - 10 osób
Terminy:
16-17.07.2014 r. (śr.-czw.)
01-02.09.2014 r. (pn.-wt.)
18-19.10.2014 r. (sob.-nd.)
29-30.11.2014 r. (sob.-nd.)
Metody: case study, praca w grupach, prezentacja, dyskusja moderowana,
Inwestycja: 500 zł za osobę
425 zł za osobę, gdy delegowanych na szkolenie jest kilku pracowników tej samej instytucji
Trenerka: Karolina Mikołajczak. Z wykształcenia pedagog. Specjalizuje się w projektowaniu szkoleń, analizie potrzeb szkoleniowych i wytyczaniu celów. Prowadzi również warsztaty w zakresie komunikacji, wystąpień publicznych i budowania relacji międzyludzkich. Kompetencje i umiejętności z zakresu terapii Gestalt, NLP oraz technik teatralnych pozwalają jej budować innowacyjne warsztaty, rozwijające indywidualne predyspozycje uczestników. Zasadą jej szkoleń jest dążenie do rezultatów i trwałych zmian.
Zapisy: Alicja Kotlarek-Zielewska
tel: (42)298 82 16
tel: 535 044 488
mail: a.kotlarek@11muz.pl
Miejsce: 11 Muz Innowacje w Kulturze, Łódź, ul. Piramowicza 11/13.
konto usunięte
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
bardzo lubię uczęszczać na różne szkoleniahttp://www.drsprzedaz.pl
Agnieszka
B.
Manager, Pensjonat
Sekuła***
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
Witam.Chciałabym polecić Pensjonat Sekuła*** w Bukowinie Tatrzańskiej jako miejsce do organizowania szkoleń oraz spotkań biznesowych , integracyjnych ( do 50 osób). Idealne usytuowanie obiektu zapewnia komfort podczas pobytu a profesjonalnie przygotowane zaplecze szkoleniowe umożliwi bezproblemowe zorganizowanie pobytu grupowego.
Tylko u nas...odpoczywając na wygodnym łóżku...możesz podziwiać Panoramę Tatr Wysokich...planować wykład...szkolenie.
Szczegóły na stronie. www .pensjonatsekula.pl
Pozdrawiam i zapraszam....
Agnieszka Bogusiak
+48 530 950 477
rezerwacje-grupowe@pensjonatsekula.pl
konto usunięte
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
Inbound Marketing Forum15-16 września W-wa
http://inboundmarketing.nf.pl/
Katarzyna
Rejdych
Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
Ciekawe szkolenia prowadzone przez praktyków biznesu. Znajdź coś dla siebie w Twoim mieście. Zapraszam do zapoznania się z ofertą :) http://bit.ly/1pMmwJakonto usunięte
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
Szanowni Państwo,Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w
INBOUND MARKETING FORUM
15-16 września 2014r. W-wa
Podczas Konferencji dowiedzą się Państwo jakie są najlepsze praktyki dotyczące tworzenia contentu marketingowego, generowania leadów sprzedażowych, wykorzystania różnych kanałów kontaktu z klientem oraz pomiaru efektywności zastosowanych rozwiązań. Do współpracy podczas konferencji zaprosiliśmy ekspertów, którzy powiedzą jakie są najlepsze praktyki dotyczące tworzenia contentu marketingowego, generowania leadów sprzedażowych, wykorzystania różnych kanałów kontaktu z klientem oraz pomiaru efektywności zastosowanych rozwiązań
16 września zapraszamy na praktyczne warsztaty:
-Tworzenie contentu - Mikołaj Winkiel Brand24
-Generowanie sprzedaży przy pomocy narzędzi inbound marketingu - Anna Robotycka, Piotr Krauschar
Szczegóły pod adresem http://inboundmarketing.nf.pl/
OFERTA SPECJALNA NA HASŁO NOWOCZESNA FIRMA!!!
TRANSMISJA ONLINE:
Istnieje możliwość udziału w konferencji na odległość, dzięki bezpośredniej i interaktywnej transmisji online. Decydując się na taką formę udziału, otrzymujecie Państwo komplet prezentacji wszystkich Prelegentów, bezpośrednią transmisję wszystkich wykładów i ćwiczeń, a także możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym – poprzez forum obsługiwane przez moderatora. Transmisja online to możliwość udziału w warsztatach bez konieczność podróżowania – szczególnie polecamy takie rozwiązanie dla osób pracujących w dużej odległości od Warszawy. Zaletą jest również dużo niższy koszt!!!
http://digitalknowledge.pl/inboundmarketing/
Katarzyna
Rejdych
Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
Dwie osoby: Nick Vujicic i Anthony RobbinsGdzie: w Poznaniu
Kiedy: wiosna 2015
Co oferują: dużą dawkę pozytywnej energii, motywacji, morze wiedzy i łącznie 50 tys. osób na dwóch eventach,
Więcej szczegółów: http://bit.ly/TonyRobbinsInPoland
Polecam Katarzyna Rejdych
Paweł
Kosiarz
Szukam ciekawych
wyzwań a w
międzyczasie pracuje
dla fabr...
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
MKCommunications wraz z IMAGINE zapraszają na urodzinową #10 edycję Marketing Meeting Łódź. Urodziny będą wyjątkowe, gdyż oprócz prelekcji chcemy Was zaprosić na warsztaty.Proponujemy Wam udział w jednym z 3 warsztatów:
1. "Organizacja pracy w dobie nowych mediów" - prowadzić będą Patrycja Longawa oraz Tomasz Pawłowski ( Zgorzkniały Copywriter) z Content Plate - Klub Dom (ul.Piotrkowska 138/140, Łódź) od godz. 15.30-17.30;
2. "Najnowsze trendy w web design - praktyczne wykorzystanie" - prowadzić będzie Filip Iwański z Imagine - 6. Dzielnica (ul. Piotrkowska 102, II Piętro, Łódź) od godz. 15.00-16.45;
3. "Komunikacja niewerbalna" - prowadzić będzie Małgorzata Kosiarz z MK Communications - 6. Dzielnica (ul. Piotrkowska 102, II Piętro, Łódź) od godz. 15.00-16.45.
Na każdy z warsztatów obowiązuje limit miejsc (maks. 15 osób na 1 warsztat), tak więc kto pierwszy ten lepszy! Zapisy trwają do 14 września !
Rejestracja na warsztaty http://mkcommunications.pl/Marketing_Meeting.html
Po warsztatach (około 18:00) zapraszamy do Klubu DOM na prelekcje, tort urodzinowy i inne atrakcje wieczoru ;) o tym co planujemy dla Was dowiecie się już wkrótce.
Podczas urodzinowego spotkania naszymi gośćmi będą:
1. Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play opowie o hejterach - "Hejterzy moi kochani..."
2. Natalia Zawadzka z kalcelarii Lubasz & Wspólnicy o aspektach prawnych w reklamie
Więcej szczegółów na http://mkcommunications.pl/Urodzinowy_Marketing_Meetin... lub https://www.facebook.com/lodzMMTen post został edytowany przez Autora dnia 09.09.14 o godzinie 20:04
Magdalena
D.
Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
W ramach IV Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Cityboard Media organizuje panel dyskusyjny "Skuteczna komunikacja sposobem na wysoki zwrot z inwestycji".Umiejętność skutecznego komunikowania jest zdolnością niezbędną w biznesie, na którą wpływa wiele czynników. Zaryzykujemy tezę, że skuteczna komunikacja jest również sposobem na wysoki zwrot z inwestycji. Udowodnimy, że umysł konsumenta można kształtować tak, aby zwiększyć sukces firmy. Podczas panelu nie zabraknie także dyskusji o reklamie jako elemencie komunikacji marketingowej.
Zaproszeni eksperci:
- Prof. Andrzej Falkowski, Wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie,
- Andrzej Grudziński, Dyrektor Zarządzający w Cityboard Media,
- Grażyna Skarżyńska, Wykładowca Szkoły Strategii Marki SAR, wieloletni członek komitetu EFFIE - aktualnie juror konkursu EFFIE, członek Zarządu Rady Reklamy, członek Klubu Strategów SAR,
- Marcin Wojda, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów w Cityboard Media.
Moderator:
Danuta Podgórska, PR Manager w Cityboard Media
Głównymi Patronami Medialnymi IV EKMŚP są: Radio TOK FM, Polska Agencja Prasowa, Dziennik Zachodni, Europerspektywy, portal Biznes.pl
Patronami Medialnymi są także: portal biznesowaturystyka.pl, Elamed Media Group, Grupa RMF, platforma informacyjna InSilesia.pl, Kapitał Województwa Śląskiego, portal Kraków.pl, Media Planet, Nasze Miasto, miesięcznik gospodarczy Nowy Przemyśl, portal wnp.pl, Panorama Silesia, Polish Market, Press-Service Monitoring Mediów, serwis Stock Watch, magazyn Świat Elit, Warsaw Business Journal Observer.
Bezpłatna rejestracja na stronie http://kongresmsp.eu Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.09.14 o godzinie 11:19
Rafał
Łapiński
, KOMPANIA
PIWOWARSKA SA
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
OTWIERAMY WIELKĄ TRASĘ SZKOLENIOWĄ - "JAK ZAROBIĆ PIERWSZY MILION W BRANŻY MEDYCZNEJ?"Ruszyły już strony zapisowe na 4 pierwsze szkolenia:
Gdańsk: http://gdansk.s7team.com/61,187.html
Toruń: http://torun.s7team.com/62,187.html
Poznań: http://poznan.s7team.com/63,187.html
Wrocław: http://wroclaw.s7team.com/64,187.html
Jutro uruchomimy 5 kolejnych miast: Zieloną Górę, Gorzów, Warszawę, Kołobrzeg i Szczecin.
Przypominamy, że każde ze szkoleń podzielone jest na dwie części:
Część I
Godz. 17:00 – 17:45 Szkolenie otwarte dla wszystkich
- Czym zajmuje się S7
- Jak płacimy naszym partnerom?
- Jak można do nas dołączyć?
Część II
Godz. 18:00 – 21:00 Szkolenie zamknięte dla Niezależnych Partnerów S7
- Jak i gdzie znaleźć pierwszych klientów?
- Jak umawiać spotkania rekrutacyjne i spotkania z klientami?
- Jak poprowadzić rozmowę handlową?
- Jak poprowadzić rozmowę rekrutacyjną?
- Jak zaprosić na prezentację internetową i szkolenie?
czyli co zrobić, żeby zarabiać pieniądze z S7?
I jeszcze niespodzianka: do Inauguracji S7, tj. 18.10.2014 nie pobieramy opłat za szkolenia.
Normalna cena to 39 złotych.
Przypominamy także cały harmonogram szkoleń aż do połowy października:
15.09 – Gdańsk (Daniel Kubach)
16.09 – Toruń (Daniel Kubach)
17.09 – Poznań (Daniel Kubach)
18.09 – Wrocław (Daniel Kubach)
23.09 – Zielona Góra (Tomasz Juszczyk)
24.09 – Gorzów (Tomasz Juszczyk)
24.09 – Warszawa (Daniel Kubach)
25.09 – Kołobrzeg (Tomasz Juszczyk)
26.09 – Szczecin (Tomasz Juszczyk)
30.09 – Lublin (Tomasz Juszczyk i Raisa Chudek)
30.09 – Rzeszów (Daniel Kubach)
1.10 – Kielce (Tomasz Juszczyk i Raisa Chudek)
1.10 – Kraków (Daniel Kubach)
2.10 – Katowice (Daniel Kubach)
2.10 – Łódź (Tomasz Juszczyk i Raisa Chudek)
7.10 – Olsztyn (Tomasz Juszczyk i Raisa Chudek)
8.10 – Suwałki (Tomasz Juszczyk i Raisa Chudek)
9.10 – Białystok (Tomasz Juszczyk i Raisa Chudek)
14.10 – Wrocław (Tomasz Juszczyk)
15.10 – Poznań (Tomasz Juszczyk)
16.10 – Toruń (Tomasz Juszczyk)
Osoby zainteresowane proszę o kontakt:
- e-mail: r.lapinski@omsignum.pl
- kom - Rafał Łapiński 795-757-484
Mateusz
Frankowski
Social Media Manager
at MillionYou
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
Crowdsourcing Week to największe na świecie sympozjum dedykowane zagadnieniom crowdsourcingu, otwartej innowacji i ekonomii współdzielonej. Już po raz drugi MillionYou będzie organizować w Warszawie polską edycję tego wydarzenia. Od inspiracji po praktyczne rozwiązania, Crowdsourcing Summit Warsaw pozwala zgłębiać tajniki kluczowego trendu 2014.Dlaczego warto?
- 150+ uczestników: profesjonalistów z różnych branży: decydentów z korporacji, rządu, NGO, organizacji i sektora MŚP
- 15+ uznanych speakerów ze świata podzieli się swoim doświadczeniem
- Prezentacja case studies wiodących marek
- Interaktywne panele, prezentacje i dyskusje
Więcej informacji, w tym jak zdobyć zaproszenie, tutaj:
http://marka.millionyou.com/pl/konferencja/
Ilość miejsc ograniczona.
Adrian T. www.autor.biz
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
COPYWRITING - SŁOWEM SPRZEDAŻ!
Warsztaty 25-26 września 2014, Warszawa.
Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe?
Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www?
Jak sprzedawać... słowem?
KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:
* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
* skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.
Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.
UWAGA: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.
ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!
_____________________________________
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________
PROGRAM
Warsztaty DZIEŃ 1.
1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach
2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach
3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne
Warsztaty DZIEŃ 2.
4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!
5. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?
6. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna
______________________________________
PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.
______________________________________
INFO
Termin: 25-26 września 2014
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1090 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
INFORMACJE, OPINIE i ZAPISY:
http://www.grupaautor.pl/copywriting.html
______________________________________
Agata
Stasiak
Customer Care,
Questus
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
Diploma in Professional MarketingJuż jesienią zapraszamy Was na nowe edycje programu DM:
• 17 października Poznań
• 21 listopada Warszawa
Nowy sylabus The Chartered Institute of Marketing, nowe bloki tematyczne oraz możliwość uczestniczenia jedynie w jednym z czterech zaproponowanych bloków – certyfikat Award!
Sprawdź się - http://cim.questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/
Zachęcam do kontaktu:
Agata Stasiak
Project Manager
tel. 601 052 704
www.questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
http://facebook.com/questuspolska
Rafał
Łapiński
, KOMPANIA
PIWOWARSKA SA
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
Zapraszamy na darmowe szkolenie pt.: "Stań się wolny finansowo dzięki branży medycznej - nie mając wykształcenia medycznego"Poznaj możliwości! Weź udział w darmowym szkoleniu.
Jeśli interesują Cię alternatywne możliwość zatrudnienia i zastanawiasz się jak możesz je wykorzystać w osiągnięciu swoich celów finansowych lub zawodowych? zapraszamy na darmowe szkolenie na żywo prowadzone przez doświadczonych przedsiębiorców – Daniela Kubacha i Tomasza Juszczyka.
Termin i miasta w których odbędą się najbliższe szkolenia:
30.09 – Lublin
30.09 – Rzeszów
1.10 – Kielce
1.10 – Kraków
2.10 – Katowice
2.10 – Łódź
7.10 – Olsztyn
8.10 – Suwałki
9.10 – Białystok
14.10 – Wrocław
15.10 – Poznań
16.10 – Toruń
Wszystkie szkolenia zaczynają się o godz. 17:00
Ograniczona ilość miejsc! Zapisy pod nr tel.: 795-757-484 Rafał Łapiński
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Temat: Szkolenia i konferencje - 2014
Serdecznie zapraszam na spotkanie autorskie Praktyka Brandingu, które odbędzie się 25 listopada o godz. 18.00 w EMPIKU, ul. Marszałkowska 117/122 w Warszawie. Do zobaczenia :)https://www.facebook.com/events/542795462518180/?ref_ne...
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Szkolenia i konferencje 2015 -
-
Reklama, marketing, marka » 2016 Zaproszenia na szkolenia i konferencje -
-
Reklama, marketing, marka » Specjalistyczne szkolenia marketingowe -
-
Reklama, marketing, marka » Szukam szkolenia -
-
Reklama, marketing, marka » Ciekawy wpis na blogu 2014 -
-
Reklama, marketing, marka » Prośby o wypełnienie ankiety - 2014 -
-
Reklama, marketing, marka » Oferty współpracy i reklama - 2014 -
-
Reklama, marketing, marka » Jakie kursy i szkolenia dla marketingowca. -
-
Reklama, marketing, marka » szkolenia- kursy-marketing -
-
Reklama, marketing, marka » Oklejanie samochodów szkolenia- więcie coś na ten temat -
Następna dyskusja: