Kamil Karczewski

Kamil Karczewski właściciel, webtech

Temat: Strategia marketingowa, dobór optymalnej formy reklamy...

Firma sobie powstała 5 tygodni temu.. Właściwie jest w fazie twórczej..
Docelowa grupa klientów:
- lokalne firmy,
- gospodarstwa agroturystyczne,
- klient indywidualny.

Oferta:
- serwis komputerów PC, notebook oraz usługi informatyczne,
- obsługa informatyczna, doradztwo,
- serwis telefonów komórkowych i drobnej elektroniki,
- tworzenie stron internetowych.
Tak w zarysie....
Środki dostępne:
- 1000 szt wizytówek + 20 podstawek do nich
- 1000 szt plakatów A3
- sitodruk na oknach lokalu oraz na samochodzie firmowym
Środki planowane / w fazie opracowania:
- folder ofertowy 4 str A4 dla firm,
- kupony rabatowe do rozdania w jednym z zaprzyjaźnionych salonów GSM
Realizacja:
- wizytówki rozstawiam w sklepach spożywczych oraz zaprzyjaźnionych firmach,
- plakaty planuję rozwieszać w 5 cyklach po 200 szt (100 szt na terenie gminy) 100 szt w mieście,

Proszę o wskazówki i może coś przeoczyłem.
Niestety budżet się coraz bardziej kurczy..
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Strategia marketingowa, dobór optymalnej formy reklamy...

"Przeoczyłeś" cały e-marketing.
Agnieszka Gdyczyńska

Agnieszka Gdyczyńska Dyrektor ds.
Marketingu,
korporacja

Temat: Strategia marketingowa, dobór optymalnej formy reklamy...

warto wprowadzić karty stałego klienta np. trzeci zakup/usługa premiowana "czymć" może rabatem, może gratisem. Do przemyślenia:)

konto usunięte

Temat: Strategia marketingowa, dobór optymalnej formy reklamy...

Agnieszka GDYCZYŃSKA:
warto wprowadzić karty stałego klienta np. trzeci zakup/usługa premiowana "czymć" może rabatem, może gratisem. Do przemyślenia:)
"trzecia godzina gratis"... ;)

konto usunięte

Temat: Strategia marketingowa, dobór optymalnej formy reklamy...

Lista firm + samochód + Carnegie "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi"
Trafiaj w firmy mające po kilka pracowników ( mniejsze hurtownie, biura księgowe itd.. )
Najlepsza reklama to Twoja gęba.

Jest to najszybszy sposób na sprzedanie siebie, tak aby Cię poznali klienci i chcieli Tobie przekazać swoje szalejące komputery ;))

Wizytówki + ulotki codziennie mam w ilości 1kg i nikt na to nie patrzy nawet.
Te metody są jak banery na onet, ludzie klikają tylko po to aby im z oczu zeszło ;)

Najtaniej jest osobiście skontaktować się z klientem, odkryć potrzeby klienta ( np potrzebę popsioczenia na życie, potrzebę wygadania się, że zupa była słona ;))
a klient sam będzie chciał od Ciebie usługę.

Jak nie wierzysz skontaktuj się z Anną Tomalą http://annatomala.pl
osobiście ją zmotywowałem do osobistego poszukania chętnych na szkolenia
;) efekt widać po liście referencyjnej na jej stronie, Cocodrillo, Mironika, Telbud, Texet Poland, Bemo Motors, Profit Room, Aviva itd...

Pamiętaj, że firm takich jak Twoja są miliony, ludzie aktualnie kupują Ciebie a nie to co Ty masz... bo tego jest zatrzęsienie ;)Piotr Wajszczak edytował(a) ten post dnia 23.11.10 o godzinie 20:30
Kamil Karczewski

Kamil Karczewski właściciel, webtech

Temat: Strategia marketingowa, dobór optymalnej formy reklamy...

Fakt, trzeba ruszyć w miasto.. Mini foldery wydrukuję we własnym zakresie.
Rafał A.

Rafał A. Finanse / Marketing
/ Zarządzanie
Projektami

Temat: Strategia marketingowa, dobór optymalnej formy reklamy...

.. i tutaj kłania się CRM ;)

"Myśl globalnie, działaj lokalnie" :)Rafał Agopsowicz edytował(a) ten post dnia 23.11.10 o godzinie 22:08
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Strategia marketingowa, dobór optymalnej formy reklamy...

Maciej Tesławski:
Agnieszka GDYCZYŃSKA:
warto wprowadzić karty stałego klienta np. trzeci zakup/usługa premiowana "czymć" może rabatem, może gratisem. Do przemyślenia:)
"trzecia godzina gratis"... ;)
Zwrot kasy za ósmy zepsuty komputer :) i kilogram ziemniaków :)

konto usunięte

Temat: Strategia marketingowa, dobór optymalnej formy reklamy...

Dagmara D.:
Maciej Tesławski:
Agnieszka GDYCZYŃSKA:
warto wprowadzić karty stałego klienta np. trzeci zakup/usługa premiowana "czymć" może rabatem, może gratisem. Do przemyślenia:)
"trzecia godzina gratis"... ;)
Zwrot kasy za ósmy zepsuty komputer :) i kilogram ziemniaków :)
siódmy!
7 to szczęśliwa liczba!
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Strategia marketingowa, dobór optymalnej formy reklamy...

Maciej Tesławski:
Dagmara D.:
Maciej Tesławski:
Agnieszka GDYCZYŃSKA:
warto wprowadzić karty stałego klienta np. trzeci zakup/usługa premiowana "czymć" może rabatem, może gratisem. Do przemyślenia:)
"trzecia godzina gratis"... ;)
Zwrot kasy za ósmy zepsuty komputer :) i kilogram ziemniaków :)
siódmy!
7 to szczęśliwa liczba!
Ale ziemniaki zostają :)

konto usunięte

Temat: Strategia marketingowa, dobór optymalnej formy reklamy...

Dagmara D.:
Maciej Tesławski:
Dagmara D.:
Maciej Tesławski:
Agnieszka GDYCZYŃSKA:
warto wprowadzić karty stałego klienta np. trzeci zakup/usługa premiowana "czymć" może rabatem, może gratisem. Do przemyślenia:)
"trzecia godzina gratis"... ;)
Zwrot kasy za ósmy zepsuty komputer :) i kilogram ziemniaków :)
siódmy!
7 to szczęśliwa liczba!
Ale ziemniaki zostają :)
ale na worki!
Rafał A.

Rafał A. Finanse / Marketing
/ Zarządzanie
Projektami

Temat: Strategia marketingowa, dobór optymalnej formy reklamy...

Maciej Tesławski:
Dagmara D.:
Maciej Tesławski:
Dagmara D.:
Maciej Tesławski:
Agnieszka GDYCZYŃSKA:
warto wprowadzić karty stałego klienta np. trzeci zakup/usługa premiowana "czymć" może rabatem, może gratisem. Do przemyślenia:)
"trzecia godzina gratis"... ;)
Zwrot kasy za ósmy zepsuty komputer :) i kilogram ziemniaków :)
siódmy!
7 to szczęśliwa liczba!
Ale ziemniaki zostają :)
ale na worki!

A moze frytki do tego? ;)

Następna dyskusja:

Strategia marketingowa




Wyślij zaproszenie do