Paweł
Kupper
Właściciel,
eithel.pl
Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?
Nie, nie moim zdaniem. A ściślej - nie tylko moim. Takie są zasady robienia kampanii po prostu.Jarek, a nie moim zdaniem, ściślej - nie tylko moim - spot jest udany. Na tym i kilku innych forach zbiera wiele dobrych recenzji.
Czyli, że co... Ci którzy chwalą to amatorzy, a Ty i Ci, którzy myślą jak Ty to znawcy i zawodowcy? :)
Kurka, fajnie tak mieć monopol na wiedzę :) Podziwiam szczerze :)))
Kampania reklamowa nie powinna ograniczać się do trafiania w smak. To nie jest loteria gustów. Coś jest do przekazania i dokładnie to powinno zostać w głowach widzów po emisji.Słuchaj, mam dokładnie odwrotną opinię.
Reklama nie jest po to aby wygrywać konkursy i aby pieli nad nią zachwyty marketingowcy, filmowcy i copyrighterzy. Ona może się im wszystkim nie podobać!
Ona ma trafiać w gusta ludzi, do których jest kierowana!!
Jeśli dzięki niej ilość wejść na stronę tego miasta poszybuje do góry, CBOS zrobi sondaż i opinia o mieście będzie lepsza, jakiś Dell czy Philips, zacznie z nimi rozmowy nt nowej fabryki, choć analogiczną ofertę miał od 5 innych miast - to będzie znak, że kampania jest udana!
I nie zmieni tego memłanie 20 marketingowców, naprawdę!
Dam Ci przykład z mojego podwórka. Robiliśmy sporą kampanię dla dużego producenta konfekcji ciężkiej. Full serwis, od koncepcji, przez realizację sesji katalogowej, pack shotów, imidżówki, po katalogi, postery, druk.
Szczerze: ja nie byłem zadowolony z efektów. Ja tego na sajcie agencji nie umieściłem, nie chwalę się tym. Ale Klientowi się spodobało i co kluczowe... spodobało się ich Klientom! Sprzedaż im wzrosła, Klienci chętniej przyjechali na kolejne kontraktacje. I co z tego, że IMO zdjęcia słabe. Ja tego nie mam kupować.
To, co powinno być w spocie, jest zazwyczaj rezultatem wielodniowej, a czasem wielotygodniowej pracy zespołu specjalistów. Trzeba bowiem uwzględnić sporo czynników, wyniki badań, przeanalizować cele kampanii.Zamknijmy dyskusje wszelakie :) My tu wciąż na tej grupie mówimy co zrobić można było lepiej, wytykać błędy, szukać lepszych rozwiązań... i to wszystko zazwyczaj dzieje się, bez wielotygodniowej pracy zespołu specjalistów :)
I za to właśnie biorą pieniądze agencje reklamowe.