Temat: Studium przypadku. Nowy klient vs starzy.
Ok, a nie możemy troszkę popuścić fantazji. Z przyjemnością zapoznam się z Waszymi propozycjami:
ad. 1 - wierzymy, że starzy się nie obrażą i główną akcję kierujemy na nowych, starym proponując akcje o znacznie mniejszej profitowości (choć summa summarum licząc stare rabaty i programy lojalnościowe wychodzą na plus).
ad. 2 - klient nie jest lojalny, zarówno nowy jak i stary; musimy przygotować akcję dedykowaną zarówno nowym jak i starym. akcje są różne, ale generalne profity kształtują się w procentach 50-50.
ad. 3 - jedna akcja dla wszystkich; ryzykujemy, że gros budżetu zostanie przeznaczona na starych klientów (np. starzy zamawiają usługi za 20.000 zł / mies., nowy nie zaryzykuje więcej jak 5.000 zł - punkt promocji mówi: zamów za 1.000 zł otrzymasz MP4 gratis; efekt: na starych przeznaczam 4 x większy budżet; 75% zostanie skonsumowane przez krówki, które już są w mojej stajni od dłuszego czasu i jest im naprawdę dobrze, natomiast niepewne gwiazdki wymagają dużo mocniejszego wsparcia).
:)
Popuście wodze fantazji i potraktujcie przypadek czysto akademicko - może wpadniecie na jakiś demoniczny pomysł (: