Bartosz
Z.
Life is not a
destination - it's a
journey
Temat: Skuteczność citylighta przy wjeździe na parking.
Wjazd na parking podziemny do centrum handlowego (jedyny większy parking dla centrum miasta).Przy bramce wjazdowej i sąsiadującej bramce wyjazdowej umieszczone "citylighty".
Musisz przystanąć by odebrać/zwrócić kupon parkingowy.
Interesuje mnie skuteczność umieszczonej reklamy.
Czy wjeżdżając na parking kobitki mają głowę zapełnioną listą zakupów? zastanawiają się czy uda im się znaleźć miejsce parkingowe? Czy "ta głupia maszyna" wyda w końcu ten bilecik? Dzieciaki juz krzyczą, że chcą do toalety...
Czy mają jeszcze zdolność wychwycenia tej reklamy?
Czy skuteczniejszy będzie citylight "na wyjeździe"? Zakupy zrobione, dzieci wcinają czekoladę, tylko wyjechać do domu...
Czy szybciej taka reklama sie zakoduje?
Czy na przeszkodzie stać będzie... odkurzanie, prasowanie i kupa innych obowiązków związanych z prowadzeniem domu i gromadką dzieci?
A może fakt, że wyjedżając z parkingu, opuszczają centrum miasta nie przełoży się na liczbę klientek punktu w centrum?
A moze pytanie powinno zostac zadane na grupie psychologia?