konto usunięte
Temat: Sekretna broń Baracka Obamy
W encyklopedii można sobie wyszukać gościa nazwiskiem Marcus Alonzo Hanna, który kierował kampaniami McKinleya w 1896 i 1900. W Wikipedii można sobie o nim przeczytać, żeHanna is often credited with the invention of the modern presidential campaign. His campaign for McKinley in 1896 broke new ground because of its highly systematized and centralized nature, as well as for its fundraising success.
I tenże Hanna, z zawodu businessman, uznawany jest za jednego z ojców marketingu politycznego, który stosuje na szeroką skalę zasady zwykłego marketingu w polityce. Innymi słowy, sprzedaje polityków jak mydło. I to było rewolucyjne - to była zmiana zasad gry. A to, że spece Obamy wykorzystali jakieś tam kolejne narzędzie marketingowe, które stosuje się do zbierania danych o konsumentach i przetwarzania tego na komunikację z tymi konsumentami, żeby im trafić w gusta, jest tylko konsekwencją tegoż. Konsekwencją generalnie przygnębiającą dla człowieka myślącego o demokracji jako takiej.