Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Właśnie zobaczyłem billboard i przyznam, że skręciłem się ze śmiechu. Tak w sam raz pod wybory. Film też niewiele gorszy, ale może dlatego, że pierwszy widziałem billboard, to właśnie on zrobił na mnie większe wrażenie. A wy co myślicie o tej kampanii:

billboard:

Obrazek


spot tv:
http://patrz.pl/filmy/rzuc-to-nie-pogrzeb-swojej-szansy

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Coś tu mocno nie gra. Do urn trafimy wszyscy, bez względu na styl życia;)
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Widziałem. Mocne, trafne i dobrze wkomponowane w czasookres :)

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Bez sensu... każdy kiedyś zdeda i wyląduje w piecu albo w piachu..
Główny problem z paleniem to taki, że umiera się szybciej i może trochę bardziej boli w trakcie procesu umierania... więc pomysł może i fajny i na czasie ale nie trafia do mnie (a jaram na potęgę!!!)
Trochę na siłę podciągnięty pod aktualne wydarzenia.

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

bardzo dobre.

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Nie palisz, nie umrzesz. Ta nazistowska prozdrowotna propaganda posuwa się już do takich kłamstw! Czy TG uwierzy w życie wieczne?Łukasz Nowakowski edytował(a) ten post dnia 03.06.09 o godzinie 16:14
Ewelina Bukowska

Ewelina Bukowska MSI Brand Manager

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Plakat super, film - może być. Pomysł ciekawy, dobrze wykonany. Do mnie to trafia... ale... obawiam się, że do palaczy nie bardzo:) Taki ładnie zrobiony plakat ma moim zdaniem jeszcze mniejsza siłę rażenia niż chociażby napisy na opakowaniach papierosów. A to przecież palaczy ta akcja powinna walnąć po oczach, sercach, płucach i mózgach.
Łukasz Kluj

Łukasz Kluj marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Na palaczy nie działa NIC, jeśli idzie o tego typu kampanie. Mówię to, jako palacz, który ostatnio znowu rzucił.

A Martin Lindstrom w swojej najnowszej książce 'Buyology' opisuje nawet badania mózgu, w których wyszło, że kampanie antynikotynowe ZACHĘCAJĄ w istocie do palenia.

I coś w tym jest.
Agata  Wiśniewska-Zales ka

Agata
Wiśniewska-Zales
ka
Kontakt prez
LinkedIn:
https://www.linkedin
.com/in/agata-...

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

fajna zabawa słowem. niezłe wbicie się w czas wyborów, ale... akcja raczej pozytwynie zostanie odebrana przez nie-palaczy. a nie wydaje mi się, by to był target

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Ewelina Bukowska:
Plakat super, film - może być. Pomysł ciekawy, dobrze wykonany. Do mnie to trafia... ale... obawiam się, że do palaczy nie bardzo:) Taki ładnie zrobiony plakat ma moim zdaniem jeszcze mniejsza siłę rażenia niż chociażby napisy na opakowaniach papierosów. A to przecież palaczy ta akcja powinna walnąć po oczach, sercach, płucach i mózgach.

Raczej po kieszeniach.. jak ktoś jara to nawet zdjęcia z wypaloną krtanią na niego nie działają..
Dziennie paląc paczkę fajek +/- kilka paczek więcej w ciągu roku przy "piwkowaniu" daje nam to jakieś 4 tyś rocznie (fajki lepsze po 10 zyla).
Jak zobaczyłbym na plakacie fajną laskę na plaży i pod spodem napis
"Już za rok będziesz mógł się cieszyć takim widokiem za free jak rzucisz dziś palenie" - to pewnie bardziej by to przemówiło niż straszenie śmiercią, cierpieniem, umieraniem a co gorsze.... impotencją.
Agata  Wiśniewska-Zales ka

Agata
Wiśniewska-Zales
ka
Kontakt prez
LinkedIn:
https://www.linkedin
.com/in/agata-...

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Arkadiusz B.:
Ewelina Bukowska:
Plakat super, film - może być. Pomysł ciekawy, dobrze wykonany. Do mnie to trafia... ale... obawiam się, że do palaczy nie bardzo:) Taki ładnie zrobiony plakat ma moim zdaniem jeszcze mniejsza siłę rażenia niż chociażby napisy na opakowaniach papierosów. A to przecież palaczy ta akcja powinna walnąć po oczach, sercach, płucach i mózgach.

Raczej po kieszeniach.. jak ktoś jara to nawet zdjęcia z wypaloną krtanią na niego nie działają..
Dziennie paląc paczkę fajek +/- kilka paczek więcej w ciągu roku przy "piwkowaniu" daje nam to jakieś 4 tyś rocznie (fajki lepsze po 10 zyla).
Jak zobaczyłbym na plakacie fajną laskę na plaży i pod spodem napis
"Już za rok będziesz mógł się cieszyć takim widokiem za free jak rzucisz dziś palenie" - to pewnie bardziej by to przemówiło niż straszenie śmiercią, cierpieniem, umieraniem a co gorsze.... impotencją.

czyli w temacie:
http://gospodarka.gazeta.pl/Finanse/1,99144,6671854,Od...

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Łukasz Nowakowski:
Nie palisz, nie umrzesz. Ta nazistowska prozdrowotna propaganda posuwa się już do takich kłamstw! Czy TG uwierzy w życie wieczne?Łukasz Nowakowski edytował(a) ten post dnia 03.06.09 o godzinie 16:14

Nie no, spokojnie - patrzmy na ten plakat z zachowaniem odpowiedniej perspektywy:). Oczywiście, że wszyscy umrzemy, ale kontekst jest jednak jasny: "Palacz umiera szybciej". I chyba tylko o to chodzi.

Prywatnie interesuje mnie tylko to by palacze nie wchodzili mi w drogę za bardzo;). Nie rozumiem wydawania pieniędzy na uświadamianie dorosłych ludzi, co mają robić ze swoim życiem.

Uświadamianie młodzieży i dzieciaków to, co innego... ale tu chyba plakaty nic nie zdziałają.

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Zdaje sie, że ten plakat to zajawka reklamy jakiegoś leku wspomagajacego rzucanie palenia.

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Mi się podoba. Zarówno od strony wykonania graficznego jaki i merytorycznie. Również skojarzyło mi się z wyborami do UE ;)

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Jak ktoś już wspomniał wyżej, każdy z nas prędzej czy później umrze.
Palacze jednak świadomie wybierają szybszą drogę do "urn".
Palacze znajdą się w urnie z własnego wyboru, pozostali zaś w wyniku naturalnej kolei rzeczy.
Tak sobie myślę, że do palacze żadne kampanie ani działania antynikotynowe nie trafiają. Nie sądzę więc, aby plakat zachęcający do rzucenia palenia w zamian za towarzystwo pięknej blondynki miał lepszy skutek.
Palacze palili i będą palić.
Kampanie antynikotynowe mają wg mnie trafiać w otoczenia palaczy i osób, którym być może chodzi po głowie pomysł, aby spróbować jednego papierosa, potem drugiego, trzeciego itd. bo przecież od kilku papierosów się nie uzależnię. Zanim spróbujesz, pomyśl, czy tego aby na pewno chcesz.
Jak wiadomo w grupie siła, więc palacz osaczony przez grupę niepalących, przy silnych naciskach i argumentach na nie, być może rozważy pomysł rzucenia palenia.Klaudia Stefańska edytował(a) ten post dnia 03.06.09 o godzinie 17:30
Ewelina Bukowska

Ewelina Bukowska MSI Brand Manager

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Nie no oczywiście, graficznie tak jak mówiłam - naprawdę ciekawa robota. Tylko, że odzew będzie jak zwykle zerowy :P Palacza nie da się tak łatwo przekonać do rzucenia, o nie ;)

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Dobrze wkomponowane w czas, ale bardziej podzialalby na mnie plakat z zniszczonymi plucami albo z czlowiekiem umierajacym na raka.

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

kolejna krucjata?
dobrobyt do glo uderza i tyle.
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Tomek Banasik:
Właśnie zobaczyłem billboard i przyznam, że skręciłem się ze śmiechu. Tak w sam raz pod wybory. Film też niewiele gorszy, ale może dlatego, że pierwszy widziałem billboard, to właśnie on zrobił na mnie większe wrażenie. A wy co myślicie o tej kampanii:

billboard:

Obrazek


spot tv:
http://patrz.pl/filmy/rzuc-to-nie-pogrzeb-swojej-szansy

Wdaiełm i też myśałem o założeniu tematu... zajebisty pomysł i wykonanie... podoba się :)

konto usunięte

Temat: rzuc.to - ktoś już widział billboard?

Takie pytanie uzupełniające, trochę z innej parafii. Jeżeli widzicie tekst "rzuc.to" to jednoznacznie kojarzy Wam się to z nazwą domeny? Myślę o wykorzystaniu tegoż rozszerzenia ale nie jestem do końca pewny odbioru takiego adresu. Jak patrzycie na *.to w wynikach wyszukiwania?



Wyślij zaproszenie do