Bartosz Z.

Bartosz Z. Life is not a
destination - it's a
journey

Temat: Skuteczność citylighta przy wjeździe na parking.

Wjazd na parking podziemny do centrum handlowego (jedyny większy parking dla centrum miasta).
Przy bramce wjazdowej i sąsiadującej bramce wyjazdowej umieszczone "citylighty".
Musisz przystanąć by odebrać/zwrócić kupon parkingowy.
Interesuje mnie skuteczność umieszczonej reklamy.

Czy wjeżdżając na parking kobitki mają głowę zapełnioną listą zakupów? zastanawiają się czy uda im się znaleźć miejsce parkingowe? Czy "ta głupia maszyna" wyda w końcu ten bilecik? Dzieciaki juz krzyczą, że chcą do toalety...
Czy mają jeszcze zdolność wychwycenia tej reklamy?

Czy skuteczniejszy będzie citylight "na wyjeździe"? Zakupy zrobione, dzieci wcinają czekoladę, tylko wyjechać do domu...
Czy szybciej taka reklama sie zakoduje?
Czy na przeszkodzie stać będzie... odkurzanie, prasowanie i kupa innych obowiązków związanych z prowadzeniem domu i gromadką dzieci?
A może fakt, że wyjedżając z parkingu, opuszczają centrum miasta nie przełoży się na liczbę klientek punktu w centrum?

A moze pytanie powinno zostac zadane na grupie psychologia?

Temat: Skuteczność citylighta przy wjeździe na parking.

Tak na mój chłopski rozum to skuteczniejszy będzie ten przy wjeździe.
1. Kobitka wjeżdżając do centrum handlowego myśli pewnie czy nie zapomniała o niczym co powinna kupić - i w tym momencie wielki plakat może jej o czymś "przypomnieć".
2. Plakat przy wyjeździe raczej mało da - bo do następnej wizyty w sklepie już nikt nie będzie go pamiętał.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Skuteczność citylighta przy wjeździe na parking.

Bartosz Z.:
Wjazd na parking podziemny do centrum handlowego (jedyny większy parking dla centrum miasta).
Przy bramce wjazdowej i sąsiadującej bramce wyjazdowej umieszczone "citylighty".
Musisz przystanąć by odebrać/zwrócić kupon parkingowy.
Interesuje mnie skuteczność umieszczonej reklamy.

Czy wjeżdżając na parking kobitki mają głowę zapełnioną listą zakupów? zastanawiają się czy uda im się znaleźć miejsce parkingowe? Czy "ta głupia maszyna" wyda w końcu ten bilecik? Dzieciaki juz krzyczą, że chcą do toalety...
Czy mają jeszcze zdolność wychwycenia tej reklamy?

Czy skuteczniejszy będzie citylight "na wyjeździe"? Zakupy zrobione, dzieci wcinają czekoladę, tylko wyjechać do domu...
Czy szybciej taka reklama sie zakoduje?
Czy na przeszkodzie stać będzie... odkurzanie, prasowanie i kupa innych obowiązków związanych z prowadzeniem domu i gromadką dzieci?
A może fakt, że wyjedżając z parkingu, opuszczają centrum miasta nie przełoży się na liczbę klientek punktu w centrum?

A moze pytanie powinno zostac zadane na grupie psychologia?


Jesssoooo co to za wizja...
A. nie tylko kobitki robią zakupy
B. nie wszystkie kobitki mają samochody zapchane dziećmi
C. nie zakładaj z góry rzeczy nie sprawdzonych w żaden sposób (nigdy nie jeździałam z dziecmi na zakupy, a jak już jadę to WCALE o zakupach nie myśle, bo mam listę. A po wyjściu ze sklepu nie zawsze myślę o sprzątaniu i prasowaniu :) Czasem o zupełnie czymś innym...)
D. Zamiast pytać nas tutaj , siedziących przed kompem , zapytaj ludzi wjeżdżających do garażu. Daj reklamę i przed wyjściem z garażu pytaj o znajomość reklamowanej marki. Wczesniej - przed pojawieniem się reklamy zrób ten sam test. Będziesz wiedział jaki efekt przyniosła reklam - czy ktoś ją zauważył, czy zakonotowała sie marka (bo można nie zauważyć reklamy, ale poświadomie zanotować markę) . Ale oczywiście możesz tez zapytać, czy ta konkretna została zauważona.
Dość prosta metoda.

E. Sam zaobserwuj własne reakcje : na co zwracasz uwagę na wjeździe i na wyjeździe. Na prawdę - nie różnimy się tak bardzo.
popatrz jak wygląda ten wjazd - czy jest kolejka w weekend ? Do wjazdu czy do wyjazdu ? Co widać z tej kolejki (jakie miejsce).
LIczba osób zdecydowanie wpłynie na zauważalność. WIęcej osób - więcej zauważy. Mniej osób - mniej.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 18.09.09 o godzinie 17:31
Bartosz Z.

Bartosz Z. Life is not a
destination - it's a
journey

Temat: Skuteczność citylighta przy wjeździe na parking.

Dagmara D.:
A. nie tylko kobitki robią zakupy

Ale mi na kobitkach zależy :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Skuteczność citylighta przy wjeździe na parking.

Bartosz Z.:
Dagmara D.:
A. nie tylko kobitki robią zakupy

Ale mi na kobitkach zależy :)
Ale facetom nie zostanie zabroniony wjazd :):) ?
Ps. jeśli reklama będzie fajna to się zakoduje. Jak nie to nie.
Edytowałam wyżej.
P.s2 - nie pomogę: siedząc na sofie nie wiem co myślę stojąc w kolejce do Arkadii...Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 18.09.09 o godzinie 17:33
Bartosz Z.

Bartosz Z. Life is not a
destination - it's a
journey

Temat: Skuteczność citylighta przy wjeździe na parking.

Co do moich reakcji - jeśli wyskakuję z domu, bo nagle się okazało, że brakło mi śmietany, a zupa już dawno powinna być gotowa - to nie patrzę na reklamy.

Znowu jak wracam z wielkiego (sobotniego) polowania na żarło to chcę jak naszybciej pojawić się w domu. I też (chyba) raczej nie zwracam uwagi na reklamy... adresowane do kobitek :)

Na razie obstaję przy reklamie na wjeżdzie (na chłopski rozum).
Acz poczekam na głosy rozumów "babskich" :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Skuteczność citylighta przy wjeździe na parking.

Bartosz Z.:
Co do moich reakcji - jeśli wyskakuję z domu, bo nagle się okazało, że brakło mi śmietany, a zupa już dawno powinna być gotowa - to nie patrzę na reklamy.

Znowu jak wracam z wielkiego (sobotniego) polowania na żarło to chcę jak naszybciej pojawić się w domu. I też (chyba) raczej nie zwracam uwagi na reklamy... adresowane do kobitek :)

Na razie obstaję przy reklamie na wjeżdzie (na chłopski rozum).
Acz poczekam na głosy rozumów "babskich" :)
A. nie ma pojęcia "reklamy dla kobitek" nie jest to na nich napisane, a Twój wzrok pewne rzeczy zauważa czy jest dla Ciebie przeznaczone czy nie.
Czy ktokolwiek z nas, wsiadają c w samochód ma w głowie: A dziś sobie popatrzę na reklamy na mieście ? Nie. I tak własnie ma działać reklama. To są rzeczy nieuświadomione
B. nie wyskakujesz po śmietanę do sklepu, w którym trzeba zaparkować w garażu, żeby zrobić zakupy chyba ?
C. Zrób badanie
D. podstawą dla CIebie nie jest specyfika natury kobiecej (to raczej może dotyczyć samej reklamy, przekazu etc), ale specyfika miejsca gdzie chcesz reklamę umieścić. Ruch, przepływ etc.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 18.09.09 o godzinie 17:42

konto usunięte

Temat: Skuteczność citylighta przy wjeździe na parking.

Dagmara D.:

D. podstawą dla CIebie nie jest specyfika natury kobiecej (to raczej może dotyczyć samej reklamy, przekazu etc), ale specyfika miejsca gdzie chcesz reklamę umieścić. Ruch, przepływ etc.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 18.09.09 o godzinie 17:42
Pozostaje jeszcze pytanie o target. Bo może ruch będzie spory ale kobitek-emerytek w pewnych miejscach.



Wyślij zaproszenie do