Łukasz
Wiewiórowski
Inspiration and
innovation :)
Temat: rozwijanie relacji z klientem - jakiekolwiek dobre...
Nie wiem czy też macie podobnie, ale coraz częściej zastanawiamsię czy ja, czy to świat zwariował ;-)
Szokuje mnie, że po tylu latach edukacji o brandingu, budowaniu
relacji, prowadzeniu konwersacji nawet największe firmy ciągle i
ciągle popełniają proste błędy lub marnują super okazje.
Tym razem konkretnie poszło o to drugie. Dostaję maila, proszą
mnie o wypełnienie ankiety. Ok, lubię tę markę, poświęcam 5
minut, wypełniam... i koniec. Niby podziękowali, ale czemu nie
próbują dalej pociągnąć tematu? Nie chcą mi nic sprzedać? Nie
mogą zaproponować mi jakiejś super oferty? Albo w końcu
poprosić żebym polecił ten sklep 3 znajomym za rabat przy
następnym zamówieniu (widzą po ankiecie, że ich dobrze oceniam).
Możliwości jest cała masa.
To wydaje się takie, proste takie oczywiste, ale ja osobiście
jeszcze nie spotkałem się w tym kraju z żadną, ale to żadną
marką, która zdradzała by tego typ podejście.
Jeśli ktokolwiek widział, ktokolwiek wie to niech pisze, bo ja
już nadzieję tracę ;-)