Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

a! i poza tym uważam, że z kreatywnością, umiejętnością logicznego rozumowania, przebojowością, pomysłowością i charyzmą człowiek się rodzi, a to uważam cechy potrzebne do pracy w tej branży. nie da się ich "zasiedzieć" od kolegów z ławki lub wykładowców przez 5 lat studiów...
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Paulina Jaworek - Pieloch:
a! i poza tym uważam, że z kreatywnością, umiejętnością logicznego rozumowania, przebojowością, pomysłowością i charyzmą człowiek się rodzi, a to uważam cechy potrzebne do pracy w tej branży. nie da się ich "zasiedzieć" od kolegów z ławki lub wykładowców przez 5 lat studiów...
Amen
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Mareksy zgadzam się z Toba w 100%. Ale to są przeoczywistości, że studia o niczym nie świadczą, że kreatywności nie da się w ławce nauczyć itd. itp. Jednak nie widzę sensu podawania jakichś konkretnych kierunków. ŻADNYCH. Wykształcenie o NICZYM nie swiadczy.A czasem nawet jego brak, bo znam osoby, które nie skonczyły z różnych powodów studiów a są dyrektorami albo robią świetne kreacje.I są dobrzy w tym co robią.
Paulina Jaworek - Pieloch:
jaki procent się na tym zna widzimy po poziomie polskich reklam. albo tych psychologów uczą, że człowiek to istota mało rozumna, nie wrażliwa na kupy, bakterie w kiblu dupy hydraulików itd., albo coś kiepsko z ich przyswajaniem wiedzy.

ale jakich psychologów? kochana coś ci się pomieszało i znowu generalizujesz:-)) Ja znam np. najwiecej osób po filozofii, które pracują w reklamie. Coś ty się tak tych biednych psychologów uczepiła?:-))Joanna M. edytował(a) ten post dnia 06.06.09 o godzinie 20:22

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Joanna M.:
Mareksy zgadzam się z Toba w 100%. Ale to są przeoczywistości, że studia o niczym nie świadczą, że kreatywności nie da się w ławce nauczyć itd. itp. Jednak nie widzę sensu podawania jakichś konkretnych kierunków. ŻADNYCH. Wykształcenie o NICZYM nie swiadczy.A czasem nawet jego brak, bo znam osoby, które nie skonczyły z różnych powodów studiów a są dyrektorami albo robią świetne kreacje.I są dobrzy w tym co robią.
Paulina Jaworek - Pieloch:
jaki procent się na tym zna widzimy po poziomie polskich reklam. albo tych psychologów uczą, że człowiek to istota mało rozumna, nie wrażliwa na kupy, bakterie w kiblu dupy hydraulików itd., albo coś kiepsko z ich przyswajaniem wiedzy.

ale jakich psychologów? kochana coś ci się pomieszało i znowu generalizujesz:-)) Ja znam np. najwiecej osób po filozofii, które pracują w reklamie. Coś ty się tak tych biednych psychologów uczepiła?:-))Joanna M. edytował(a) ten post dnia 06.06.09 o godzinie 20:22
o matko. to miała być ironia, ale niestety... generalizuję bo odnoszę się do GENERALNIE BRANŻY REKLAMOWEJ W POLSCE... szkoda, że nie czytasz między wierszami...
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Joanna M.:
Jednak nie widzę sensu podawania jakichś konkretnych kierunków. ŻADNYCH.
Ja widzę. Zawęzić dyskusję do tych najczęściej występujących. Dla ułatwienia syntetyzowania wniosków.
Nie ma sensu rozmawiać o spektrum występujących przypadków, o botanikach czy fizykach atomowych, bo co prawda są tacy w branży (np. mój znajomy, którego wszyscy znacie, bo używacie codziennie jego spolszczonych znaków w fontach, czyli Kuba Tatarkiewicz), to są jak przebiśniegi, rzadkością.
I jeszcze jedną Ci zwrócę uwagę: nie każda synteza jest generalizowaniem, chociaż każde generalizowanie jest syntezą.
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Paulina Jaworek - Pieloch:
o matko. to miała być ironia, ale niestety... generalizuję bo odnoszę się do GENERALNIE BRANŻY REKLAMOWEJ W POLSCE... szkoda, że nie czytasz między wierszami...

To jakaś bardzo konsekwentna ta ironia... jak na ironię ;-)

Tak generalizując, jak mówisz to w zasadzie na wszystko ponarzekać możemy:-)) lol to co teraz? proponuję branżę fryzjerską albo budowlaną, chociaż spożywcza też jest niezła.. ;-)

Zawężenie wypowiedzi do najczęściej występujących? psycholodzy i marketingowcy? To raczej generalizacja w generalizacji.. ;-))
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

p.s Mareksy,a Tobie skończył się właśnie abonament na plusy!
Już nie będziesz królem "wartościowych wypowiedzi" phiii... ;-)
Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Joanna M.:
p.s Mareksy,a Tobie skończył się właśnie abonament na plusy!
Już nie będziesz królem "wartościowych wypowiedzi" phiii... ;-)
Joasiu, nieeeeee ;)


Obrazek
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

hahahaaaa jesteś przeokropny, bo toż moja ulubiona scena ze shreka.. "dziś spłacę swój dług" :-))

zobaczę co się da zrobić... ;-)

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Joanna M.:
Paulina Jaworek - Pieloch:
o matko. to miała być ironia, ale niestety... generalizuję bo odnoszę się do GENERALNIE BRANŻY REKLAMOWEJ W POLSCE... szkoda, że nie czytasz między wierszami...

To jakaś bardzo konsekwentna ta ironia... jak na ironię ;-)

Tak generalizując, jak mówisz to w zasadzie na wszystko ponarzekać możemy:-)) lol to co teraz? proponuję branżę fryzjerską albo budowlaną, chociaż spożywcza też jest niezła.. ;-)

Zawężenie wypowiedzi do najczęściej występujących? psycholodzy i marketingowcy? To raczej generalizacja w generalizacji.. ;-))
dziwne, że nie widzisz tej ciekawej aczkolwiek smutnej tendencji...

masa ludzi studiuje kierunki związane z marketingiem, reklamą, PRem nie mając do tego zupełnie predyspozycji. później pracują głównie w sieciówkach bo sami nie wypłyną na pewno(chyba wynika to z kwestii finansowych również) i wychodzą takie właśnie ewenementy nie odpowiadające normom, wymaganiom rynku i podstawowym zasadom dobrego smaku i estetyki...
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Kochana, widzę!! ale widzę też wiele innych tendencji związanych z kierunkami, które kończyli ludzie pracujący w tej branży. Więc naprawdę różne to bywa.

Kiedyś miałam w ręku nawet jakieś badania mówiące o tym, jakie kierunki studiów są w tej branży najpopularniejsze, z tego co pamiętam "marketing" itp. był właśnie na ostatnim miejscu.

konto usunięte

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

To by oznaczało, że jak zobaczą co to jest ten marketing to mówią sobie "never" i idą gdzieś indziej do pracy:)
Dają się nabrać tacy, co nie wiedzieli wcześniej z czym się to je i że w ogóle coś takiego jest.

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Joanna M.:
Kochana, widzę!! ale widzę też wiele innych tendencji związanych z kierunkami, które kończyli ludzie pracujący w tej branży. Więc naprawdę różne to bywa.

Kiedyś miałam w ręku nawet jakieś badania mówiące o tym, jakie kierunki studiów są w tej branży najpopularniejsze, z tego co pamiętam "marketing" itp. był właśnie na ostatnim miejscu.
ja jak zdawałam maturę 6 lat temu to była tendencja: gdzie idziesz na studia? eeeeee. nie wieeeem. na marketing i zarządzanie może. a może na psychologię. prywatnie, zaocznie - kryterium wyboru szkoły? jak najbliżej domu... a wielu z tych osób nie posądziłabym nawet o zdanie matury...
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Ja myśle, że same studia z marketingu skutecznie skłaniają ludzi do nie interesowania się tym tematem...

P.s również pamiętam tę tendencję, co nie oznacza że tamta tendencja przekłada się na teraźniejszą w agencjach, co zresztą badania potwierdzają..Joanna M. edytował(a) ten post dnia 06.06.09 o godzinie 21:30

konto usunięte

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

A może to wina studiów (wykładów) a nie samego marketingu?!
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

A wiecie co, pamiętam jak kiedyś na studiach przypadkiem znalazłam się na wykładzie jakimś z marketingu i pan mówił, jaka to beznadziejna kampania żubra jest, jako przykład reklamy bezsensownej ;-)
I co. Żubr jest liderem kategorii dzięki niej. Więc coś jest w tym uczelnianym marketingu sprzed lat. Ciekawe jak teraz.Joanna M. edytował(a) ten post dnia 06.06.09 o godzinie 21:34

konto usunięte

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Joanna M.:

Kiedyś miałam w ręku nawet jakieś badania mówiące o tym, jakie kierunki studiów są w tej branży najpopularniejsze, z tego co pamiętam "marketing" itp. był właśnie na ostatnim miejscu.
Jak byś to znalazła, byłbym zobowiązany.
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Maciej T.:
Jak byś to znalazła, byłbym zobowiązany.

Okay, Panie Macieju, wiem gdzie to jest w przybliżeniu więc jak znajdę nie omieszkam poinformować:-)

konto usunięte

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

Joanna M.:
Maciej T.:
Jak byś to znalazła, byłbym zobowiązany.

Okay, Panie Macieju, wiem gdzie to jest w przybliżeniu więc jak znajdę nie omieszkam poinformować:-)
Aż taki stary jestem???
Joanna Karolina M.

Joanna Karolina M. Growth Marketing

Temat: Reklamy tv nużą Polaków - brakuj im ikry...

yyy, to tylko regulamin GLowski tak każe... siła wyższa:D mam edytować???;-))



Wyślij zaproszenie do