Łukasz Wiewiórowski

Łukasz Wiewiórowski Inspiration and
innovation :)

Temat: rozwijanie relacji z klientem - jakiekolwiek dobre...

Nie wiem czy też macie podobnie, ale coraz częściej zastanawiam
się czy ja, czy to świat zwariował ;-)

Szokuje mnie, że po tylu latach edukacji o brandingu, budowaniu
relacji, prowadzeniu konwersacji nawet największe firmy ciągle i
ciągle popełniają proste błędy lub marnują super okazje.

Tym razem konkretnie poszło o to drugie. Dostaję maila, proszą
mnie o wypełnienie ankiety. Ok, lubię tę markę, poświęcam 5
minut, wypełniam... i koniec. Niby podziękowali, ale czemu nie
próbują dalej pociągnąć tematu? Nie chcą mi nic sprzedać? Nie
mogą zaproponować mi jakiejś super oferty? Albo w końcu
poprosić żebym polecił ten sklep 3 znajomym za rabat przy
następnym zamówieniu (widzą po ankiecie, że ich dobrze oceniam).
Możliwości jest cała masa.

To wydaje się takie, proste takie oczywiste, ale ja osobiście
jeszcze nie spotkałem się w tym kraju z żadną, ale to żadną
marką, która zdradzała by tego typ podejście.

Jeśli ktokolwiek widział, ktokolwiek wie to niech pisze, bo ja
już nadzieję tracę ;-)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: rozwijanie relacji z klientem - jakiekolwiek dobre...

Aaaaaaa i tu jesteś też , no dobrze...

Łukasz - w swoim artykule grzmisz, że lata edukacji etc....
a jednocześnie opisujesz przykład badania i bezmyślności , bo "stracona jest taka genialna okazja - ktoś robi badanie i niczego mi nie sprzedał".

Zdecyduj się.
Bo na razie wyszedł tylko brak Twojej edukacji na temat badań.
I nie chodzi tu o punkt siedzenia.

Napiszę prościej :

Jeśli ktoś do Ciebie wysłał ankietę/zadzwonił i nie chciał Ci niczego sprzedać to nie jest niedouczonyjm głupkiem marnującym szansę tylko szanuje CIę jako respondenta.

To, że nikt z Tobą "nie kontynuuje dialogu" (robiąc badanie) nie wynika z jego braku rozgarnięcia, niedouczenia, ale z tego, ze przestrzega pewnych zasad, ktore go obowiązują.

Prościej nie umiem.

A dla tych, ktorzy CHCĄ zrozumieć dlaczego badania nie chadzają w parze z marketingiem bezpośrednim (oraz akwizycją tudzież wywiadownią gospodarczą i innymi ...:)) wytyczne Esomar :
Polecam :

http://www.ofbor.pl/public/File/Wytyczne_ESOMAR.docDagmara D. edytował(a) ten post dnia 10.11.09 o godzinie 11:20
Mariusz F.

Mariusz F. mój profesjonalny
opis

Temat: rozwijanie relacji z klientem - jakiekolwiek dobre...

zakochałeś się w jakiejś marce a ona nie odwzajemnia Twej miłości :) ?

Następna dyskusja:

dobre relacje z klientem




Wyślij zaproszenie do