konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Łukasz Nowakowski:
np. Akcja skierowana do żon/dziewczyn/kochanek, aby postawiły palaczowi warunek: fajki lub sex;)
Anna G.:
Ewelina Bukowska:
Pokazałam tę reklamę koledze (palacz nałogowy, jedna paczka dziennie, codziennie, od 13lat). Palić na pewno nie przestanie "każdy przecież na coś umrze" jak już tutaj padło wcześniej. Do kogo jest więc targetowana ta akcja? Do nie-palaczy takich jak ja? Bo mi się podoba. Wygląda na to, że u nie-palaczy wzmocni tylko poczucie tego, że to dobrze, że nie palą bo przez to można trafić do urny w trybie przyspieszonym. U palaczy natomiast wywoła tylko wzruszenie ramionami...


a jaka akcja wg ciebie nie wywola tylko wzruszenia ramionami?
A to jest szantaż sexualny, opisany gdzieś w podręcznikach psychologii.

Daj plus Pajacykowi :-)

Obrazek
Bartosz Siemaszko

Bartosz Siemaszko make it work, szukam
wyzwań

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Konrad Michał K.:
Adrian Z.:
Błażej jakby nie patrzeć jest to kasa mniejsza , niż później na leczenie raka płuc na konto NFZ .

spokojnie, jeszcze kilka lat i euroosłowie przegłosują ustawę która da możliwość odmowy leczenia chorób wywołanych przez używki brane ze świadomością konsekwencji.

W takim razie osoby ktore jedza McDonalda i inne fastfoody tez powinny byc pozbawione mozliwosci leczenia????????? wiedza ze jedza swinstwo i truja sie z kazdym soczystym kesem........

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Zawsze powtarzałem (za kimś), że to jedyny produkt, który można legalnie kupić i używać, ale nie wolno o nim mówić.
To jest czysty rasizm.

KLIKNIJ pajacyka - zamiast plusika


Obrazek

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

a jaka akcja wg ciebie nie wywola tylko wzruszenia ramionami?
Łukasz Nowakowski:
np. Akcja skierowana do żon/dziewczyn/kochanek, aby postawiły palaczowi warunek: fajki lub sex;)

Właśnie o tym pisałam (może niekoniecznie o takim szantażu ;) ale o wsparciu bliskich. W tej akcji tego brakuje.

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Mateusz Tułecki:
nie ma nachalnego brandingu, choć patronem jest Johnson&Johnson,

polecam dyskuję na eHealt
http://www.goldenline.pl/forum/ehealth/836018/s/2#1872...

jeśli odpalający się z definicji video pop-up oraz sajt przeładowany nachalnym brandingiem jest taki 'łagodny' - no cóż, trzeba dołożyć więcej wqrwiaczy w Necie, Adblock jeszcze nie u wszystkich jest zainstalowany
a sajt rzuc.to i SEO to po prostu koszmar :((
Mateusz Tułecki

Mateusz Tułecki Zarządzający
Akceleratorem
GrowPoint,
utworzonym przy
Aka...

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Mirek Połyniak:
Mateusz Tułecki:
nie ma nachalnego brandingu, choć patronem jest Johnson&Johnson,

polecam dyskuję na eHealt
http://www.goldenline.pl/forum/ehealth/836018/s/2#1872...

jeśli odpalający się z definicji video pop-up oraz sajt przeładowany nachalnym brandingiem jest taki 'łagodny' - no cóż, trzeba dołożyć więcej wqrwiaczy w Necie, Adblock jeszcze nie u wszystkich jest zainstalowany
a sajt rzuc.to i SEO to po prostu koszmar :((

ok, po zalogowaniu się jest nicorette, ale pop-upa nie ma, jest z boku spot, ale nie odpala się z definicji... adblocka mam wyłączonego...

moim zdaniem i tak jest luz

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Tabex jest tańszy od nicorette! I na dodatek strasznie uspokaja.

Nie podoba mi się takie ukrywanie nicorette. Wstydzą się swojego produktu? Boją się, że ludzie ich zleją jak pojawi się logo produktu?
Anna Machnica

Anna Machnica SPECJALISTA SPA &
WELLNESS

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Tomek Banasik:
Właśnie zobaczyłem billboard i przyznam, że skręciłem się ze śmiechu. Tak w sam raz pod wybory. Film też niewiele gorszy, ale może dlatego, że pierwszy widziałem billboard, to właśnie on zrobił na mnie większe wrażenie. A wy co myślicie o tej kampanii:

billboard:

Obrazek


spot tv:
http://patrz.pl/filmy/rzuc-to-nie-pogrzeb-swojej-szansy

Jaki związek mają urny wyborcze z urnami na prochy po kremacji.
Trochę naciągane bo chodzi przecież o coś innego.
Moim zdaniem trafiona kampania.
Magdalena D.

Magdalena D. Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Bo były w tym czasie wyboru do europarlamentu bodajże - czyli urny kojarzyły się bardziej z wyborami na pierwszy rzut oka, bo to był akurat TEN czas.
Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Anna Machnica:
Jaki związek mają urny wyborcze z urnami na prochy po kremacji.
Trochę naciągane bo chodzi przecież o coś innego.
Moim zdaniem trafiona kampania.

Złośliwy chichot copywritera. Ale oczywiście - mogę nadinterpretować.
Anna Machnica

Anna Machnica SPECJALISTA SPA &
WELLNESS

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Tomek Banasik:
Anna Machnica:
Jaki związek mają urny wyborcze z urnami na prochy po kremacji.
Trochę naciągane bo chodzi przecież o coś innego.
Moim zdaniem trafiona kampania.

Złośliwy chichot copywritera. Ale oczywiście - mogę nadinterpretować.


A czy chichot mógł by być życzliwy a nie złośliwy Tomaszu??;)

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

(pisałem już o tym na innym forum, ale skoro temat odżył...)

Ta komunikacja gdzieś się gubi i kończy na samej błyskotliwości, z pominięciem procesu psychicznego. No bo kto kogo zaprasza do urn? W domyśle mądrzy niepalący "zapraszają" głupich palących. Do tego "wybór należy do ciebie", czyli palisz, bo chcesz. Zatem sens jest mniej więcej taki: jesteś głupi, bo palisz, więc umrzesz z własnej winy. A że nikt nie chce czuć się głupi, winny, ani uświadamiać sobie swojej śmiertelności - jest niemal pewne, że komunikat zostanie wyparty.

Wystarczyło by przerzucić winę na kogoś innego, by komunikat był łatwiej przyjęty. "Producenci papierosów zapraszają do urn" zmieniłoby kontekst, wskazując wroga nie w samym sobie (nałogowiec-samobójca), ale na zewnątrz (ktoś cię wykorzystuje, byś sobie szkodził). Do tego przydałoby się przerzucenie odpowiedzialności z "nie pogrzeb swojej szansy" na "nie daj pogrzebać się żywcem".

Czyli ostateczna zmiana przekazu z "nie daj dupy, ty idioto" na "nie daj się wyruchać tym idiotom" ;)
Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Anna Machnica:

A czy chichot mógł by być życzliwy a nie złośliwy Tomaszu??;)

A jaka to różnica? Dalej będziemy gdybać?



Wyślij zaproszenie do