Tobiasz
J.
Specjalista ds.
Komunikacji
Marketingowej,
Browar Namysłó...
Temat: Rozwód według Mazdy
Witam!Niedawno przeczytałem informację, iż Mazda przygotowała akcję "Wyprawa Północ-Południe" promującą dwa nowe modele samochodów. Pomysł akcji jest bardzo ciekawy - na fanpage'u marki można śledzić wyprawę dwóch znanych twarzy (jedna zwiedza zakątki Pomorza, Mazur i Podlasia, druga natomiast południe Polski) testujących samochody nowych modeli. Użytkownicy FB nie tylko mogą śledzić dziennik z wyprawy, ale sami mogą zgłaszać propozycje najciekawszych miejsc i wygrać weekend z Mazdą.
Wszystko fajnie - a najbardziej to, że twarzami akcji zostali Halina Mlynkova i Łukasz Nowicki. Co szczególnie jest ciekawe, że jeszcze do niedawna byli małżeństwem. Rozwód co prawda przebiegł bez skandali, ale w serwisach plotkarskich i tabloidach można było o nim przeczytać i o rzekomych powodach - praca i kariera eksmałżonków.
Czy z punktu widzenia praktyków komunikacji i zarządzania marką ten zabieg nie jest niebezpieczny? Bo nie wierzę, że ktoś to przeoczył.