Tomasz Podlipny

Tomasz Podlipny student, Katolicki
Uniwersytet Lubelski

Temat: sytuacja kryzysowa

witam:)
mam do przygotowania case i chciałbym prosić was o pomoc a w zasadzie o jakieś ciekawe pomysły:) bo mam bardzo mało czasu i mase innych rzeczy do zrobienia:) case polega na:
Firma XXX dostarcza pokarm dla rybek egzotycznych w Wlk. Brytanii.
Trzydzieści osób zadzwoniło do jej siedziby zgłaszając, że ich rybki zdechły w skutek podania im tego pokarmu. Niektóre były bardzo rzadkimi, tropikalnymi gatunkami kosztującymi ponad 250GBP. W jednym przypadku, wartość rybek z akwarium przekroczyła 3000GBP!

Środki chemiczne dostały sie do cyklu produkcyjnego i ponad 15 000 paczek było zatrutych. Pewna gwiazda poskarżyła sie w telewizji, że wszystkie jeje rybki zginęły w skutek zjedzenia naszego pokarmu (wymienionego z nazwy). Mamy ponad 23 000 klientów, z których część jest bardzo wpływowa.

Jak zapanujesz nad kryzysem w ciągu najbliższych 48 godzin; zidentyfikuj dwa podstawowe problemy zanim sytuacja sie rozwinie.


no to by było na tyle:))))
jeśli macie jakieś fajne pomysły jak sobie z tym poradzić to będę bardzo wdzięczny:))
z góry dziękuje za pomoc:)))
pozdrawiam

konto usunięte

Temat: sytuacja kryzysowa

Ja bym na początku uspokoił klientów z rybkami które nie przeżyły, jakimś rocznym zapasem karmy ( :D ) i powrotem tego samego rodzaju rybek do ich akwarium. Usuną z rynku karmę do której się dostały te syfy, wypuścił brand new opakowanie (z nową nazwą) i z jakimś super pożywnym dodatkiem. do tego jakiś chwytny teaser i wielką prezentację z udziałem poszkodowanej gwiazdeczki :D

konto usunięte

Temat: sytuacja kryzysowa

tak,zapas karmy na rok,te same rybki,wczasy dla całej rodziny na karaibach tam połowy kolejnych egzotycznych gatunków,przemyt i nowe akwarium z melodyjką.
Tomasz Podlipny

Tomasz Podlipny student, Katolicki
Uniwersytet Lubelski

Temat: sytuacja kryzysowa

Paweł Kasprzyszak:
Ja bym na początku uspokoił klientów z rybkami które nie przeżyły, jakimś rocznym zapasem karmy ( :D ) i powrotem tego samego rodzaju rybek do ich akwarium. Usuną z rynku karmę do której się dostały te syfy, wypuścił brand new opakowanie (z nową nazwą) i z jakimś super pożywnym dodatkiem. do tego jakiś chwytny teaser i wielką prezentację z udziałem poszkodowanej gwiazdeczki :D

dobre:)
dzięki:)
Tomasz Podlipny

Tomasz Podlipny student, Katolicki
Uniwersytet Lubelski

Temat: sytuacja kryzysowa

Jan D.:
tak,zapas karmy na rok,te same rybki,wczasy dla całej rodziny na karaibach tam połowy kolejnych egzotycznych gatunków,przemyt i nowe akwarium z melodyjką.

pomysł z przemytem najlepszy hehe:)

konto usunięte

Temat: sytuacja kryzysowa

Jan D.:
tak,zapas karmy na rok,te same rybki,wczasy dla całej rodziny na karaibach tam połowy kolejnych egzotycznych gatunków,przemyt i nowe akwarium z melodyjką.
:)))

konto usunięte

Temat: sytuacja kryzysowa

zapoznaj sie chociazby z przypadkiem Wedla i szkla w ptasim mleczku.
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: sytuacja kryzysowa

1) oficjalny komunikat na stronie wraz zapewnieniem o wycofaniu całej skażonej partii ze sklepów + podanie serii skażonych produktów
2) jak napisał Krzysztof :)

konto usunięte

Temat: sytuacja kryzysowa

kiedyś 2xtrafiłem na szkło w mussli i od tej pory nie ruszam nestle

konto usunięte

Temat: sytuacja kryzysowa

Tomasz Podlipny:
witam:)
mam do przygotowania case i chciałbym prosić was o pomoc a w zasadzie o jakieś ciekawe pomysły:) bo mam bardzo mało czasu i mase innych rzeczy do zrobienia:)

Z badań psychologii społecznej wynika, że samo słowo "BO" bardzo mocno zwiększa uleganiu wpływowi, bez względu na uzasadnienie - może być nawet bezsensowne. Niby mądrze tę regułę wykorzystać, ale przydałoby się odrobinę przyzwoitości. Pisząc "zróbcie za mnie, BO mam ciekawsze rzeczy do zrobienia" lecisz trochę poniżej pasa.
Anna J.

Anna J. Upwork Ambassador,
Freelancer

Temat: sytuacja kryzysowa

Nnajepiej "wejść" w skóre konkurencji, mediów i niezadowolonych klientów - przewidzieć wszelkie możliwe ruchy ruchy z ich strony które mogłyby zagrozić firmie a następnie je uprzedzić np. poprzez oficjalne komunikaty oraz zadośćuczynienie strat jakie ponieśli klienci.
Swoją drogą to trochę dziwne że firma nie ma przygotowanego schematu działania na taką okoliczność.

Następna dyskusja:

Prosumencka komunikacja kry...




Wyślij zaproszenie do