Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

doc Seweryn J.:
Radosław Kuleszewicz:
Wystartowała kampania promocyjna Białegostoku. Ciekaw jestem jak wam się podoba ten spot? Jak go odbieracie?

http://www.youtube.com/watch?v=2X30eqZQLpY

Dove/Bacardi lub inny perfum...

ładne obrazki, niestety nic więcej. Ale może o to kaman...

Wg oświadczeń miejskiej wierchuszki, kaman o to aby pokazać klimat miastaRadosław Kuleszewicz edytował(a) ten post dnia 05.05.10 o godzinie 15:36

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Ja bym wolał, żeby przekaz był bardziej czytelny, o ile jakiś jest.. Jadę sobie tramwajem po Wawie, widzę billboard i zastanawiam ,,No OK, ale o co tu chodzi? Mam przyjechać tam, studiować czy pracować? Czego chcą twórcy?" Bo czy to o turystykę chodzi też nie wiem, a szkoda, bo jestem z Białegostoku i myślę, że warto tam przyjeżdżać:) Chyba lepiej byłoby to skonkretyzować, ale filmik sympatyczny generalnie tylko, że miasta poza Branickim nie pokazuje:P
Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

@Korneliusz - osobiście też bym wolał inaczej. Na przykład zamiast chorałów o świcie wolałbym jakiś nocny ridim. Ale to nie mnie ma się podobać ;)

konto usunięte

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Grzegorz Nowak:
wizualnie i technicznie bardzo dobra...
zeby wszystkie reklamy w Polsce były na co najmniej takim poziomie

Jeszcze brakuje, żeby wywalili 1,9 megazłotego na słabą egzekucję.
Korneliusz Smolik:
Ja bym wolał, żeby przekaz był bardziej czytelny, o ile jakiś jest..

Chciałbyś jeszcze bardziej czytelnie o dynamiczności, młodości, radości, otwartości etc.?Emil Tomczuk edytował(a) ten post dnia 05.05.10 o godzinie 15:45

konto usunięte

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Emil Tomczuk:
http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,7826504,K...

Honor branży uratowany, kreatywni okazali się sami urzędnicy.

Nie, no samo hasło jest dobre, moim zdaniem nawet bardzo.
Realizacja filmiku też ok.

Tylko co pomysłodawcy chcieli tą całą kampanią przekazać, pozostaje tajemnicą. Wygląda jakby urzędnicy mieli zamiar powiedzieć, że Białystok to fajne miejsce, ale nie zastanowili się komu i po co to chcą mówić.

Ale za to zaoszczędzili pieniądze. I za tę oszczędność - co nie powinno dziwić - teraz będą mogli sobie przyznać premie ;]
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Swoja droga zastanawia mnie jakiż to beton decyzyjny tam musi być, że nie udało się Eskadrze (i innym) przekonać do swoich pomysłów.

A Wschodzący Białystok zaraz przerobią na Zawodzący Białystok (a propos muzyki) i tyle będzie po haśle...

I jeszcze jedno mnie rozbawiło "W 30 sekundach trudno coś pokazać...".

Ja proponuje, byśmy już teraz zrewidowali nasze poglądy...
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Adam Gabryelów:
Tylko co pomysłodawcy chcieli tą całą kampanią przekazać, pozostaje tajemnicą. Wygląda jakby urzędnicy mieli zamiar powiedzieć, że Białystok to fajne miejsce, ale nie zastanowili się komu i po co to chcą mówić.

Włot, szczególik... :) Ale obrazki ładne...

konto usunięte

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Hasło ("Wschodzący Białystok") wymyśliła Eskadra, więc urzędników można chwalić tylko za to, że nie wyrzucili go do śmieci :)

A "co pomysłodawcy chcieli tą całą kampanią przekazać" to jest właśnie clou zagadnienia, bo że filmik wygląda ładnie, to się, powiedzmy, zgadzam.

Gdybym sam miał kogoś takiego jak ja przekonywać do wybrania się tam, to szedłbym chyba w stronę podlaskiej tradycji i natury. Gdyby młodzież z okolicznych miejscowości w kontekście studiów, to pomyślałbym nad czymś w stylu "nie musisz rezygnować z uroków podlasia by skończyć prestiżowe studia". Gdyby inwestorów, to "mamy jedne z najniższych średnich zarobków wśród miast wojewódzkich oraz nieźle wykształcone kadry - słabo?!" (choć to może przez inne kanały ;]).

Koncepcja uśmiechniętych ludzi na tle zabytku nie łapie się do żadnej grupy docelowej, którą jestem sobie w stanie na poczekaniu wyobrazić.
Paweł Szafranek

Paweł Szafranek art director, grafik
freelancer

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Emil Tomczuk:
[cut]
Koncepcja uśmiechniętych ludzi na tle zabytku nie łapie się do żadnej grupy docelowej, którą jestem sobie w stanie na poczekaniu wyobrazić.

Urzędnicy i kustosze.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Bardzo ładna - choć nieco dla mnie niezrozumiałe przesłanie, ale ok.

Ładne zdjęcie - nie wiedziałam, że tak może wyglądać Białystok. Wizualnie bardzo fajnie. Ciepło, intrygująco, miękko.
Szczerze - jak na reklamę polską - jestem na tak.
Idzie w stronę luksusu (stąd skojarzenie z perfumami zapewne) - może o to chodzi - o gwałtowną zmianę wizerunki Polski Ściany Wschodniej ...na eleganckie miejsce ...
Mnie zaintrygowało - pewnie sobie pojadę obejrzeć czy to prawda :)Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 05.05.10 o godzinie 23:55
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Z zasady nie zabieram głosu na tematy, z którymi miałem cokolwiek wspólnego (tu akurat start w przetargu - z wiadomym skutkiem), ale teraz nie wytrzymałem...

1. Gość, który jest dumny z tego, że nie zatrudnił profesjonalistów! Rany boskie - kiedy ludzie w Polsce przestaną chwalić się swoją ignorancją????? Ciekawe kogo oni w tym Białymstoku zatrudniają do łatania dziur w jezdniach albo prowadzenia autobusów?

2. Na miejscu wszystkich agencji uczestniczących w przetargu postraszyłbym zbiorowym pozwem o zwrot jego kosztów (dziesiatki godzin spędzonych nad briefem). A jeśli jest to prawnie niemożliwe, to organizacje branżowe (SAR, IAA) powinny natychmiast zacząć zabiegi o zmianę prawa. Rozumiem, że nie można zmusić prywatnego reklamodawcy do zwrotu kosztów przetargu - ale akurat ten był za publiczne pieniądze!
jesli nie chcieli agencji, to po diabła zapraszali je do przetargu!

3. Kampania...

Nie wiem, co mówi. Nie wiem, co opowiada. Nie wiem, do kogo jest skierowana. nie wiem, kim sa osoby na billboardzie i podwieszana dziewczyna w spocie. I mam zupełnie inne skojarzenia z Białymstokiem niż ludzie z radiówki.

Tragedia...

Ale jest światełko w tunelu! Przy odrobinie wysiłku można spot przerobić na reklamę pedikjuru...

konto usunięte

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Dlaczego spot kojarzy mi się z kosmetykami damskimi?
Dlaczego spoty i billboardy są z różnych parafii?
Marcin I.

Marcin I. Koordynator
projektów

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Krzysztof B.:
Dlaczego spot kojarzy mi się z kosmetykami damskimi?
Dlaczego spoty i billboardy są z różnych parafii?

Zdaje się spot został przygotowany wcześniej przez Eskadrę, a billboard...hm. Urzędnicy?
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Krzysztof B.:
Dlaczego spot kojarzy mi się z kosmetykami damskimi?
Nie wiem, ale nasuwa mi się pytanie pomocnicze.
A co myślisz o kobiecie, która ładnie pachnie i dba o siebie?

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

wszystko super tylko ta kobieta mi tam nie pasuje. za bardzo to cukierkowate, i jeszcze te anielskie głosy. lubię Białystok, myślę że lepiej można było przedstawić jego "duszę".
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

myślę że lepiej można było przedstawić jego "duszę".
Czyli jak? Lepiej to pojęcie bardzo względne.
Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Marcin I.:
Krzysztof B.:
Dlaczego spot kojarzy mi się z kosmetykami damskimi?
Dlaczego spoty i billboardy są z różnych parafii?

Zdaje się spot został przygotowany wcześniej przez Eskadrę, a billboard...hm. Urzędnicy?

Eskadra przygotowała spoty do kampanii wewnętrznej. Ten spot powstał całkiem niedawno i raczej nie jest dziełem Eskadry.
Marcin I.

Marcin I. Koordynator
projektów

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Radosław Kuleszewicz:
Marcin I.:
Krzysztof B.:
Dlaczego spot kojarzy mi się z kosmetykami damskimi?
Dlaczego spoty i billboardy są z różnych parafii?

Zdaje się spot został przygotowany wcześniej przez Eskadrę, a billboard...hm. Urzędnicy?

Eskadra przygotowała spoty do kampanii wewnętrznej. Ten spot powstał całkiem niedawno i raczej nie jest dziełem Eskadry.

A rzeczywiście:
"Film, który ma być wykorzystany w kampanii, został nakręcony już w ubiegłym roku. 30-sekundowy klip zrealizowała firma Papaya Films za 108 tys. zł"

konto usunięte

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Dagmara D.:
może o to chodzi - o gwałtowną zmianę wizerunki Polski Ściany Wschodniej ...na eleganckie miejsce ...

Ale przecież to jest zupełnie bez sensu :)

Raz, że jest to zupełna bzdura - Podlasie i Białystok nie były, nie są i w przewidywalnej przyszłości nie będą raczej jakimś szczególnie "eleganckim" miejscem. Co zresztą nie jest zarzutem - mają inne atuty.

Dwa, że wizerunek ŚW jest na tyle utrwalony, iż nagła próba jego obrotu o 180 stopni to jak przekonywanie o tym, że Rolls Royce to przystępna cenowo marka dla przeciętnego Kowalskiego z klasy średniej-niższej.Emil Tomczuk edytował(a) ten post dnia 06.05.10 o godzinie 10:35

konto usunięte

Temat: Rising Białystok - jak wam się podoba?

Rafał Hostyński:
Nie wiem, ale nasuwa mi się pytanie pomocnicze.
A co myślisz o kobiecie, która ładnie pachnie i dba o siebie?

Myślę wtedy o Białymstoku...



Wyślij zaproszenie do